מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שומנים בדם- ממצא אחרוןבחורה צעירה16/07/2010
שלום רב,
אתמול עשיתי בדיקות דם שגרתיות וגם משום שיש לי כאבים חזקים באיזור הקיבה-כנראה חיידק בקיבה. בתוצאות רמת הטריגליצריטים עמדה על 450 שאני יודעת שזה המון, כולסטרול 238 ן VLDL 90. הרופא לא התקשר אך אין לי ספק שזה המון. אני בחורה בת 34 שטרם עברה לידות .משקלי כרגע עומד על 108(הייתי 114) ולמרות מגמת הירידה במשקל אמנם איטית,בדיקות הדם עלו מאוד. ואני מודאגת מאוד מאז שראיתי את הבדיקות באתר הקופה.
יש לציין שאני שותה באופן קבוע גלולות-מרסילון וכן כבר 3 חודשים טרבינאפין לפטרת ציפורניים.
יש לי בעיה בבלוטת הלימפה ורגל שמאל שלי כואבת ונפוחה מאוד- המעצבן שכל מה שיש לרופא לומר זה תעשי דיאטה..אני מתאמת מאוד אך יש לי התחושה שצריך ותר מזה.
אגב אני נמצאת בדיאטה שזה אוכלים 6 ארוחות ביום ומגיע לי 1800 קלוריות שבתוכם 8 פחמימות.
הייתכן שהשומנים בדם עלו מכמות הפחמימות? מהגלולות? ממצב נפשי ירוד?
אנא עיזרו לי אני חשה ממש מתוסכלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבחורה במצוקה
ד``ר רפי ביצור16/07/2010גם וגם וגם....
רמה גבוהה של טריגליצרידים יכולה לנבוע מכמה סיבות:
1. תזונה עשירה בפחמימות
2. עודף משקל
3. מיעוט פעילות גופנית
4. תרופות שונות, וביניהן גלולות וטרבינאפין
5. מחלות כגון סוכרת, מחלות כליה שונות ועוד
לכן מומלץ בשלב הראשון:
1. תזונה דלת פחמימות בהנחיית תזונאי/ת
2. פעילות גופנית אירובית סדירה (לאחר קבלת אישור מרופא המשפחה)
3. בדיקת רמת סוכר, תפקודי בלוטת המגן, בדיקת שתן לחלבון ותפקודי כליה - אם לא בוצעו
4. שקילת חיוניות התרופות אותן את מקבלת ובמידה ואינן חיוניות - להפסיקן
5. במידה וכל זה לא יעזור - ניתן לשקול טיפול תרופתי להורדת רמת הטריגליצרידים. סביר להניח (אם כי לא ודאי) שאם תבצעי את סעיפים 1-4 לא יהיה צורך בטיפול תרופתי
מומלץ לפנות לרופא המשפחה, ואם ישארו שאלות - ניתן לפנות למרפאת ליפידים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
בחורה צעירה17/07/2010תודה רבה דוקטור.
אני גרה באילת ועוד שבוע אגיע לשבוע לחול ואז שבוע במרכז.
האם כמטופלת הכללית יש לי אפשרות להגיע אליכם?
גם לבדוק את עניין הטריגליצריטים וגם עניין הבצקום ברגליים? מערכת כלי הדם?
אשמח לסיוע כי באילת אין מרפאות המתמחות בכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
בחורה צעירה17/07/2010דוקטור רפי
התבקשתי להיות בצום 12 שעות והייתי רק 10 האם ייתכן שזה השפיע על הבדיקות? בייחוד על הטריגליצריטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבחורה במצוקה
ד``ר רפי ביצור17/07/2010מרפאת הליפידים בתל השומר עוסקת בטיפול בבעיות הקשורות בשומני הדם (כולסטרול, טריגליצרידים וכו') וגורמי סיכון למחלת לב וכלי דם. ניתן לקבוע תור בטל. 03-5304582 ולהגיע עם טופס 17 מקופ"ח. יש להביא את כל הנתונים לגבי מצבך הבריאותי, בדיקות מעבדה עדכניות, מידע על טיפולים בהווה ובעבר וכו'. אם את מתקשה לקבל טופס 17 מקופ"ח ניתן גם הגיע בתשלום לא גבוה (סדר גודל של 100 ש"ח).
לגבי הצום - לעובדה שהיית בצום רק 10 שעות אין השפעה מאד גדולה. סביר להניח שגם בצום של 12 שעות היתה נמצאת רמה גבוהה של טריגליצרידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
בחורה צעירה17/07/2010תודה רבה,אני אצור קשר ואזמין תור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



