מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקיחת מוצץ לאחר שנזרקליז22/07/2008
שלום ד"ר, בני הוא בן שנה ו-10 ח'. לאחרונה הוא לוקח לאחותו בת ה- 9 ח' את המוצץ וכן את החיתול, וכן הוא רוצה לשבת בעגלה שלה וכו', כאילו הוא מנסה לחקות אותה. אולי הוא מתוסכל או מקנא. האם זה טבעי? יש דרך שכדאי לפעול, או שזה יחלוף? יש מקום לדאגה? תודה ליז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיקוי
ד''ר יורם זנדהאוז22/07/2008שלום,
נראה שהוא מקנא באחותו
אם לא יעבור בקרוב , כדאי לבחון את הענין שוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לאבחון
ליז29/07/2008שלום ד"ר, למי פונים לאבחון בנושא הנ"ל? תודה ליז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון
ד''ר יורם זנדהאוז29/07/2008שלום וברכה,
קודם כל יש להתייעץ עם רופא/ת הילדים על מנת לאפיין טוב את הענין ולהחליט על גורם עימו אפשר
להתייעץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה יעוץרוני21/07/2008
שלום רב, בני בן שנתיים ועשרה חודשים. בסה"כ ילד מפותח במחינה מוטורית וממוצע מבחינה קגנטיבית. ילד שמח ופעיל. אני חוששת שיש לו בעיה שמצריכה טיפול. הוא נבהל מאד מדברים שלדעתי לא אמור להבהל מהם. למשל אם אני והוא נעשה חיקויים של חיות, אריות למשל, הוא יכול לצחוק, אבל אם אני אשאג חזק מידי הוא יבהל ויבקש ממני להפסיק תוך כדי בכי. הוא גם מפחד מרעשים כמו בלנדר ושואב אבק, למרות שאני מראה לו שאני מפעילה אותם ויכולה להפסיק אותם. גם כשאביו מנסה להרים אותו על הכתפיים הוא מפחד. בנוסף יש לו גם סרבול מוטורי מסויים. הוא ילד מאד גדול (באחוזונים הקרובים ל 100 בכל הדברים). הוא מתקשה למשל בהורדת המכנסיים והתחתונים בזמן שהוא ניגש לשירותים. אני לא בטוחה מהי הכתובת שאני אמורה לפנות אליה. אשמח אם תוכל לכוון אותי קצת. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא הילדים
ד''ר יורם זנדהאוז21/07/2008שלום וברכה,
יש לפנות לרופא/ת הילדים כדי שיחווה את דעתו . יתכן שיש צורך באבחון התפתחותי-התנהגותי .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת בלחי- האם תעבוררינה20/07/2008
שלום, בני בן 5 נפל ונחתך בלחי, לא היה צריך תפרים אבל המקום לא החלים יפה ויש צלקת די גדולה, האם בגלל גילו יש סיכוי שזה יתאחה כמו שצריך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת בלחי
ד''ר יורם זנדהאוז20/07/2008שלום,
לצערי, איני יכול לעזור בענין זה ועליך להתייעץ עם כירורג פלאסטי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה ותשעלוטוס16/07/2008
בני בן שנה ותשע ואומר רק כ-5/6 מילים (נה נה לבננה, אדו לכדור וכו'). מבחינת ההתפתחות המוטורית נראה כי אין בעייה. יחד עם זאת, יש בעייה באכילת מוצקים, אוכל בעיקר אוכל טחון. מוכן להחזיק בננה/עוגיה/לחם/דגני בוקר ביד ולאכול, אך כשמגיע למאכלים מוצקים יותר, טועם ולא ממשיך. האם יש קשר בין אי-אכילת מוצקים לאיחור בדיבור? כמה מילים ילד בגילו אמור להגיד? האם עליי לפנות לטיפול? למי? המליצו לי לגשת לרופא אף אוזן גרון לשלול בעייה של שקד שלישי. המליצו לי לפנות לקלינאית תקשורת. המליצו לי לפנת למכון להתפתחות הילד. למי לגשת קודם? מאיפה להתחיל, אם בכלל? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות
ד''ר יורם זנדהאוז16/07/2008שלום,
קודם כל צריך לפנות לרופא הילדים, בהמשך ,בהתאם לשיקול קליני-גם לקלינאית תקשורת שיש לה נסיון גם בבעיות לעיסה ובליעה
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זחילהמאיה14/07/2008
בתי בת 7 חודשים ועוד לא זוחלת על הברכיים, היא זזה ממקום למקום או ע"י התהפכות או ע"י זחילה על הגחון. חברותיי שהן כבר אימהות ייעצו לי לפנות לרופא המשפחה כי אולי יש לה איחור התפתחותי ואני כמובן מיד נלחצתי רק מהמילה. היא לא אוהבת להיות על הבטן ורוצה כל הזמן להיות בישיבה (היא לא יושבת לבד אלא אנחנו מושיבים אותה) שאלתי היא מתי זה נחשב לאיחור אם בכלל? ומה אני יכולה לעשות כדי לעודד אותה לזחול? מחכה לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זחילה
ד''ר יורם זנדהאוז15/07/2008שלום,
לדעתי, יש צורך באבחון קצר והדרכה של פיזיותרפיסטית התפתחותית. אין צורך להילחץ.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזחילה
ד''ר יורם זנדהאוז15/07/2008שלום,
לדעתי, יש צורך באבחון קצר והדרכה של פיזיותרפיסטית התפתחותית. אין צורך להילחץ.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי רפואה התפתחותיתשירי13/07/2008
שלום ד"ר זנדהאוז, אני אמא לילד שנמצא בטיפול התפתחות הילד, קצת מבולבלת, ואשמח אם תוכל לעשות לי סדר: אני יודעת שיש רופאים התפתחותיים בעלי התמחות ברפואת ילדים, יש כאלה שיש להם התמחות ברפואת ילדים וגם בנוירולוגית ילדים - ונודע לי שיש גם רופאים התפתחותיים ללא התמחות כלל (הרופאה שלנו למשל). מהי, בעצם, הכשרתו של רופא התפתחותי? תודה. שירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא התפתחותי
ד''ר יורם זנדהאוז14/07/2008שלום,
על פי הידוע לי,רופא התפתחותי הינו רופא מומחה ברפואת ילדים שעבד לפחות שנתיים במכון מוכר
להתפתחות הילד (מוכר על ידי משרד הבריאות).
היום יש התמחות על חדשה- ישנה של רפואת ילדים שנקראת נוירולוגית ילדים והתפתחות הילד.
כל הרופאים העוסקים בהתפתחות הילד יעברו הכשרה מתאימה,כולל אלו שכבר עובדים בשטח,
כולל הותיקים. כל רופא, לפי נתוני הכשרתו הקודמת וההשלמה העתידית.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמעט בת 5 חודשיםליאל11/07/2008
אני מתוסכלת לגמרי,נגמרו לי הכוחות! הנסיכה החליטה שיותר לא מוכנה לשחק לבד,גם לא לחמש דקות.היא ממש דורשת תשומת לב בכל דקה ודקה.ואם חלילה אני מעזה לזוז ממנה היא מתעצבנת ורוטנת.התחלתי להתעלם.אבל כמה אפשר? כשהיא ממש מתחילה לבכות אני חוזרת אליה ואז הבכי כבר הפך להסטרי. אני משתגעת כבר! מה לעשות?לתת לה לצרוח?אני לא מאמינה בזה ומצד שני מתמוטטת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחזיקי מעמד
ד''ר יורם זנדהאוז13/07/2008שלום,
הרבה הורים עוברים זאת. אנא פני לקבלת הדרכה במרפאה לגיל הרך ברחוב אורלנסקי בפתח תקוה.
הם יכולים בהחלט לעזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהוי צבעים וצורותנחמה10/07/2008
שלום, ביתי בת שנתיים ורבע, מוכשרת במיוחד ומקדימה ברב הדברים את בני גילה, על כן הדבר בולט מאד שהיא לא "תופסת" את הצבעים הבסיסיים, בתור דוגמא אתן את הספר המוכר - מעשה בחמישה בלונים - שהיא יודעת כמעט את כולו בעל פה, אולם לא יודעת לענות על צבעו של כל בלון... (אדום, כחול, ירוק וכד') כמו כן שמתי לב שהיא לא יודעת צורות כמו עיגול ומשולש וכד' אם כי במשחק שבו מכניסים את הצורות המתאימות לחור בקופסא - היא יודעת להכניס למקום הנכון אולם לא קורת לצורות בשמן למרות שלימדנו אותה את זה לא פעם.. (גם צבעים וגם צורות) אציין שהיא מדברת ומתקשרת בצורה מושלמת, שרה, שואלת, עונה ממש כמו ילדה גדולה.. בבדיקות ראיה השגרתיות הכל היה תקין. האם יתכן שישנה בעיה כל שהיא? תודה, נחמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר יורם זנדהאוז10/07/2008שלום,
אני חושב שצריך הערכה קלינית של רופא התפתחותי . לא ניתן לענות ללא תצפית/בדיקה קלינית.
צריך לבדוק את כל המיכלול ההתפתחותי.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגלי07/07/2008
ד"ר שלום, יש לי תינוק בן שנה ובשבועות האחרונים ישנה תופעה שחוזרת על עצמה. אנסה לתאר אותה: כשהוא רואה איזשהו אובייקט, תמונה או כל חפץ אחר, הוא מתבונן ואז מטה את ראשו ימינה ולאחר מכן שמאלה, כאילו מנסה "להתרשם" מהאובייקט שהוא מסתכל עליו מכמה זויות. האם הדבר יכול להעיד על בעיה מסויימת, או שזה חסר משמעות? מעבר לכך הוא תינוק בעל התפתחות תקינה לחלוטין. אודה לתשובתך. גלי, אמא מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת עיניים
ד''ר יורם זנדהאוז09/07/2008שלום,
כדאי לבקש הפניה לבדיקת רופא עיניים לילדים,קודם כל.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיים בריצהאלה06/07/2008
שלום, בני מאוד מאוד רזה, נולד פג ומאז יש לו מבנה גוף רזה מאוד, הוא בכיתה ג' והבשיעורי ספורט יש לו קושי לרוץ, הוא לא מצליח לרוץ לאורך זמן והוא מרגיש מזה לא טוב, האם כדאי לו להתאמן כדי לחזק עצמו, האם כדאי שלא ישתתף בשיעורי ספורט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים בריצה
ד''ר יורם זנדהאוז06/07/2008שלום,
יש צורך בהערכה גופנית של רופא הילדים. לא בטוח שזו בעיה התפתחותית.
יתכן שהוא אסטמתי?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט טיפולי
ד''ר יורם זנדהאוז09/07/2008שלום,
ספורט טיפולי יכול לעזור לו, לדוגמא-מוטוריקל (יש אתר באינטרנט).
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד ימני או שמאלי?רחלי03/07/2008
בני בן הארבע וחצי נמצא בטיפול אצל מרפאה בעיסוק בשל חולשה במוטוריקה עדינה וגסה. המטפלת הניחה, גם על פי מה שנראה לנו, שהוא ימני. הוא כותב ומצייר ביד ימין בדרך כלל , אך ישנן פעולות שהוא מעדיף לבצע ביד שמאל. המטפלת מתעקשת איתו שיחליף ליד ימין ויעצה לי לתקן אותו גם בבית. האם יש להתעקש עם הילד? האם אין סכנה שהוא באמת שמאלי ואנו גורמים לו לשינוי שעלול להזיק? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דומיננטיות צד
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
אנו מצפים להבשלת דומיננטיות צד בגיל כחמש שנים. יש גם אלמנט תורשתי.
אם הוא מטופל אצל מרפאה בעיסוק התפתחותית, יש לפעול על פי הנחיותיה אך לא חייבים
להכריחו , אם הבשלתו ההתפתחותית תקינה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטיית ראש לימיןאורטל03/07/2008
לד"ר שלום לבני בן השבעה חודשים יש הטיית ראש מלידה לצד ימין רציתי לדעת איזה תרגילים טובים על מנת לשפר את המצב.? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טורטיקוליס
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
יש צורך להתייעץ במהירות עם רופא התפתחותי ולקבל הדרכה וטיפול מפיזיותרפיסטית
התפתחותית.
יש לשקול גם בדיקת רופא עיניים לילדים , על פי הנחית רופא הילדים או הרופא ההתפתחותי.
כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלחנן02/07/2008
שלום רב, ברצוני לדעת בערך באיזה גיל הגיוני שילד יחל להימשך לנשים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משיכה לנשים
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
המיניות קיימת בנו עוד מזמן הינקות. משיכה לבני המין השני מתפתחת בדרך כלל לאחר גיל החביון,
היינו בתחילת גיל ההתבגרות. כאן יש שונות בין ילד לילד.
כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
נורה סיני21/08/2008יש לי ילד בן 20 בבית ספר שלו רוצים שהוא ינסה מדבקות להפסיק את ההפרשה של הרוק. אתה תוכל לטפל בבעיה? בהוקרה נורה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריור
ד''ר יורם זנדהאוז24/08/2008שלום נורה,
אני לא עוסק בכך. יתכן שיש צורך לפנות לרופא אף אוזן וגרון.
בהצלחה,
ד"ר זנדהאוז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות למחלותטל29/06/2008
שלום רב, בני מאוד חולני ובדרך כלל הראשון להידבק בווירוסים, חיידקים ומחלות. רציתי לבתייעץ לגבי חיזוק המערכת החיסונית שלו על ידי תרופות הומאופתיות, האם אתה ממליץ על זה או על משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפואה משלימה
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
פורום זה עוסק בהתפתחות ובנוסף, אי אפשר לתת יעוץ כזה דרך מחשב. צריך הערכה מלאה.
כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרית26/06/2008
שלום בתי בת השש לא הרגישה טוב ולאחר אכילת ארוחת הערב הקיאה. ומאז משהו כמו שבועיים היא מסרבת לאכול ארוחת ערב בטענה שכואבת לה הבטן.לרוב אני לא לוחצת עליה בעיניין והיא הולכת לישון על בטן ריקה. כשאני בכל זאת אומרת לה "תאכלי קצת ואל תחשבי על הקאה או כאבי בטן וגם אם תקיאי זה לא נורא אמא לא תכעס, וקרה לך שהקאת כי היית חולה עכשיו את בריאה ואין סיבה שזה יקרה לך שוב" ועוד כהנה וכהנה אבל זה לרוב לא עוזר אם היא אוכלת היא מקיאה. מה הסיבה לדעתך האם גופנית או נפשית? לדעתי זה משהו בראש.. רק לציין שהיא ילדה מאוד רגישה ופגיעה. והנושא מאוד מעסיק אותה בשעות אחר הצהריים היא מיד אומרת כשמתקרב הערב "היום אני לא רוצה לאכול ארוחת ערב,אני לא רעבה. ומאוד לחוצה מכך. סליחה שיצא לי ארוך. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות וכאב בטן
ד''ר יורם זנדהאוז04/07/2008שלום וברכה,
יש צורך בבדיקה קלינית של רופא הילדים, לפני כל החלטה.
כפי שציינת, יש מספר אפשרויות, אך יש צורך קודם כל בהערכה קלינית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)