חשש לבעיות זרימת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לבעיות זרימת דם
    אורנה
    18/12/2007

    לאחרונה הרגשתי עייפות רבה וחולשה. ערכתי בדיקות דם והתברר שהכולסטרול 250 והכולסטרול הרע גבוה 178 גלוקוז 100 . שאר הפרמטרים תקינים .הרופא המליץ על דיאטה והתעמלות ובמידה ולא ירד הכולסטרול לעבור לכדורים.אני סובלת מכולסטרול גבוה מגיל צעיר גם בתקופות שהייתי רזה יותר ופעילה מאוד.מעולם לא טופלתי בכדורים.
    בשבועיים האחרונים התחילו לי כאבים בכפות הרגליים , נימול וכאבים בידיים, לפעמים קושי להחזיק כוס. בשיחה עם הרופא טען שזה לא בעיה בזרימה כי הדופק תקין בגפיים ולא רצה לשלוח אותי לבדיקה על פי בקשתי.נתן לי כדורים לדלקת. אני חוששת שהוא לא אבחן את הבעיה וכי חייבים לעשות בדיקה לזרימת דם.אשמח לחוות דעתך כי התחושה הזו מלחיצה מאוד במיוחד לאור החומר שקראתי על טרשת הפורצת ללא התראה.מודה על תשומת הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש לבעיות זרימת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אבישי אליס
    20/12/2007

    התמונה שאת מתארת אינה מתאימה לטרשת עורקים ואו הפרעות בזרימת דם, אני סבור שהכוון צריך להיות נוירולוגי.
    באשר לכולסטרול , לא ציינת את גילך וגורמי סיכון נוספים-כך שקשה להתייחס לצורך בטיפול-אם כי כנראה שתזדקקי לתרופות אם הנסיון לדיאטה לא יהיה מספק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו