טרומבוזיס בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרומבוזיס בהריון
    לימור
    04/07/2011

    שלום,
    אני כרגע נמצאת בשבוע 34 בהריון הרביעי שלי, לאחרונה עקב כאבים ברגליים והחמרת הורידים גילו לי פקקת ורידית בוריד שטחי באיזור המפשעה. לאחר התלבטות רבה התחלתי לטפל בקלקסן פעמיים ביום. כעת הכאבים חלפו רציתי לשאול האם יש חובה להמשיך בטיפול או האם ניתן להוריד מינון, בנוסף, אני די מודאגת מכך שהקלקסן ישפיע על העובר, ויש לי חששות רבות לגבי הלידה היות וגילו שיש לי בעיית קרישיות הטרוזיגוטית בפקטור 5. אשמח לדעת מה השפעת העיניין על העובר ובכלל על הלידה ומהם הסיכונים. תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרומבוזיס בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרומבוזיס בהריון - תגובה

    ד``ר יאיר גלילי
    04/07/2011

    שלום לך
    לרוב אין צורך להמשיך בטיפול בקלקסן אלה במקרה שקריש הדם סמוך מאד לוריד הראשי העמוק.
    קלקסן לא עובר שיליה לכן אינו משפיע על העובר. נטילת קלקסן סמוך ללידה עלול לגרום לדימום גדול יותר מהרגיל, אך שאלה זו ממליץ שתפני [על השפעת הקלקסן במהלך לידה] לרופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו