כאב בשוקי הרגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בשוקי הרגליים
    עדי
    30/12/2012

    שלום.בת 32 ברקע אנמיה ותלסמיה מיינור.(לא מעשנת,ללא סכרת או השמנה).מזה כמה ימים חשה בתחושת כאב(כמו שירי תפוס או מתוח) בשוקיים האחוריות ברגליים(במיוחד בשוק שמאל).האיזור אינו נפוח או אדום.התעורר בי חשד לפקקת היות ואינני פעילה פיזית בשבועות האחרונים (ישנה כל לילה סביב 10 שעות ללא תזוזה). האם יכול להיות כי מדובר בשריר תפוס או פקקת?האם עלי לבדוק זאת או לחכות שמא התחושה תעבור תוך מספר ימים?קצת מודאגת.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשוקי הרגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשוקי הרגליים - תגובה

    ד``ר יאיר גלילי
    30/12/2012

    שלום לך
    נכון שבמקרים רבים פקקת בוורידים מלווה בנפיחות ואף שינויים בצבע העור. אבל יש לזכור שקיימים גם מקרים רבים בהם אין ביטוי חיצוני כזה. ניתן לשלול פקקת באמצעות בדיקת אולטרהסאונד - סונר של הוורידים שזו בדיקה פשוטה, לא חודרנית וזמינה ורופא המשפחה יכול לשלוח אותך. במקביל, כאבים עלולים להיגרם גם מסיבות אחרות כגון דלקות מקומיות בגידים או הקרנה מעמוד שדרה. יש מקרים בהם כאב כפי שאת מתארת עלול להיגרם מהצרויות בעורקים.
    וקיימים גם הסברים אפשריים נוספים .
    ממליץ לפנות לבדיקת רופא המשפחה וממליץ לו להתחיל בבדיקת סונר וורידי רגלים ולהמשיך לפי שיקול דעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו