מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שבר במרפק ופגיעה בעצב האולנריפרי29/04/2019
שלום !
לאחר 5 חודשים שעברו משבר המרפק לילד בן 12 היד חזרה כמעט לישור מלא והשבר התאחה לגמרי
עדין העצב האולנרי לא התאושש
עדין מרגיש רגישות באצבעות 4ו5
וחוסר תחושה עשינו emg שהצביע על בעיה בעצב.
השאלה לדעתך לחכות עוד להתאושות העצב? או לגשת לניתוח?
אנחנו מאוד מודאגים ולא יודעים מה לעשות
אשמח את עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פגיעה בעצב אולנרי במרפק
עדי מור29/04/2019שלום פרי, חסר לי לדעת אם היה ניתוח או לא, ואם כן מאיזה סוג. דבר אחר יש עוד מספר דברים שכדאי לוודא בבדיקה גופנית והדמייתית כדי להחליט כעת אם אכן ניתוח יותר יועיל, או שעדיף להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר במרפק ופגיעה בעצב האולנרי
פרי29/04/2019סליחה זה קפץ ונכתב כמה פעמים
השבר היה ממש לא בסימפטי שבר הדרגה 4 נפילה מסוס
כן עבר ניתוח במרפק שמו שני פינים שהוצאו ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
עדי מור29/04/2019לדעתי הייתי מתחיל באולטרסאונד שיבוצע ע״י מומחה שריר-שלד. תוכל לקבל הפנייה מהאורתופד המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר במרפק ופגיעה בעצב האולנרי
פרי30/04/2019תודה רבה על תשובתך
ידוע לך איפה אולטרסאונד זה מתבצע ?
ובמידה ויוחלט על ניתוח מה סיכויי ההצלחה ?
האם יש סיכון בניתוח מסוג זה?
וזמן ההחלמה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ביצוע אולטרסאונד
עדי מור30/04/2019האולטרסאונד מבוצע במספר מקומות בארך, האורתופד שלך יוכל להדריך, לגבי שאר השאלות, רק לאחר ביצוע האולטרסאונד המתאים ובדיקה גופנית ניתן להעריך באם טיפול ניתוחי הוא המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר במרפק ופגיעה בעצב האולנרי
פרי29/04/2019תודה על תשובתך
כן היה ניתוח במרפק שמו שני פינים הפגיעה באולנרי קרתה לפני הניתוח הילד דיווח על חוסר תחושה באצבעות לפני הניתוח
אשמח להבין מדברייך אחלו בדיקות ניתן לעשות לפני שמחליטים על ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכוכית באמה לא ממליצים להוציא מחשש לפגיעה עיצביתטניה29/04/2019
שלום ישנו גוף זר באמה שמאל זכוכית באורך 2 וחצי סנטימטר
כואב תחושת שריפה המומחה ממליץ לא להוציא את הגוף זר מחשש שיפגע העצב .. מצד אחד זה כןאב ומציק ומצד שני אין פתרון
אין פתרון אשמח לדעתך
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זכוכית או גופים זרים אחרים באמה או בכף היד
עדי מור29/04/2019שלום טניה, שניים וחצי ס"מ זה נחשב גדול ובאמת צפוי להפריע ביד. בדרך כלל, גוף זר קטן שלא מפריע משאירים, מניסיוני ניתן להוציא בבטחה גופים זרים כאלו, ובסיכון לא גבוה (!) לפגיעה בעצבים או בכלי דם, ההקלה לאחר מכן היא גדולה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוף זר
טניה29/04/2019היי נאמר לי שהגוף זר צמוד או בתוך העצם לכן יש חשש לפגיעה עיצבית לכן לא ממליצים לנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
עדי מור29/04/2019צריך לבדוק טוב טוב אותך ולבחון את ההדמיה, ככירורג יד רוב הטיפולים הניתוחיים שלנו הם בקרבת עצבים, פני אלי בטלפון נוכל לברר יותר פרטים. אל תתיאשי ממצב זה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכוכית באמה לא ממליצים להוציא מחשש לפגיעה עיצבית
טניה05/05/2019דר עדי שלום רב לך דיברנו בעבר
הלכתי לעוד אורטופד מומחה לכירורגיה כף יד
מסוכן לי להוציא את הזכוכית מהסיבה ש99 אחוז פגיעה בעצב, אין לי מושג מה ההשלכות.. מצד שני מצב מתסכל שורף כואב וקורן לעוד אזורים 😥* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לאחר צילום- תשובהענת והב28/04/2019
שלום ענת, ציסטה בעצם הסקפואיד וסקלרוזיס בלונייט בדרך כלל אינם מצביעים על בעיה גידולית, לאחר שאראה את הצילום נדבר ביתר פירוט, בברכה, ד"ר מור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צילום עם ציסטה וסקלרוזיס
עדי מור28/04/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגר פינגר - דרכים לטיפולטלי27/04/2019
היי , יש לי טריגר פינגר באצבע ה 3 , עוד לא אובחן רשמית אבל זה זה .. בסיס האצבע מעט כואב ו יש קושי קל ביישור ובכיפוף (אם כי מתאפשרת תנועה מלאה כרגע) . אין עדיין נפיחות אבל אני רוצה להימנע מהתדרדרות ! יש לי תור לאורטופד עוד יומיים , מה אפשר לעשות בינתיים ? מה בד"כ נותנים למצב כזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט28/04/2019אפשר להתחיל בנוגדי דלקת דוגמת אתופן ארקוקסיה...
ריפוי בעיסוק
בהמשך ניתן להזריק סטרואידים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח של מיפוי עצמות של שורש כף.ירון24/04/2019
פיענוח של מיפוי עצמות של שורש כף היד.
בתמונות במצורפות נראה שיש קליטת חומר בשורשי כפות הידיים. נאמר לי שזה יכול להית אחד משניים - שחיקה ואו דלקת.
במקרה והכן מדובר בדלקת אז איך מטפלים?.
אם מדובר בשחיקה אז כמה זה חמור?
יש לי כאבים בינוניים כבר למעלה משנה.
רוכב על אופניים כל יום לעבודה כ 40 דקות הלוך וחזור.
תודה רבה מראשת ירון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט24/04/2019אם זו דלקת מטפלים בנוגדי דלקת ומנוחה.
במידה ויש שחיקה- צריך לראות בצילומים ובבדיקה שלך עד כמה היא חמורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשורש כף יד ימיןעינת21/04/2019
בקצרה, שברתי את היד (שורש כף היד) ד״ר אחד לא ממליץ על ניתוח וד״ר אחר ממליץ על ניתוח..אפשר לשלוח לך תמונות ולהתייעץ איתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט22/04/2019חסר מנוח קדמי אחורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבע נפוחה וכואבת- התייעצותדניאל20/04/2019
שלום, אני בת 29. בשנה-שנה וחצי האחרונות כשאני מנקה את הבית, מבשלת וכו' אני מתעוררת למחרת בבוקר עם אצבע נפוחה וכואבת. זה קורה לי כל פעם באצבע אחרת, באגודל, באצבע ובאמה. זה קורה לי בערך אחת לשבועיים שלושה, בסוף שבוע בלבד(!) , כשאני עובדת קשה בבית.
אני עובדת בהייטק, כלומר עובדת עם המחשב כל השבוע. אבל התופעה הזו קורה בכל זאת רק בסופי שבוע כתוצאה מעבודות בית.
הכאב והנפיחות נמשכים יומיים-שלושה ועוברים לבד...
כל פעם שאני קובעת תור לאורתופד, זה כבר מספיק לעבור.. ואז מבטלת את התור.
חשוב לציין שהכאב הוא קל בבוקר כשאני קמה וברגע שאני עובדת בבית במהלך היום, הכאב מחריף, ויש גם נפיחות.
בנוסף אני מתקשה לכופף את האצבע (ליישר אני יכולה, יש כאב קל ביישור אך זה אפשרי).
בינתיים קבעתי תור נוסף לאורתופד אך שוב, זה כנראה יעבור עד אז (זה עוד כחודש).
אשמח לכל עצה והצעה.
תודה ענקית,
דניאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט20/04/2019יש כמה דברים שבאים בחשבון. מציע שתבדקי גם אם הכאב יחלוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, תודה על תגובתך
דניאל21/04/2019קבעתי תור לעוד כחודש.
מה יכולות להיות הסיבות השונות לכאב זה לדוגמא?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בבסיס האגודל יד שמאלעדי19/04/2019
שלום הן 44 .
אני ימני ביד וברגל.
אתמול קמתי בבוקר ולאחר כשעה בערך בזמן נהיגה ולחיצה על אזור כרית האגודל (יותר באזור של העצם של האגודל ) הרגשתי כאב חזק .
בנוסף יש כאב כאשר מנסים לקרב את כל האגודל לזרת (את בסיס האגודל לכיוון הזרת)
כאשר אני מניע במעגלים את האגודל וקדימה אחורה לא מורגש כאב מיוחד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט20/04/2019ככל הנראה תהליך דלקתי.
כדאי ליטול נוגד דלקת לתקופה קצרה, ואם לא מסתדר, להבדק לשם אבחון מדוייק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מיפוי עצמות יכול להזיק ?בדוי18/04/2019
האם מיפוי עצמות יכול להזיק לבריאות ?
יש לי פגיעה באצבע "זרת" שקבלתי בילדות ולא טופלה.
הזרת התעוותה. כלומר, הייתי מטומטם ושמרתי את זה בסוד במקום לרוץ למיון. מאז עברו 20 שנה.
האם זה יוצג במיפוי עצמות עם פירוט מפורט ?
כמה שעות הבדיקה ? נאמר שלי שזה צפוי לקחת עד 4 שעות.
קבלתי הפניה למיפוי עצמות בהקשר של עמוד שדרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט20/04/2019מיפוי עצמות אכן מלווה בקרינה אולם לא במידה מסוכנת.
לגבי האצבע- ייתכן שתקלוט במיפוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
בדוי20/04/2019למה יתכן ?
לפי הבנתי זאת בדיקה הכי יסודית שיש ומראה דברים שאפילו MRI או סיטי לא מסוגלים להציג.
כמה שעות הבדיקה ?
האם כדי לי לעשות את בדיקה הזאת ? ברוב המקרים יגידו שזה לא נתן לריפוי ואני לא אוהב בתי חולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעלה הקרפלית אשמח להתייעץ ולקבל חוות דעתאביבית15/04/2019
שלום אשמח להתייעץ לגבי התעלה הקרפלית הוצע לנו אפשרות לעשות את הניתוח והבנתי שיש שני שיתות לניתוח פנימית וחיצונית לא יודעת סדיוק תשמות האם באמת הזמן החלמה של הניתוח הפנימי יותר קצר משמעותי מהניתוח החיצוני האם זה יחזור או שזה מתרפא באופן מוחלט.
ועוד שאלה מישהו הציע לבעלי לעשות טיפול גלי הלם ואומר שזה ימנע את הניתוח הוא אמר לו גג 5 טיפולים וזה יעבור לו האם זה נכון האם יש סיכוי למנוע את הניתוח באמצעות הגלי הלם כי זה לא טיפול זול ביקשו מאיתנו לסדרה 3000 שקל קצת לחוצה שלא נשים את הכסף על קרן הצבי ובסוף נלך לניתוח בכל מצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט15/04/2019גלי הלם אינם עוזרים.
לגבי הניתוח , יש שיטה פתוחה ויש אנדוסקופית. לפי הספרות, השיקום בימים הראשונים קצר יותר בשיטה האנדוסקופית. תיאורטית, יש מעט יותר סיכון בשיטה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אביבית15/04/2019מה הסיכונים אתה יכול לפרט לי והאם ידוע לך שטיפול בגלי הלם יכול לפתור את הבעיה או שלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן משוחררת כתוצאה ממכהאנה13/04/2019
לפני כחודשיים קיבלתי מכה הציפורן ביד , הבוהן
מאז נראה שהציפורן השתחררה משני צידיה.
לפעמים כואב מעט (זוהי היד החזקה שלי)
האם יש משהו שצריך לעשות?
איך אפשר לטפל בה על מנת שלא טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט14/04/2019הציפורן ככל הנראה תנשור. חדשה תצמח ככל הנראה בהמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבלת מכה לזרת וזה גרם לנפוח ועיקום האצבעבדוי29/03/2019
שלום,
בצעירתי קבלתי ממשהו מכה. המכה היתה באצבע "זרת" על כך היד. המכה התקבלה שזה היה במצב כפוף.
בגלל שהייתי צעיר ומתומטם ופחדתי מתגובה של ההורים אז פשוט לא אמרתי שום דבר. חשבתי שהאפקט מהכמה יעבור לבד. אבל זה לא עבר. הזרת התנפחה מעט והתעקמה. מאז עברו כבר 20 שנה.
האם ניתוח יכול לעזור ? עד כמה הוא מורכב ? מה הסיכוי הצלחה ?
האם זה מסוכן להמשיך לחיות כך ?
עקרונית אני לא מרגיש כאבים עזים. מדי פעם זה מציק לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט29/03/2019יש לבצע צילומי רנטגן של האצבע ולהבדק על ידי כירורג כף יד בכדי לענות על השאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
בדוי29/03/2019בצעתי רנגן לפני 10 שנים בצבא. אמרו שהם לא רואים משהו חריג ואמרו שזה בסדר. אבל לפי דעתי הם לא התעמקו מספיק מאיפה זה נבע כי אני מודע לזה שציצאתי טמבל. השאלה אם אפשרו משהו לעשות בשלב הזה ? אני אקבע תור לאורטופד. אני פשוט רוצה להבין אם שווה עכשיו להתעסק עם זה בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שבר כף יד ימיןריקי27/03/2019
עברתי ניתוח מפרק כף יד ימין לאחר נפילה לפני כ-3 שבועות. את הרדיוס קיבעו בפלטות ואת האולנה בברזל. בצילום מאתמול ראיתי שהחלקים של האולנה לא מונחים כראוי אחד מול השני. הרופא אומר שזה בסדר. אני מודאגת רוצה תפקוד תקין של ידי לאחר ההחלמה. מבקשת חוות דעתך.
מצ"ב צילום.
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט27/03/2019נראה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לרופא על התשובה המעודדת
ריקי27/03/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנימול
ריקי05/04/2019שלום לרופא,
לפני כמה ימים הורידו לי את הגבס חודש אחרי הניתוח. הכל כואב גם מפרק המרפק שהיה מכופף במשך חודש. כשאני מצליחה לישר את היד עם הרבה כאב יש לי נימול חזק בכל האצבעות. זה נורמלי? זה יעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגהי פיענוח ctאוה04/03/2019
שלום רב , לפני כ30 שנה עברתי ניתוחים לשבר מורכב.מאז יש הגהלה בתנועות,כאבי,מדי פעם חוסר תחושה אך התרגלתי לזה.לאחרונה התחילה החמרה בכאבים,תנועות,חוסר תחושה.רצ"ב פיענוח ct.האם מסביר את ההחמרה?מה הייתם מייעצים לעשות?
להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת שלמרפק שמאל
הבדיקה בוצעה בחתכים אקסיאלים עם שחזורים במישורים קורונלים וסגיטלים, ללא הזרקת חומר ניגוד.
סיבת הבדיקה: חשד לסינוסטוזיס .
אין בדיקה קודמת במערכת לצורך השוואה .
ממצאים:
הודגמו בליטות גרמיות אקזופיטיות באספקט הוולרי ודורסלי של עצם האולנה הפרוקסימלית ,ייתכן משנית לשינויים
פוסט-חבלתיים\פוסט-ניתוחיים בעבר .
אין לראות סימנים של synostosis radioulnar
לא הודגמו שברים טריים .
אין לראות פריקה .
הודגמו שינויים ארטרוטיים התחלתיים בשלושת המדורים של המרפק ,הבולטים יותר במפרק הרדיו-אולנרי הפרוקסימלי.
רקמות הרכות :
ללא ממצא בולט
סיכום: ממצאים כמתואר מעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט04/03/2019צריך לראות את הדיסק. נראה שיש קשר בין הממצאים בבדיקה לתלונותייך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום כף יד אודה להתייחסותךידידיה01/03/2019
שלום רב. בשל קרע ברצועות עברתי בכף היד 3 ניתוחים בשנים האחרונות. עדיין סובל מכאבים וממגבלה בתנועה. מצרף צילום רנטגן בכף היד שעברתי לאחרונה - מה ניתן ללמוד ממנו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר ישי רוזנבלט01/03/2019לא ניתן ללמוד כלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכל זאת... :)
ידידיה01/03/2019האם בצילום ניתן לראות שינוי או פגיעה במבנה העצמות בעקבות הפגיעה ברקמות הרכות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)



.jpg)
