מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הרגשת בדידות וחיים שנעלמוישראל16/02/2017
אני כמעט בן 30. לפני כחמש שנים קיבלתי התקף חרדה תוך כדי יציאה עם בחורה ששקלתי להתחתן איתה.. מתחילת התיכון הרגשתי רתיעה מהשתתפות במפגשים חברתיים מסויימים.
עם השנים זה החמיר והגיע לשיא בהתקף חרדה הנ"ל. היו לי עוד התקפי חרדה ספורים, חלק מהם באירועים משמעותיים.
כבר תקופה שאין לי התקפי חרדה, אבל אני מרגיש שמעגל ההימנעות סוגר עליי. כל החברים מפעם לא ממש מתקשרים איתי בעקבות צינון הקשר מצידי. אני ממעט להשתתף באירועים-חברתיים וגם משפחתיים. ועוד...
האם חרדה חברתית זו גזרה שצריך לקבל ולהפנים שאין ממנה מוצא?!
חיי פשוט נהרסו כליל בשנים שחלפו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התקפי חרדה והמנעות
ד''ר דניאל לומברוזו27/02/2017שלום ישראל,
מתנצל על האחור במענה וזאת עקב חופשה. לעצם הבעיה שהעלית: התקפי החרדה שעברת בעבר וקשייך החברתיים בגיל הנעורים, הוליכו אותך ל"תגובת התגוננות" שהיא ההמנעות. זוהי תגובת ההגנה השכיחה ביותר במצבי חרדה. הבעיה היא שיש לתגובה זו נטיה להתגבר ובמהלך הזמן עלולה להיווצר התרחקות חברתית וצימצום הקשרים החברתיים עד כדי נתק חברתי ובדידות. זוהי התמונה שאתה מתאר, מצב שהוא לכאורה ללא תקנה. אך, אין זו גזירה שאין ממנה מוצא. אומנם אתה "מגדל" את החרדה מגיל צעיר אך מעולם לא נסית לטפל מקצועית בבעיה. גם היום אתה עדיין צעיר וניתן לטפל ולשנות את כיוון הדברים ודי בהצלחה. אך התהליך חייב להיות בליווי מקצועי של פסיכולוג קליני, רצוי אחד שאמון על הגישה הקוגניטיבית התנהגותית, ואני מתכוון לגישה הטיפולית ולאו דוקא לטכניקה של CBT, ועל ההבדל בפעם אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

