מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראש בתחילת הריוןגורליק08/10/2017
היי
אני בתחילה של הריון שבוע 6 וסובלת מכאבי ראש לערך פעם ביומיים
האם זה נורמלי?
למה זה קורה ?
האם אקומול בשליש הראשון עלול להוות בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש.
ד``ר איילון לחמן11/10/2017שלום.
תוכלי להתיעץ גם עם רופא המשפחה.עדין מוקדם שההריון יהיה אחראי לכאבי הראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות במשך 5 ימים נחשבות למחזור?רעות05/10/2017
שלום, מבולבלת מאוד. מחזור אחרון ביום 4.9 זיהיתי ביוץ ביום ה12 ולפתע ביום ה24 למחזור התחילו לו הפרשות חומות כהות במשך כ5 ימים ללא דימום בכלל. מאז הכל נקי.
ביצעתי בדיקה ביתית עם סיום ההפרשות והיא יצאה שלילית. היום אני ביום ה23 למחזור ודימום לא נראה באופק.. האם ההפרשות החומות היו בעצם מחזור? אני ממש מבולבלת ואין לי מושג מתי באמת בייציתי למרות שהרגשתי כאבי ביוץ ברורים ביום ה12.. אשמח להבין מה עובר על הגוף שלי.. המחזור מאוד לא סדיר בחודשיים האחרונים למעשה ממתי שהתחלנו לנסות להרות. רגילה למחזורים של 28-30 יום. מחזור אחרון הגיע אחרי 34 יום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור מאוד לא סדיר
ד``ר אריה לידור15/10/2017שלום לך
פני לבדיקת רופא לברור אי סדירות הוסת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטא ביום האיחוראליס04/10/2017
שלום רב וחג שמח! קיבלתי מחזור אחרון ב2/9. אתמול ביום האיחור עשיתי בדיקת בטא שיצאה 283. מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות.
ד``ר איילון לחמן10/10/2017שלום. ה
התוצאה אכן חיובית.בהצלחה ושנה פוריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדאיות של חיסון שפעת בהריוןשירה04/10/2017
התפרסם מחקר שחיסון שפעת גורם להפלות.האם בכל זאת כדאי לעשות חיסון בהריון?והאם משמעותי גיל ההריון שבו עושים את החיסון
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון שפעת
ד``ר אריה לידור15/10/2017שלום לך
מאד מומלץ לבצע חיסון זה בכל שלב של הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Ivf טיפול שאלה חשובהגילה03/10/2017
יש לנו שני ילדים מהחזרה של עובר אחד בכל אחד מהטיפולים .. חודש 8 החזרנו עוד עובר אחד בלבד והתבשרנו לגלות תאומיים כיצד נוצר הדבר ??ואיך ממשיכים מכאן ..???????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים.
ד``ר איילון לחמן04/10/2017שלום.
ממליץ להתיעץ עם רופא מבצע ה-IVF. יתכן ונוצרים תאומים זהים מהתחלקות הביצית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד ערכים גבוהיםשחר03/10/2017
שלום,
בעקבות גרד ובדיקת חומצות מרה אובחנתי בכולסטזיס (שבוע 29). אני מטופלת באורסוליט. היום קיבלתי תשובות של בדיקת תפקודי כבד:
ALT(GPT) 194.00 U/L
AST(GOT) 112.00 U/L
האם התוצאות החריגות נובעות רק מהכולסטזיס והטיפול באורסוליט מספיק או שצריך ללכת לרופא בדחיפות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ת.כבד.
ד``ר איילון לחמן04/10/2017שלום.
אכן התפקודים גבוהים. הטיפול באורסוליט הוא המקובל. תרגישי טוב. וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון שפעת בזמן הריוןגלית02/10/2017
שלום רב,
האם מומלץ לקבל חיסון שפעת בהריון? ואם כן מומלץ - כמה זמן רצוי לחכות אחרי קבלת חיסון שעלת (למעשה, שעלת+טטנוס+דיפתריה+פוליו), לפני שמקבלים את חיסון השפעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון.
ד``ר איילון לחמן04/10/2017שלום.
אכן מומלץ החיסון לשפעת בהריון. ללא קשר מיוחד לתזמון החיסון לשעלת.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מוקדמת מין העוברנטלי01/10/2017
שלום..האם אפשר לדעת את מין העובר במצג עכוז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
מירי01/10/2017כן, אפשר..
אצלי העוברים כמעט תמיד עכוזים ורואים את מין העובר...
אם המכשיר מלפני 50 שנה והרופא לא מיומן אז לא יראו בשום צורה. (בהריון הראשון שלי לא ראו מה זה עד שהוא לא היה ביד של המיילדת.. :) לפני 6 שנים.. לא בשנות החמישים..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע יש כאבי מחזור בהריון?אור29/09/2017
אני בשבוע 7 וחווה מספר פעמים ביום כאבי מחזור , ממש כמו לפני וסת אותן התחושות
מה הסיבה שזה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור
ד``ר איילון לחמן30/09/2017שלום.
הכאבים נובעים כנראה מהתמתחות שריר הרחם.תופעה מוכרת.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש
אור30/09/2017תודה על התגובה המהירה
והמשך מדוע כאבי ראש מופעים בשבוע 6 להריון ? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש.
ד``ר איילון לחמן30/09/2017שלום. זה כבר כנראה לא קשור להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכנת הדבקות ב cmv שבוע 11ליטל29/09/2017
שלום רב,
הריון ראשון שבוע 11+5.
בראש השנה אחי הגיע אלינו לארוחת חג עם חום. מסתבר כי לאחי יש cmv
בבדיקת דם השגרתיות שביצעתי ב 9.9.17 cmv יש שלילי.
האם יש מקום לדאגה להדבקות? האם יש צורך לבצע בדיקת דם חוזרת? ( הרופאת נשים טוענת שלא) אבל אני עדיין מודאגת.
תודה רבה וחתימה טובה לכולם,
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקות.
ד``ר איילון לחמן30/09/2017שלום.
הסיכוי להדבקות הוא אכן קטן.אבל עבור השקט הנפשי שלך בצעי הבדיקה כמובן בעוד מספר שבועות,לשלול ההדבקות .בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCMV
ד``ר איילון לחמן30/09/2017שלום.
אגב אם בדיקת ה-CMV-IGG ,היא חיובית בבדיקות שבצעת,הסיכוי להידבקות חוזרת הוא מאד קטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא ואולטראסאונד ללא דופקדושי28/09/2017
ערב טוב
אני אחרי ivf
הריון בשבוע 6+3
בבדיקת אולטרסאונד מהיום נראה משהו כמו שק אבל לא נראה עדיין דופק
האם זה נורמלי?
יתכן שהכל תקין ועוד לא אמור להיראות דופק?
כמו"כ בבדיקת בטא בשני האחרון התוצאה היתה 1400+
והיום כעבור שלושה ימים, 2055
נלחצתי מאד שלא הוכפלה
האם זה מורה על בעיה? משהו לא תקין? או שזה בסדר.
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
דושי28/09/2017כשהייתי אמורה לקבל מחזור (לפני שבועיים) היה לי דימום מאסיבי מעט יותר ממחזור רגיל. אבל ערכי הבטא המשיכו לעלות יפה ולהכפיל את עצמם בדקתי כל יומיים-שלושה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרה סאונד.
ד``ר איילון לחמן29/09/2017שלום.
כרגע לא ניתן תשובה למצב ההריון. יש להמשיך ולעקוב.כל האפשרויות פתוחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא ואולטרהסאונד.
ד``ר איילון לחמן29/09/2017שלום שוב.
תודה עבור תוספת המידע החשוב כמובן.נמתין לבשורות טובות בשבוע הבא.
בהצלחה.שנה טובה ופוריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. לחוצה מאד.....
דושי02/10/2017ראשית תודה רבה על תשובתך ועל הזמן שאתה מקדיש. במידה מסוימת הרגעת אותי מאד.
היום כעבור ארבעה ימים מחמישי האחרון עשיתי שוב בטא והתוצאה היתה 2542(בחמישי האחרון היה 2055. אחרי בדיקה חוזרת שלפניה היה 1400)
לפני כן כן היו הכפלות יפות
האם זה בשלב שלא חייב להיות מוכפל במספרים האלו ויתכן שהקצב הזה בסדר?
בא לי לבכות את נשמתי מרוב לחץ
רוצה לשמוע האם זה תקין
שאיבה היתה ב29/09 זה אומר שכעת סוף שבוע 6
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליה אחת בסקירה מאוחרתמוני28/09/2017
ד"ר שלום,
אני בהריון בשבוע 21+2 , עשיתי היום סקירה מאוחרת מכוונת בגלל עורק טבורי יחיד וערך חלבון עוברי מוגבר, הבידקה הייתה בסדר גמור אך הרופא אמר שהוא לא רואה כליה שמאל. למרות שבשבוע 15+4 בסקירה המוקדמת הרופט ראה 2 כליות . האם שה נורמלי אחרי שנראו 2 עכשיו יש רק אחת ? יכול להיות שהרופא היום לא ראה את השנייה ?
ומה ז"א עובר עם כליה אחת ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיליה
ד``ר איילון לחמן28/09/2017שלום.
ממליץ על ביצוע סקירה מכוונת לכליות.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הריון שבוע 15נןי28/09/2017
שלום רב
הנני בת 40 הריון ראשון שבוע 15
האם בדיקת הציפ הגנטי בהדסה שבתוכה כלולה בדיקת מי שפיר היא מורחבת או בסיסית
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות הריון.
ד``ר איילון לחמן28/09/2017שלום.
אני מניח שהבדיקה בהדסה מורחבת.אבל כמובן לשאול אותם.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וצום - האם מותר?מור28/09/2017
היי, שבוע 21, הריון תקין.
אני רוצה לצום (צמה מגיל קטן), ואני רוצה לוודא שאין איזשהו נזק שאני עושה לעובר בעצם היותי צמה.
אשמח לחוות דעת שלכם.
תודה רבה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום.
ד``ר איילון לחמן28/09/2017שלום.
בעקרון לא מומלץ לצום.קיים דבר הנקרא צום לשיעורין המומלץ לנשים בהריון עי הרבנים. התיעצי עם רב.חברים שלי אומרים שהתינוק עוד לא בר מצוה לכן לא צריך לצום.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון וצום
מור28/09/2017תודה. אתה מקסים על השירות שאתה נותן.
"הלא מומלץ לצום" מאיזה סיבה לא מומלץ? שארגיש סחרחורות, חולשה, או כל תופעה אחרת המעידה על חוסר בנוזלים ובסוכרים? כי אם זו הסיבה, ברגע שככה ארגיש כמובן שאפסיק את הצום במיידי. אבל האם יש נזק נוסף שיכול להיגרם ושאני לא מודעת אליו? אודה לתשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצום
ד``ר איילון לחמן29/09/2017שלום.
אנו כמובן חושבים גם על תזונת העובר,הוא לא כל כך מדווח על הרגשותיו. לכן פותח ענין השיעורין בצום לנשים הרות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקלקסן ואספירין לקראת לידהזואי28/09/2017
שלום,
אני מטופלת טיפול מנע סביב קרישיות יתר על רקע תוצאות שלוש בדיקות חוזרות שתוצאותיהן:
Cardiolipin IgM Ab
יוני 2016 9.3
דצמבר 2015 11.5
ספטמבר 2015 8.4
Beta 2 Glycoprotein 1 IgM
יוני 2016 7
דצמבר 2015 11.1
ספטמבר 2015 10.4
הטיפול הינו באספירין 100 ובקלקסן 40.
כרגע אני בשבוע 35. האם יש צורך להפסיק את הטיפול לקראת הלידה ? אם כן מתי ? האם כדאי לחזור לטיפול לאחר הלידה ?
כל תובנה סביב הנושא תתקבל ביותר מברכה.
תודה,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בקלקסן ואספירין.
ד``ר איילון לחמן28/09/2017שלום.
קודם כל התיעצי עם רופאך. בעקרון בדרך כלל מופסק האספירין סביב שבוע 36 וממשיכים רק עם הקלקסן.שוב-התיעצי עם רופאך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
