פענוח בדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת דם
    ניסן
    14/07/2010

    שלום רב , קיבלתי לפני יומיים תוצאות של בדיקות דם עם חריגות ואודה לכם בפיענוח התוצאות:
    TSH 1.55 mIU/L
    T3- FREE 2.4 pmol/L
    T4- FREE 12.1 pmol/L

    WBC 3.5 K/ul
    RBC 4.46 M/ul
    HB 13.6 g/dl
    HCT 40.5 %
    MCH 30.5 pg
    MCHC 33.6 g/dl
    RDW 12.8 %
    MCV 90.8 fL
    NEUT% 44.9 %
    LYM% 41.2 %
    MONO% 11.0 %
    EOS % 2.0 %
    BASO % 0.9 %
    NEUT.abs 1.6 K/ul
    LYMP.abs 1.4 K/ul
    MONO.abs 0.4 K/ul
    EOS.abs 0.1 K/ul
    BASO abs 0.0 K/ul
    PLT 197 K/ul
    MPV 10.6 fL


    GLUCOSE 80 mg/dl
    UREA 29 mg/dl
    CREATININE 0.86 mg/dl
    SODIUM 140.9 mEq/L
    POTASSIUM 5.90 mEq/L
    PROTEIN-TOTAL 8.3 g/dl
    ALBUMIN 4.9 g/dl
    CHOLESTEROL 162.3 mg/dl
    TRIGLYCERIDES 80 mg/dl
    CHOLESTEROL- HDL 66 mg/dl
    CHOLESTEROL-LDL calc 79.8 mg/dl
    NON-HDL_CHOLESTEROL 96 mg/dl
    BILIRUBIN-TOTAL 0.5 mg/dl
    BILIRUBIN-DIRECT 0.10 mg/dl
    GOT (AST) 29 U/L
    GPT (ALT) 58 U/L
    ALK. PHOSPHATASE 60 U/L
    CK- CREATINE KINASE 73 U/L

    יש לציין כי משקלי הינו 45 וגובהי הינו 1.63 מטר כך שאני לא מבין איך הכולסטרול שלי עלה מ125-כולל בחודשיים לפני כן ל160 עכשיו וזאת לאחר שירדתי מ47 קילו ל45 קילו. כמו כן רמת השומנים עלתה מ60 ל80 באופן די מוזר. רציתי לדעת איך אני יכול להוריד את הכולסטרול הרע והכללי בחזרה ל120 ואיך אני יכול להוריד את השומן אם לא ע"י ירידה במשקל כי לרדת מ45 לא יהיה חכם במיוחד. כמו כן בדיקה שמאוד הלחיצה אותי הייתה האשלגן היות שיש לי הפרעות קצב של SICK SINUS SYNDROME . אודה לכם על תשובתכם המהירה ותודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לניסן

    ד``ר רפי ביצור
    14/07/2010

    ערכי שומני הדם שלך תקינים לחלוטין - אם כולם היו כמוך הייתי מובטל :)
    סטיות קלות מבדיקה לבדיקה הנן נפוצות וחסרות כל משמעות.
    משקלך נמוך מאד ביחס לגבהך - האם זה רק מבנה גופך או נובע מסיבות אחרות? אם זה נובע מהגבלות תזונתיות שהטלת על עצמך, נראה לי שאפשר "להתיר את החבל".
    לגבי רמת האשלגן המעט גבוהה - חסר לי מידע כדי להתייחס אליה: האם הבדיקה המוליטית (שבירת כדוריות אדומות כתוצאה בקושי בנטילת דם או בעיה טכנית אחרת)? אם כן - אין לכך משמעות. האם אתה נוטל תרופות העלולות להעלות את רמת האשלגן? האם אתה סובל ממחלות מסויימות?


    מומלץ לפנות לרופא המשפחה המכיר אותך כדי שיפרש את תוצאות הבדיקות בהקשר המלא שלהן.

    המשך בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו