מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה אתם אומרים על בלון בקיבהליאת25/03/2012
אתם יודעים איך זה עובד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אתם אומרים על בלון בקיבה - תגובה
25/03/2012שלום ליאת,
לפני מספר שנים, מספר רופאי גסטרואינטרולוגים הכניסו בלון לקיבה. התוצאות היו גרועות ביותר והרעיון ננטש.
על-מנת להוריד משקל היו בעבר כמה שיטות של כירורגיה ביניהן היצרות הקיבה על-ידי מהדקים ומעקפים של המעי והקיבה עצמה.
בימינו קיימות שתי שיטות מקובולות - הראשונה היא להצר את נפח הקיבה על-ידי טבעת סיליקון והשניה לגרום להיצרות של הקיבה על-ידי "שרוול".
כרגע נערך מחקר על ביצוע מעקף בתוך הקיבה והמעיים ע"י "שרוול" סיליקון.
שיטה זו עוד לא נוסתה בארץ.
לסיכום, השיטות הכי מקובלות וטובות שקיימות כרגע בארץ הן טבעת סיליקון או שרוול, כשלשתיהן אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.
בברכה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשומןאנה16/03/2012שלום,
אני בת 28, 1.60 ושוקלת כמעט 50 ק"ג.
אצלי, כשאני קצת משמינה, הכל הולך לפלג גוף עליון
(גב והזרועות.. כמובן בבטן.. וגם בצוואר ופנים..)
המבנה גוף שלי הוא כזה שאני אמנם נראת יחסית רזה
אבל אין לי כל כך שרירים.
רציתי לעשות המסת שומן בבטן כי היא בולטת.
השאלות שתמיד הטרידו אותי זה
1. מה קורה לעור לאחר שהשומן הולך?
האם נותר עור לא מתוח באיזור? (בבטן, בזרועות)
2. האם יש דבר כזה עיצוב בתי שחי?
3.לאחר שאיבת השומן, מה התוצאות לטווח הארוך?
(כמובן אם משתדלים לאכול מאוזן)
יש כתבות שכתוב שהגוף מפצה את עצמו ונוצר שומן במקומות אחרים
או שמשמינים כפליים אחרי זה..
מה *באמת* התוצאות?
תודה רבה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשומן - תגובה
16/03/2012שלום אנה,
מדובר בהמסה ושאיבה יחד. אין טיפול המסה ללא שאיבה.
לגבי השאלות שלך:
1. בדרך כלל העור מתיישב. אם יש עודף עור ושומן שגורמים לבטן להיות תלויה אז אולי כדאי לבצע מתיחת בטן.
2. לעיצוב בתי שחי דרוש שאיבה ואולי גם מתיחה.
3. השומן שנשאב לא חוזר לעולם. אבל זה לא מונע משומן להצטבר בשאר חלקי הגוף.
כדי לענות לשאלות בצורה מדוייקת רצוי שתבדקי אצל כירורג פלסטי מומחה.
בתודה על ההתעניינות,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבה + סמארט ליפו בגרמניהאלמוני02/03/2012שלום דר
קיבלתי הצעת מחיר ממרפאה מקצועית וותיקה בתחום האסתטיקה בגרמניה בסך 2200 יורו. לביצוע שאיבת שומן מינורית בסנטר כפול\צוואר משולב בסמארט ליפו.
רציתי לדעת אם מבחינת מחיר האם זה נשמע סביר בהשוואה לארץ(קח בחשבון שהמקום הוא ברמה גבוהה) ומהם היתרונות מול החסרונות בביצוע פרוצדורה כזאת בגרמניה לעומת הארץ .
יש לציין שהשאיבה היא ממש מינורית,הרופא העריך בין 10 ל15 מיליליטר שאיבה בכל צד.
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאיבה + סמארט ליפו בגרמניה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ04/03/2012
שלום לאלמוני
1.עלות הפעולה בגרמניה+הוצאות הטיסה+הוצאות השהייה בגרמניה,יכפילו את עלות הניתוח שתשלם בארץ.
2.בניתוח בגרמניה אין אפשרות למעקב, אלא אם כן, אתה מאריך מאד את שהייתך בגרמניה,ומגדיל בהתאם את הוצאות המלון וכו.
3.במקרה של בעיה ניתוחית מיידית, מי יממן הוצאות אשפוז נוסף?
4.במקרה של כשל ניתוחי,המתברר מאוחר,את מי תתבע?
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קצת טיפשיתחדווה19/02/2012אחרי שממיסים את השומן שיש בגוף באמצעות לייזר.. לאן הוא הולך?
הרי הוא לא הופך לרקמת שריר פתאום, נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה קצת טיפשית - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ20/02/2012לחדווה שלום
עיקר השומן נשאב בד בבד עם ההמסה,ולאחריה. השומן השרידי מסולק מהגוף ע"י התאים הלבנים וכו,
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרהמשה10/02/2012שלום רב
אני בן 23, עד היום הורדתי כ 20 ק"ג ממשקלי
באמצעות פעילות גופנית ודיאטה
יש לציין שלפני שהתחלתי שקלתי 80 ולאחר מכו 60
הבעיה שכרגע אני בלימודים ובקלות העלתי 10 ק"ג נוספים :(
מאחר ואני לומד 5 פעמים בשבוע מ8 ועם לוח מבחנים עמוס אין לי זמן לשום דבר אחר...
אציתי לבקש להפנות למרפאה או משהו בסיגנון- אפילו לאחד מהרופאים שעובדים כאן בפורום כדי שיוכל לייעץ לי מה כדאי לעשות- שאיבת שומן או המסה בלייזר. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעזרה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ10/02/2012למשה שלום
כמו שאתה יכול לראות בפורום,הרי שהמלצת הפורום לבצע טיפול משולב-המסה+שאיבה.
אין ההמסה עומדת בפני עצמה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ק.ק. וחייבת שאיבה....ישראלה06/02/2012שלום לכם
אני 8 חודשים אחרי שרוול קיבה ירדתי 42 קילו אבל יש לי עודפים של שומן בבטן ביריכיים מעט בתוסיק ובגב ורציתי לדעת כמה בערך יכולה לעלות לי השאיבה ועם אפשר לנתח אותי בהקדם כי בעוד חודש וחצי אני אמורה לעבור ניתוח עמוד שידרה
אשמח לתגובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראחרי ק.ק. וחייבת שאיבה.... - תגובה
06/02/2012שלום רב,
כמו שד"ר כהנוביץ' ענה לשואל הקודם, העלות של הטיפול מורכבת מעלות חדר ניתוח ועלות המכשירים - עלות מינימלית של 4500 ש"ח לשעה + עלות שכר המנתח.
יש לציין שבשעה אי אפשר לטפל בכל האיזורים המדוברים בשאלתך.
כדאי לך לעבור ניתוח גב לפני שאת מתחילה עם ניתוחים קוסמטים.
בברכה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיטת המסת שומן בגלי רדיודניאל05/02/2012האם טיפול זה מומלץ?
אני בן 27 ושוקל כ80 ק"ג על 1.75 אני מאמין שאני צריך להוריד כ4-8 ק"ג.
מה היתרונות והחסרונות של שיטה זו?
מה טווח המחירים בשיטה הזו?לא מבקש מחיר מדוייק כמה זה המינימום.
האם ההשפעה הינה מיידית ויש לה תופעות לוואי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיטת המסת שומן בגלי רדיו - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ06/02/2012לדניאל שלום
התשובות לשאלותיך משובצות בפורום.
העלות הקשיחה המזערית היא עלות חדר ניתוח לזמן מינימלי+עלות השימוש במכשיר+עלות הידית(מוצר חד פעמי)-המסתכמים ב4500 שח.על זאת יש להוסיף שכר מנתח.
אדגיש שוב, כי מדובר בפעולה הקצרה ביותר.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתלבטת בין שאיבת שומן להמסההמתלבטת30/01/2012אני מעוניינת לשפר את מראה גופי באזור הבטן בלבד מכיוון שהיא בולטת.
באופן כללי אינני שמנה ויש שיגידו שאני רזה. אני אחריי 3 לידות ומפריע לי שנותרה בטן בולטת.. ביתר חלקי הגוף אני בסדר. אני שוקלת 63 וגובהי 1.65. מעולם לא התעמלתי ולא עושה שום פעילות גופנית.
אני מעוניינת לעשות שאיבה או המסה באזור הבטן וממש לא יודעת על מה ללכת. מרוב דעות אני מבולבלת.
אפשר לקבל ייעוץ מכם?
ואם יש מישהי שהתנסתה אשמח לקבל תגובות/המלצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמתלבטת בין שאיבת שומן להמסה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ30/01/2012למתלבטת שלום
חבל על ההתלבטות.ההמסה איננה תחליף לשאיבה, אלא באה בתוספת לשאיבה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסה עדיפה על קיצורתוהה26/01/2012מה היתרונות של המסה על קיצור קיבה?
חוץ מזה שהשני זה כירורגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמסה עדיפה על קיצור - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ30/01/2012שלום לתוהה
שאלתך משווה מין בשאינו מינו.
שניהם כירורגיים ופולשניים:ההמסה+שאיבה בקיר התת עורי של הבטן.קיצור הקיבה בחלל הבטן
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר ה i-lipo.17/01/2012מישהו מכיר? יודע מה יעילותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמכשיר ה i-lipo - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ19/01/2012ל . שלום
המדובר במכשיר מבוסס לייזר,בעוצמה נמוכה, האמור להמס שומן ,בדרך לא פולשנית.
כמו שצינתי בעבר, הרי שעד היום, לא ניתקלתי ביומרה לסילוק שומן בדרך לא פולשנית, שהוכיחה את עצמה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן neck tite - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ02/02/2012לגיא שלום
עדיין יש מקום להמתין לספיגת הבצקת.
הבה נקווה לטוב.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שאמרת!
אופיר20/02/2012מקווה שזה ישתנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפוליזיסddd15/01/2012שלום רב!
אני יודע שזה פורום של המסת שומן בלייזר אך לא מצאתי פורום מתאים יותר מזה.
אני בן 25 ולפני כשנה עברתי הזרקת ליפוליזיס אצל רופא מוכר באזור המרכז
ההזרקה נעשתה באזור החזה עקב מצבורי שומן שהיו לי שם.
ההחלמה הייתה לא כמה ימים כפי שנאמר והאזור היה נפוח כמספר שבעות
היום כעבור שנה אני מרגיש שבאזורים אלה השומן דלילי ומימי מאוד והאזורים רכים ובאחד השדיים האזור נראה קצת כמו עור רפוי עם טיפה שומן.
בנוסף אני מרגיש יותר רגישות בפטמות ומרגיש כמו גושים כאלה בתוך החזה.
כיצד יש דרך לפתור זאת?? האם יש מישו שאני אוכל להיבדק אצלו?
אני ממש אשמח לקבל תשובה הגיונית ומקיפה, כי חוץ מנזק לא נעשה כלום,
אני מפחד לעשות עוד טיפולים כי הכל נראה זוהר ומבטיח ובסופו של דבר אני מפחד לעשות נזק רב יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליפוליזיס - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ15/01/2012לddd שלום
המלצתי שתפנה אל כל כירורג פלסטי העוסק בהמסה+שאיבה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפוליזיס
ddd16/01/2012האם המסה + שאיבה יעזרו לאחר ליפוליזיס? האם אין סכנה בשילוב של שניהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפוליזיס - תגובה
16/01/2012שלום לך,
ליפוליזה זה לא טיפול מוכר ואין הוכחות מדעיות על יעילותו. באפריל 2010 ה-FDA שלח מכתב אזהרה לחברה המייצרת את החומר על פירסום שגוים ומטעים. החומר לא אושר על-ידי ה-FDA. במקרה שלך כנראה סבלת מגיניקומסטיה שמורכבת משני חלקים:
א. שומן; ב. רקמת שד.
דרושה בדיקת אולטרהסאונד ואולי רמת פרולקטין בדם כדי לאבחן את האחוזים של החלקים הנ"ל. אם קיימת יותר רקמה, דרוש טיפול כירורגי (כריתת הרקמה).
אם זה יותר שומן, המסה או שאיבה רגילה יעזרו.
על-מנת לקבל תשובה מדוייקת דרושה בדיקה אצל רופא פלסטיקאי מומחה הרשום באיגוד הכירורגים הפלסטים.
בברכה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצבורי שומן קטנים מאוד אך בעייתייםרן12/01/2012אני בחור צעיר בן 21, רזה (ברגע רזה מאוד אולי), שוקל 58 קילו, גובה 170 +- . יש לי מבצורי שומן די קטנים בחזה ובבטן התחתונה (פחות מקילו לכל איזור) שלא יורדים גם עם פעילות גופנית אינטנסיבית שכללה 6 ארוחות ביום ואימוני מסה בח"כ וגם אירובי (הגעתי למשקל 64). לאחר למה חודשים ניסיתי הפוך, לאכול 2-3 ארוחות ביום ולרוץ פעמיים בשבוע בנוסף לסדרת טיפולי בלה קונטור שאני עוד מעט מסיים אותם... לצערי התוצאה די מאכזבת... השרירים קטנו בחזרה חזרתי למשקל רגיל (60 קג) ובזמן הבלה קונטור הורדתי בסוףל58 אבל השומן עדיין תקוע וזה מעצבן רצח... קראתי באינטרנט על המיני שאיבות שומן, באדי טייט, אולרא שייפ, וייסר, ליפוליזיס... רציתי לדעת איזה שיטה יכולה הכי להתאים למצב כזה וגם מהוא בערך המחיר ל2 איזורים די קטנים?
תודה רבה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמצבורי שומן קטנים מאוד אך בעייתיים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ12/01/2012לרן שלום
להערכתי,תמצא פתרונך בהמסה+שאיבה. המכשיר המוכר לי היטב, הוא הבודי טייט.
אם כי סביר כי יהיו מכשירים אחרים, וטכניקות אחרות, שיתנו גם הם תוצאות משביעות רצון.
המחיר ייקבע ע"י הפלסטיקאי שתבחר.להזכירך, חלק ניכר מההוצאות הן קשיחות, ואינן משתנות במקביל לזמן הפעולה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצבורי שומן קטנים מאוד אך בעייתיים
רן12/01/2012תודה רבה על התשובה המהירה =]
תוכל אולי להגיד לי מהוא המחיר המינימלי לאותה פעולה?
ואם אפשר המלצה לרופא/מכון שיהיה הגון ומקצועי?
תודה רבה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצבורי שומן קטנים מאוד אך בעייתיים
רן12/01/2012טווח המחירים שציינת הוא גם לחזה + בטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצבורי שומן קטנים מאוד אך בעייתיים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ13/01/2012שוב ושוב שלום לרן
הגורם שישפיע על המחיר-מעבר למחיר הבסיס- הוא גודל השטחים לפעולה,הקובע את זמן הטיפול.
בברכת שבת שלום
ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אתה מבצע את הטיפול?
רן13/01/2012?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אתה מבצע את הטיפול? - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ15/01/2012לרן שלום
כן
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלה קנטור - המלצות?.06/01/2012האם זה באמת פועל?
אין לי צלוליט, רק מצבורי שומן יחסית קטנים.
מישהו ניסה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבלה קנטור - המלצות? - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ07/01/2012למתנסות בבלה קנטור
גם אני מצטרף לשאלה,ומענין לבדוק היקפים לפני ואחרי הטיפול
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד אחתשאלה01/01/2012מה ההבדל בין המסת שומן בגלי רדיו והמסת שומן בלייזר?
האם שתי השיטות כוללת גם שאיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרועוד אחת - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ04/01/2012לחסר/ת השם שלום
1.ההבדל העיקרי מתבטא במקור האנרגיה החומנית.
2.בחלקם-כן.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלהשאלה01/01/2012מאם הסיכונים להמסת/שאיבת שומן באמצעות בודי טייט ?
וכמה זמן דרוש עד לחזרה לעבודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרועוד שאלה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ04/01/2012ועוד תשובה
1.מהי המילה מאם?
2.תלוי בהיקף הפעולה ובאישיות המטופל.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




