מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CK- CREATINE KINASE גבןה במיוחד!אבי19/07/2010
אני בן 23 בריא ללא שום מחלות או מחושים כאלו ואחרים!
עשיתי בדיקת דם תקופתית.
והתוצאה היתה: CK- CREATINE KINASE 600 IU (כל שאר הבדיקות היו באזור הנורמה)
לא עשיתי שום פעילות גופנית לפני הבדיקה. (בכלל, אני לא מתעמל יותר מידי)
אני עושה בדיקה נוספת בהקדם. (בהמלצת הרופא!)
בהנחה שהבדיקה תקינה ורמת האנזים תשאר מעל הנורמה האם זה חמור מאוד? (אני מרגיש מצוין באופן כללי, קצת עייפות בזמן האחרון)
אשמח לתגובה בהקדם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבי
ד``ר רפי ביצור20/07/2010ראשית, צר לי לאכזב אותך - ערך של 600 אינו נחשב גבוה במיוחד... ערך גבוה נחשב לערך ההגבוה מפי 10 מהערך העליון של הנורמה - סביב 1500-2000, תלוי במעבדה.
קיימות מס' סיבות לערך גבוה של CK:
1. מאמץ גופני
2. חבלה
3. תרופות כגון סטטינים
4. תת-פעילות של בלוטת המגן
5. מחלות שריר שונות
6. ונפוץ למדי - ערך מעט גבוה, כמו אצלך, שלא מוצאים לו סיבה, אין לו משמעות וניתן לחיות עמו עד 120 לפחות.
את סיבות 1-3 קל לשלול פי הסיפור הקליני.
את סיבה 4 קל לשלול בבדיקת דם פשוטה.
את סיבה 5 קל לשלול בעזרת הסיפור הקליני, בדיקה גופנית ולעתים בדיקות נוספות (כגון EMG)
אם הבדיקה החוזרת תקינה ( סצנריו סביר ביותר) - אין מה להמשיך להתעסק בעניין.
אם הבדיקה החוזרת ללא שינוי - יש לבדוק את תפקודי בלוטת המגן ולהיבדק ע"י נוירולוג המתמחה במחלות שריר.
אם אלה תקינים - אין מה להמשיך ולהתעסק בעניין.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אבי20/07/2010קודם כל תודה רבה על התשובה המרגיעה!
דבר שני אני באמת לפני בדיקה חוזרת, אני רק רוצה לבין קצת יותר.
אני רוצה לציין שבבדיקת דם שנערכה לפני 10 חודשים בערך, הערך המדובר היה בסביבות 170!
בבדיקת הדם נלקחו ממני 4 מבחנות, האם יכול להיות שטעו בכולן? (או שכל מבחנה מיועדת לבדיקה ספציפית וממילא הטעות נעשתה רק באחת?)
הרופא באמת הזכיר שיכול להיות חשש (אם וכאשר..) למשהו שקשור לשריר.
אני מרגיש מידי פעם בצורה מאוד לא עקבית וממש לא בזמנים קבועים "תחושת דקירה" באיזור החזה!
אני ממש לא בטוח מתי זה התחיל אבל כשזה "דוקר" זה ממש מורגש!
האם זה לא חשוד?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאבי
ד``ר רפי ביצור20/07/20101. כל מבחנה מיועדת לבדיקות אחרות. הבדיקה נעשתה במבחנה אחת בלבד.
2. הסימפטומים שאתה מתאר נפוצים מאד, אינם ספציפיים, ובהנחה שנבדקת ע"י רופא המשפחה שלך ולא נמצא דבר חשוד - קרוב לודאי שאינם קשורים לתוצאת הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אבי20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



