כולסטרול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול
    מוטי
    29/12/2007

    שלום

    אני בן 41 רופא המשפחה שלי טוען שיש לי עודף כולסטרול גנטי למרות שלא בוצעו שום בדיקות .אני מטופל בפרבליפ, בעבר 20 מג לאחר שהערכים היו גבוהים עברתי ל40 מג כשלוש שנים.אני עוסק בספורט כ3 פעמים בשבוע ושומר על תזונה בריאה ערכי בדיקת הדם האחרונים שלי הם:hdl55 -ldl135 כולסטרול 207 האם ערכים אלה תקינים והאם אפשר לקבוע אבחנה של כולסטרול גנטי ללא בדיקה כלשהי אלה עלפי ערכי בדיקות דם לאורך זמן.


    תודה מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטרול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול

    ד''ר אבישי אליס
    02/01/2008

    מרבית ההפרעות בשומני הדם הן שילוב של בעיה גנטית וסביבתית(הרגלי החיים ותזונה)
    מרבית ההפרעות הגנטיות מורכבות מפגיעה במס גנים ומהות ומנגנון הפגיעה עדיין לא ברור די צורכו
    במקרים ספציפיים ובדכ בהפרעות הקשות ניתן לאפיין את הפגיעה הגנטית

    במקרה שלך אין צורך בכל איפיון גנטי, וקרוב לוודאי שגם לא קיים כזה
    יש להתרכז בטיפול בסטטינים ובאורח חיים בריא-זה מה שחשוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו