תרומת דם.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרומת דם.
    אלי
    07/03/2010

    שלום,
    תרמתי דם לפני כ10 חודשים בשירות הצבאי.
    במהלך תרומת הדם הרגשתי סחרחורת, ראיתי "שחור" בעיניים והייתי על סף עילפון(עקב לחץ נורמלי ממחטים וצפייה בכל הנוגע לתרומת דם).
    כתוצאה מכך נלקחה דגימה של חצי שקית להערכתי.
    השאלה שלי האם גם אותה מחשיבים? האם גם עליה נעשית בדיקה? והאם גם אותה מחשיבים כשקית שאם עושים עליה בדיקה מתקשרים אליי ואומרים לי במידה ואין התאמה?(כידוע לי מתקשרים חודש אחרי הבדיקה במידה והדם שלי אינו תואם או שהממצאים בו אינם תקינים).

    במידה והתשובות שלי הן חיוביות, האם אני יכול להסתמך על הבדיקה הזאת כבדיקת דם לכל דבר?
    כלומר, קיום יחסי מין(ללא קונדום). אחרי אותה הבדיקה קיימתי יחסי מין ספורים ר-ק עם קונדום עם בת זוג מסויימת. כיום יש לי בת זוג חדשה ואנחנו שוקלים לא להשתמש בקונדום, האם אני יכול להסתמך על הבדיקת דם הזו?

    זה מאוד חשוב לי לשקט הנפשי ואני אשמח לתשובה מדוייקת,
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרומת דם.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת דם.

    ד``ר טל סולומון
    07/03/2010

    שלום
    כל נסיון לקבל תשובה חד משמעית עלולה להיות בעייתית
    הכי הטוח להבדק שוב
    תוכל לפנות לבנק הדם לברר באם נעשתה בכל זאת הבדיקה ל HIV

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו