מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש בולט מתחת לתנוךפרופ` אבירם נצר31/10/2014
שלום
בעקבות גוש בולט שהרגשתי מתחת לתנוך, נעשה לי אולטרסאונד שתשובתו- ממצא היפואקוגני בגול כ 15 מ"מ מעט וסקולרי.
בביופסיה נמצא - חומר מזנכימליפיברילרי רבוקבוצות של תאים דוקטלים המתאים לPleomorphic adenoma.
רופא המשפחה הפנה אותי ל אא"ג ולCT צוואר.
כעת אני לומדת על הסכנות ב CT. האם באמת הוא חיוני? הפגישה עם האא"ג תהא רק עוד 3 שבועות והסיטי עוד יומיים...
אשמח לעצה
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בפרוטיס - תגובה
פרופ` אבירם נצר31/10/2014שלום רב,
לגבי ה- CT - יתכן שהוא מיותר, אם כי רצוי שתתייעץ אם רופא א.א.ג. לגבי מידת נחיצותו. אין שום דחיפות, ואתה יכול בשקט להמתין 3 שבועות. מדובר קרוב לוודאי בגידול שפיר, אך יהיה צורך להסירו.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתתמי31/10/2014
בת 46 מעשנת .לפני חודשיים הבחנתי באדמומיות מאחרי הענבל מעין רקמה לבנה ומסביבה הילה אדומה,היא נעלמה ושוב הופיעה השבוע בולטת יותר.!.נבדקתי ע"י רופא א.א.ג בעזרת סיב אופטי גמיש דרך האף.
הוא קבע שזוהי רקמה לימפטית של שיירי אדנואידים .בגיל 10 הוציאו לי פוליפים ,שקדים ושמו לי כפתורים. אך סובלת מנוזלים באוזניים ללא דלקות .רק התעסקות עם קיסמים כל יום. כשנה וחצי טנטון באוזן השמאלית.
שאלתי,האם רקמה זו יכולה להפוך לממאירה? מדוע היא בולטת? האם כדאי לקחת ביופסיה מרקמה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת - תגובה
פרופ` אבירם נצר31/10/2014תמי שלום,
הסיבה להגדלת הרקמה הלימפטית הינה קרוב לוודאי העישון. כפי שלבטח את יודעת, העישון קשור בשכיחות מוגברת לגידולים ממאירים. לגבי הצורך בביופסיה - אם הממצאים בלע נראים חשודים, בהחלט יש מקום לשקול ביופסיה.
ממליץ מאד על הפסקת עישון. לגבי המשך בירור/מעקב, אני ממליץ שתתייעצי עם רופא א.א.ג. המטפל בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקורוני24/10/2014
בן 57 עברתי בדיקת אקו לב כביקורת,
בבדיקה הזו שלא כמו קודמותיה, בסוף הבדיקה הצמידה הבודקת את המתמר, בלחץ בהפעלת כוח, לתוך השקע בגרון שמתחת לגרגורת, למשך כרבע דקה, באיזור שבו בלוטת התריס,
חשתי שאני נחנק, לאחר מכן הופיעה לי תחושה שכאילו משהו תקוע לי שם, כאילו בלעתי כפית או עצם זר, תחושת מעיכה,
חשתי שאני מיתקשה לנשום דרך האף וחייב לנשום בפה פתוח וגם זה עם אי נוחות
היום לאחר הבדיקה אני עדיין חש כך
האם בלחיצה חזקה על המקום הזה אפשר למעוך או להזיק לקנה נשימה? לוושט?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו - תגובה
פרופ` אבירם נצר25/10/2014רוני שלום,
קרוב לוודאי שלא נגרם שום נזק. יתכן שהלחץ גרם לבצקת מקומית, אך היא תחלוף בתוך מס' ימים.
החלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת אחרי ניתוחירון01/10/2014
10 ימים אחרי כריתת התירואיד+ דיסקציה דו"צ. הצוואר בגודל של מלון .חוץ מזה מרגיש מצוייח. מתי להערכתך הבצקת תרד ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת אחרי ניתוח - תגובה
פרופ` אבירם נצר05/10/2014ירון שלום,
הבצקת היא תוצאה של הדיסקציה הצווארית, שמסירה את דרכי ניקוז הלימפה הצוואריות.
תמתין בסבלנות, הנפיחות תיסוג בהדרגה, אני מניח תוך 10-14 ימים.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמונה נוספתשמואל29/08/2014
צילום המשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת - תגובה
פרופ` אבירם נצר02/09/2014שמואל שלום,
לצערי, הכתובת לפנייתך הינה בפורומים נוירוכירורגיים. אין לי הידע הדרוש בגידולי המח.
תהיה בריא,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעכב NF1שמואל29/08/2014
שלום פרופסור גיל שלי 48 סובל מי NF1 קשה הים מספר בעיות אני קיבלתי תיפול של רדיכירוגיה לרוש בגלל מניגיומה בגת המחילתי לפני 4 שנים לפני 10 ימים בצתי בדיקת MRI רוש ועמוד שידרה יש תצלום של רוש הים יש עו שם נגע הים הכתם הזה או הנגע בבקשה הים הפשר אסבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שמואל29/08/2014יש תצלום נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח אולטרסאונד מצחנינה28/08/2014
באולטרסאונד הודגם נגע אינטרקוטנאי היפואקוי כ0.3. סנטימטר אווסקולרי, קטן מדי לצורך איפיון, נראה ציסטי.
אודה לך מאוד על הסבר קצר, במיוחד על המונח - אינטרקוטנאי.
ההפנייה נעשתה על ידי רופא עור, האם הוא אכן הכתובת להמשך ייעוץ?
בתודה, נינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח אולטרסאונד מצח - תגובה
פרופ` אבירם נצר28/08/2014מדובר בציסטה של בלוטת זיעה כנראה. אם היא לא עושה בעיות אין צורך לגעת בה. רק אם יגרמו זיהומים בציסטה, יהיה צורך לכרות אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נינה28/08/2014תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלום צווארמשה28/08/2014
שלום יש לי צוואר תפוס הרבה זמן ייחסית ומעט כאבי ראש ברקה עשתי צלום צוואר מה זה מצאו: היפרטרופיה קלה של הזיזים הרחביים בC7
מה כווונה מה צריך לעשות עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלום צוואר - תגובה
פרופ` אבירם נצר28/08/2014משה שלום,
לפי תאורך, מדובר בשינויים ניווניים בחוליות עמוד שדרה צוואריות. הן בהחלט יכולים לגרום לצוואר "התפוס".
אני מציע שתתייעץ עם אורטופד, יתכן שיש מקום לפיזיוטרפיה.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח u.sיוצאת מדעתי .24/08/2014
שלום
אני בת 33 מזה מספר חודשים סובלת מעייפות לא אופיינית . מרגישה שהצוואר "מושך " לצד מסויים ומציק מאוד . נשלחתי לביצוע u.s ואילו הממצאים :
הודגמו קשרי לימפה מוגדלים בתחנה 3-2 מימין בתחנה 2 בגודל 2.3x0.8 ס"מ במראה סונוגרפי שמור , בתחנה 3 בגודל 2.2x0.6 ס"מ ללא סינוס שומני שמור.בתחנה 2 משמאל קשר לימפה בגודל 2.8x0.9 . לסיכום הגדלת מספר בלוטות לימפה לא ספציפית ככל הנראה בעקבות תהליך דלקת או זיהומי . אבחנות מבדלות נוספות כוללות (עם תמונה קלינית ומתאימה )תהליך לימפורולפיטיבי.
אציין כי בדיקות דם בטווח הנורמה
הפנו אותי לניקור תחת אולטרסאונד והתור נקבע לי רק לעוד 3 חודשים ואני מאוד לחוצה ..
האם הממצאים מדאיגים ?
האם מתאימים רק לסרטן או שיכולים להעיד על בעיה אחרת ?!
האם ניתן להמתין 3 חודשים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח u.s - תגובה
פרופ` אבירם נצר24/08/2014שלום רב,
לפי תיאור ממצאי בדיקת האולטרה סאונד, החשד לממאירות אינו גבוה! הסבירות הגבוהה ביותר שמדובר בקשריות תגובתיות לתהליך זיהומי.
אני ממליץ שתתייעצי עם רופא אף אוזן וגרון לגבי מידת הדחיפות של הדיקור. אני סמוך ובטוח שבמידה שהרופא יחשוד באפשרות שלא מדובר בתהליך זיהומי, הוא ידאג לזירוז הפעולה.
תהיי רגועה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוחליה17/08/2014
היי,
אשמח אם תוכלו לסייע לי לפענח את התשובות, יש לציין שאני בת 34
במעקב כבר כמה שנים בגלל אחות שהיה לה THYTOID CA.
נוסף,אני נמצאת במעקב של GOITER.
באולטראסאונד לפני שנה המליצו לי לעשות ביופסיה אולם בבדיקה עצמה החליטו לא לעשות ולחזור למעקב אחרי שנה.
בבדיקה האחרונה הממצאים היו:
בלוטת התריס מוגדלת על חשבון אונה ימנית
מרקם רב קשרי
זרימות דם הודגמו תקינות בתוך הבלוטה.
באונה ימנית הודגמו מספר קשרים הטרו-איקואים בולט ביניהם קשר היפו - איקואי בממדים כ- 12X11 מ"מ וקשר איזו-איקואי בממדים כ- 16X10 מ"מ עם הסתיידות גסה בתוכו.
באונה השמאלית הודגמו קשרים היפו-איקואים קטנים בממדים כ- 7 מ"מ ו- 5 מ"מ..
בלוטות רוק תת לסתיות ופרוטיס דו צדדי הודגמו תקינות בגודל ומרקם דו צדדי
לא נצפו בלוטות לימפה מוגדלות בצואאר קדמי דו צדדי.
אציין שבבדיקות הדם שעשיתי ה TSH יצא תקין.
יש לי עוד שבועיים ביופסיה..
האם הממצאים מדאיגים?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח - תגובה
פרופ` אבירם נצר17/08/2014ליה שלום,
קשה לי לחוות דעה, כי איני יכול להשוות את הממצאים לממצאי בדיקת האולטרה סאונד הקודמת.
עקרונית, אם לא חל שינוי משמעותי בגודל הקשריות, בהשוואה לבדיקה הקודמת, הסבירות לגידול נמוכה! אם אכן ישנו שינוי משמעותי בממצאים, יש מקום לבצע ניקור מהבלוטה. לא מדובר בביופסיה אלא בדיקור עם מחט מתוך הקשרית החשודה.לפי תוצאות הניקור, אפשר יהיה להחליט סופית אם יש צורך בניתוח, או בהמשך מעקב בלבד.
מאחל לך בריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי שאלתי
ליה18/08/2014תודה על התשובה,
אם היא גדלה תוך שנה ב- 4 מ"מ..
זה נחשב משמעותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי שאלתי - תגובה
פרופ` אבירם נצר18/08/2014כדאי לברר את את הקשרית - בדיקור ממנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצה ומודאגת כלכךרוני13/07/2014
שלום רב
אני בת 32 בריאה בדרך כלל ללא בעיות מסויומת
לעיתים כשאני צריכה לקבל ולפעמים כשאני קצת עצבנית ולחוצה יש לי כאבים בצד אחד של הראש בדרך כלל זה שמאל בארובת העין מעל הגבה ולעיתים בזה מקרין למצח ולצד המסויים של הראש ..אין לי עוד סימפוטמים נוספים ..ללא בעיות בראיה רק לעיתים כשאני צריכה לקבל מחזור לכאב הזה מתלווה גם בחילה קלה ..זה מין כאב חד כזה שבא והולך
זה לא מפריע לי לישון ברגע שאני נרדמת , לעיתים אני מרגישה מין לחץ סביב כל הראש כאילו מישהו לוחץ לי! יש לציין שהכאב זה הוא בא והולך לא תמיד יש לי את זה ויש תקופות שלא כואב לי כלום!
אני ממש בלחץ אני ישר חושבת שיש לי בעצם גידול בראש או בעין ?!
האם הסימפוטמיים מרגישים כאילו יש לי גידול?
בברכת יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה ומודאגת כלכך - תגובה
פרופ` אבירם נצר13/07/2014רוני שלום,
תלונותיך לחלוטין לא מתאימות לגידול בראש.
אני מציע שתפני לרופא המטפל והוא יפנה אותך לבירור סיבת כאבי הראש. המקור יכול להיות מאף וסינוסים, עיניים, שיניים או נוירולוגי. בירור קצר יכוון לכיוון הסיבה לכאבי הראש.
אין לך שום סיבה לדאגה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה המהיר שאלה קטנה
רוני13/07/2014נוספת האם נוירולגית יכול להיות מיגרנה או בעיה חמורה אחרת?
האם בעיה נוירולוגית לא אומר שזה יכול להיות גם גידול ?
בברכת יום נעים
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה המהיר שאלה קטנה - תגובה
פרופ` אבירם נצר13/07/2014מאד סביר שזה מיגרנה. הסיכוי לגידול קטן ביותר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוטרדתנעמה05/07/2014
שלום
בני בן שש
לפני כשבוע וחצי חלה בחיידק סטרופטקוקוס A בגרון עם חום גבוה במשך שלושה ימים של כ-40 מעלות חום
קיבל במשך שבוע אנטיביוטיקה.סיים אותה אתמול.
היום ראיתי שיש לו בלוטה קשיחה מאחורי תנוך האוזן על עצם הראש
כלומר לא בשקע שמתחת לאוזן אלא על העצם שמאחורי האוזן
בגודל של 1 ס"מ
וניתן להרגישה במימוש וגם רואים בעין נפיחות
הדבר מאוד מטריד אותי
מה זה יכול להיות?
אודה לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוטרדת - תגובה
פרופ` אבירם נצר05/07/2014נעמה שבת שלום,
אין לך שום סיבה לדאגה. מדובר קרוב לוודאי, בקשרית לימפה תגובתית לזיהום/ דלקת.
תמתיני בסבלנות כ- 7-10 ימים, וצפוי שהיא תיסוג בהדרגה. רק אם היא לא קטנה או מופיעים סימנים נוספים, תתייעצי עם רופא הילדים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נעמה05/07/2014תודה פרופסור!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח אולטרסאונדמיטל23/06/2014
היי,
אשמח אם תוכלו לסייע לי לפענח את התשובות, יש לציין שלפני כשנה היה לי גידול שפירי בפרוטיס ימין והוציאו לי אותו ובבלוטת בתריס יש לי את מחלת "השימוטו"
להלן תוצאת האולטרסאונד:
להלן ממצאי סריקת אולטראסאונד בלוטת מגן +צוואר:
.מ"ס 1.8 x 1.6 x 3 :בגודל :ימנית אונה
הודגמו מוקדים היפו עד איזואקוגניים עד לקוטר 0.8 ס"מ.
לא הודגמו הסתיידויות פתולוגיות.
אונה שמאלית: בגודל: 1.4 x 1.4 x 3.5 ס"מ, בגודל ומרקם תקינים.
ללא תהליכים מוקדיים.
איסטמוס בעובי תקין עם מספר ציסטות עד לקוטר 0.3 ס"מ.
בלוטות רוק – תת לסתיות דו"צ ופרוטיס משמאל תקינות .
בפרוטיס הימני- באונה השטחית בחלק הקדמי הודגם נגע עם היקף היפואקוגני ומרכז
היפראקוגני בקוטר 1 ס"מ- בלוטת לימפה? (הנבדקת לאחר FNA לפני נתונים אנמנסטיים).
בלוטות לימפה – ניתן לזהות בלוטות לימפה צואריות מעט מוגדלות עד לקוטר 2.9 ס"מ
בתחנה 2 בצד ימין- לשקול המשך בירור מכוון וקורלציה עם תוצאות הבדיקות ההיסטולוגיות
שנעשו הן בפרוטיס והן בבלוטת התריס.
מודה לכם מראש,
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח אולטרסאונד - תגובה
פרופ` אבירם נצר24/06/2014מיטל שלום,
לפי הממצאים באולטרה סאונד יש לך מס' קשריות בבלוטת התריס אך אף אחד מהם לא ניראית חשודה לפי הפענוח. לגבי הקשרית בבלוטת הרוק מימין, במידה שהניקור ממנה תקין, גם היא לא נראית חשודה.
בסה"כ, כנראה שאין לך סיבה לדאגה. חשוב לעקוב אחרי הממצאים באמצעות אולטרה סאונד ביקורת בעוד מס' חודשים ולודא שאין גדילה של אחת הקשריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין בחילה לראשרחל09/06/2014
כחודשיים יש לי בחילה כרונית מלווה בחוסר תיאבון, ירידה חריגה במשקל וחולשה. אני מתפקדת כחולה. עשיתי בדיקות מקיפות ומלאות הקשורות בגסטרולוגיה כולל בדיקות דם מורחבות והכל נמצא תקין לגמרי.
אני מרגישה כאבים ממוקדים חדים בראש שבאים והולכים - לא כאבי ראש במובן הרגיל - מה שמוביל אותי לשאלה האם יש קשר בין משהו בראש לבחילות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין בחילה לראש - תגובה
פרופ` אבירם נצר09/06/2014רחל שלום,
יכול להיות קשר אך לא בהכרח.
אני מציע שתתייעצי עם רופא המשפחה שלך לגבי המשך בירור כאבי הראש והבחילה. הוא כבר ישקול הצורך לערב בבירור נוירולוג/אף אוזן וגרון/ עיניים וכד'.
החלמה מהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בלוטת התריס מפושטכחול ירוק 1231/05/2014
שלום,
בת 54 לאחר הסרה מלאה של בלוטת התריס ודיסקציה צוארית ושני טיפולים ביוד רדיואקטיבי. לאחר הטיפול השני הטירוגלובולין החל לעלות והגיעו למסקנה שתאי הסרטן לא קולטים יוד. עברתי טיפול בנקסאבר, בתחילה עבד יפה ובהמשך הפסיק. עברתי לווטריאנט שלא עבד עלי.
לסיכום אני עם גרורות בריאות, בכבד ובעצמות. מצבי הגופני מצוין, עובדת, רוקדת, אין לי כאבים.
האם יש מה לעשות, טיפול, אפשר לטפל בגרורות או להמשיך עד שהמחלה תכניע אותי.
תודה על ההתיחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בלוטת התריס מפושט - תגובה
פרופ` אבירם נצר01/06/2014שלום רב,
לפי תאורך, עברת קרוב לודאי את כל הטיפולים המקובלים. מחלה כמו שלך יכולה להשאר "רדומה" לאורך תקופות ארוכות, ואף שנים, כך שאין מקום להכנס לדיכאון.את זקוקה למעקב צמוד. במידה שיתרשמו שישנה התקדמות המחלה, אני מניח שישקלו צורך בטיפול נוסף.
תהיי בריאה! ותרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן בלוטת התריס מפושט
כחול ירוק 1207/06/2014שלום דר'
המחלה שלי אינה רדומה, ב-PET-CT האחרון לפני חודש הגרורות בריאות ובכבד יציבות אבל התגלו גרורות בעצמות. איזה טיפולים באים בחשבון?
תודה על ההתיחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן בלוטת התריס מפושט - תגובה
פרופ` אבירם נצר07/06/2014לגבי טיפולים כימוטרפיים אפשריים, אני ממליץ שתתייעצי עם האונקולוג שמטפל בך. במצבים מסוימים, יתכן ויהיה צורך גם לשקול הקרנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

