מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי הורדת שומן בכל מני שיטותאריק10/05/2011
שמי אריק אני בן 22.
לפני כמה שנים הרזתי מאוד והורדתי 25 קילו ממשקלי.
כעת משקלי הוא בטווח התקין אך עםז את יש לי עדיין מצבורי שומן באיזור הבתן והמותניים.
אני בחור שבאופן כללי עושה הרבה ספורט ואוכל נכון.
רציתי לשאול באיזה דרך כדאי לי להוריד את השומן שלי(לייזר או אולי שאיבה אני לא מבין בזה כל כך...)
והאם לאחר שאני יוזריד את השומן הגוף שלי יראה טוב או מדלדל כמו שנוהגים לומר על אנשים שעברו שאיבות וכ"ד.
אודה מאוד על תשובתך. אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הורדת שומן בכל מני שיטות - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ11/05/2011לאריק שלום
התשובות לשאלותיך מפוזרות לכל אורך הפורום.
קרא הכל בעיון , ואשמח להבהיר שאלות שתשארנה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי הורדת שומן בכל מני שיטות - תגובה
11/05/2011שלום אריק,
הדרך להוריד מצבור שומן קטן באיזורים שתיארת היא על-ידי המסת שומן עם מכשיר בודיטייט. איזורים יותר גדולים, ייתכן ותדרש שאיבה מלאה.
כדי לתת תשובה מלאה לשאלותיך דרושה בדיקה.
בתודה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שומן בלייזרדבי09/05/2011שלום לכם,
לפני שנה וחצי עשיתי ניתוח מתיחת בטן(ללא שאיבת שומן). ראשית עד עתה יש עוד הצטברות נוזלים, כך שאת האיזור התחתון של הבטן אנני מרגישה ממש. לפי דברי המנתח ה לוקח זמן.
הדבר האחר שמדאיג אותי יותר שבאיזור הערווה,נשאר שומן, השומן בולט במיוחד יחסית למתיחת הבטן.
המנתח הציע שאעשה ניתוח לשאיבת שומן מאיזור זה.
אני לא מוכנה לעבור ניתוח נוסף,אשמח לדעת אם ניתן בלזייר לבצע שאיבת שומן,כך שהמראה יראה,פרופורציונאלי,ולא תהה בליטה כל כך לא אסטטית באיזור זה.
אשמח מאוד לתגובתכם.
דבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהסרת שומן בלייזר - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ11/05/2011לדבי שלום
דיקוק מסת השומן מעל עצם החיק(pubis), מלווה חלק גדול מהניתוחים למתיחת בטן.
ניתן לשפר המצב המתואר בהמסה+ שאיבה, או בשאיבה בלבד.
נראה לי כי עדיף לך כי המנתח שהתחיל במתיחה , יסיים בסילוק עודפי השומן המטרידים , גם אם מדובר בשאיבה בלבד.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן
דבי29/05/2011שוב אני שואלת, האם בהמסת שומן לא אחסוך את הכאבים ,צנוריות, החלמה ממושכת וכ"ו.
כפי שאמרו לי בפרופורציה ההחלמה מהירה בהמסת שומן, לא פולשני כפי שהדבר מתבצע בשאיבת שומן,
אשמח לתובנות נוספות,
דבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ31/05/2011לדבי שלום
בשאיבה , כבהמסה+שאיבה - אין צינוריות ניקוז , ושתיהן פולשניות.
מנסיוני - ההמסה+שאיבה מביאה לתוצאות טובות יותר.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן באזור השוקייםאורטל08/05/2011אני בת 30 ,בחורה רזה מאוד,יש לי בעיה עם אזור השוקיים , מבנה גנטי שמן,החיבור בין הכף רגל לרגל קמת רחב מהרגיל והשוקיים שמנות,עם מצבורי שומן ףהאם יש פיתרון כלשהו לכך? זה מאוד מפריע לי ,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמסת שומן באזור השוקיים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ08/05/2011לאורטל שלום
איזור השוקיים קשה להצרה.כל פתרון שהוא צריך להיות "תפור" למידת החולה והבעיה.
וודאי שאין פתרון מוחלט , אלא חלקי בלבד.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן באזור השוקיים
אורטל08/05/2011מהו הפתרון החלקי? תודה על התגובה המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסת שומן באזור השוקיים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ11/05/2011שוב שלום לאורטל
"חלקי" - פירושו שתישארי וחצי תאוותך בידך.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת מתנייםברק29/04/2011שלום , חברה שלי רזה אך טיפה רחבה באיזור האגן. האם יש איזה טיפול או ניתוח שמצר את זה? אני לא יודע אם זה שומן או שהעצמות רחבות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהצרת מתניים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ30/04/2011לברק שלום
ייתכן זה ואף זה.
מבנה אגן רחב , אין לשנות. אך את עובי שכבת השומן ניתן לדקק.
כדי לשפוט ולהחליט , יש צורך בבדיקה ע"י כירורג פלסטי המתמחה בנושא זה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קורה לעודפי עור אחרי שאיבות שומןסוניה21/04/2011בדעתי לעבור שאיבה בסנטר ובצאוור,אך השאלה גם מכוונת לאיזורים כמו הבטן והזרועות.
בברכה
סוניה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמה קורה לעודפי עור אחרי שאיבות שומן - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ24/04/2011לסוניה שלום
אנא ראי סעיף 2 בתשובתי לנלה, לפני מספר ימים.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת חישובמיכאל18/04/2011נגיד כשיבוא הגיל שמרשה לי לעשות ניתוח פלסטי שאיבת שומן
עם מוציאים ממני 5-4 ליטרים שומן
כמה קילוגרמים בערך זה מוריד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלת חישוב - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ20/04/2011למיכאל שלום
בהנחה שנשאבת ממך כמות כוללת של 5 ליטר, מהם 60% שומן, ובידיעה שהמשקל הסגולי של שומן - 0.9 גרם לסמ"ק, הרי שמדובר בהפחתה של 2.7 ק"ג שומן.
אין לראות זאת במשקל מייד אחרי הפעולה, בגלל הבצקת הנלווית לפעולה זו.
ולבסוף , אין השאיבה באה להורדת משקל, אלא לשינוי פרופורציות (עיצוב) בלבד.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה מתאיםנועה07/04/2011שלום,
אני בת 24, לאחר שהורדתי כ-11 ק"ג לפני כמה שנים, כעת אני בחורה יחסית רזה ועד היום אני עוסקת בפעילות ספורטיבית ושומרת על משקלי.
עם זאת, תמיד היו לי מותניים ("צמיגים"/"שניצלים") וגם כרס קטנה, גם עכשיו שאני רזה. אזורים אלו ממש מפריעים לי, באיזו שיטה כדאי לי לנקוט? הרי לא הצלחתי להוריד את זה בדיאטה,(ואין לי שום צורך בדיאטה נוספת, אני מעוניינת לשמור על המשקל)
האם כדאי הצרת היקפים/שאיבה/המסה...?
תודה רבה וסופ"ש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהאם זה מתאים - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ20/04/2011לדיקלה שלום
מתוך כל התנהלותי בפורום. ברור כי אני מצדד, ללא כל הסתיגות, במקרה שלך, בהמסה+שאיבה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת זרועותנלה07/04/2011שלום, רציתי לדעת מהן האפשרויות שלי? אני בת 22 משקל 62 1.55 כשהייתי צעירה יתר בגילה 17 עשיתי דיאטה וירדתי בערך 30 קילו ע"י ספורט ותזונה מועטת מאד. כיום אני יותר מלאה והמשקל שלי משתנה אך מה שנשאר איתי זה עודף של שומן באיזור הזרועות הדבר ממש מפריע כיוון שאני יכולה להיות מידה S בחולצה והיא תראה יפה ורק בזרועות זה יהיה קטן ולפעמים אפילו לא נכנס
1. רציתי לדעת אם מישהו שמע על השיטה של המסת שומן בזריקה? מהן תופעות הלוואי? וכמה בערך זה עולה?
2.איזה שיטה באמת עדיפה לי? הבנתי שיש אפשרות שזה לא רק שומן אלא עודף של עור? חשוב לציין שאני מעדיפה שזה לא יהיה ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהצרת זרועות - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ20/04/2011לנלה שלום
1.המסת שומן בהזרקת חומרים ממיסי שומן לא הוכיחה את עצמה, בינתיים.
2.לכן, הפתרון שנראה לי לבעיתך,הוא השילוב - המסה+שאיבת שומן. בעית עודפי העור תידון רק מספר חודשים לאחר מכן. העודף תלוי בכמות השומן המסולקת,באלסטיות של העור ובמידת התכווצות העור בעקבות ההמסה.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב פרוצדורות בניתוח אחדלימור05/04/2011שלום רב.
האם ניתן לשלב ניתוח המסת שומן מהבטן עם ניתוח להשמת רשת בשל הרניה בטנית?
אם כן, היכן, באיזה בית חולי מומלץ ובאיזה מחיר? ציבורי ופרטי.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשילוב פרוצדורות בניתוח אחד - תגובה
06/04/2011שלום לימור,
אפשר לשלב את שתי הפרוצדורות. את הפרוצדורה הראשונה לתיקון הרניה בטנית אפשר לעשות בצורה אנדוסקופית או פתוחה. באותו הזמן, ניתן לעשות שאיבת שומן. כמובן, צריך לבדוק אותך לפני שאפשר לתת תשובה סופית.
בברכה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן בניתוח קיסרי לשאוב שומן ?
חיה04/10/2011האם ניתן בניתוח קיסרי לשאוב שומן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן בניתוח קיסרי לשאוב שומן ? - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ04/10/2011לחיה שלום
עקרונית - כן. אך מאחר והניתוח הקיסרי נועד להצלת חיי האם והולד , והצלחתו תלויה במהירות הניתוח , הרי שאינני סבור שיש ל"ערבב שמחה בשמחה".
בברכת גמר חתימה טובה
ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלוליטהילה30/03/2011שלום, ראשית אני ורצה לאמר כי התרשמתי מאוד מרמת הרצינות שלכם בניהול הפורום. אני בת 30 בחורה מאוד רזה שגם עוסקת בספורט, אבל יש לי קצת צלוליט באזור הירכיים הפנימיות ומעט באזור הישבן. האם יש לכך טיפול יעיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצלוליט - תגובה
06/04/2011שלום הילה,
צלוליט היא בעיה בינלאומית שקיימים בשבילה מספר רב של טיפולים.
בכל מקרה שיש מספר רב של טיפולים ושיטות, אפשר לאמר לך שאף אחד מהם לא עובד לשביעות רצון. לפני שאפשר לקבוע באופן סופי אם איזושהי שיטה תעזור לצלוליט, חייבים לבדוק אותך.
בתודה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.. אני זקוקה לקצת מידע בנושאשאלה27/03/2011שלום, אני בת 18, 1.71 שוקלת בערך 56 ק"ג..
בעבר הייתי עושה הרבה ספורט וכשהפסקתי השרירים בירכיים הפכו כמובן לשומנים ומאז קשה להיפטר מהם.. כמו כן, הייתי מעוניינת לשמוע קצת על שיטת הבודי-טייט משום ששום ספורט ואף דיאטה לא עוזרת לי לא להיפטר מהם ולא להרגיש טוב יותר עם עצמי, אז בבקשה אם אפשר לספר לי קצת על התהליך, מה טווח המחירים של טיפול כזה,על תופעות הלוואי או על סיכונים הכרוכים בכך אני אשמח מאוד:) תודה והמשך ערב טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום.. אני זקוקה לקצת מידע בנושא - תגובה
28/03/2011שלום לך,
למרות שספורט ודיאטות מורדיות שומן, יש איזורים כמו הירכיים שבהם זה לא מוריד מספיק וזקוקים לשאיבה או המסה ושאיבה (בודיטייט).
לפני שאפשר לענות ליתר השאלות, צריך לבדוק אותך כדי להחליט.
בברכה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובהR21/03/2011אני רוצה לשאול בקשר לטיפול בודיטייט עד איזה גבול של משקל אפשר לעשות בודיטייט או שהמשקל לא משנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראשמח לתשובה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ21/03/2011שלום ל R
עקרונית, אין מגבלת משקל ונפח בפעולה זו.
עם זאת, משיקולים מקומיים, ומשיקולי סיכון ניתוחי, מומלץ לא לעלות על 2.5-3.0 ליטר.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובהR20/03/2011אני בחורה שיש לה עודף שומן לא קל בירכיים שלא ירד בדיאטה או ספורט, אני רוצה לברר איך אפשר לטפל בבעיה הזאת ומה המחיר לטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראשמח לתשובה - תגובה
21/03/2011שלום לך,
יש מספר איזורים בגוף, לדוגמא הירכיים, שלא יורדים עם דיאטות או ספורט וזקוקים לטיפול על-ידי המסת ושאיבת שומן (בודיטייט), שאיבת שומן רגילה, או ניתוח לסילוק השומן והעור המיותר. אי אפשר לדעת איזה טיפול מתאים לך ללא בדיקה.
בתודה,
ד"ר סם סלוצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון בודי טייט לאחר חודש
בודי טייט בבט21/03/2011אני עשיתי לפני כחודש בודי טייט בבטן
שאבו לי כ2.500 ליטר .בתחילה זה היה נראה נורא .הבטן הייתה מלאה גבשושיות ולא סימטרית .עכשיו לאחר כחודש יש שיפור משמעותי ורואים יפה את התוצאות אך הבטן עדיין לא חלקה .
אך אני מבינה שזה עדיין לא סופי .ומקווה לטוב
השאלה שלי עד מתי ממולץ ללכת עם המחוך .הבטן עדיין קשה ורגישה .
ב3 שבועות ראשונים לא הורדתי כלל אך כעת אני מורידה אותה בלילה
שאלה נוספת היא איך זה שלמרות השאיבה איו שום שינוי במשקל אפילו לא קל ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדלמיי17/03/2011מה ההבדל בין : המסת שומן, הצרת היקפים ושאיבת שומן? ומה הכי כדאי בניהם?
יש לי מעט שומן בבטן ממש כרס קטנה, אני מאוד פעילה מבחינה ספורטיבית אך איני מצליחה להיפטר ממנה.
השאלה מה יותר כדאי? ומה פחות מסוכן לגוף? אני הבנתי שיש כמה שיטות לכל סוג.
אשמח למענה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמה ההבדל - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ20/03/2011למיי שלום
"הצרת היקפים" היא תוצאה של הקטנת מסת השומן, באיזור מוגדר.
המסת שומן מפרקת רקמת השומן באנרגיה כזו או אחרת. השאיבה משלימה בסילוק השומן המפורק.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי, ולגבי טיפול או מכשור מתאים?
אורי16/03/2011על מנת שאדע מה לחפש, מה הוא המכשור או הטיפול היעיל ביותר בעניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי, ולגבי טיפול או מכשור מתאים? - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ16/03/2011אורי שלום
מכלל הפרוצדורות הרווחות כרגע בארץ אני ממליץ על השימוש ב-body tite
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אורי16/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעט עור...אורי16/03/2011שלום,
הצטבר לי בבטן מצבור לא גדול מדי אבל בולט לעין של עור ושומן. הדבר קרה בילדות, הורדתי במשקל תוך כדי צמיחה לגובה.
אני מבצע פעילות גופנית רבה, שרירי הבטן שלי חזקים ועומדים בעומסים גבוהים ומעבר לנורמלים לכן אני בטוח שאין לי בעיה בהם.
האם קיים טיפול שאוכל לעשות שאינו פולשני? אני מכיר את ניתוחי מתיחת הבטן ואיני מעוניין בטיפול פולשני מהסוג הזה. מדובר בעיקר במצבור של עור באזור התחתון של הבטן, מעל ומתחת לטבור.
כמו כן אשמח לדעת איפה נמצאים הטיפולים, באילו מרפאות, עדיף באזור ירושלים במידה ומישהו מכיר...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמעט עור... - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ16/03/2011לאורי שלום
מדבריך נראה כי הפעולה הנדרשת היא כריתת עודפי העור. ייתכן וניתן לפתור הבעיה בהמסה+שאיבה שתכווץ את העור.
כך או כך, יש צורך בבדיקתך , כדי להתאים הפעולה האופטימלית.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אורי16/03/2011כמו שכתבתי, אני לא מעוניין בכריתה של העור, אלא בהמסה שתכווץ את העור כפי שכתבת, אך אינני יודע לאן לפנות כדי לקבל טיפול מהסוג הזה ומוה הטיפול שהוא היעיל ביותר במסגרת הטיפולים שאינם כוללים כריתה, אשמח להכוונה בעניין (באזור ירושלים), תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר שריה כהנוביץ16/03/2011אורי שלום
אינני מיצג כל ארגון ארצי לשיווק ניתוחים, לכן לא אוכל לצערי לעזור לך באיתור סניף ירושלמי.
בברכה ד"ר שריה כהנוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




