שומנים גבוהים-דחוףףף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומנים גבוהים-דחוףףף!
    טל
    01/11/2010

    שלום!
    אני בת 18 ועשיתי בדיקות דם והכולסטרול יצא לי 147!!הטרגילצרי 170
    סוכר 79.
    יש לציין שאני אוכלת מאוזן ומקפידה על אוכל בריא ולא רק זה,אלא אני גם ילדה מאוד פעילה ועושה הרבה ספורט...ואגב אני רזה!
    אז מה יכל להיות הבעיה שהשומנים בדם שלי מאוד גבוהים,אני לא מבינה???
    ואם יש קשר יש לי ויטמין B12 140
    אשמח לקבל מענה לשאלתי,
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומנים גבוהים-דחוףףף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטל

    ד``ר רפי ביצור
    01/11/2010

    אפשר לצאת מהלחץ - השומנים בדם אינם מאד גבוהים, ורמת הסוכר תקינה.
    רמת הטריגליצרידים גבולית - קצת פחות פחמימות וקצת יותר פעילות גופנית אירובית יסדרו את הענין.
    לגבי הכולסטרול - לא ברור לי האם מדובר ברמת הכולסטרול הכוללת או ברמת הכולסטרול ה"רע" (LDL). אם מדובר ברמת הכולסטרול הכוללת - הרי שהיא תקינה לחלוטין. אם מדובר ברמת ה- LDL - הרי שגם היא גבולית, ובהנחה הסבירה שאינך סובלת ממחלת לב, סוכרת או יתר לחץ דם הרי שאין צורך בטיפול תרופתי. חשוב להמשיך ולהקפיד על אורח חיים בריא ולהימנע מעישון.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו