שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    עדי
    06/05/2010

    לפני כמס' חודשים אובחנתי עם טכיקרדיה, כולסטרול ולחץ דם גבוה עקב השמנה+לחץ.
    האם מותר לי לבצע דיאטה ללא פחמימות, אך שכוללת בתוכה חלבונים?
    (עשיתי את הדיאטה הזו בעבר והיא ממש יעילה), או שהיא לא ממולצת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    ד``ר רפי ביצור
    06/05/2010

    המלצות תזונתיות אישיות צריכות להתבסס על מידע רפואי מלא ולא יכולות להינתן אינטרנטית על סמך מידע חלקי ביותר.
    העקרונות הם:
    1) תזונה דלת פחמימות וקלוריות יכולה בהחלט לסייע בירידה במשקל וברמות הטריגליצרידים והסוכר, אם הן גבוהות.
    2) מומלץ להימנע ככל האפשר משומני טרנס ("שומנים מוקשים") ולהמעיט בשומנים רוויים.
    3) מומלץ להרבות בירקות וסיבים תזונתיים.
    4) אם יש יתר לחץ דם - מומלץ להמעיט ככל האפשר בצריכת מלח.
    5) אם אין בעיה כלייתית - ניתן בהחלט לאכול חלבונים.
    6) חיוני ללוות את כל הנ"ל בפעילות גופנית סדירה (לאחר קבלת אישור מרופא המשפחה) ובהמנעות מעישון (גם ללא אישורו...:).
    7) הבעיה העיקרית טמונה במשפט "עשיתי את הדיאטה הזו בעבר": דיאטה שאין שומרים עליה אינה שווה דבר. לכן חשוב יותר לשנות את אורח החיים - לתמיד!

    מומלץ בחום לפנות לתזונאי(ת) לקבלת הדרכה פרטנית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו