מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- Triglycerides מגיל צעיר היום בין 62סם22/05/2010
שלום לפורום
בגיל 26 בבדיקות בתל השומר לבירור בעית אבנים בכליות היו לי רמות Triglycerides 320,
כולוסרול היה נורמלי.
שקלתי 68 קילו על גובה 180 ס"מ.(לא היה מצב לדיאטה ).עם השנים היתה עליה עד 1200 Triglycerides.
כל סוגי הכדורים בעבר גרמו לי לדלקות וכאבים איומים, ונאלצתי לא להשתמש בכדורים מסיבה שאף,
רופא לא הציעה לי פתרונות, פרט לאכילה על בסיס סוכרת ,כך גם עשיתי. היום בגיל 62 אני משתמש בנאצין 800 מ"ג B3 ביום . והרמות גם גבוהות בין 320- ל550..כפי שהוזהרתי בעבר התפתחה לי סוכרת בשנה הנוכחית..
מה עוד אני יכול לעשות? עלי לציין שבמשך השנים בקרתי וטופלתי ברוב מרפאות השומנים.
אך אין כדור שהתאים לי .כולם יצרו דלקות בשרירים ופגעו לי באכות החיים.
שאלתי האם היום בשנת 2010 ישנו פתרון לבעיתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Triglycerides מגיל צעיר היום בין 62
סם22/05/2010שכחתי להוסיף.
לחץ דם בטיפול מאוזן ,לוקח גם ליפידור 20 מ"ג. אומגה 3 ,רספרין 100מ"ג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
ד``ר רפי ביצור22/05/2010ודאי תבין כי לא ניתן לתת המלצות ספציפיות על סמך מידע אינטרנטי חלקי, ודאי במקרה כה מורכב.
כעיקרון:
1. חשוב לשמור על תזונה "קשוחה" דלה מאד בפחמימות - קשה אבל אפשרי. תזונה כזו צריכה להיות מותאמת באופן אישי ע"י תזונאי/ת עם נסיון בטיפול באנשים עם רמות גבוהות של טריגליצרידים.
2. פעילות גופנית סדירה מסייעת גם היא.
3. חיוני לאזן את הסוכרת. סוכרת לא מאוזנת גורמת גם לעליה ברמות הטריגליצרידים.
4. אני מבין שאתה משתמש בניאצין כתוסף. ניתן לתת ניאצין תרופתי, שמינונו גבוה יותר ויעילותו בהורדת טריגליצרידים טובה יותר. בסוגי התרופות שיש היום, שכיחות תופעת ההסמקה נמוכה משמעותית מבעבר. חשוב לציין שמדובר בתרופת מרשם הניתנן אך ורק ע"י רופא, לאחר ששקל את הצורך ואת תופעות הלוואי האפשריות.
מומלץ בחום לפנות למרפאת ליפידים להתאמת טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סם25/05/2010האם ישנה אפשרות לקבל את שמות הכדורים שצינת ? ואבקש מהרופא המטפל לתת לי מירשם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
ד``ר רפי ביצור25/05/2010קיימים שני סוגי כדורים המכילים ניאצין תרופתי: ניאספאן וטרדפטיב. שתיהן תרופות מרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סם26/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



