מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מודאגתדנה30/05/2014
יש לי כאבי גרון חוזרים הרבה פעמים לרוב באותו צד של הגרון שהיו בלי חום עד עכשיו , ולפני כמה שבועות היו לי כאבים ממש חזקים באוזן גם באותו צד (שמאל שלי ) כמו בגרון וזו לא היתה דלקת , לאחר כמה שבועות עמעומים חזקים ולחץ באוזן ממש בלתי נסבלים עשו לי רק בדיקת שמיעה שהיתה תקינה , עכשיו התחילו לי כאבי גרון שוב וגם עמעומים ממש חזקים באוזן באותה אוזן כמו תמיד וגם חום כבר 3 ימים , ספירת דם אתמול בלילה תקינה אבל רציתי לדעת האם זה יכול להיות קשור לבלוטת לימפה שמתחת לאוזן כי יש לי עמעומים חזקים וחום ! ואם זה לא סטרפטוקוק זה יכול להיות משהו בבלוטת לימפה ?? ממש מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף
דנה30/05/2014בנוסף לעמעומים ולחץ באוזן כאב הגרון חזק במיוחד ברמות שקשה לי לבלוע . וחום כל כמה שעות עולה אם אני בלי נורופן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף - תגובה
פרופ` אבירם נצר30/05/2014דנה שלום,
כדאי שתיבדקי ע"י רופא א.א.ג. שיאבחן את הסיבה למיחושיך.
החלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דנה30/05/2014הייתי היום אצל אאג שאני הולכת אליו תמיד , הסברתי לו שהכרתי גרון חוזרים וגם העמעומים באוזן , ושלא אופייני שיש לי חום , הוא מישש לי את הצוואר ואמר שהוא לא חושב שיש משהו חשוד בבלוטות לימפה , עדיין אני מפחדת שהחום הלא מוסבר והעמעומים באוזן קשורים למשהו מסוכן בבלוטת לימפה ? האם יש קשר בין העמעומים באוזן והכאבי גרון למשהו מסוכן בבלוטת לימפה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומבחינת החום
דנה30/05/2014החום לא ממש יורד אני הרבה על כדורים כבר 3 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומבחינת החום - תגובה
פרופ` אבירם נצר31/05/2014דנה שלום,
לגבי החום - אם הוא נמשך, תפני לרופא המשפחה כדי שיפנה אותך לביצוע בדיקות מתאימות לבירור זיהום/דלקת.
לגבי בלוטות הלימפה - אני סמוך ובטוח שאם רופא הא.א.ג. שלך היה מוצא ממצא חשוד, היה מפנה אותך לבירור נוסף. במידה שאינן מוגדלות, הסיכון ל"משהו מסוכן" נמוך מאד.
ושוב... החלמה מהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש דחוף מקווה לעזרה
דנה01/06/2014החום התחיל מיום רביעי בלילה נמשך עד היום , לא ממש יורד ביום חמישי לפני התחלת האנטיביוטיקה עשו לי ספירת דם שיצאה תקינה ואז התחלתי אנטיביוטיקה והיום (שבת) בבוקר אחרי יומיים עם אנטיביוטיקה הספירה השניה שעשו לי אתמול יצאה שונה , הודיעו לי ה שהמשטח שלילי , הלכתי היום בבוקר לרופאת משפחה כי יש לי כאבים עזים בגרון כאבי ראש צוואר חזה , היא הביאה לי אוגמנטין אבל יש לי כמה שאלות ממה יכול להיות החום הממושך אם אין חיידק? 2) יש לי כמעט כל הזמן דימום מהאף שאני מקנחת אותו 3) יש לי בנוסף לכאבי גרון עזים! , באותו צד של כאב הגרון ובצד של הדימום באף עמעומים ממש חזקים כמו דחפור באוזן ותחושה כמו של לחץ / אוזן סתומה , ויש לציין שלפני כל הסיפור עם החום לפני חודש בערך היו לי רק את העמעומים האלה ועשיתי בדיקת שמיעה שיצאה תקינה אך אני לא מבינה למה הם חוזרים ורציתיי לדעת אם אולי יש מצב שיש לי גידול באיזור של הגרון/ בלוטות / אוזן שגורם לעמעומים כאבי ראש ולחום הבלתי פוסק ? אני מצרפת את הספירה שלפני האנטיביוטיקה (הרגילה) והספירה שעם האנטיביוטיקה (החריגה) תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש דחוף מקווה לעזרה - תגובה
פרופ` אבירם נצר01/06/2014יש לך זיהום כלשהו, יתכן גם ויראלי. זה לחלוטין לא מתאים לגידול!!
אני מציע שתיבדקי שוב ע"י הא.א.ג. שמטפל בך שישקול צורך בבירור נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות ספירה אחרי יומיים רפא פן
דנה01/06/2014Wbc 0.3 , GRAN 8.5, GRAN% 82.7, LYMF 13.4 , RDW%16.1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מצב שזה משהו מסוכן בהתחשב ב
דנה01/06/2014בכך שהאוזן שלי ממש עם לחץ ועמעומים, מתפוצץ לי הראש ויורד לי דם מהאף? אני גם ממש חלשה ולא יכולה לזוז מהמיטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מצב שזה משהו מסוכן בהתחשב ב - תגובה
פרופ` אבירם נצר01/06/2014דנה,
כמו שכבר כתבתי לך, לא ניתן לבצע את הבירור דרך האתר. תיגשי, בבקשה, לרופא המשפחה שלך, שיעבור על תוצאות הבדיקות המלאות ויחליט על טיפול או צורך בביצוע בדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש פתרונות חדשים לטינטון ??י. רובינשטיין28/05/2014
סובל מטינטון כבר כמה עשרות שנים, האם יש התפתחויות חדשות ופתרונות??, אשמח לתגובה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש פתרונות חדשים לטינטון ?? - תגובה
פרופ` אבירם נצר28/05/2014שלום רב,
לצערי, אין חידושים מהפכניים.
ישנם בשוק מספר טיפולים התנהגותיים, שעובדים על העקרון של העלאת סף הרגישות לטינטון. כ"כ ישנם מכשירים, דמויי מכשירי שמיעה שממסכים את תדר הטינטון.
בברכת בריאות מלאה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות לימפה מוגדלותקטיה24/05/2014
ערב טוב ושבוע טוב,
כבר כמעט שנה שיש לי בלוטות לימפה מוגדלות בצוואר. אנני חשה כל כאב או הפרעה. לאחר בדיקת סי טי צוואר, אמרו לי שהבלוטות נפוחות בכל אזור הצוואר ויוצרות מין שרשרת. כתבו שאני צריכה לחזור על הבדיקה בעוד כחצי שנה. עד אתמול הרגשתי 2 בלוטות מוגדלות והיום גיליתי עוד אחת שהתנפחה ככל הניראה עם הזמן.
אני הייתי רוצה לדעת האם זה מסוכן? ומה זה יכול לסמל? אין שום זיהומים בגוף ,אלרגיות וכו'...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה מוגדלות - תגובה
פרופ` אבירם נצר25/05/2014קטיה שלום,
חסר לי מידע לגבי ממצאי הבדיקה הגופנית והבירור שנעשה עד כה.אני ממליץ שתגשי לרופא א.א.ג.אשר יעריך האם יש מקום להמשך בירור.
בריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מרמנחם לידור21/05/2014
עברתי ניתוח ראש להסרת גידול בהיפופוזה דרך האף
כשבוע אחרי הניתוח אחרי טיפול לניקוי הסינוסים, התעורר אצלי טעם מר בפה ובחלל האף
הטעם נעלם כשאני שוכב לישון וחוזר אחרי הקימה
אודה לתשובות על הסיבות לטעם המר
בברכה ובתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם מר - תגובה
פרופ` אבירם נצר22/05/2014מנחם שלום,
יתכן שישנם גלדים והפרשות מוגלתיות בחלל האף והסינוסים בעקבות הניתוח. אני מציע שתתייעץ עם הרופא המנתח שלך, יתכן ויש צורך לבצע שטיפות או שאיבות של ההפרשה.
החלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנהאשר21/05/2014
בן 20.לא מעשן.סובל משכבה לבנה בלשון במשך החודשיים האחרונים.שמתי לב שבימים האחרונים הופיעו מספר פצעים אדומים נפוחים.הפצעים לא כואבים או צורבים.הפצעים ממוקמים כל אחד בצידי הלשון האחוריים .בנוסף שמתי לב לעוד שתי נקודות אדומות בלשון האחורית שאינן בולטות.מסביב לנקודות אלה יש את השכבה הלבנה.
השכבה נמצאת בכל הלשון אבל בעיקר בחלקה האחורי.
עוד שאלה,במשטח שנעשה לי נמצא אי צמיחת שמרים.אני אחרי טיפול של איטרנול במשך חודש אבל אין הטבה בהופעת השכבה הלבנה.
האם יש סיבה לדאגה?האם זה יכול להיות סימן לסרטן הלשון?אלו הן בלוטות הטעם?ולמה השכבה הלבנה לא נעלמה אם זה לא קנדידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
אשר21/05/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשון לבנה - תגובה
פרופ` אבירם נצר22/05/2014אשר שלום,
החיפוי הלבן ע"ג הלשון, אינו בהכרח ביטוי לפטרת. לעיתים קרובות הלשון "לבנה" ואין לכך משמעות חריגה. אני מציע שתיבדק אצל רופא א.א.ג. או לחילופין אצל סטומטולוג (זו התמחות של רופא שיניים) והם כבר יבצעו את הבירור הנדרש. בכל אופן, התלונות שאתה מתאר, אינן מתאימות לסרטן הלשון.
בברכת בריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות מוגדלותאשר08/05/2014
שלום,
בן 19.סובל מזה כחודשיים מקנדידה בלשון,טופלתי במהלך החודש האחרון באיטרנול ללא הטבה משמעותית.לפני יומיים שמתי לב ל 2 גושים קטנים מתחת ללסת.הלכתי לרופא משפחה שמשש ואמר כי מדובר כנראה בדלקת,הורה לבצע US אם לא יחלוף תוך שבועיים.האם אין סכנה בבליטות האלה.הבליטות קשות ולא ניתנות לתזוזה.אין אף סימפטום מעבר לכך.אודה לתשובתך,קצת מודאג....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות מוגדלות - תגובה
פרופ` אבירם נצר10/05/2014יפתח שלום,
לפי תאורך, כנראה שמדובר בקשריות לימפה תגובתיות לדלקת/זיהום באיזור הפה/לוע.
הסיפור של פטרת - קנדידה בלשון במשך כחודשיים, לא מסתדר לי, בהנחה שאתה בריא בד"כ.
אני מציע שתיבדק אצל רופא אף אוזן גרון לברור הבעיה.
בברכת בריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלאות באזור אורופארינקס מימין ב-CTמיכאל18/03/2014
שלום,
מזה כמה שנים אני סובל מכחכוח, ללא צרידות. בזמן האוכל השתנקויות לסירוגין. עברתי בדיקות שונות ביניהן גסטרוסקופיה, בליעת בריום, וקט (אסימטריה בסינוס פריפורמיס משמאל והיצרות של בריום מאחורי סינוס פריפורמיס מימין), סיב אופטי (תקין) ובCT נמצאה מלאות באזור אורופארינקס מימין. כעת נשלחתי לביצוע ביופסיה.
מה האבחנות המשוערות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלאות באזור אורופארינקס מימין ב-CT - תגובה
פרופ` אבירם נצר19/03/2014מיכאל שלום,
קשה לי לחוות דעה מבלי לראות את הממצאים ולבדוק אותך. אני מציע שתתייעץ עם רופא א.א.ג. המטפל בך. סביר להניח שמדובר בבעיה די שכיחה כגון החזר וישטי או הגדלת רקמה לימפתית שניתנת לטיפול ללא בעיה מיוחדת. אך יתכן שהרופא המטפל בך חשד בבעיה אחרת, ולכן המליץ על לקיחת ביופסיה.
החלמה מהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד צווארירחל26/02/2014
שלום,
אני בת 39, אשמח לעזרתך ולהפנייתך בהתאם:
אונה ימנית - מוגדלת, מרקמה בלתי אחיד, רוחב 24 מ"מ, עובי 19 מ"מ. הודגם גוש במבנה מעורב בגודל 19*13 עם האלו.
אונה שמאלית- אינה מוגדלת, רוחב 12 מ"מ, עובי 8 מ"מ. הודגמו מס' קשריות בגודל 4 מ"מ.
איסטמוס ברוחב 7 מ"מ, מרקמו בלתי אחיד.
לא נעשו בדיקות דם או בדיקות אחרות. רופא משפחה נתן לי ארטופן 400 מ"ג פעמיים שלוש ביום לחמישה ימים ואם לא יעזור שאחזור אליו כדי לקבל סטרואידים.
אשמח שתעזרי לי בפענוח הבדיקה וכן אם כדאי בדיקת אנדוקרינולוג וא.א.ג.
תודה וברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרסאונד צווארי - תגובה
פרופ` אבירם נצר01/03/2014רחל שלום,
חסר לי כל המידע על תלונותיך והממצאים בבדיקה גופנית ובדיקות הדם.
לפי הטיפול שאת מקבלת, כנראה שהרופא שלך איבחן טירואידיטיס. זה סביר.
לגבי ממצאי האולטרה סאונד, הם דורשים מעקב וסריקה חוזרת בהמשך.
אני סבור שאת בהחלט זקוקה למעקב אנדוקרינולוגי.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
רחל01/03/2014תודה רבה על תגובתך.
בביקור הרופא לאחר תוצאות האולטרסאונד הנ"ל, נשלחתי לבדיקת דם בד בבד עם מתן הארטופן ( ללא בדיקה גופנית ). כשכתבתי לך עדיין לא הגיעו תוצאות הבדיקות. לפי תוצאת הTSH, אני בהיפר ולא בהיפו כפי המתאים לתירואידיס, וזה מוזר, כי גם התסמינים שיש לי יותר מתאימים להיפו ( עלייה במשקל, רגישות לקור, צרידות, נשירה, חולשה גדולה, נפיחות בצוואר, כאב של למעלה משבועיים בלסת, אוזניים, גרון וכו', קושי בבליעה ותחושת מחנק בגרון ועוד )
תוצאה TSH - 0.01 , FREE T4 - 32.51 , TOTAL T3 - 3.3
בנוסף הברזל שלי היה מאוד נמוך - 17, המוגלובין 10.3
אני חייבת לציין שמעולם לא היה לי ברזל נמוך כ"כ, גם כשההמוגלובין היה 8. מה גם שבגלל שהייתי חיוורת כ"כ וחלשה בחודש האחרון לקחתי בין 2 ל3 כדורי ברזל ( מקסימום 90 מ"ג ) בכל יום.
החולשה הזאת היא מעין המשך לפריצת דיסק שקרתה לפני כ3 חודשים. ככה פתאום. טופלתי גם בפרקוסט.
אשמח לתגובתך, תודה תודה
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
פרופ` אבירם נצר02/03/2014רחל שלום,
את זקוקה לבירור נוסף של האנמיה/איבוד דם. כ"כ בהחלט יש צורך בבירור אנדוקרינולוגי.
אני בטוח שרופא המשפחה יפנה אותך להמשך בירור.
החלמה מהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה דחופהסוזי24/01/2014
MRI מוח מוקד היפראינטינסי בטי 2 פלאייר באזור הפדנקל האמצעי של המוחון משמאל בגודל בערך 1.3-1.4-1.5- ס"מ. עובר האדרה קלושה בעיקר היקפית ובחלק הקאודלי ללא אפקט מסה-חשוד תתמ.
בנוסף בלט דיסק אחורי בחוט השדרה הצוורי בגובה c3-4
c5-6 c4-5 c6-7 עם לחץ על השוק התאקלי
אנה שלח לי המלצך ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה דחופה - תגובה
פרופ` אבירם נצר26/01/2014סוזי שלום,
לצערי פנית לכתובת הלא מתאימה. נא תפני לפורומים נוירוכירורגיים.
בברכת בריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופלר צוואר דחוףמיואשת06/01/2014
אבי בן 70 התעלףכבר כמה פעמים אושפז לאחרונה אבל רק להשגחה נאמר לנו שיכול להיות שזו בעיה של אוזניים שיחררו ונתנו סידרת בדיקות אך לצערינו הכל זז לאט ובינתיים התעלף שוב כמה פעמים מאז השיחרור ואפילו קרע רצועה בכתף אתמול עשינו דופלר צוואר אנא עזרתכם בפיענוח ימין רבדים טרשתייםבמוצא ica גורמים לההיצרות עד 50% ללא הפפרעה המודונמית.
שמאלרבדים טרשתייםבמוצא ica גורמים להיצרות50_70%עם הפרעה המודינמיות
זרימה תקינה בעורקיםהורטבלים
האם פה יש את התשובה להתעלפויות????? מה הפיתרון??
אנא עזרתכם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופלר צוואר דחוף - תגובה
פרופ` אבירם נצר07/01/2014לאביך ישנה היצרות ניכרת של עורק הצוואר הראשי. זאת בהחלט יכולה להיות הסיבה להתעלפויות.. אני מציע שתתייעצו עם כירורג כלי דם.
החלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן STAGE 1 במיתרי הקולמאיה כהן02/01/2014
שלום רב,
שמי מאיה ולפני כשבוע אבי, בן 67 עבר בדיקת ביופסיה בביה"ח לאחר שנמצא אצלו גוש על מתרי הקול. בביופסיה (שהייתה בהרדמה מלאה כמובן) גילו כי הגידול הנו ממאיר בשלב 1 של המחלה.
טרם התקבלו תוצאות סופיות של הביופסיה וכן כל בדיקת CT לרינקס וחזה.
שאלתי הינה בכדי לקבל חוות דעת נוספת האם להערכתכם מומלץ לגשת לאונקלוג מומחה
למיתרי הקול? (האם ישנה התמחות כזו)?
או לרופא אך אוזן כרון מומחה לגידולי ראש צוואר? האם ישמו מכון מיוחד העוסק בתחום זה או פשוט מחלקת א.א. ג בביה"ח?
תודה רבה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן STAGE 1 במיתרי הקול - תגובה
פרופ` אבירם נצר02/01/2014איה שלום,
יש לסיים את הבירור ואז להתייעץ עם רופא א.א.ג. לגבי אפשרויות הטיפול: כריתה מקומית או הקרנות. להערכתי, בכל אחת ממחלקות הא.א.ג. יש נם רופאים המתמחים בגידולים כאלו.
החלמה מלאה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העזרה
מאיה כהן02/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת יוד בדםרן31/12/2013
שלום
מה שם הבדיקה לרמת יוד בדם והשתן? ועד כמה הבדיקה אמינה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת יוד בדם - תגובה
פרופ` אבירם נצר31/12/2013רן שלום,
אין כזאת בדיקה. אתה כנראה מתכוון לרמת הורמון בלוטת התריס שנקראת T3, T4.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי בלוטת לימפה מוגדלת ו-FNAמירב23/12/2013
שלום לרופאים הנכבדים,
אשמח להתייעץ אתכם בנוגע לבעיה שמטרידה אותי מזה תקופה ארוכה.
יש לי בלוטה בצוואר (מתחת לסנטר, בצד שמאל) שהיא נפוחה באופן תמידי, מזה מס' שנים. הייתי במעקב כל התקופה ולא קרה עם זה משהו מיוחד.
לאחרונה הבלוטה התחילה להפריע לי יותר, היא כואבת (במיוחד במגע) ואני חושבת שהיא גם לוחצת לי על הגרון כי כל הזמן יש לי תחושת אי נוחות בגרון.
ביצעתי לאחרונה בדיקת אולטראסאונד שממצאיה היו כדלקמן:
"מצד שמאל נצפתה בלוטת לימפה בתחנה 2 בגודל 1.8 ס"מ עם מראה סונוגרפי רגיל.
הודגמו מספר בלוטות לימפה קטנות מצד שמאל בתחנה 5 עם מראה סונוגרפי רגיל.
נמפתה קשרית קטנה ידועה באונה הימנית של בלוטת התריס."
שאלותיי הן כאלה:
1. האם עלי לבצע בדיקת FNA? הרופא שלי אמר לי שהבלוטה גדולה מהנורמה אבל שאין צורך לבצע FNA כי לבלוטה יש מראה רגיל ולא חריג, אבל אשמח לשמוע חוות דעת נוספת.
2. האם מותר לבצע בדיקת FNA למי שסובל מקרישיות יתר? (קראתי איפשהו שיש עם זה בעיתיות מסוימת).
תודה רבה!
מירב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות לגבי בלוטת לימפה מוגדלת ו-FNA - תגובה
פרופ` אבירם נצר23/12/2013מירב שלום,
לפי תאורך, הקשרית התת סנטרית אינה נראית חשודה למרות שהיא מוגדלת קלות. אני בהחלט מסכים עם רופא המשפחה שלך, שכרגע אין צורך בניקור FNA. לדעתי רצוי מעקב בלבד.
לגבי קרישיות היתר, היא אינה צריכה להפריע לדיקור קרוב לודאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לפרופ' אבירם נצר
מירב23/12/2013פרופ' נצר שלום,
ראשית - תודה רבה על תגובתך המהירה!
הדבר היחיד שמפריע לי הוא תחושת הלחץ בגרון. האם זה לא מצדיק בדיקה או טיפול כלשהו? (אני כמובן אשמח להימנע מכל פרוצדורה רפואית מיותרת, אבל אני תוהה האם הלחץ הזה איננו מסוכן או עלול להחמיר עם הזמן).
שוב, תודה רבה על הסיוע.
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לפרופ' אבירם נצר - תגובה
פרופ` אבירם נצר23/12/2013מירב,
אני מציע שתיבדקי תחילה אצל א.א.ג. יתכן והמיחושים כלל אינם קשורים להגדלת הקשרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק ביופסיה
צאלה21/02/2014עשיתי את הטעות הזאת וזה כמעט עלה לי בחיים שלי.
אובחנתי בלימפומה לאחר שנלקחה ביופסיה. את הדיקור ביצעתי מספר חודשים לפני והוא יצא שלילי(בדיעבד כל המטולוג טוב יסביר לך שבלימפה לא עושים דיקור).
מקווה שבכל זאת תקבלי בשורות טובות אבל...שלא יקרה לך מה שקרה לי.
אשמח לתת לך פרטים במייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דר נצר שלוםמ.מ12/12/2013
שלום
בת 26 , כבר 3 שבועות חשה סחרחורת כל הזמן בעמידה בהליכה בישיבה אני מאבדת את יציבותי ומתנדנדת מרגישה שיוט כמו על אוניה .. חשה לחץ בראש מאחור כאילו מושכים לי בשער
אדגיש שההרגשה היא לחץ בראש ולא כאב !
בדיקת רופא משפחה תקינה בדיקות דם תקינות ובדיקת נוירולוג תקינה גם כן.
הסחרחורות לא עברו והדאגה גוברת.
האם לדעתך להתעקש על הדמיה ?
האם סחרחורת מוגדרת כמצב חירום רפואי שאין להתעלם ממנו ?
עוד שאלה אחרונה אם חס ושלום יש לי תהליך גידולי בראש וזה עדיין התחלתי התסמינים הם מעורפלים או שניתן להבחין כבר מבדיקה ראשונית אצל נוירולוג.
אודה על מענה ממך , לחוצה מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטעות התכוונתי לכתוב בפורום אחר
מ.מ12/12/2013תודה בכל מקרה התכוונתי לקחת עוד חוות דעת :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וחוסר שיווי משקלמ.מ06/12/2013
שלום לכם
קודם כל אני בת 22 כבר חמש חודשים לאחר לידה ראשונה , עשיתי לאחר ההריון ישירות דיאטה חריפה ובשלושה חודשים ירדתי 12 קילו ונשר לי השיער. עשיתי לפני שבועיים בערך בדיקות דם שיצאו תקינות חוץ ממחסור ממש ממש קטן בברזל שלא דורש תרופה ..
לפני שבוע סבלתי משפעת עם נזלת ושיעול אני כבר זמן מה מרגישה כבדות בראש כאילו חוסר ריכוז ויציבות מרגישה כובד והרגליים שלי ממש כבדות אני מרגישה סחרחורות כאילו שאני עומדת לאבד את שיווי המשקל וליפול ולפעמים אפילו זזה מצד לצד ומחזיקה את עצמי כדי לא ליפול אני לא יודעת למה זה קורה לי גם הבחנתי שיש לי נפיחות בלחי שמאל למטה איפה הלסת עשיתי בדיקה ויצא שזה אסימטריה ואין לי בלוטות מוגדלות בצוואר .. אני בתקופת לימודים ועושה פרויקט ומטפלת בתינוקת ומרגישה עומס ושעות השינה שלי הם מעטות כך שאם יתנו לי לישון אני אשן חודש מרוב עייפות .. האמת היא שאני מאוד לחוצה ומיואשת אני פשוט מפחדת שיש לי גידול בראש .. אני ממרמרת בבכי מכל דבר אני מפחדת על התינוקת שלי .. דוקטור עזור לי האם תסמינים אלה יכולים להצביע על משהו מדאיג ?? אין לי כאבי ראש לפעמים כשמתעוררת עייפה יש לי קצת אבל ממש נסבלים.. אני מרגישה גם בחילות אך לא מקיאה .. מחכה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות וחוסר שיווי משקל - תגובה
פרופ` אבירם נצר06/12/2013מיה שלום רב,
התסמינים שאת מתארת לא מתאימים לגידול או בעיה מדאיגה אחרת. אני ממליץ שתתייעצי עם רופא המשפחה שלך והוא לבטח, יפנה אותך לבירור ולטיפול מתאים.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מ.מ06/12/2013תודה על המענה אבל קראתי באינטרנט שסחרחורות מתמשכות הן תסמין למשהו מסוכן שמתרחש בראש רופא המשפחה אומר לי שזה נפשי אבל אני מודעת לעצמי ואני בטוחה שיש לי סחרחורות וזה מתחיל לפגוע בפעילות היום יומית שלי אני כל הזמן תשושה וכשאני הולכת אני מרגישה ריחוף וכאילו שהעולם מסתובב סביבי..
אני מודאגת מאוד שיש לי משהו בראש אני דואגת לתינוקת שלי אם יקרה לי משהו רע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` אבירם נצר07/12/2013אין בתאורך שום עדות לגידול מוחי. אם את לא סומכת על רופא המשפחה שלך, אני מציע שתיבדקי אצל נוירולוג או אף אוזן וגרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךך
מ.מ07/12/2013הייתי לפני 4 ימים אצל דוקטור אף אוזן גרון בקשר לנפיחות בלחי והוא אמר שזה אסימטריה קטנה אך לא סיפרתי לו על הסחרחורת אני אמורה לחזור אליו בקשר לעניין ?? או בבדיקה הכללית שלו היה אמור לראות אם יש בעיה ?? אתה חושב שאני צריכה m.r.i לראש או שזה לא רציני עד כדי כך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךך - תגובה
פרופ` אבירם נצר07/12/2013כדאי שתחזרי אליו ותספרי לו על מה שמטריד אותך. הוא כבר יחליט איזה ברור יש לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי לנוירולוג
מ.מ09/12/2013שלום ד"ר
תודה על כל המענה והסבלנות
היום הלכתי לנוירולוג הוא עשה לי בדיקה חיצונית הוא בדק אותי עם מין פטיש קטן ברגליים ובידיים הוא ביקש ממני לעצום עיניים ולהטות את הידיים קדימה אחרכך ביקש ממני ללכת צעד מול צעד ולעצום עיניים והעביר את האצבע על האף והכל היה תקין והוא אמר לי שהכל תקין ואין מה לחשוש.
שאלתי היא האם לדעתך ניתן להסתמך על בדיקת נוירולוג חיצונית או שכדאי שאבצע תצלום ראש אם.אר.איי אציין שאני מעדיפה להימנע מבדיקה עם קרינה אם לא כדאי לעשות.
אם חס ושלום יש לי משהו לא בסדר בראש הנוירולוג היה יכול להבחין מבחוץ ?? ואם הכל תקין אז למה יש לי סחרחורת זה לא אמור להעיד על נזק כלשהו ??
תודה וסליחה על כל השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי לנוירולוג - תגובה
פרופ` אבירם נצר09/12/2013תסמכי על הנוירולוג שאם הוא התרשם שאין בעיה מבחינתו ואין צורך בבדיקות נוספות, חזקה עליו שהוא יודע את עבודתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מ.מ12/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

