מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת קרישיות בדםנורית16/02/2009
שלום, ביצעתי בדיקות בין השאר של קרישיות בדם .להלן התוצאות pt גדול מ-100, מתוך תווך של 80-130 pt in seconds 10.20, מתוך תווך של 9.4-11.8 inr 0.97 (נא לשים לב במטופלי נוגדי קרישה מסוג קומדין יש להתיחס לתוצאה בערכי inr בלבד) ptt 30.3 מתוך, תווך של 21.6-30.6 ptt ratio 1.17, מתוך תווך של 0.90-1.12 הרופא אמר לי שעלי להיות במעקב.לשאלתי אם עלי לקחת אספירין השיב שאין צורך. היות ובמשפחתי ישנו סיפור של בעיות לבביות אודה לך אם תפשט את בדיקות הקרישה שאלותי: 1.לאיזה ערך התיחס הרופא כשאמר שאני צריכה להיות במעקב,האם לחריגה של ptt? 2.האם ערך של ptt כשהוא פחות מ-1 מעלה את הסיכון להיווצרות קרישי דם .כלומר הערך שנצפה בבדיקות הדם שלי 1.17 שהוא מעל 1 מעלה את הסיכון לדימומים? 3.מה ההבדל בין בדיקת ptt ל-ptt ratio שכן, גם בבדיקת ptt הערך גבולי. 4.האם בדיקת inr מיועדת למטופלי קומדין?(אינני נוטלת אספירין או קומדין) אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות קרישה
ד``ר טל סולומון17/02/2009שלום נורית. שאלתך מורכבת ממספר נושאים. ראשית, איני יודע מדוע עברת בדיקות תפקודי קרישה, אך לפי מה שרשמת, אין בעיה לפי הבדיקות. לטעמי, הרופא שלך המליץ מעקב ממספר סיבות אפשריות: הראשונה קיים חשד למחלה (בדיקת סריקה), וכדאי לבדוק אותה שנית. או, קיימת אצלך בעיית קרישה עם תסמינים, ואז מומלץ לעקוב אחרי תפקוד הקרישה אצלך. לגבי הבדיקות: בדיקות PT/PTT/INR בודקות ע"י שיטות שונות את פעילות פקטורי הקרישה השונים שלך - וזה נראה תקין. טיפול באספירין לא משפיע על פקטורי הקרישה או הבדיקות הנ"ל, אלא תפקידו לעכב איגור של טסיות דם. התרופה היא טיפול מונע יעיל אצל חולי לב הסובלים ממחלה טרשתית של העורקים הכלילים, וכן חולים הסובלים ממחלה טרשתית של עורקים אחרים (עם יעילות שונה). אם את בקבוצת סיכון למחלת לב כלילית, מומלץ ליטול אספירין(יש להיועץ ברופא המשפחה). לגבי טיפול נוגד קרישה אחר - יש לדעת מה המחלה שאת חולה בה, מה מידת חומרתה וכו'(יש להיוועץ בהמטולוג).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פקקת ורידים עמוקה נרחבת ברגל שמאל
פקקת נרחבת וחיסון קורונה האם הפקקת תחזור
האם הטיפול התרופתי לפקקת ורידים הוא לכל החיים
כאבי רגליים בתנועה ובמנוחה ותחושת זרמים
קם בבוקר עם כפות ידיים אדומות
כאב קבוע ברגל חסימת כלי דם
שאלה על בעיה כלי דם
מה הסימנים של טרשת עורקים ברגליים
איך מאבחנים אם יש טרשת עורקים
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



