מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסכול ורגשי נחיתות בן 40רונן08/03/2021
אני בן 40, בלי מקצוע. גר לבד, מנותק קשר מהמשפחה. אין חברים ואין ידידות. מטופל תרופתית. מצב הרוח בדרך כלל יציב, אבל יש מקרים שבהם "מגע עם העולם" עולה לי בתסכול גדול וברגשי נחיתות שצפים במלוא עוזם - כשאני אמור לקבל שירות ומסרבים לבקשה מסוימת שלי, כשיש אי הבנה עם מישהו, וכן הלאה. בעיקר מול נשים. אני לא יודע אם זה חלק מהתסכול הכללי של המצב שלי בחיים ושל העובדה שאין ולא הייתה (וכנראה גם לא תהיה) לי חברה, או שזה עניין אחר, אבל השורה התחתונה היא שכל מקרה כזה מקפיץ ומעציב אותי לכמה ימים.
בחודשים האחרונים שקלתי להירשם ללימודים, אבל עכשיו כשאני חושב על זה אני חושש "לצאת לעולם". אם כל ניואנס משתק אותי פנימה ומכניס אותי למחשבות על כמה אני קטן וכמה מישהו אחר טוב יותר, איך אני אשרוד קורס, כשמרצה יגיד שתשובה שלי לא נכונה, או כשסטודנט אחר יתקן אותי? ויותר מזה, איך אני אשרוד עבודה אחר כך?
ניסיתי בערך 10 טיפולים פסיכולוגיים בשנים האחרונות, את כולם הפסקתי בתוך 2-3 מפגשים. המטפלים נצמדו לאבחנה הרפואית ונופפו בה, מאושרים מעצמם. רציתי לשמוע קצת מילים חיוביות על עצמי, קצת אופטימיות, משהו שירים אותי מהמקום שאני נמצא בו, ובמקום זה אני שומע את ההיפך.
אודה לכל עצה,
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופטימיות
ורד מור09/03/2021היי רונן
קודם כל אני מאוד מתרשמת מיכולת הביטוי שלך, המודעות העצמית, החיבור לרגשות והיכולת לזהות את הצורך שלך ולבטא אותו. כל זה אינו ברור מאיליו וכבר מראה על חזקות שיש לך.
מעבר לזה בהחלט נשמע שאתה בלופ של חוויות חוזרות ומתסכלות שאני מניחה גם יוצרות נבואות שמגשימות את עצמן.
ובאמת לא קל לצאת מזה לבד. צר לי לשמוע שהחוויות הטיפוליות שלך לא היו טובות. אני חושבת שפשוט לא הגעת למטפל הנכון שיראה בך קודם כל את החלקים המאוזנים והיפים ואין לי ספק שיש לך לא מעט כאלו. מציעה לך להמשיך לנסות, בכל התחומים, להעז, לא לוותר, להחזיק את האמונה והאופטימיות גם אם זה לרגעים. משם זה גדל...
לא לוותר על עצמך או על החיים שיכולים להיות לך ולמצוא את המטפל/ת המתאימ/ה. ולתת צ'אנס גם שם.
יום טוב ומלא תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :-)
רונן09/03/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פעילויות אחרי הצהריים נגד דיכאון
חולת סכרת עם חוסר אנרגיה תשישות ודכדוך
בחור צעיר קצת תקוע לאחר צבא
התמכרות להרצאות באינטרנט על אורח חיים ועשייתם
תסכול ורגשי נחיתות בן 40
דיכאון בשעות הערב המוקדמות בת 45
קושי ומתח במשפחה על רקע דמנציה של האב
כיצד מתמודדים עם קיבעון מחשבתי ומחשבות טורדניות?
דכדוך וריקנות עקב בדידות בסופי שבוע
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

