מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם מותר ליטול אמוקסיצילין בעקבות דלקת גרון בחודש ראשון להריון ??אלנה14/09/2017
מותר לקבל אמוקסיצילין בעקבות דלקת גרון בחודש ראשון להריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמוקסיציקלין.
ד``ר איילון לחמן18/09/2017שלום. קימת במשרד הבריאות מחלקה מיוחדת לנושא שימוש בתרופות בהריון. תוכלי להתקשראליהם בטל: 02-5082825.בעקרון התרופה די מותרת בהריון, אבל שווה גם להתיעץ עימם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא גבוהה תחילת שבוע 4מיקי14/09/2017
הי ביום ראשון האחרון עשינו בדיקת הריון שיצאה חיובית. ביום שני עשינו בדיקת בטא שיצאה 2200. זה ממש גבוה יחסית לשלב ההריון. האם יש סיכוי שההריון ימשיך להתפתח באופן תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B גבוה
ד``ר מאיר פומרנץ17/09/2017ביצוע אולטרסאונד יוכל להרגיע אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ביטא לגילוי הריוןהודיה12/09/2017
שלום
הבקר ביצעתי בדיקת דם לגילוי הריון לאחר שהבדיקה הביתית הראתה משהוא לא ברור.
התוצאה היתה 18 מה זה אומר?
שללי? חיובי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B 18
ד``ר מאיר פומרנץ18/09/2017תשובה חיובית =יש היריון
צריך לודא שהB בעליה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן קטנה בשבוע 26אבא של12/09/2017
שלום רב
בתי נמצאת בשבוע 26 להריונה. ההיריון הינו מהפריה. חיצונית נראית לי הבטן שלה קטנה (בעיני כמו חודש 3-4). היא מדווחת על בדיקות כסידרן. גם על תנועות עובר. האם זה מקור לדאגה? האם יש צורך בבדיקות נוספות?
בתודה
אבא של* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 26 להריונה
ד``ר אריה לידור12/09/2017שלום לך
פנה לבדיקת אולטרהסאונד לקביעת ממדי העובר וכמות מי השפיר
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור אחרי הוצאת מירנהרחל12/09/2017
שלום, אני כ-3 חודשים אחרי הוצאת התקן מירנה (אחרי 4 שנים, בלי דימומים בכלל). בעבר היה לי מחזור סדיר מאד. מאז ההוצאה קיבלתי וסת מייד, ושוב אחרי 28 ימים. כעבור חודש לא הגיע מחזור, ביצעתי 3 בדיקות הריון ביתיות - יצאו שליליות. בדיקת דם להריון שלילית. עכשיו עבר חודש נוסף ושוב לא הגיע מחזור. שוב בדיקת הריון ביתית שלילית.
האם זו תופעה נפוצה אחרי הוצאת מירנה? או שייתכן שאני בהריון למרות שהבדיקות שליליות?
התור לרופא נשים עדיין רחוק. יש סיבה לדאוג לתור דחוף יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירנה
ד``ר אריה לידור12/09/2017שלום לך
עלייך לפנות לברור הסיבה לאחי הגעת וסת סדיר במועדו
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף של חומצה פוליתרות11/09/2017
הריון ראשון . עם MTHFR הטרוזיגוטית. נוטלת חומצה פולית 5 מ"ג.בנוסף נוטלת פרנטל ופולקס{תכשיר ברזל} ששניהם גם מכילים חומצה פולית. האם לא מינון גבוה בסך הכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית 5
ד``ר אריה לידור12/09/2017שלום לך
אין סכנה במינון זה אם כי גבוהה מכפי המומלץ. אפשר להסתפק ב400 מיקרוגרם ליום ( פרנטל+ פולקס)
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור לי
רות13/09/2017נאמר לי שבגלל ה- mthfr הטרוזיגטית עלי לקחת חומצה פולית של 5 מ"ג, ועלי גם לקחת פרנטל ותכשיר ברזל שגם בו יש חומצה פולית. לכן אני שואלת אם זה לא יותר מידי??????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת אומגה 3 בהריוןשני11/09/2017
שלום אני בשבוע 20 הריון שני
בהריון הראשון לקחתי אומגה 3 במינון נמוך 300 מ"ג כל כדור
בהריון הזה רכשתי אומגה 3 במינון גבוה 900 מ"ג
(253dha+647epa)
האם זה מסוכן לקחת אומגה 3 במינון גבוה בהריון?
ואם לא מסוכן האם לקחת כל יום כדור כזה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומגה 3
ד``ר אריה לידור12/09/2017שלום לך
טלי כדור אחד של 900 מדי יום
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3 , חומצה פולית וברזלאלנה11/09/2017
שלום
בת 25 בריאה ללא מחלות רקע כלל .:)
אני בהריון שבוע 4 . מדי פעם אני שומעת מחברות שיש ליטול חומצה פולית , ברזל ואומגה 3 במהלך כל ההריון ?
רציתי לדעת מה טיב הדברים והאם כדאי או לא ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות בהריון.
ד``ר איילון לחמן11/09/2017שלום.
חומצה פולית בהוראת משרד הבריאות ,מתחילים 3 חודשים לפני הכניסה להריון ולאורך ההריון.זאת לצורך מניעת מומים מולדים. אומגה 3 מיועד גם לשיפור ההתפתחות העוברית וברזל על פי ספירת הדם שלך. אנא גשי לרופא והתיעצי עימו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתכים בלשון והרגשה כללית לא משהו בהריוןנעמה10/09/2017
שלום,
אני בהריון שבוע 11+1, מקיאה מידי פעם, עם בחילות כל הזמן. ירדתי במשקל הלא גבוה ממילא..
הסביבה שלי לוחצת שאתייעץ כיוון שאני נראית רע מרגישה רע וסביר להניח שיש לי חסרים, מצד שני אני מניחה שככה זה בהריון לא? יש לי חתכים חדשים בלשון במקומות מוזרים (בצד), אני אוכלת רק פחמימות כמעט, הגוף שלי חם מאוד (אין לי חום), אני עייפה וקצת מיואשת מבחינה נפשית, נמחק לי החיוך כי אין כח. האם כל אלה תופעות נורמליות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתכים בלשון.
ד``ר איילון לחמן11/09/2017שלום.
ממליץ שתגשי כבר להיבדק,לבצע בדיקות ולקבל טיפולים לשיפור הרגשתך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיסוי פרינאום וטיפול בפטריהנועה09/09/2017
היי,
בהריון ראשון שבוע 36+3 , סובלת מפטריה בנרתיק משבוע 26 (הפרשות ירוקות ולבנות, כאב ביחסי מין, אין סימפטומים נוספים, במשטח וגינלי לא צמח משהו, עשיתי פעמיים) לא הצלחתי לטפל בנרות והרופא נשים אמר לי שבשלב הזה כבר לא מטפלים בפטריה.
האם ניתן לעשות עם הפטריה עיסוי פרינאום או שלא מומלץ?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיסוי פרינאום.
ד``ר איילון לחמן11/09/2017שלום.
אם אכן קימת פטריה בנרתיק ,חובה לטפל כדי שהתינוק במעברו שם לא ידבק בפטריה.אין קשר לביצוע עיסוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- א.ס הריון צעיר דופק איטירחלי08/09/2017
אחרי הפריית ivf איקסי ביצעתי אולטרסאונד הריון צעיר הממצאים:
מס' שק הריון 1
שק הריון 1
עוברים בשק 1
שק תוך רחמי הודגם מבנה שק הריון גבולות סדירים
שק חלמון הודגם קוטר 7 מ"מ
הד עוברי הודגם הערות: הודגם דופק איטי
CRL 5.2 מתאים לשבוע 6 ו2 ימים
יש לציין שעל פי ההפריה אני אמורה להיות שבוע 7 +5 האם יש סיבה לדאגה בשל הדופק האיטי? האם הסיבה לדופק האיטי יכולה לנבוע מכך שגיל ההריון נראה צעיר יותר? האם יתר הנתונים תקינים? (ממה שאני קוראת גם שק החלמון קצת גדול ממה שאמור להיות..)
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר.
ד``ר איילון לחמן11/09/2017שלום. ההמלצה ,כדי לודא התפתחות תקינה,היא לחזור לאחר מספר ימים על בדיקת העל-קול.בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איכלת ביצים עם חשד לסלמונלהמודאגת07/09/2017
שלום, ממה עלי לחשוש או לבדוק במידה ואכלתי ביצים שחשודות כנגועות בסלמונלה? שבוע 34, אם אני מרגישה טוב ב"ה, האם עלי לגשת להיבדק בכ"ז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלמונלה
ד``ר אריה לידור07/09/2017שלום לך
אם אין לך חום שלשולים והקאות הסיכוי לסלמונלה אפסי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי הפניות לאולטראסאונד עם אבחון ״הריון צעיר״לילי06/09/2017
היי, גיליתי שאני הריון מבדיקה ביתית (שבוע 4). כאשר הלכתי לרופאת הנשים שלי, היא לא ראתה הריון במוניטור ונתנה לי שתי הפניות לאולטראסאונד (וגם בדיקות דם שטרם קיבלתי עבורן תוצאות). היא אמרה לי לעשות אולטראסאונד אחד בעוד שבוע ואחד בעוד שבועיים. על שתי ההפניות רשום תיאור ״הריון צעיר״. מה הסיבה לשתי הפניות? לא מספיק לעשות רק אחת?
תודה, לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר
ד``ר אריה לידור07/09/2017שלום רב
הסיבה להפניה השניה היא כדי לבצע אולטרהסאונד נוסף במידה ולא יראה דופק באולטרהסאונד הראשון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות בטא -האם תקיןרעות05/09/2017
הי ,
אני שבוע 3 + 6 ימים . וסת אחרונה 9.8
עשיתי היום בדיקת דם והערך שקיבלתי היה 784
ראיתי שזה ערך גבוה כמעט פי 2 ממה שאמור להיות .
האם זה תקין בהתחשב בעובדה שהמחזור שלי הוא 24 ימים ולא 28 ואז בפועל אני בשלב "מתקדם" יותר בשבוע ממה שאמור להיות ?
היו לי גם כאבי בטן כמו כאבי מחזור ולחץ בבטן התחתונה , ומעט הכתמות דמיות (ללא דם ממש , צבען חום )
האם תקין ? או ללכת לרופא לבדיקה ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטא
ד``ר אריה לידור05/09/2017שלום לך
ערך חיובי העתיד לצמוח עם התקדמות ההריון. בערך של 1500 ומעלה פני לבדיקת רופא ולאולטרהסאונד
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת גרעינים שחורים בהריוןויקה05/09/2017
שלום
אני אוהבת לאכול גרעינים שחורים.
אני בהריון שבוע 14.
אמא שלי טוענת כי לא כדאי לאכול גרעינים בהריון כי זה יכול לגרום לפצעים אצל העובר/ התינוק אחרי שנולד
האם יש אמת בדבר?
ואם מותר האם יש הגבלת כמות? (ללא קשר כמובן לכמות השומן בפנים שזה אני לוקחת בחשבון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרעינים שחורים
ד``ר אריה לידור05/09/2017שלום לך
אין כל חשש מצריכת זרעי חמניה
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



