מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחות בוריד לאחר אינפוזיהיובל04/02/2010
שלום,
לפני כשבועיים אושפזתי עם אינפוזיה למשך 3 ימים.
שלשום החלה לי נפיחות בוריד שקיבל את העירוי, עם כאבים קלים מדי פעם.
האם עליי לגשת לרופא, או שזהו תהליך חולף?
תודה מראש,
יובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות לאחר אינפוזיה.
ד``ר טל סולומון14/02/2010לרוב לא צריכה להיות נפיחות לאחר אינפוזיה. באם הנפיחות ממשיכה, מומלץ להיוועץ עם רופא המשפחה על כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב לאחר אינפוזיה
ליהיא15/08/2011אחרי אינפוזיה יש לי נפיחות ואודם כבר 5 ימים אבל הנפיחות והכאב לא במקום האינפוזיה אלה 5 ס"מ גבוהה יותר..ויש שם עיגול של אודם ונפיחות. הגיע למצב שאני לא יכולה ללקפל או לפתוח את היד עד הסוף...והיא כואבת! מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב לאחר אינפוזיה - תגובה
ד``ר יאיר גלילי15/08/2011שלום לך
ייתכן שמדובר בדלקת מקומית שעשויה להגיב לטיפול במשחות נגד דלקת כגון וולטרן או קומפרסים של מלח אנגלי, אבל ייתכן שמדובר בזיהום שדורש טיפול באנטיביוטיקה ואולי ניקוז - אבצס. לכן ממליץ שתפני בשלב ראשון לבדיקת רופא משפחה והוא ינחה אותך לגבי ההמשך. אם אינך יכולה להגיע לרופא משפחה, ממליץ שתפני למוקד חירום של קופ''ח או לחדר מיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב לאחר אינפוזיה - תגובה
ד``ר טל סולומון15/08/2011שלום ליהיא,
ככל הנראה יש לך דלקת מקומית, אולי אף פקקת של הוריד השטחי.
ממליץ לך להיוועץ עם הרופא המטפל שלך
טיפול בנוגדי דלקת כמו אספירין
הרמת היד בעת מנוחה
תחבושת אלסטית
קומפרסים קרים.
באם האודם ממשיך בגודל או בזמן, ייתכן כי המקום גם עם זיהום (בניגוד לדלקת), ואז יש לשקול טיפול אנטיביוטי או ניקוז באם התפתחה מורסה במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פקקת ורידים עמוקה נרחבת ברגל שמאל
פקקת נרחבת וחיסון קורונה האם הפקקת תחזור
האם הטיפול התרופתי לפקקת ורידים הוא לכל החיים
כאבי רגליים בתנועה ובמנוחה ותחושת זרמים
קם בבוקר עם כפות ידיים אדומות
כאב קבוע ברגל חסימת כלי דם
שאלה על בעיה כלי דם
מה הסימנים של טרשת עורקים ברגליים
איך מאבחנים אם יש טרשת עורקים
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



