התקף חרדה קשה

מנהל הפורום

פרופ` דניאל לומברוזו
פרופ' דניאל לומברוזו
לקביעת תור אצל פרופ' דניאל לומברוזו ללא פרסום בפורום
 
  • התקף חרדה קשה
    נעמה
    12/06/2014

    שלום, אני בת 35, רווקה. נאה, יש לי המון מחזרים, אבל אני לא נענית להם. לפני חודש "התחלתי" עם בחור, שנראה לי די שונה, אבל הוא דחה אותי ו"שיחק" שהוא קשה להשגה. מאז אני סובלת מקוצר נשימה מחנק, כאבים ברגליים, ולפעמים מרגישה בפאניקה. אומנם נפגשנו כמה פעמים, וכל פעם יצאתי מהפגישה די מאוכזבת. זו כבר פעם שלישית בחיי שדוחים אותי, ופעם שלישית שעוברת את הסבל הנוראי הזה. האמת אני לא רוצה את הבחור הזה. למה זה קורה לי? האם בשל הדחייה והפחד? הוא די דוחה אותי ואני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא נמשכת אליו, אז למה אני סובלת? בפעם הראשונה לקח לי שנתיים או יותר לצאת מהמצוקה הנפשית שאני נתונה בו. מה לעשות? למה החרדות? אודה שתענו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף חרדה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה קשה - תגובה

    ד''ר דניאל לומברוזו
    16/06/2014

    את בחורה רגישה ביותר אך גם חרדה מאד. ניתן להגדיר את החרדה שלך כחרדת "דחיה", בעצימות גבוהה ביותר. כתוצאה, את דוחה את רוב המחזרים שלך. יתרה מכך, הבחירה שלך אינה טובה שהרי אותם אלה שאת בוחרת, לא ממשיכים בקשר. ועוד, את בת 35 ובכל התקופה הלא קצרה הזו, חוית בסה"כ שלוש "דחיות", דבר המצביע על המנעות מתמשכת מקשר(ואולי לא היו אלה דחיות ממש?). בעייתך אינה פשוטה בשל התגובה הקשה שלך, תגובה שהיא בין פאניקה למעין פוסט-טראומה. זוהי תגובה פיזית ונפשית קשה שעלולה בעתיד למנוע ממך לחלוטין מלצאת עם גברים ולהגיע לקשר זוגי. זמן רב מדי דחית את הטיפול בבעייתך. לכן, את חייבת לפנות בהקדם לטיפול פסיכולוגי קליני ומצפה לך עבודה רבה על עצמך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו