מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלבול בתאריך וסת אחרונהקרן18/10/2017
שלום לכם! מרגישה קצת טיפשה. נמצאת כבר ממש בסוף ההריון. הענין הוא כזה פתאום התעורר בי משהו ולאחר מחשבה לאורך כל ההריון נתתי את התאריך שבו גיליתי שאני בהריון כתאריך וסת אחרונה ולפי זה בעצם התנהל כל מערך ובדיקות ההריון.. כמובן מרגישה הכי טיפשה שיש. שוחחתי עם רופאת הנשים שאמרה שלפי הבדיקה של השקיפות עורפית השבוע משקף בצורה הכי מדויקת את שבוע ההריון וזה תואם לחלוטין את התאריך שנתתי בהתחלה. זאת אומרת לפי התאריך שנתתי ולפי השקיפות כרגע נמצאת בשבוע 33 וכמה ימים. אם אני מסתכלת ומחשבת לערך מתי היתה תאריך הוסת האחרונה זה אני אמורה להיות בשבוע 36. בלחץ נוראי היות ואני אמורה לעבור ניתוח קיסרי שלישי. מפחדת שנתתי נתונים שגויים ואלד לפני התאריך שיקבעו לי לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלבול.
ד``ר איילון לחמן20/10/2017שלום.
אני מניח שבצעת בדיקות US נוספות מעבר לשקיפות העורפית. ממליץ שתתיעצי עם רופאת הנשים שלך בנוכחות כל הבדיקות,או עם בה"ח בו את אמורה להינתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בתחתית הגב שבוע 33נדין18/10/2017
שלום, אני בהריון שבוע 32 פלוס 3 ימים, מאתמול אני מרגישה כאיבים חזקים בתחתית הגב שלא חולפים עם מנוחה או שכיבה, גם מרגישה כאיבים קלים בתחתית הבטן, האם זה נשמע הגיוני יחסית לשבוע ההריון, בשני ההריונות הקודמים הכל היה בסדר והיו לידות בזמן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב.
ד``ר איילון לחמן20/10/2017שלום.
ממליץ שתגשי להיבדק לברור ההסבר לכאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור מאחר ובדיקות שליליותקרן18/10/2017
שלום,
אני ביום ה-46 במחזור שלי (וסת קודמת הייתה ב4/9), בדרך כלל הוא נמשך בסביבות ה-35 ימים.
עשיתי בדיקה ביתית ביום ה-38 למחזור וביום ה-41, שתיהן יצאו שליליות.
לפני כשלושה שבועות חזרתי משבועיים בארצות הברית, יכול להיות שזאת הסיבה לאיחור של המחזור או שאין קשר?
אציין כי אני ובן זוגי לא משתמשים באמצעי מניעה ומקיימים משגל נסוג.
יכול להיות שעל אף הבדיקות השליליות אני בהריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן20/10/2017שלום.
האם הבדיקות שבמעת הן בדיקות דם?.בכל מקרה שווה לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בגלל מים רותחים בהריוןדנה18/10/2017
שלום רב האם ישיבה חד פעמית במקלחת בשבוע 23 עם מים רותחים עשויה לגרום
1. לדימום
2. למומים בעובר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים רותחים
ד``ר איילון לחמן20/10/2017שלום.
לא מכיר מחקרים רפואיים בהם הכניסו נשים בהריון למים רותחים.בכל מקרה העובר מוגן היטב.תוכלי להתקשר למשרד הבריאות לקבלת תשובה ברורה.טל: 02-5082825.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר קיסרי בחתך Tמיטל16/10/2017
בת 37 שוקלת הריון רביעי
בהיסטוריה הריון ראשון הסתיים בניתוח קיסרי
הריון שני הסתיים בלידה רגילה
הריון שלישי הסתיים בניתוח קיסרי חתך T
מהם הסיכונים בהריון רביעי לאחר היסטוריה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר קיסרי-T
ד``ר איילון לחמן17/10/2017שלום.
לא ציינת כמה זמן עבר מהניתוח ,נקוה לפחות שנה.בכל מקרה עקב צורת החתך עליך ללדת כמובן בקיסרי חוזר.מועד הניתוח יקבע מוקדם מהרגיל ,עקב סיכון יתר לפתיחת הצלקת הניתוחית בזמן צירים או כתוצאה מגודל ההריון. בהצלחה בכל מקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות על הריון תאומיםרירי15/10/2017
שלום,
נמצאת בשבוע 21 בהריון תאומים.
1. כבר למעלה משבועיים יש לי כאב חלש אך קבוע (לפעמים נעלם לכמה זמן וחוזר).
אני לא רוצה להיות בהיסטריה ולרוץ לרופא, עד כמה כאבים בחלק העליון של הבטן נפוצים?
2. האם עליי לדאוג שבשבוע 21 אני מרגישה הרבה יותר תנועות רק מאחד מהעוברים?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים.
ד``ר איילון לחמן17/10/2017שלום.
להערכתי כן שווה לגשת ולהיבדק אצל רופא,יותר מהסיבה של הרגשת תנועות לא שווה מהעוברים.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי שינה בתחילת הריוןדנה15/10/2017
שלום,
רציתי לדעת,אם בתחילת הריון(שבוע ראשון,שני)
יש קושי לישון,אני פשוט לא נרדמת בלילה ומרגישה אי שקט,כבר כמה ימים,אני עדיין לא יודעת עדיין אם אני כן אבל משערת.
אני לא סובלת מבעיות שינה
מחכה לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת הריון
ד``ר אריה לידור15/10/2017שלום לך
עקב השינויים העורמונליים המתחוללים הגופך הדבר אכן אפשרי
בהצלה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטרבמין בהיריון מתקדם האם מותר או לא?אליה15/10/2017
האם מותר טרבמין בהיריון מתקדם אני בשבוע 29?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרבמין בהיריון
ד``ר אריה לידור15/10/2017שלום לך
מותר
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת ראש עובר שבוע 17+3לילך12/10/2017
שלום אני בהריון שני שבוע 17+3, תנועות עובר התחלתי להרגיש בשבוע 16.
היום הרגשתי תנועת עובר שמתי יד על הבטן מיששתי קצת ונראה לי שזה הראש של העובר, הרגשה של משהו עגול.
שאלות:
1. האם הגיוני להרגיש ראש של עובר בצורה כזאת?
2ץ האם יש במישוש כזה סיכון מסוים לעובר כי הרי כשתינוק נולד אסור לגעת בראש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש.
ד``ר איילון לחמן13/10/2017שלום. אכן יכול להיות שהרגשת הראש,או האלטרניבה העכוז של העובר.בעקרון ללטף בעדינות. הראש מוגן עי קיר הרחם. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישוש ראש העובר שבוע 17
לילך13/10/2017תודה על תשובתך המהירה ד"ר.
אם הראש מוגן ע"י קיר הרחם יש איזה סיבה לדאגה?
או שזה שהרגשתי תנועות בהמשך אומר שהכל בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגשת ראש.
ד``ר איילון לחמן17/10/2017שלום. יכולה להסיר דאגה מליבך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת ברזל וחוצה פוליתרעות12/10/2017
הי ,
אני בשבוע תשע פלוס ארבע .
נוטלת חומצה פולית. לפני כשבועיים עשיתי בדיקת דם וההמוגלובין שלי היה מעט נמוך .
אני מעוניינת לקחת גם ברזל . קניתי פריפול וכתוב שיש בו גם חומצה פולית .
האם להמשיך לקחת גם חומצה פולית בנפרד או רק את הפריפול , כי הוא מכיל גם חומצה פולית ?
*עוד שאלה : הרופאהנתנה לי קומפלקס ויטמינים פארנטל ואני חושדת לקחת אותו כי ראיתי שיש בו גם שתי נגזרות של ויטמין a . מה דעתך בנושא ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל.
ד``ר איילון לחמן13/10/2017שלום. במולטיויטמין-פרהנאטאל -שהוא מאד מאד מומלץ לנשים בהריון ומניקות,יש חומצה פולית. החומצה פולית בכדורי ברזל,תפקידה להקל על ספיגת הברזל בגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך ,רק כדי לוודא שהבנתי
רעות17/10/2017עלי להמשיך לקחת את החומצה הפולית בזמן שאני לוקחת גם את כדורי הברזל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומצה פולית
ד``ר איילון לחמן18/10/2017שלום.
אם לוקחת את המולטיוימין פרה נאטאל,אין צורך גם בחומצה פולית. לגבי כדורי ברזל רוב הרופאים ממליצים לקחת חומצה פולית בנוסף.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בזמן הריון וסיכון העוברירדן11/10/2017
אני בת 40 נסיתי זמן רב להרות
בעבר היה הריון ללא דופק
הייתי בטיפולי פוריות ללא תוצאות
לפני 9 שבועות נקלטיתי טבעי
בעלי ואני אמורים לטוס עוד שבועיים
האם אני מסכנת בכך את העובר?
לאור ההיסטוריה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה.
ד``ר איילון לחמן13/10/2017שלום.
בטיסה בהריון יש מס בעיות.למשל הבעיה של שילוב ישיבה ממושכת והריון,עלול לגרום ליצירת קרישי דם ברגליים המסכנים בריאותך. לשם כך יש לגרוב גרביים אלסטייות ולהסתובב כל שעתיים במטוס .בהריון קימות עוד מס בעיות,בעיקר לגבי שלבים מאוחרים יותר בהריון. התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד ביוץ - אפשרות להריון?הריונית09/10/2017
שלום וברכה, רציתי לברר אם תאריך הוסת האחרון שלי היה ב18/09 וקיימתי יחסים ב 6/10 וב 8/10 יש סיכוי שניקלט הריון? חשוב לי לציין שהמחזור שלי די סדיר.. יש פעמים עיכובים של ימים בין מחזור למחזור.
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מועד ביוץ.
ד``ר איילון לחמן10/10/2017שלום.
נקוה שכן.אם כי עברו מעל 14 יום מתחילת המחזור הקודם.אם התקופה בין מחזור למחזור היא של 28 יום,אז קיום היחסים אכן באיחור.נקוה אבל לבשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי ״תופעות לוואי״ האם כדאי לבצע בדיקה או להמתין?
הריונית10/10/2017עוד שאלה, יש לי כל מיני תופעות לוואי, בחילות רבות בבוקר ובלילה.... כאבי גב תחתון, ועוד... האם כדי לבצע בדיקת דם לבדוק הריון או כדי להמתין לאיחור המחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמועד ביוץ.
ד``ר איילון לחמן11/10/2017שלום.
אם קימות תופעות הריון,ניתן לבצע בדיקת הריון.ממליץ לבצע ביום א הקרוב. בהצלחה ובשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית בטא - תקינה או לא?שינייד09/10/2017
פורומים
הריון ולידה
ד"ר אריאל אהרוני
מומחה לאוריגניקולוגיה ואולטראסאונד
שליחת שאלה
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>
>>
עליית בטא
שינייד
09/10/17 17:54
שלום רב. ביצעתי בדיקת בטא ב3/10 שהראתה 283. הרופאה שלי אמרה לעשות בדיקת בטא נוספת כדי לראות אם העלייה תקינה מפני שבעבר היה לי הריון חוץ רחמי. עשיתי בדיקה נוספת היום 9/10 (לאחר 6 ימים) שהראתה 4632. האם העלייה נראית תקינה? ואם כן מתי ניתן לראות דופק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת בטא.
ד``ר איילון לחמן11/10/2017שלום.
אכן עליה שנראית תקינה. כדאי לבצע כבר בדיקת US.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופת micropirin לטיפול בדםתמר08/10/2017
שלום רב לכם,
אני בשבוע 6+1 כיום. היום בבדיקתי אצל הרופא נצפה שק היריון+ עובר ודופק בהתאם לגיל ההיריון.
רקע רלוונטי, לפני כ- 8 חודשים עברתי גרידא בשבוע 11. לכן הפעם הרופא ממליצה על תרופה זו החל מהיום עד שבוע- מיקרופירין לטיפול במשהו בדם.
יש לציין שמעקב הימטולוגי לפני כמה חודשים כולל בדיקות קרישות יתר היה תקין.
מציינת גם שיש שבהיריון שלי לפני שלוש 3 שנים שהיה תקין ולידה בזמן לא נאלצתי לשום תרופה כזו.
אני בכלל טיפוס שלא מעדיפה תרופות כלשהן בעת ההיריון.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרופירין.
ד``ר מאיר פומרנץ09/10/2017לא ברור לחלוטין מדוע הומלץ הטיפול במיקרופירין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה איטית בערכי בטאתמר08/10/2017
שלום וחג שמח,
בדיקת הריון ביתית יצאה חיובית והתבקשתי על ידי הרופאה לבצע מעקב בעליית הורמון בטא.
תאריך וסת אחרונה- 21/8, עם מחזורים בני 24 ימים בממוצע.
ביצעתי 3 בדיקות עד כה ואני מבינה שההורמון לא מכפיל את עצמו כמצופה:
28/9- 24264
3/10- 52942
8/10- 81782
מאחר ואנחנו בתקופת חג ואין לי אפשרות להתייעץ עם הרופאה, אשמח לדעת האם יש סיבה לדאגה/דחיפות בביצוע US כדי לשלול הריון מחוץ לרחם..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא.
ד``ר איילון לחמן11/10/2017שלום.
הערכים כבר גבוהים ובודאי בבדיקת US נראה ההריון ,רוב הסיכויים תוך רחמי,כי אם חוץ רחמי כבר היו צריכים להיות כאבים חזקים ואולי גם דימום.בצעי אם אפשר כבר היום,כדאי לשמוח יותר בשמחת תורה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



