האם ליטול מיקרופירין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ליטול מיקרופירין
    עדי
    20/02/2009

    שלום ד"ר אני בן 51 לוקח טריטייס 2.5 קומפ וסמבסטטין 10 ברקע אסטמה mvp לפני 14 שנה התגלה במקרה dvtמאחורי הבירכיים- עבר ללא טיפול כעת בדופלר קרוטיס נימצאה היצרות של כ 25% בעורק ימני פנימי האם ממצא זה ומצב זה מצריך טיפול במיקרופירין? מהי ההמלצה לעשות? עליי לציין כי היה לי כיב בעקבות נטילת נקסין לפני כ 12 שנה שטופל ב לוסק במשך חודש עד לרפוי עליי לציין כי נוצרה בעיה שאינני יודע לפתור התחלתי מיקרופירין לפני 3 שבועות והחלו כאבים בבטן שמאלית תחתונה כעבור כ4 ימים ואז הפסקתי לקחת והכאב פחת הוסף לי פמוטידין 20 ולא עזר עם הלקיחה הופיעו כאבים שוב הוסף לי עוד פמוטידין ועדיין לא עזר שוב הפסקתי ל3 ימים והכאב נירגע כעת הוסף לי אומפרדקס אבל הכאב קיים אז שוב הפסקתי את השמוש השבוע רופא כלי דם שראה את הממצאים קבע שאין צורך לקחת כל טיפול נוגד איגור ורק לבצע דופלר חוזר בעוד שנתיים רופא המישפחה לעומת זאת אמר לי בהתחלת הטיפול כי אם לא אקח את המיקרופירין אגיע למצב של 80 אחוז חסימה וחלילה אירוע מוחי ואז תיהיה חגיגה מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם ליטול מיקרופירין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ליטול מיקרופירין

    ד``ר יאיר גלילי
    21/02/2009

    המצאות DVT בגיל צעיר עלולה להעיד על נטייה לקרישיות יתר. ממליץ שתפנה לבירור המטולוגי בנושא זה . היצרות בקרוטיס של 25% מחייבת מעקבים חוזרים בלבד.
    יש לשקול נטילת תרופות סטטיניות נגד כולסטרול אף אם רמת הכולסטרול תקינה.
    לרוב מומלץ לקחת אספירין מעל גיל 50 במידה ואין הוריית נגד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו