מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גוש בחיבור בין אצבע ימין לכף הידורדית02/06/2019
שלום רב, כבר שנים שיש לי בבסיס אצבע ימין מן גוש קטן כמו גו'לה בחיבור בין בסיס האצבע וכף היד. הוא לא מכאיב לי, רק אם אני לוחצת עליו חזק או עושה תנועה לא טובה שלוחצת עליו. הייתי בבדיקה בעבר שהעלתה סברה שמודבר בסוג של ציסטה. לפעמים נראה לי שהגוש קטן יותר וחפעמים גדול יותר, אבל היות ולא עברתי מעולם אולטרה סאונד או כל צילום אחר קשה לי לאמוד את זה במדיוק. קיבלתי עכשיו לאחר ניגו'זים אולטרה סאונד מהאורתופד ואני מאוד בלחץ. מה הסיכוי שמדובר חלילה בגידול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גוש ביד
עדי מור02/06/2019סיכוי נמוך לפי מה שתארת. להשלים אולטרסאונד, לעיתים נדרש גם צילום ולחזור למומחה יד להוועץ לגבי המשך טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בשורש כף ידאיאד01/06/2019
אחרי שבר בראדיוס ואולנה מזה שנה הכאבים מתעצמים שלחת אותי ל mri יש על מה לקבוע תור לפי הפענוח :
עמדה עצמות אולנר פלוס משני לשבר ברדיוס עם קיצור של העצב, איחוי מלא.
קיים עיוות בקצה של העצם.
לא הודגמה פגיעה סחוסית.
סימני SPRAIN בסליל בחלקו הדורסלי.
הדגמה תקינה של סקאפו-לונטה.
הדגמה תקינה של TFCC.
הדגמה תקינה של DRUJ.
שינויים בצקתיים בשרירquadratus pronator ,קרוב לוודאי משני לפגיעה
anterior interosseous nerve
לא הודגם ממצא אחר.
אני מודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ביקורת לאר mri
עדי מור01/06/2019שלום, בוודאי שצריך לגשת עם התוצאות לרופא ששלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת מנהרת שורש כף היד - CTSעמית29/05/2019
היי ד"ר מור,
יש לי פציעה ביד ימין.
האם פציעה זו יכולה לגרום להופעת תסמונת מנהרת שורש
כף היד ביד הנגדית- יד שמאל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תסמונת תעלה קרפלית
עדי מור29/05/2019לא. לרוב מדובר במבנה היד, ולא מעט פעמים התסמונת היא דו צדדית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בתנועה יד ימיןנטעלי26/05/2019
כאבים בכתף תקופה והפרעות בתנועה ביד בימין וכבר יומיים תזוזות בלתי רצוניות באצבע ובמגע באצבע בעצב בלחיצה תזוזות באבצע קבעתי תור לאורטופוד אבל זה רק עוד 3 שבועות ממה יכול להיגרם והאם מסוכן ודחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תנועות ביד
עדי מור26/05/2019הי. יכול להיות מסתם גירוי של העצב שיחלוף וגם דברים אחרים. מציע שתגשי לרופא המשפחה בזמן בקרוב בנוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לאיחוי שברי מאמץמור25/05/2019
אני חייל בן 20 בעל שברי מאמץ מאובחנים בדרגה קשה מאוד שמפריעה לתפקוד יומיומי כבר יותר משנה (לא מצליח ללכת יותר מכמה דקות, כאבים אדירים בשוקיים גם במנוחה, לא מצליח לקפוץ, לרוץ או אפילו לעלות במדרגות), הכאבים מקרינים לי גם לאיזור הברכיים וגורמים לי סבל נוראי.
הייתי ביחידה מובחרת התנדבותית בצבא ושם נפצעתי ועברתי את כל סוגי הטיפולים שיש לרפואה להציע לי (הורדת עומס, פטורים, פיזותרפיה, כדורי סידן ומגנזיום למינהם, ובניסוי אחרון ניסו לקבע לי את הרגליים והכאב פשוט לא משתפר), אפילו ניסיתי רפואה אלטרנטיבית כמו דיקור ורברסינג.
ממה שאני הבנתי המוצא האחרון שיש לי במקרה הזה הוא ניתוח.
יש לי כמה שאלות בנוגע לניתוח:
* כמה ניתוח הוא פתרון יעיל במצב כמו שלי ?
* איך הניתוח מתבצע והאם כרוכות בו סכנות ?
* האם לאחר הניתוח אני אצליח לחזור לרוץ כרגיל ללא מגבלה ?
* מה משך ההחלמה מהניתוח ? (בהנחה שאני מנתח את שתי הרגליים)
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בשברי מאמץ
עדי מור25/05/2019לענות על שאלותיך תלוי בדרגת השבר וגורמים נוספים. ממליץ לפנות עם השאלה לאורתופד ספורט ולהיבדק אצלו, אחרת התשובות לשאלות לא יהיו מדויקות. בברכת רפואה שלמה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה להודעה
מןר25/05/2019עברתי את כל קשת הטיפול הרפואי האפשרי, שום דבר לא מזיז לכיוון חיובי את הכאבים,
בכל אופן אשמח אם תוכל לענות על השאלות בנוגע לניתוח בכל מקרה.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
עדי מור26/05/2019תתקשר למספר המצוין באתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף סידן להקלה על הכאבים
יובל27/05/2019היי מור, גם לי היו שברי מאמץ ואני מאוד מזדהה עם מה שכתבת. מה שעשיתי זה פשוט לנוח, לתת לגוף להתאושש, ולקחתי ביום גם 2 קפליות של דנסיטי הסידן האמורפי. לאחר מכן חזרתי לאימונים ואני ממשיך להשתמש בו בגלל שאני חושב שיש לגוף נטייה לשברי מאמץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בשברי מאמץ
יובל27/05/2019היי מור, אני מזדהה עם מה שכתבת, וגם לי היו שברי מאמץ, ומה שעשיתי זה לתת לגוף להתאושש, ותוך כדי כך לקחתי גם 2 קפליות של דנסיטי ביום. זה תוסף סידן שנספג מצוין בגוף, ואני משתמש בו גם היום כדי למנוע שברי מאמץ בעתיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליובל
מור27/05/2019הייתי במנוחה מוחלטת חודשיים בבית, ללא שום פעילות וללא מאמץ,
בנוסף לקחתי תקופה לא קטנה כדורי סידן ותוספי מגנזיום כאלה ואחרים ללא כל שיפור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבין אותך
יובל28/05/2019לא סתם המלצתי לך על דנסיטי. שמעתי מאנשים, ואני לא אחד שממהר לקנות, אז קראתי חומרים ומחקרים, וראיתי שהוא נספג פי 2 ואפילו יותר ביחס לשאר התוספים. אתה צריך לבנות עצם, לשקם אותה, מגנזיום וסידן יכולים לעזור לך בהתאששות, אבל סידן יעזור לך בבניית העצם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ברדיוס שורש כף הידזוהר22/05/2019
היי ד"ר מור,
אני סובלת משבר ברדיוס שורש כף היד.
אתמול גיבסו אותי לתקופה של חודש.
האם לאחר שיורידו לי את הגבס אסבול מנפיחות
ואם כן, אז לכמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר ברדיוס המרוחק
עדי מור22/05/2019תקפידי להפעיל את האצבעות בגבס עד כמה שניתן, ושמירה על יד מורמת. חשוב שתהיה ביקורת לאחר שבוע לראות שהעמדה לטיפול שמרני נשמרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר עם תזוזה ברדיוס דיסטלייעל18/05/2019
שלום ,
הבת שלי בת 8 וחצי שברה את היד לפני 10 ימים, שבר shll עם תזוזה אחורית של הלוחית. בוצע שחזור בבית חולים וגיבוס קצר.
אתמול עשינו צילום והיינו אצל אורטופד מקופח , הוא התרשם שהעמדה לא מספיק טובה והפנה שוב למיון ושיחזור חוזר.
היינו בבית החולים שם צילמו שוב וכתבו קריסת שבר דורסלית, טילט נייטרלי. שלחו אותנו הביתה ואמרו שלא נראה שתצטרך התערבות..... וביקשו שנגיע שוב מחר.
האם לדעתך המקום יתאחה בסדר או שיש אכן צורך ברוויזיה?
האם זה משהו שניתן עדיין לתקן ? או שמאוחר מידי? האם יהיו לכך השלכות בעתיד?
אני מאד דואגת שיש פה איזה התחמקות מנזק שהם עשו לה.
היא סהכ ילדה צעירה.
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תזוזה בשבר
עדי מור18/05/2019מקובל לצלם לאחר שבוע ושבועיים לאחר רדוקציה של שבר לראות אם יש תזוזה, ואם יש עד כמה היא מתקבלת להמשך טיפול שמרני או ניתוחי. טוב שמדברים אתכם על אפשרות של תיקון ולא בעוד חודש נניח כשהשבר כבר מחובר. בלי לראות את הצילומים איני יכול לומר את דעתי. מנסיוני בבתי החולים דיונים כאלו מבוצעים בפורום נרחב הכולל בכירים מתחומים שונים של האורתופדיה לצורך החלטה. תמיד ניתן להתיעץ גם עם מישהו מחוץ לבית החולים אם אתם חשים בצורך זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ורגישות אחרי ניתוח מרפק גולףאבנר16/05/2019
שלום רב,
לפני כחודשיים עברתי ניתוח במרפק בצידו הפנימי. במסגרת הניתוח הורם העצב האולנרי.לפני כשלושה שבועות הוסר הגבס והסד ומאז אני סובל מרגישות ומראה בחלק העליון של אמת היד,במרחק של כחמש אצבעות מכף היד. מה הסיבה ומה אפשר לעשות ? נטלתי ארקורסיה במשך כשבועיים אך לא עזר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב אחרי ניתוח
עדי מור16/05/2019לפעמים לוקח זמן עד שמשתפרים. פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק רצויים. כדאי גם לגשת לביקורת אצל המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בכף ידי הימניתמירה14/05/2019
היי ד"ר מור,
יש לי שבר בכף ידי הימנית. כרגע מגובסת. הרופאה אמרה שיכול להיות שיצטרכו לבצע ניתוח בגלל תזוזה של העצם.
אתמול שמתי לב שהאצבע ממש התעקמה.
האם לפנות שוב לרופאה או להמתין לביקורת בעוד 3 שבועות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר עם סטיה של אצבע
עדי מור14/05/2019לפנות כעת כשיש עדיין סיכוי להזיז ולהחזיר את השבר למקום ללא ניתוח. אחרי 3 שבועות השבר מחובר. דברי איתי אם לא מסתדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ואי יכולת לנוע לאחר הורדת גבסאנונימי12/05/2019
שלום,
שברתי את היד (רדיוס) לפני ששה שבועות (בן 53), היום אני לאחר הורדת הגבס ואיני יכול להניע את היד (פיזית לא זזה לאו דווקא מהכאבים).
כבר מתחילת הטיפול היה נראה ששמו לי את הגבס עקום, התייעצתי ואמרו שאין מה לדאוג.
מה עושים במקרה כזה ? ואם אכן לא הניחו את הגבס נכון, יש דרך חזרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשיון לאחר הורדת גבס
עדי מור12/05/2019הדבר טבעי וצפוי מחוסר הפעלה לאחר קיבוע. תקדים להתחיל פיזיותרפיה, שאל אותם לגבי תרגול עצמי בביתך, כך תתקדם מהר יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מקרינים באמה וזרם חשמליאוהד12/05/2019
היי ד"ר מור,
אני סובל מכאבים באמה כבר שבועיים. הכאבים האלו מקרינים לשורש כף היד, ולעיתים מגיעים עד המרפק.
היום הרגשתי כאב חד ואליו הצטרפה תחושה מוזרה של זרם חשמלי. מה זה יכול להיות? ממה זה נובע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זרמים ביד
עדי מור12/05/2019שלום, זה יכול לנבוע ממספר דברים. כדאי לעשות בדיקת הולכה עצבית בידיים ולהבדק אצל מומחה יד לאחר מכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בגיד בזרת ביד שמאל. בן 55מישהי04/05/2019
שלום, לאבא שלי בן 54 בריא בדר"כ נקע הגיד באצבע הזרת ביד שמאל כתוצאה מהחלקה ביום שישי האחרון 3.5 כעת האזור מגובס. האם יש צורך ניתוח? מהו תהליך ההחלמה? והאם הגיד יחזור למצבו המקורי? תהיה פגיעה בתפקוד בהמשך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרע בגיד
עדי מור04/05/2019שבוע טוב, טיפול בסד או ניתוח תלוי באזור הפגיעה, ואם היה חתך או לא. אם הפגיעה מצריכה ניתוח, זה אמור להתרחש תוך 1-2 שבועות. נא להוועץ עם כירורג יד בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח באצבע- שאלהאני03/05/2019
שלום. לפני חודשיים עברתי ניתוח באצבע יד ימין באזור כרית האצבע. חדרה זכוכית דקה ארוכה שהיה צריך להוציא אותה בחיתוך בניתוח. כל הזכוכית הוצאה בניתוח לפני חודשיים, הסירו את התפרים אך מאז יש עדיין מין בליטה קשה תחת המקום שנותח וכל נגיעה של העור בחפץ או אפילו מגבת יש כאב ותחושה של רגישות ועקצוץ. קיבלתי הפניה לריפוי בעיסוק שם אמרו לי להמשיך למשש עם האצבע וגם נתנו אצבעוני סיליקון ללילה, שמה גם משחת אלו קוט. עדיין לא יכולה להקליד במחשב או להשתמש באצבע,הכאב אמנם לא החמיר אבל השיפור דיי מינורי יחסית לזמן שעובר. האם לדעתך יש דבר נוסף שכדאי לעשות? אודה לך אם תסביר מה אולי השתבש פה ומה עתיד להיות. תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב באצבע לאחר הוצאת זכוכית
עדי מור03/05/2019שלום, הייתי ממתין עוד 1-2 חודשים לראות את ההתקדמות. החלמת צלקת לאחר פציעות כאלו מתרחשת על פני מספר חודשים. להקפיד על טיפולי ריפוי בעיסוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר שאלה נוספת בבקשה
אני07/05/2019האם ייתכן שיש פגיעה עיצבית לפי התיאור שלי או שהתופעות הן רק בגלל הצלקת? דבר נוסף, מדוע יש בליטה מתחת לצלקת, כמו גוש קטן שנותר, יחסית הצטמצם מאז הניתוח אבל לא נעלם וכל נגיעה הגוש הזה כואב?
תודה רבה על המענה המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פגיעה עצבית?
עדי מור07/05/2019איני יכול לדעת מהתיאור. צריך לבדוק...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר אלכסוני מסרק 4 כף הידשרית גיספאן01/05/2019
שלום שברתי את כף היד וכרגע עם גבס הרופא אמר שאולי יעשו ניתוח כי העצם זזה ובסוף שם גבס ללא ניתוח .יש לי ביקורת עוד שבועיים בקהילה . היום ראיתי שהאצבע התעקמה והתחילה לטפס על הזרת ... האם לחזור לרופא ולעדכן ? או שלחכות וזה צריך להתאכות עם הגבס? תודה והמשך יום נעים שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר בעצם המסרק עם סטיה של האצבע
עדי מור01/05/2019שלום. לפנות כעת להמשך טיפול. לא לחכות! כשהשבר טרי יש עוד סיכוי להחזיר למקום ללא ניתוח. צרי איתי קשר אם לא מסתדר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שרית גיספאן01/05/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף יד ימיןדוב30/04/2019
יש לי כאב חזק בכף יד ימין יש לציין שאני עובד בעבודה על פרס( מוט שאני מעלה ומוריד ולוחץ עם כף היד , הכאב ממש חזק בשעת העבודה בזמן אחר לא כואב( יש כאב עמום בזמן שאני כותב...) גם לאחר שבועיים חופש כשחזרתי לעבודה הכאב חזר
הייתי היום אצל אורטופד שאמר. שזה כנראה דלקת והביא לי כדור בשם ברקסין הבנתי שזה כדור חזק מאוד
האם יש טיפול אחר אני מפחד לקחת את זה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב בכף היד
עדי מור30/04/2019שלום דוב, כף היד אומנם קטנה אך יש בה הרבה מבנים שעלולים לכאוב בשל דלקת כתוצאה משימוש מאומץ או חבלה. נשמע טוב הטיפול בברקסין, תקפיד פעם אחת עם אוכל וכמה שפחות, כלומר להפסיק כשהכאב חולף. אם אתה לא מסתדר ממליץ להבדק ע"י מומחה יד להמשך הערכה. בברכת החלמה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דוב30/04/2019האם יש טיפול נוסף פחות חזק? כיוון שאם אני לא מאמץ את היד לא כואב לי וגם ככה לקחתי חופש לשבוע נוסף מהעבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
משחה לדלקת
עדי מור30/04/2019תוכל להשתמש במשחת וולטרן או פחדן ג׳ל. אין צורך במרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דוב30/04/2019האם זה טיפול או רק משכך כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
משחה לדלקת
עדי מור30/04/2019בוודאי שלטיפול, אחרת הייתי כותב משחה נגד כאבים. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דוב30/04/2019כמו כן האם עבודה כזאת יכולה להזיק ליד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




