פעם ראשונה-טריגליצרידים גבוהים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעם ראשונה-טריגליצרידים גבוהים
    מוטרדת מחיפה
    14/07/2010

    שלום רב
    גיל-59.נוטלת אלטרוקסין 30 שנה להאשימוטו.נטייה לכולסטרול גבוה כל השנים.LDL מעל 150 HDL תמיד היה גבוה מ-70 וטריגליצרידים סביב ה-80/90.
    בבדיקה האחרונה:כל התיפקודים תקינים(כבד,כליות, עצם ומערכת השתן)
    אבל, כולסטרול ירד מ-313 ל-275.LDL ירד מ-180 ל-170 HDL ירד גם הוא ל-55 (לצערי) ופתאום, הטריגליצרידים קפצו ל-188.
    התופעה מוזרה!!
    נכון שהתזונה היתה מבוססת במיוחד על פחמימות (מפאת אלימינציה שביצעתי כדי לזהות גורמים המפריעים לעיכול), הסטרס בשנה האחרונה היה מאד גבוה והדבר היחיד ששיניתי הוא נטילת טיפות ויטמין D על בסיס שמן.
    מה לדעתך יכול להיות גורם לקפיצה הזאת?אחד מהגורמים שציינתי או כולם?או אולי משהו אחר העולה על דעתך?
    אודה לתגובתך
    חיפאית מוטרדת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרדת

    ד''ר אבישי אליס
    14/07/2010

    רפואה אינה מדע מדויק, וגופינו אינו מכונה העובדת בקצב זהה.
    הערכים שציינת נמצאים במסגרת השונות והווריאביליות הטבעית.

    ככלל, על בדיקות חריגות יש לחזור לפני הסקת מסקנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו