מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מכשירי אולטראסאונד- יש הבדלים?גל05/07/2017
שלום רב,
האם יכולה להיות סטייה במכשירי אולטרטסאונד שונים? עשיתי אולטראסאונד בשני מקומות.
לפי מקום אחד אני בשבוע 30 ולפי מקום אחר- 32.
כך גם יש הבדל במשקלים של העובר.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשירי US
ד``ר איילון לחמן05/07/2017שלום.
כן יש הבדלים בין חברות האולטרהסאונד.כמו הבדלים בין למשל בין המכוניות. יש גם הבלים בין בודק לבודק.לכן עדיף לבחור מקום אחד ושם להתבסס.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הערכים של הבדיקה תקינים?א04/07/2017
שלום רב. ת.וסת האחרון 2.6.17 3.7.17 בדיקת דם. בטא 673 פרוגרסטרון 77.3 מקבלת אנדומטרין מ30.6.17 (הוראות של הרופא, בעקבות ההפלה לפני כחודשיים בשבוע 6) מ2.6 לקחת אקסומטזון עד ה29.6 גילוי הריון בבדיקה ביתית והפסקתי.לפי הוראות הרופא) האם הערכים שיצאו לי היום הם תקינים? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים.
ד``ר איילון לחמן05/07/2017שלום.
הערכים תקינים. כדאי כמובן בנוסף לגשת ולהיבדק אצל רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הערכים תקינים ? המשך
א05/07/2017תודה רבה.
היום (5.7) ביצעתי בדיקה חוזרת ויצא : בטא 1818 וםרןגרסטרון 86.2
האם זה בסדר שהבטא יצא פי שלוש? יש לי תור לרופא שלי רק ב18.7
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל זרע דליל, והרחבת נרתיקלירון04/07/2017
שלום רב!
השאלה שלי קצת הזויה אבל אבקש לענות עליה ברצינות. אני בת 35
יש לי 2 ילדים בני 9,7 .את ההריונות האילו ניקלטתי להריון בניסיון הראשון. האם יתכן מצב שכיום לאחר לידות מאחר ויש הרחבה של האזור, נוזל הזרע "נישפך החוצה" ולא נשמר בפנים?
אודה על תשובתכם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל זרע.
ד``ר איילון לחמן05/07/2017שלום.
לא מוכרת תופעה כפי שאת מתארת,המונעת הריון.אבל שווה לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוברית על הבטן שבוע 22עינת04/07/2017
שלום
הייתה לי היום בדיקה והעוברית שוכבת על הבטן.
זה תקין?
בחיים לא שמעתי על עובר ששוכב על הבטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוברית.
ד``ר איילון לחמן05/07/2017שלום.
אין שום משמעות למה שאת מתארת.העובר יכול לשנות תנוחה ומצב הרבה פעמים ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עובר שבוע 31גל03/07/2017
שלום רב,
אני בשבוע 31, הריון ראשון, אני סובלת מעודף משקל גדול.
אני קוראת ושומעת על תנועות עובר ומבינה שנשים מרגישות בעיטות ותנועות ממש.
אני מרגישה מעין תזוזות קטנות ועדינות, וממש מעט... אולי רק בבוקר ובערב.
האם עלי לדאוג? האם זה בגלל עודף המשקל?
מה אמורים להרגיש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות עובר.
ד``ר איילון לחמן05/07/2017שלום.
את יכולה לפנות לרופאך שיבצע בדיקת US לראות התנועות ואז באופן משולבגם תרגישי התנועות.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות ערך בטא נמוךעדי03/07/2017
ערב טוב,
וסת אחרונה בתאריך: 1.6.2017
ביוץ ככל הנראה סביב 17.6-18.6
בדיקת בטא מהיום, בתאריך 3.7: 57
האם ניתן להסיק כי ההריון אינו תקין?
בנוסף, בהריון הקודם הומלץ לי לקחת מיקרופרין 75 ל״תמיכה״ בעקבות שתי הפלות חוזרות, האם יש טעם להתחיל לקחת כעת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא נמוך.
ד``ר איילון לחמן03/07/2017שלום.
המומלץ הוא לחזור על בדיקת הדם לאחר יומיים לודא עליה בערכים גם התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה על הבטן או הגב בחודש שמינינאווה03/07/2017
אני בסוף חודש שמיני- 1. כדי להקל על כאבי גב גם בשכיבה- שכבתי מספר דקות על הבטן- עד שנבהלתי- האם זה יכול להזיק לעובר? מה יכול להיגרם? 2. הבנתי עכשיו שגם שכיבה על הגב לא מומלצת, למרות שזו התנוחה שהייתה נוחה לי בזמן שראיתי טלוויזיה- מה הנזק שיכול להיגרם לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכיבה על הבטן.
ד``ר איילון לחמן03/07/2017שלום.
בעקרון העובר מוגן בפני שכיבת האם על הבטן.
אבל גם לא זה לא נוח למשך זמן. המומלץ הוא שכיבה על צד שמאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בזמן הנקה חשה כאבי ראשבתאל02/07/2017
שלום, לפני שבועיים ילדתי בן שלישי
בזמן הנקה אני חוטפת כאבי ראש חזקים שמתחילים לי מאחורי הצוואר ועולים לי עד אמצע הראש
אחרי ההנקה זה מתחיל לעבור עד ההנקה הבאה
השאלה שלי זה האם יש קשר בין ההנקה לבין כאבי ראש?
ואלו בדיקות אפשר לעשות לגבי כאבי ראש
כי בחיים לא סבלתי מכאבים כאלו
אשמח לקבל תשובה
תודה רבה,
בתאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש.
ד``ר איילון לחמן03/07/2017שלום.
אכן תופעה מוזרה.יתכן והמדובר בתנוחת ההנקה שמקרינה על עמוד השדרה.בכל מקרה חייבת לגשת להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מוגבר לאחר הלידהנגה02/07/2017
אני שבוע אחרי לידה והתחיל לי דימום מוגבר לפני יומיים, ואני לחוצה שזה קרע ברחם כי התינוקת נולדה 4 קילו והלידה הקודמת שלי הייתה בניתוח קיסרי, האם זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד``ר איילון לחמן03/07/2017שלום.
אני בטוח שלאחר לידה נבדק הרחם.דימום מוגבר מצריך בדיקה לודא ניקיון חלל הרחם משאריות שיליה וכו. גשי לרופאך או לחדר הלידה בו ילדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים של בדיקת דם לתפקוד בלוטת התריס בהריוןאסתי30/06/2017
ערב טוב
בהריון בשבוע 24
בדיקת דם לבלוטת התריס מחוץ לנורמה:
Tsh- 5.11
T3- 3.4
T4-12.7
יש לציין כי בתחילת ההריון גם ביצעתי בדיקת דם של
Tsh- ויצא 2.87
האם יש צורך בטיפול תרופתי?
ממה נובעת העליה הפתאומות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסתי
ד``ר מאיר פומרנץ01/07/2017לפנות לאנדוקרינולוג בהקדם,
לבצע בדיקה חוזרת ונוגדנים לבלוטה
לשקול טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אסתי01/07/2017תמה הכוונה נוגדנים לבלוטה t3 ו- t4?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם דו קרני בהריון 4רויטל29/06/2017
שלום,
אני כיום בהריון רביעי, אחרי 3 לידות תקינות במועד. אני בשבוע 15 ועשיתי היום סקירה ראשונה והרופא אמר לי שכנראה יש לי רחם דו קרני. האולטרסאונד צורתו נראית כמו לב. באף הריון קודם לא נאמר לי זאת וגם צורת הלב לא נראתה קודם באולטרסאונד.
האם זה יתכן שהרחם שינה את צורתו? מה ההשלכות של זה?? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רויטל
ד``ר מאיר פומרנץ01/07/2017רחם דוקרני מולד!
הדבקויות תוך רחמיות המופיעות בעיקבות טראומה לרחם גרידה או דלקת יכולות להראות בסונר כמחיצה.
קרוב לודאי שגם היריון זה יסתיים במועד כמו שלושת קודמיו.
בכל מקרה ממליץ לעקוב אחר מצג העובר ואורך צואר הרחם.
בנוסף ממליץ לבצע בדיקת אולטרסאונד תלת מימד לאחר הלידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רויטל01/07/2017תודה על תשובתך לשאלתי.
מעולם לא עברתי הפלה או גרידה או התערבות רפואית כלשהי ברחם. ההסבר הנוסף שהעלת הוא דלקת. האם דלקת ברירית הרחם מסוכנת? מה הסימנים לכך? האם מדובר במצב הפיך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון עקב פספוס גלולהדנה29/06/2017
היי...
צריכה את עצתכם אני בחו"ל ולא יודעת בדיוק מה לעשות במצב כזה.
פספסתי גלולה לפני 11-12 ימים בערך. אחת לפני האחרונה.
אני והבן זוג קיימנו יחסי מין יום אחרי כי שכחתי, ורק אחר כך שנזכרתי לקחתי 2 גלולות ביחד כי בדיוק הגיעה השעה .
אני משתמשת ביאז אז יש 4 גלולות ריקות.
אחרי שסיימתי אותם התחלתי חפיסה חדשה. כרגע ביום ה8.
בכל אופן בשבוע האחרון יש לי תחושות מוזרות, יציאות קשות בשירותים.. הכל בחלקים(יותר מ2-3 ביום) ולא בפעם אחת, מעין עצירויות.
יש לי כאבי בטן בבוקר ולפעמים במהלך היום.. כאבי בטן שמרגישים כמו כאב של מחזור אבל אז לא קורה כלום.
למישהי יש מושג למה זה קורה? הרי הסיכוי להריון הוא נמוך מאוד, אני בחול ואין לי כרגע אפשרות ללכת לרופא אלא אם כן זה מיון וזה לא עד כדי כך גרוע כדי שאלך למיון אבל מצד שני סובלץ מכאבי בטן..
כמו מה זה נשמע לכם? אודה על כל עצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולה.
ד``ר איילון לחמן01/07/2017שלום.
כדי לשלול הריון ניתן לקנות בבית מרקחת מקלונים לבדיקת הריון בשתן.לא ציינת באם קיבלת מחזור בתום החפיסה..אם ממשיכים הכאבים כדאי להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה...לא קיבלתי מחזור עד עכשיו
קארין01/07/2017לא קיבלתי מחזור, והדרך כלל אם היייתי מפספסת גלולה הוא היה מאחר ב3 -4 ימים.
עשיתי היום בדיקת הריון יצאה שלילית..אחרי 14 יום מהיום שבו קיימתי יחסי מין
אבל עדיין יש כאבי בטן והפרשות..וגם החמרה באקנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלולה
ד``ר איילון לחמן01/07/2017שלום.
אם כך אכן לבצע בדיקת הדם כדי שניהיה רגועים,לגשת להיבדק עקב שאר התופעות.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עובר בהריון רביעיהריונית28/06/2017
שלום דר. אני בהריון רביעי שבוע 17+6 ועד כה הריון תקין בלי דימומים ודברים כאלה. נכון לעכשיו אני לא מרגישה שום תנועות של העוברית שלי. יש לציין שיליה קידמית. האם עלי לדאוג או לתת לה את הזמן שלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות עובר
ד``ר איילון לחמן28/06/2017שלום.
במצבים של שיליה קדמית,חשים את תנועות העובר בסביבות השבוע 22.כך שאפשר להיות רגועים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה לגובה ברכבל בהריוןשלי26/06/2017
שלום,
מתכננת טיול לאוסטריה בשבוע 16 הטיול כולל עליה ברכבלים/מערות
האם יש מגבלת גובה בהריון?
תודה,
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רכבל
ד``ר מאיר פומרנץ01/07/2017עליה מתונה ברכבל לא תהווה בעיה.
מערות וחרקים יכולים לסכן יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפת ידיים במים חמים מאודרותם26/06/2017
במסגרת עבודתי אני נאלצת לשטוף ידיים מספר פעמים ביום. כרגע בחודש שמיני. יצא כ5 פעמים ששטפתי ידיים עם מים חמים מאוד וסבון למשך 2 דקות. האם זה יכול להעלות את חום הגוף כך שיגרם נזק לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רותם
ד``ר מאיר פומרנץ01/07/2017עלית חום של הגוף בעיתית בהיריון
חימום קצר של כפות ידיים כנראה שלא ישפיע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



