מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עד מתי הכי מאוחר לאתר הריון?טל29/08/2017
ערב טוב ד"ר. כבר 4 ימים איחור במחזור, המחזור סדיר. אינני לוקחת גלולות כבר שנים.נצפה שבייצתי החודש והרירית עבה. יש לי את כל סימני ההריון ההתחלתיים אך תוצאת הבטא עדיין שלילית..רציתי לדעת מתי הכי מאוחר יש לבדוק כדי לאתר הריון? יכול להיות שבייצתי מאוחר ויש עדיין סיכוי להריון? זה פשוט ממש מוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איחור
ד``ר מאיר פומרנץ30/08/2017תעשי בדיקת דם אם שלילית תפני לרופא נשים מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפיר מאוחרתעדי דויטש29/08/2017
שלום רב,
אני בת 41, הריון ראשון, שבוע 22+4. לפני כמה ימים גיליתי להפתעתי הרבה שפספסתי את התקופה לבדיקת מי שפיר. מספר שאלות בבקשה:
1. האם יש סיכוי ו/או טעם לבצע את הבדיקה גם בשלב הנוכחי שבו אני נמצאת או שנסגר החלון באופן הרמטי?
2. במידה שכן - האם את בדיקת הדם הפרטית המחליפה את בדיקת מי השפיר ניתן לבצע בשבוע 22?
3. האם ניתן לבצע את בדיקת הצ'יפ הגנטי גם עם דגימה מבדיקת הדם הנ"ל או שרק מדגימת מי שפיר? ועד איזה שבוע ניתן לבצע אותה?
תודה רבה!
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מי שפיר.
ד``ר איילון לחמן29/08/2017שלום.
בדיקת מי השפיר לאחר השבוע ה-22 ניתן לבצע בבתי חולים הציבוריים.החלון לא נסגר.בדיקת הדם הגנטית מכסה הרבה פחות ליקויים אפשריים מאשר בדיקת מי השפיר.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכונים
עדי29/08/2017תודה.
האם משמעות הבדיקה בשלב זה היא סיכון גבוה יותר להפלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי ברזל שאלה לגבי בטיחותלאה28/08/2017
אני שבוע 15 הרופט נתן לי כדורי ברזל בשם פרוקל האם בטוח לקחת בהריון ? ?קראתי בהוראות שרשום " אין לקחת אם הנך בהריון או מניקה " . מה דעתך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי ברזל
ד``ר איילון לחמן29/08/2017שלום.
ממליץ שתתקשרי לרופא רושם התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליית פתח נעוצה ויחסי מיןהילה28/08/2017
שלום,
נמצאת בשבוע 24, הריון שני לאחר קיסרי. אובחנה שילייה נעוצה בצלקת הקיסרי הקודמת והיא גם פתח מלאה. נאצר לי לא לקחים יחסי מין שאני מבינה מדוע אך שאלתי היא האם מותר לעשות דברים אחרים אשר לא כוללים חדירה ולהגיע לאורגזמה? האם זה לא מסוכן?
אודה לתגובה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילית פתח.
ד``ר איילון לחמן29/08/2017שלום.
לגבי הגעה לאורגזמה שלא בדרך חדירה,הסיכון לדימום הוא קטן בהרבה ,לעומת מגע עם חדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון לאחר גרידהלירון27/08/2017
בשבוע 8 באולטרסאונד נצפו לי תאומים משק חלמון אחד ללא דופק לאחר ששבועים קודם היה דופק. עברתי גרידה.
מה הזמן המומלץ להמתנה עד לנסות שוב בכניסה להריון?
האם יש צורך לחכות או כבר לאחר מחזור ראשון ניתן לנסות?
ומה הסיכוי שהפעם לא תהיה הפלה במידה ויהיה עובר אחד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון להרות
ד``ר מאיר פומרנץ28/08/2017כדאי לחכות חודש נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית עבה 17 מ"מענת27/08/2017
שלום. המחזור מאחר לי ביומיים. אתמול הייתי במיון בשל הקאות קשות. בדיקת בטא שלילית. בבדיקת אולטראסאונד יש רירית עבה 17 מ"מ . נראה שבייצתי החודש. האם יש סיכוי להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית עבה
ד``ר מאיר פומרנץ28/08/2017במידה ולא תקבלי מחזור תחזרי על בדיקת היריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מחוץ לרחם לאחר קשירת חצוצרותשני26/08/2017
לפני 3 חודשים חשתי שהווסת מאחרת אומנם ביומיים בלבד אך גם היו תחושות מוזרות נוספות בחילה קבועה וכאב ראש מוזר שנעלם לאחר חצי שעה שאני רגילה לסבול מכאב ראש כמה ימים לפני הווסת
לאחר האיחור הווסת הגיעה אך הייתה מוזרה בת 48 שעות ונגמרה אך עדיין חזה היה רגיש וגדל כמו שקורה בהריון ועשיתי בדיקה ויצאה חיובית אך פס חלש לכן רצתי לרופא ושלא ראה שההריון איננו ברחם וערכים היו נמוכים ברור לי שההריון ייסתיים מפני שהוא בתוך החצוצרה וכך היה .
עברתי כריתת חצוצרות ואני מאז לא שקטה כלל האם ייתכן שגם לאחר הכריתה שוב, יש סיכוי להיכנס להריון ? חוץ רחמי?
תודה שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היריון חוץ רחמי
ד``ר מאיר פומרנץ28/08/2017היריון לאחר קשירת חצוצרות קורה בפחות מ 1%
צריך לעקוב אחר B עד שיורד ל 0
לעבור על בדיקת הפתולוגיה אם באמת נכרתו שתי החצוצרות.
לפנות לרופא מטפל לשקול צילום רחם כי אם נשארה חצוצרה והיא פתוחה, עולה חשש להיריון נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילת סוכר שבוע 3רעות25/08/2017
שלום ,
אנחנו מנסים להיכנס להריון ,אני עדיין לא יודעת אם זה תפס החודש,אבל רציתי לשאול שאלה .
היום חוויתי נפילת סוכר ,היה חם מאוד בחוץ ,עמדתי כ45 רצופות בחום ,ולא אכלתי כלום מהבוקר . פתאום לא ראיתי כלום ,רק שחור , לא יכולתי לעמוד. מיד התיישבתי כעבור כמה דקות הביאו לי משקה עם סוכר ותוך כמה דקות חזרתי לראות והרגשתי מעט השתפרה .
שאלתי היא :האם מצב כזה פוגע בעובר ?
להבא אלמד לאכול כשאני מתעוררת ,ולהחזיק עוגיות בתיק .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילת סוכר.
ד``ר איילון לחמן29/08/2017שלום.
בהריון אכן חשוב לשתות ולאכול גם בבוקר.האם את כבר עם בחילות ההריון?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ,ושאלה נוספת
רעות31/08/2017עדיין לא הרגשתי בחילות .פשוט איני רגילה לאכול בבוקר .
אך אשאל שוב את שאלתי המקורית ,האם מצב כזה יכול יכול לגרום נזק לעובר ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחת בוקר.
ד``ר איילון לחמן31/08/2017שלום. מומלץ שתאכלי בבוקר עקב ההפסקה בהספקה לתינוק מהערב עד לצהרים שלמחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של חומצה פוליתאור24/08/2017
דר שלום רב,
ילדתי לפני כחודשיים בת מקסימה שנולדה עם שפה שסועה במהלך ההריון עברתי יעוץ גנטי ובדיקת מי שפיר וידעתי על השפה כבר בסקירה הראשונה
נטלתי 3 חודשים לפני הכניסה להריון חומצה פולית במינון הרגיל (400)
אציין שיש לי ילד בן שנתיים שנולד ללא מום
כרגע לא מתכננת הריון בשנתיים שלוש הקרובות
רופאת הנשים שלי טענה שעליי לקחת באופן קבוע חומצה פולית במינון גבוה 5 מג כדי למנוע מום זה בעתיד
קראתי שמדובר במינון גבוה
אציין שאח של בעלי נולד עם שפה וחיך שסועים
אודה להתייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית
ד``ר איילון לחמן25/08/2017שלום.
המינון של 5 מג חומצה פולית מקובל לתת במספר הוראות רפואיות.אינו מוכר כמזיק.את יכולה גם להתיעץ עם המחלקה המיוחדת לנושא תרופות בהריון,במשרד הבריאות, בטל: 02-5082825* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Coombs indirect בתחילת הריוןקרין24/08/2017
שלום צוות יקר.
בדיקת COOMBS INDIRECT בתחילת ההריון שלילי
שבוע 17++,בדיקת מי שפיר, קיבלתי חיסון אנטי די
שבוע 29-coombs INDIRECT יצא חיובי! לא זוהה נוגדן ספציפי.
לפי הצוות הרפואי, התוצאה חיובית בגלל החיסון בשבוע 17,ועלי לקבל את חיסון אנטי די כבר שבוע הבא.
אשמח לדעתכם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להתייחסותכם
קרין25/08/2017אשמח להתייחסות בנושא COOMBS indirect
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCoombs
ד``ר איילון לחמן25/08/2017שלום.
אני מסכים עם דעת הצוות הרפואי,על הקשר בין מתן החיסון בזמן בדיקת מי השפיר והתוצאה כעת.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCoombs indirect
קרין25/08/2017תודה רבה לך על המענה,
משמע, ניתן לקבל כבר בימים הקרובים את החיסון גם אם הבדיקה עדיין חיובית ולא זוהה נוגדן ספציפי?
תודה מראש ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCOOMBS
ד``ר איילון לחמן29/08/2017שלום.
אכן ניתן לקבל החיסון.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת זרידקס בהריון והנקהנועה23/08/2017
שלום רב,
אני כרגע בשבוע 34, מתחילת ההריון ועוד לפני ההריון נוטלת זרידקס 300 מ"ג לאור רפלוקס. יש לי 2 שאלות:
1. האם יש בעייתיות ליטול תרופה זו לאורך כל ההיריון? ואם כן האם כדאי להפסיק או ליטול כדור אחר? (רופא הגסטרו בחופש עד דצמבר...)
2. בעלון למשתמש רשום שהתרופה מעלה את רמת הפרולקטין, האם עליה ברמת הפרולקטין עשויה להפריע לי בהנקה או ביצירת חלב אחרי הלידה?
תודה רבה על המענה והמשך יום נעים!
נועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת זרידקס.
ד``ר איילון לחמן24/08/2017שלום.
הכתובת הרשמית למענה בנושא תרופות בהריון,הינה במשרד הבריאות.טל:02-5082825* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפרולקטין
נועה24/08/2017היי,
הם לא ידעו לענות לי לגבי הפרולקטין... אשמח אם תוכלו לסייע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרולקטין.
ד``ר איילון לחמן24/08/2017שלום.
הפרולקטין הוא ההורמון האחראי על יצירת החלב בגוף.כך שרמה גבוהה בהנקה היא רגילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסחיף מי שפיר אירועים בלידהקרן23/08/2017
שלום רב.קראתי לאחרונה על אירועים של תסחיף מ שפיר. לא עלינו. זה הכניס אותי ממש לפחדים ללדת,מה השכיחות של זה ?והאם יש גורמי סיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסחיף מי שפיר
ד``ר מאיר פומרנץ23/08/2017השכיחות 2-8 ל 100,000 לידות.
בארץ יש כ 170,000 לידות בשנה.
גורמי סיכון הם: היריון מרובה עוברים, גיל האם, ריבוי מי שפיר, טראומה לרחם מוזכר גם מין זכר.
הרבה פחות מתאונות דרכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא שלילית. יומיים לפני קבלת המחזורדנה22/08/2017
שלום רב. וסת אחרונה ב26/7. אתמול 21/8 (יומיים לפני קבלת המחזור) ביצעתי בדיקת דם בטא שיצאה שלילית. יש לציין שיש לי 3 ילדים (גילאי 4,3,2) אין קושי בהבאת ילדים. אבל היה לי הריון חוץ רחמי ובשל כך חייבת לגלות את ההריון מוקדם. כמו כן כבר שבוע עם בחילות, הרבה פיפי, רגישות בפטמות, תשישות...כל הסימנים. השאלה שלי האם ייתכן ובדקתי מוקדם מדי? כי למיטב ידיעתי בשלב הזה בדיקת דם כבר מגלה הריון במידה ויש. אשמח לדעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובתך
דנה22/08/2017אשמח לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביטא
ד``ר אריה לידור23/08/2017שלום לך
בצעי בדיקת ביטא חוזרת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך
דננ24/08/2017ביצעתי שוב יומיים אחרי המחזור..עדיין שלילי. יש סיכוי שהבטא עוד יכולה לעלות? עדיין סובלת מבחילות איומות, קמה בלילה לפיפי ופטמות רגישות. בחיים לא איחר לי המחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה שלילת בבדיקת בטאדנה22/08/2017
שלום רב. וסת אחרונה ב26/7. ביצעתי בדיקת דם בטא ב21/8 (יומיים לפני קבלת מחזור). והיא הראתה תשובה שלילית. יש לציין כי יש לי 3 ימים אך עברתי הריון חוץ רחמי ובשל כך אני חייבת לגלות הריון כמה שיותר מהר. אני כבר שבוע עם בחילות, תשישות, רגישות בפטמות וקמה לפיפי כמה פעמים בלילה. אני ובעלי ניסינו החודש להיכנס להריון. השאלה שלי היא האם להסתמך על הבדיקה או שלנסות שוב? ואם כן מתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן בבקשה. למספר הפלאפון או כאן באתר
דנה22/08/2017כאן באתר גם טוב. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 4 כנראה בסיכוןמייסי21/08/2017
היי . אני בשבוע 4 + 5 , הייתי בבדיקת אולטרסאונד לא נצפה עדיין שק הריון בשלב כזה מוקדם .. אני מדממת שבועיים דימום רציני ואמרו לי שאין משהו חריג ברחם . עשיתי פעמיים אולטרסאונד חייבת לציין , זה מאוד מדאיג אותי !!! 😰😰 שללו הריון חוץ רחמי וכו ׳ , יש סיבה לכך ? כי כל הסימפטומים של ההריון רק עולים . החזה מתפוצץ ומלא ורידים . עייפות תכיפות בשתן וכל מיני ואני עדיין מודאגת אני ישמח לחוות דעת שלכם בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 4.
ד``ר איילון לחמן21/08/2017שלום.
מבקש לדעת באם בצעת בדיקות BHCG חוזרות והאם הן במגמת עליה.גשי לרופאך להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש מודאגת
לולי21/08/2017אווקי . מחר יש לי במילא בדיקות דם בבוקר , כמה רמת הבטא אמורה להיות ? יחסית לשבוע 4 וחצי 5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביטא
ד``ר אריה לידור23/08/2017שלום לך
התוצאה יכולה לנוע בין 1000 ל 4000
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגיעו תוצאות מעבדה
לולי22/08/2017הגיעו התוצאות לאפליקציה ולא כל כך הבנתי
Hcg < 5 iu/L = negative
Hcg > 25 iu/L positive* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות.
ד``ר איילון לחמן22/08/2017שלום.
הכתוב הוא לא תוצאה. הוא אומר שאם יוצא פחות מחמש התשובה שלילית .אם מעל 25 התוצאה חיובית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד״ר איילן לחמן
לולי23/08/2017הייתי בקפלן לפני פחות משבוע עשיתי 2 בדיקות שתן שאמרו בברור שאני בהריון .. וגם בדיקת דם אתמול והרופא אמר לי שהתוצאה חייבת רק נותר לחכות כמה ימים לבצע עוד בדיקה ולראות עם ערך הבטא עולה .. אחרי התגובה שלך אני קצת מבולבלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
לולי23/08/2017חיובית **
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
לולי23/08/2017מציינת שאני לא משתמשת בגלולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביטא
ד``ר אריה לידור23/08/2017שלום לך
ערך מתחת ל10 פרושו שלילי להריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אחרונה
לולי23/08/2017ברצוני לדעת מה זה 94.00 iu/L ? היו רשום מעל ערכי הבטא בבדיקוצ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת בטא פעם שניה
לולי29/08/2017היי , זאת שוב אני . חזרתי על הבדיקה היום יצאה לי בטא 3.20 iu/L מה זה אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)