מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא מצליחה לצאת מהמעגל של החרדה החברתיתדניאלה28/04/2017
שלום, אני לא מצליחה לצאת מהמעגל של החרדה החברתית למרות שניסיתי הכל.. טיפול פסיכוטרפיסטי במשך שנה הכלל טיפול בשיחות, רפואה משלימה, קואצינג' , טיפול nlp הכלל דמיון מודרך והטענת מחשבות חיוביות ושימוש בציפרלקס ( לקחתי כדור אחד שפחות או יותר הפך אותי ל"מת מהלך" ומאז אני לא נוגעת ברעל הזה...) אני ממש סובלת , התופעות קשות והגוף שלי לא מצליח לעמוד בזה.. חשוב לי לציין כי אני בחורה חברותית והאנשים הקרובים אליי לא מזהים לרגע שיש לי חרדה חברתית.. אלא זה קורא לי בסיטואציות מסויימות מאוד כמו בפני קהל או קבוצה של אנשים, דיבור עם בעל סמכות, שאנשים זרים מתקרבים ומדברים איתי שיחות חולין .. יש לי גם תופעה שמסתכלים עליי ומדברים איתי השפה שלי מתחילה לרעוד ( לא יודעת אם שמים לב אבל אני מרגישה וזה גורם לחרדה להתגבר)... מקשה עליי ליצור שיחות חולין במיוחדנעם בני המין השני..מה ניתן לעשות במצב כזה שמגיעים למבוי סתום לאחר שהשתמשתי בשיטות טיפול שונות שלא עזרו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מצליחה
ד''ר דניאל לומברוזו01/05/2017אכן התנסית כמעט בכל, ובכל זאת אינך מצליחה לשלוט בחרדה. מתוך שלל התנסויותיך רק שתיים מהן ראויות להגדרה של טיפול: פסיכותרפיה וציפרלקס (ודומיו). איני תומך נלהב של הטיפול התרופתי אך אני מודע לכך שלעיתים יש לו השפעה ממתנת. השימוש בתרופות אינו פשוט: חייבים לעבור תקופת הסתגלות של מספר שבועות ורק אח"כ ניתן להעריך את ההשפעה או אי ההשפעה של התרופה. אולם, את עיקר העבודה יכולה לעשות רק הפסיכותרפיה בתנאי שמדובר בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי, ומחקרים רבים מוכיחים זאת. קורה שפסיכולוג אחד אינו מצליח במקום שפסיכולוג אחר מצליח, ולכן, כשטיפול מתמשך ואינו מניב תוצאה מספקת, כדאי לפנות למטפל אחר. הייתי מציע לך לפנות לפסיכולוג מומחה אחר בתנאי שיהיה מנוסה בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT). לצערי שאר התנסויותייך אינן נחשבות מבחינה טיפול בחרדה: לא כדור אחד, ובוודאי שלא תחום הרפואה המשלימה שיש לה הישגים מוכחים בתחומים אחרים, וקאוצ'ינג, חד משמעית אינו טיפול! עניין אחרון, אני מתרשם שהחרדה שלך אינה גבוהה או קשה במיוחד, לכן אסור לך לוותר ועם מטפל מתאים, תנצחי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה...
דניאלה01/05/2017תודה רבה ד"ר :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

