פגישת מחזור - לא יודעת מה לעשות

מנהל הפורום

פרופ` דניאל לומברוזו
פרופ' דניאל לומברוזו
לקביעת תור אצל פרופ' דניאל לומברוזו ללא פרסום בפורום
 
  • פגישת מחזור - לא יודעת מה לעשות
    ליאת
    26/10/2017

    בעוד שבועיים יש לי פגישת מחזור אחרי 20 שנה. תקופת בית הספר לא זכורה לי לטובה ולא שמרתי על קשר עם אף אחד. אני מאוד לחוצה לקראת המפגש ואני לא החלטתי אם ללכת או לא. מצד אחד אני מאוד סקרנית אבל אני חוששת שאף אחד לא יזכור אותי, שלא יהיה לי עם מי לדבר ושאני ארגיש עם עצמי רע ממש כמו שהרגשתי כשהייתי בת 17. האם לוותר וזהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגישת מחזור

    יניב רוזן
    26/10/2017

    היי,
    אם את השתנת ב20 שנה האחרונות אז כדאי מאד ללכת. ימי בית הספר חלפו עברו להם, ואיתן גם ההתנהגות האופיינית לגיל זה. תמיד עדיף לפעול מאדר להימנע. זו דווקא יכולה להיות סגירת מעגל נפלאה עבורך. גשי בגישה חיובית. אני בטוח שתראי שאנשים השתנו.
    בנצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו