מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נימי דם פתאומיים בפניםגילי04/02/2010
שלום,
לאחר הקאה (שבאה לאחר מאמץ רב להוציא החוצה) הופיעו לי בערב נימי דם בשטח הלחיים (בשני הצדדים)
ואפילו מעט ליד איזור הגבות. האם המאמץ שחוויתי בהקאה יכול לגרום לתופעה כזו קרתה באותו היום? האם נימי הדם ייספגו? האם נדרש טיפול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימי דם
ד``ר טל סולומון04/02/2010שלום הילה.
הקאה מלווה בהגברת לחץ גבוהה, אשר עלולה לגרום להרחבת נימים.
עקרונית הנימים צריכים להעלם בטווח זמן של שבועות
במידה ולא, תוכלי לפנות למרפאת כלי דם או פלסטיקה להעריכם ולקבוע צורך טיפולי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גילי04/02/2010תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
גילי04/02/2010תודה ד"ר. אבקש לדעת האם בתקופה זו עד להיספגות נימי הדם (המופיעים בצידי הלחיים והעיניים) אוכל להשתמש בכל קרם/ תכשיר קוסמטי בו אני עושה שימוש (לחות, וכו)
תודה שוב על המהירות והעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול קוסמטי
ד``ר טל סולומון04/02/2010אין בעיה להשתמש עם תכשירים קוסמטיים.
התכשירים מכילים חומרים אשר אינם מוכרים לגמרי לעולם הרפואי, ייתכן כי ב חלקם הם גורמים להרחבת כלי דם , ואז הנימים רק "ייתעבו". אך עקרונית, אין התווית נגד לשימוש בהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
הילה05/02/2010תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בנזלת ובליחה ונימי מתחת לעיניים
חייל16/02/2010שלום ביום שבת לאחר ששתיתי לא הרבה אלכוהול קמתי לפנות בוקר והקאתי 4 פעמים במשך 3 שעות...לאחר שהקאתי נהיו לי נקודות אדומות מתחת לעיניים והנזלת התמלאה דם. לא נזל דם מהאף אלה רק בליחה או כשקינחתי את האף. במשך 3 ימים עדיין יש לי דם בנזלת אבל כל יום פחות ופחות דם. זה פעם שנייה שזה קורה לי במרחק של חודש רק שבפעם הראשונה היה פחות דם והקאתי רק פעם אחת לא 4 וזה היה מקלקול קיבה ולא אלכוהול רציתי לדעת עם יש ממה לדאוג או ללכת לבדיקה מסויימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקאה דמית
ד``ר טל סולומון16/02/2010שלום חייל,
הקאה היא לעיתים תגובה לשתיית אלכוהול מוגזמת. זו תגובת הגוף לסילוק מהיר של תכולת קיבה. הפעולה נעשית ע"י רפלקס (לא תמיד רצוני) בו בבת אחת מוגבר הלחץ התוך בטני הסוחט את הקיבה לכיוון מהופך לכיון התנועתיות הרגילה שלו, דהיינו לכיוון הושת ומשם לפה. העלאת לחץ גבוהה זו יכולה להשפיע על נימים באזור הפנים ולקרוע אותם=דימום, בייחוד כאשר ההקאה מתחילה עם בחילה, והאדם המקיא יוצר התנגדות, ובכך מגביר את הלחץ....במצבים כאלו כלי דם נימיים יכולים להקרע בלחמיות עיניים וברירית האף והללוע, מכאן הדימומים במקומות שציינת. במצבי הקאות חוזרות, אזור מעבר ושת קיבה יכול להיות נתון ללחצים גבוהים ולהקרע, במקום זה ישנם כלי דם גדולים יותר, אשר אם ידממו, האדם המקיא יכל להגיע לסכנת חיים!
המלצות:
1. תמעיט בשתיית אלכוהול, מכל הבחינות
2. אם הדימומים ממשיכים, יש להיוועץ ברופא עיניים ואא"ג. במידה והדימום בא מהוושט, יש להיוועץ עם גסטרואנטרולוג ו/או כירורג כללי.
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פקקת ורידים עמוקה נרחבת ברגל שמאל
פקקת נרחבת וחיסון קורונה האם הפקקת תחזור
האם הטיפול התרופתי לפקקת ורידים הוא לכל החיים
כאבי רגליים בתנועה ובמנוחה ותחושת זרמים
קם בבוקר עם כפות ידיים אדומות
כאב קבוע ברגל חסימת כלי דם
שאלה על בעיה כלי דם
מה הסימנים של טרשת עורקים ברגליים
איך מאבחנים אם יש טרשת עורקים
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



