6 שעות עבודה ביום בישיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 6 שעות עבודה ביום בישיבה
    יצחק
    27/10/2009

    שלום
    אני בן 50 סובל מ י.ל ד. מטופל ב טריטייס קןמפ2.5= 1 ליום + טריטייס 2.5 רגיל 1 ליום
    סמבסטטין 10 1 ליום
    בגסטרו=כיב קיבה מטופל באומפרדקס 20 1 ליום
    התגלתה בדצמבר האחרון,היצרות עורק תרדמה ימני בשיעור 25 %ע"י רובד פיברוטי
    מקבל מיקרופירין 75 מג
    לפני15 שנה התגלה dvt דו צדדי מאחורי הבירכיים.מסיבה לא ברורה.לא טופלתי בנוגדי קרישה. הבעיה חלפה מעצמה.
    הסימנים היחידים שהיו, בצקות בקרסוליים.
    לציין שגם כעת יש לי בצקות כאלו, שמתמתנים עם מנוחה ,והרמת הרגליים במנוחה.
    נכה כללי בבטוח לאומי בשיעור 75%
    אוסטאוארטריטיס בבירכיים ברך ימין אוסטאוארטריטיס מיתקדם. מצב לאחר ארטרוסקופיה בה נכרתו פליקות לפני 5 שנים מתהלך עם קביים
    לאחרונה נמצאה לי עבודה מטעם השיקום ב ב.ל
    סוג העבודה בישיבה, עקב מצב הבירכיים. כי לא מסוגל לעמוד זמן רב.
    אני עובד 6 שעות בהם חצי שעה הפסקה.
    כל השעות הללו בישיבה.אין רשות לקום ולהסתובב,
    מקסימום,לגשת לשירותים שנימצאים 5 מטר ממקום הישיבה,
    פעם בשעה וחצי. זה הכל. לא מרשים מעבר לזה.
    כעת שאלותיי=אני חושש מהשלכות שליליות ארוכות טווח
    כתוצאה מהישיבה ,במינימום תנועה, במשך 6 שעות מידיי
    יום,בהסתמך על בעיה הוסקולרית שהתגלתה בקרוטיס
    והטרומבוזה שהתגלתה במיקרה, בעבר.
    האם החשש שלי מוצדק? האם עשויות להיות השלכות שליליות במערכת כלי הדם. כתוצאה מישיבה ממושכת כזו? ומהם?
    באם כן, אזיי האם ניתן לעשות משהו בנידון?איך למנוע נזק אפשרי?האם עלול להתפתח DVT מישיבה של 6 שעות ביום? אני בטוח שהובנה הנקודה עליה אני שואל.
    בתודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    6 שעות עבודה ביום בישיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בישיבה

    ד``ר יאיר גלילי
    27/10/2009

    ראשית, ממליץ שתעבור בדיקת דם לקרישיות יתר - טרומבופיליה מאחר ואתה מתאר אירוע של קרישי דם בורידים העמוקים ברגלים כאשר היית בן 35.
    ממליץ שתזיז את כפות הרגלים כל 10 דקות לפחות בתנועות מעלה ומטה למשך חצי דקה על מנת להזרים את הדם . בשל האירוע בעבר, ממליץ שלפחות אחת ל30 ד' תשתדל לקום ולהסתובב למשך 1 דקה.
    בצקות ברגלים מעידות שקרוב לודאי קיימת אי ספיקה של הורידים. ממליץ שתעבור דופלקס ורידי רגלים בשאלה של אי ספיקת ורידים עמוקים ושטחיים.
    במידה ואכן כך, ממליץ על גרביים אלסטים.
    מבחינת הקרוטיס, מדובר על היצרות קלה בשלב זה ויש לעקוב בבדיקות חוזרות שאין החמרה.
    לא אמור להיות קשר בין עבודה בישיבה להיצרות בקרוטיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו