מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפתחות מינית מוקדמתאמא24/06/2008
בני בן 8.5 גודלו הפיזי ממוצע. כבר מגיל חמש גילה את האוננות הוא מאונן לעיתים דחופות.
לאחרונה ריח הזעה שלו ריח חזק. הוא מתעניין בכל מה שקשור לזוגיות דרך הטלויזיה. הוא מקדיש לזה תשומת לב. שמתי לב שיש לו התחלה של שערות ערוה דבר שגורם לי דאגה מרובה.
האם זה לא מוקדם מידי? איך ניתן לעזור לו בכדי שיהנה עדיין מהילדות שלו. וכל זה בגילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור
ד''ר יורם זנדהאוז25/06/2008שלום,
יש צורך לבקש הפניה מרופא הילדים לבדיקת אנדוקרינולוג ילדים (מומחה לגדילה והורמונים).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנדוקרינולוג ילדים
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
יש צורך בהתייעצות עם אנדוקרינולוג ילדים (שהינו מומחה לגדילה והורמונים).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי זעםאור22/06/2008
שלום,
בתי היא ילדה מקסימה בת שנה ו-4 חודשים כבר בגיל שנה וחודש התחילו להופיע אצלה התקפי זעם רק שלאחרונה זה החמיר.
היא נשכבת על הריצפה, בועטת בחפצים, מרביצה לעצמה ואפילו לי ולאחרים כאשר מתקרבים אליה בזמן זה.
בשבוע האחרון היא מתעוררת בלילה בצרחות אימים ובכי היסטרי ולא נרגעת עד אשר אנו מוציאים אותה לסלון.לעיתים החזרה לחדרה כדי לישון היא אחרי שעה/שעתיים ואף יותר.
אציין כי יש לי עוד תנוקת בת 4 חודשים . האם זו הסיבה? כיצד להתנהג איתה בזמן ההתקף? איך ניתן להפסיקו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי זעם
ד''ר יורם זנדהאוז24/06/2008שלום,
עושה רושם שיש קושי רגשי ניכר. יתכן בהחלט על רקע לידת אחותה.
יש צורך בהתייעצות עם פסיכולוגית, רצוי פסיכולוגית התפתחותית.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלות מיטוכונדרליות והקשר לPDDיעל ג.19/06/2008
שלום,
בני בן שנתיים וחצי אובחן לפני כ5 חודשים כ PDDNOS
התחלנו טיפולים והוא מגיב היטב לטיפולים. בכל המישורים-חלה קפיצה בהתפתחות. וזהו פידבק שאנו מקבלים ממגוון לא מועט של מטפלים שהוא עובד איתם.
השאלה שלי מהם הבדיקות שעליו לבצע כדי לבדוק האם קיימת אצלו בעיה בפעילות התאית בגוף שיכולה לגרום לו לקשיים של הPDD?
אציין שהוא מאד גמיש, לא תמיד ממוקד, יש בעיית אקולליה לא קשה,לעומת זאת חל שיפור אדיר בתפקוד שלו בגני שעשועים,בדיבור- מרכיב משפטים יפה, מוכן לצייר, לשחק עם בצק,בוןיסות התחושתי,בהבנה ובתקשורת.
השאלות שלי:
1) האם אתה ממליץ לבצע את הבדיקות הללו? ואם כן למי פונים על מנת לבצע אותם.
2) האם אתה ממליץ על בדיקות אחרות (מלבד שמיעה)?
3)האם אתה ממליץ על תוספים תזונתיים למינהם? כיום, מקבל כפית של אןמגה 3 (אלספה).
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלות מיטוכונדריאליות
ד''ר יורם זנדהאוז24/06/2008שלום.
בירור מיטוכונדריאלי כדאי לבצע אם הופיעה רגרסיה אוטיסטית ו/או סימנים נוספים שיכולים להצביע על מחלה מיטוכונדריאלית. בכל מקרה, צריך הערכה קלינית hands-on .
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומים בני חמישה וחצי חודשיםחני18/06/2008
שלום
יש לי תאומים בני חמישה וחצי חודשים
הבת מתהפכת לכל הכיוונים ועשרות פעמים ביום מושיטה מאוד מהר ידיים אוחזת חזק
מכניסה חפצים לפה והבן מתהפך אבל פעמיים שלוש ביום אוחז אבל לוקח לו כמה שניות
מושיט יד לחפצים אך סוגר אותה יותר לאט
האם אני סתם משווה או שיש לו התפתחות שאיטית לגיל שלו ולא ביחס לאחותו ?
היא יותר קלה ממנו בקילו אני מניחה שזה גם משפיע על התנועתיות שלה - האם נכון הדבר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השוואה
ד''ר יורם זנדהאוז24/06/2008שלום.
גם עובדת היותם תאומים לא זהים, היותם בת ובן וכן המשקל הקל יותר של הבת, יכולים להסביר הבדלים. בכל מקרה, לא כדאי לעמוד עם סטופר ולהשוות.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אח בדרךאלה17/06/2008
שלום
אני בהריון בחודש שלישי ואם לילד בן שנתיים וארבעה חודשים........... מתי זה יהיה נכון לשתף את בני שיש לו אח בדרך.???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר יורם זנדהאוז24/06/2008שלום.
ברגע שההריון נראה והבטן גדלה, כדאי לשתף את הילד .
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשמואל15/06/2008
האם עד גיל שלוש ילד אמור כבר לדבר שוטף. איך המצב אצל רוב הילדים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיבור
ד''ר יורם זנדהאוז17/06/2008שלום,
עד גיל 3 שנים ילד אמור לחבר כבר משפטים קצרים , לפחות של 3 מילים.אוצר המילים די רחב ותקשורת ברורה.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציור בגיל ארבעשירה10/06/2008
מה אמור ילד בן ארבע להיות מסוגל לצייר?
בני אוהב לצייר בעיקר פרצופים, מחייכים או עצובים (הרגש הכי חשוב לו), וכמעט לא מצייר דברים אחרים כמו חיות, בתים וכו'.
מחזיק יפה את הצבע.
יש לציין כי נולד פג.
האם דרוש בירור?
האם עלי "לעבוד" עליו שירחיב את הרפרטואר? (נכון להיום אני לא לוחצת עליו).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציור
ד''ר יורם זנדהאוז10/06/2008שלום וברכה,
לא ללחוץ !! ההתפתחות לא בנויה על הציורים בלבד.
כדאי אולי להתייעץ עם מרפאה בעיסוק או פסיכולוגית
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קואורדינציה בגיל שלושיעל08/06/2008
ילדתי בת שלוש וחודשיים, מפותחת יפה לגילה מרוב הבחינות אך אינה מצליחה לתפעל תלת אופן או קורקינט, חשה חסרת בטחון כתוצאה מכך וכרגע אינה מוכנה להתנסות בכך שנית (לאחר תקופה שניסתה מספר פעמים וכנראה התקשתה). הילדה רצה וקופצת היטב ומשחקת חופשי בגן המשחקים. האם יש לה בעיית קואורדינציה וכיצד כיצד לעזור לה מבלי להלחיץ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון
ד''ר יורם זנדהאוז09/06/2008שלום וברכה,
אני מציע הערכה של מרפאה בעיסוק לצורך בירור מדויק יותר.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שאלה פסיכולוג התפתחותירווית05/06/2008
הוא אוהב טעמים חזקים,מסוגל לאכול שום חי, פסטו, הוא רואה ילדים קופצים הוא יכול לקפוץ עליהם האם זה מעיד על בעיה סנסורית? או שזה מוקדם לאבחן את זה כך וזההרבה יותר מורכב.
האם העובדה שהוא מפותח לגילו הן מבחינה שכלית, חברתית הוא ממש מתנהג כילד בוגר - האם יש לזה השלכה על ההתנהגות? בחברת ילד הוא ממש נראה בטוח בעצמו, מנהיג, מוביל ויחד עם זאת מאוד מפגין את נוכחתו האם זה חלק מהפגנת נוכחות?
מתנצלת על כל אורך הדברים אודה לכם על תשובותיכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחייב אבחון
ד''ר יורם זנדהאוז06/06/2008שלום,
איני יכול להיכנס לעובי הקורה דרך האינטרנט. יש צורך באבחון קליני, רצוי פסיכולוגי.
יש כאן באמת ענינים התנהגותיים ותחושתיים.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עלינו לגשת לייעוץ פסיכולוגי?רווית05/06/2008
שלום רב,
רועי בן שנה ועשרה חודשים , ילד מפותח לגילו הן מבחינה מוטורית והן מבחינה וורבאלית. מדבר ברור ושוטף ומרכיב משפטים בלי בעיה כבר זמן מה, מנהל שיחה, מדקלם סיפורים, מבטא את רצונותיו באופן מובהק, נבון, חברותי, פעלתן, שובב, עקשן, עצמאי, סקרן - גם מבחינה פיזית נראה גדול לגילו.
רועי נכנס לגן לפני שלושה חודשים עד אז היה במסגרת משפחתון קטן עם שני ילדים. עם כניסתו לגן וקצת לפני גילינו את תופעת משיכת השיער ונשיכות וניסינו לתקוף את העניין בכל דרך, להציב גבולות בעניין, להדריך ולהדגיש שזה אסור וכו', הייתי בקשר גם עם הגן בעניין והאמת שאני קצת מאוכזבת מהן היות והן לא ממש עידכנו אותי על השינויים בהתנהגות הן טענו שהוא כבר כמעט לא נושך והוא מבין שזה לא בסדר וחשבתי שזה באמת תופעה מוכרת שעברה.
היו כמה שבועות שראיתי שהוא ממש הפסיק עם עניין הנשיכות והדחיפות , אני בוחנת את זה באינטרקציה עם ילדים בגינה ועם חברים מהגן שנפגשים איתם אחה"צ.
לפני כחודש הוא גילה כל מיני תסמינים של משבר גיל השנתיים, בכי, כעס, לא רוצה כל דבר שמציעים, אוכל פחות טוב, בררן באוכל, דורש שהכל יעשה בדרך שלו, מתעקש נורא עד כדי בכי, השתטחויות על הרצפה. בדקתי עם הגננת והיא אמרה שגם בגן יש לו קצת קושי במעברים אבל סה"כ הוא בסדר והאמת שהצלחנו ברוב המקרים להתמודד תוך הרגעה, הסחת הדעת, שיחות וכו'.
השבוע שוב הוא חזר לדחוף המון, ניסיון לנשוך והאמת בחלק מהמקרים ממש ללא סיבה, הוא חולף בגינה ודוחף, הוא נלחם על כל חפץ בניסיון לנשוך, הוא בוחן גבולות בבית בלי סוף דופק על השולחן מקשקש על הקירות וכו' וממש מתגרה בנו.
שמתי לב כשאני מגיעה לקחת אותו מהגן הוא כאות הפגנה פשוט דוחף את מי שעומד לידו בלי סיבה סתם כי בא לו באותו רגע לדחוף או להראות נוכחות.
הוא נורא אוהב לשהות בחברת ילדים גדולים ממנו ואף מנסה לתקשר איתם בגינה עד כדי פניה"אני רוצה להשתתף בכדור" . שמתי לב שבחברת ילדים קטנים או פחות מפותחים ממנו הוא עוד יותר מתנהג בצורה אלימה, יש ילד שאיתו בגן ואנחנו ההורים חברים, הוא פשוט לא מפסיק בימים האחרונים לדחוף ולהלחם איתו בהפגנת כח על כל דבר, לציין שהוא בגילו אך הרבה פחות מפותח ממנו,אבל שוב להדגיש שזה היה הפסיק ושוב חזר.
היום שוחחתי שוב עם הגן והבנתי שהוא קצת עצבני בזמן האחרון וגם בגן הוא דוחף ומרביץ - שוב לא טרחו לעדכן אותי - (זאת אחת הסיבות שהוא לא ממשיך בגן הזה בשנה הבאה(.
אני באמת מוטרדת האם ישנה בעיה נוספת שאנחנו צריכים לתקוף? האם זה מחייב איבחון ייעוץ עם פסיכולוג? האם זה באמת עניין של טמפרמנט והצבת גבולות. קראתי שישנם מצבים שיכולים להשפיע על התנהגות כזאת מצב רגשי או סנסורי. שמתי לב שרועי לא ממש כואב מכות קטנות, לא בוכה מכל נפילה, מנסה לתפס ולקפוץ, כשהוא מחבק זה ממש חיבוק דב, הוא אוהב טעמים חזקים,מסוגל לאכול שום חי, פסטו, הוא רואה ילדים קופצים הוא יכול לקפוץ עליהם האם זה מעיד על בעיה סנסורית? או שזה מוקדם לאבחן את* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון או הדרכה
ד''ר יורם זנדהאוז06/06/2008שלום,
יש צורך באבחון קליני ו/או הדרכה. קשה לעשות זאת דרך האינטרנט.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ויסות
ל19/06/2008מנסיוני כאמא ל - 3 בנים שניים מהם בעלי חוסר וויסות תחושתי כזה ואחר זה נשמע לי שזה יכול להיות מאוד חוסר וויסות תחושתי - המאובחן על ידי המכון להתפתחות הילד בקופת החולים - ע"י מרפאה בעיסוק . חוסר וויסות כולל סף כאב נמוך מידי או גבוה מידי, שימוש בכח רב מידי כשנוגע באחרים מבלי להיות מודע שמכאיב, רצון להרגיש הכל "בחזקה" מפני שלא מרגיש מספיק ולכן קופץ על ילדים ומחבק חזק מידי וכו' . בריפוי בעיסוק ילמד להשתמש בכח שלו בצורה יותר טובה ומקובלת על מנת לא להכאיב לאחרים ובנוסף אתם תלמדו כיצד להעניק לו את ההרגשות שמחפש בדרכים שנעימות לשניכם. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות וגדילה..03/06/2008
שלום רב,
אני בן 17 ואני 1.68
הידים שלי קטנות אני רזה אני שוקל 55
אני נורא חלש בנוסף לזה.
פנים שלי קטנות ואני לא בטוח שזה מבנה אני בטוחח שזה מגדילה איטית
איך יודעם אם זה תקין ומה ניתן לעשות כדי לזרז את הגדילה
?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדילה
ד''ר יורם זנדהאוז06/06/2008שלום,
כל מאפייני הגדילה שציינת צריכים להיות מוערכים על ידי אנדוקרינולוג ילדים, שהוא רופא שעוסק בגדילה ולאו דוקא התפתחות. המושגים דומים אך אינם זהים.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיותאמא מודאגת02/06/2008
אני בן 15 ו אין לי שערות על אבר מיני העים יש לי בעיה עים כן אז איזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר יורם זנדהאוז06/06/2008שלום,
אנא פנה ליעוץ לאנדוקרינולוג ילדים.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בהתפתחות בילדים מאומציםיקי01/06/2008
שלום רב
אשתי ואני מתחילים התהליך לאימוץ ילד מאוקראניה בין הגילים 18 - 30 חודשים.
הינו רוצים לדעת אלו בעיות התפתחותיות יכולות לבוא לידי ביטוי לילדים בגילים אלו מהחוויה של בית יתומים וכו'
תודה
יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימוץ
ד''ר יורם זנדהאוז01/06/2008שלום וברכה,
אימוץ הינו סוגיה לא פשוטה. בדרך כלל ילדי בתי יתומים סובלים מאיחור התפתחותי מישני על רקע סביבתי ואם מקבלים גירויים סביבתיים נאותים, על בסיס גנטי בריא, הם משלימים את הפער.
בתהליכי אימוץ מעורב רופא התפתחותי דרך העמותות השונות והוא הכתובת לשאלות שצצות אד-הוק.
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלכלכות - ה צ י ל ו !אמא של הדר01/06/2008
בתי בת 5 סבלה מגיל חודש מעצירויות כרוניות ומפיסורה. קצרה היריעה מלתאר את הסבל שהיא עברה ואנחנו. העצירויות פסקו בערך בגיל 4 והתחלנו בתהליך של גמילה שהיה קצר בשתן ולאחר מכן עברנו לגמילה מצואה. היא עשתה מס' פעמים בסיר ואחר כך היא עברה לשרותים. אולם זה מס' חודשים שהיא מסרבת בכל תוקף לעשות באסלה וכתוצאה מכך היא מלכלכת את תחתוניה מס' פעמים ביום. הדבר הוא בלתי נסבל עבורה ועבורנו אנו כל הזמן סביב העניין הזה מהרגע שהיא יוצאת מהגן בשעה 4 אנו בבית בד"כ בשרותים. היא מבטיחה הבטחות על מנת לצאת מהשרותים שהיא מבטיחה לעשות באסלה אולם אחרי שהיא יצאה שוב היא מלכלכת את תחתוניה וכך כל יום. אני פשוט מרגישה שאני משתגעת הדבר מעכיר את האוירה בבית אחותה גם לא מביאה חברות כי הריח הוא בלתי נסבל וגם אני נמנעת מלארח בשל אותה סיבה. עליי לציין שניסיתי פרסים ומתנות שהיא מאוד רצתה ניסיתי איומים שגם מימשתי כמו לא ללכת ליום הולדת של ילד מהגן וכו. היא מאוד עקשנית, והדבר הפך להיות מרכזי בבית. אני מיואשת ומדוכאת בשל המצב וזקוקה לעצה ו/או איש מקצוע המתמחה בתחום, ידוע לי שיש אפילו שם בלטינית לבעיה . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר encopresis
ד''ר יורם זנדהאוז01/06/2008שלום וברכה,
מדובר כנראה באבחנה העיל. לפי הספור כאן, המצב קשה מנשוא.
יש צורך בעירוב רופא הילדים ופסיכולוגית התפתחותית או קלינית בדחיפות !! אפשרות בהנחיה
וירטואלית מרחוק נראית לא מתאימה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאידית01/06/2008
שלום רב,
באיזה גיל בדרך כלל ילד אמור להתחיל להימשך לנשים ולרצות סקס?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ל...
גודי03/09/2011מה קורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשיכה
ד''ר יורם זנדהאוז01/06/2008שלום וברכה,
גם תינוקות הם יצורים מיניים ויש שאף מאוננים על ידי חיכוך רגליים !! המיניות קיימת כל הזמן.
הילד "נמשך" לאימו ומפתח את תסביך אדיפוס. משיכה מינית "אמיתית" מגיעה בדרך
כלל בסוף תקופת החביון, היינו- בכיתות הגבוהות של בית הספר היסודי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)