מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מדדי עובר שאלה לרופאיפעת29/05/2017
שלום לרופאים הנכבדים.
בת 28 הריון ראשון. נקבה. כל הבדיקות תקינות עד כה. 2 סקירות. שקיפות. חלבון. בדיקות דם ושתן cmv וכו. העמסת סוכר 50 גרם וכו. אתמול הייתי שבוע 26.5 לפי וסת. במעקב רגיל מדדי העוברית קטנים ב 5 או 6 ימים מגיל ההריון מלבד הירך שתואמת בדיוק לגיל ההריון. אציין כי לאורך כל ההריון והסקירות הגדילה עקבית ומתאימה לאחוזון 40. הרופא אמר שזה תקין. אתמול נערכה בדיקה על ידי טכנאית. במשך ההריון תמיד היה פער של 5 או 4 ימים בין גיל ההריון לפי וסת לבין גיל ההריון ל us. אתמול הפער עמד על שבוע. הטכנאיצריך שהייתה מאוד יסודית, אמרה שהכל תקין ומכיוון שהמצג עכוז היא מתקשה מעט למדוד ויתכן טעות ומה שחשוב שהיקף ראש ובטן ושאר הדברים לא עולה על הפרש של שבוע. נכנסתי לרופא שלי והוא לא התרגש . אמר שכל המדדים תואמים . משקל 900 גרם. השאלה שלי מדוע זה קורה.? למה פתאום ישנו פער של שבוע אם עד עכשיו עמד על 4 או 5 ימים ? ממה זה נובע ? בלי קשר בדיקת זרימות תקינה. האם מדובר בטווח טעות של המודדת? תודה על זמנכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת משקל
ד``ר מאיר פומרנץ29/05/2017יש סטיות נורמליות, קשיי בדיקה, השתנות בין בודק לבודק,
ממליץ לחזור על הבדיקה עוד חודש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להיריון בממצא שרירןקרן29/05/2017
שלום רב,
באולטרסאונד שעברתי נמצא ממצא שרירן קדמי פונדלי 14X14 מ"מ.
האם תהיה בעיה להיכנס להיריון עם ממצא זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירן
ד``ר מאיר פומרנץ29/05/2017אם אינו בולט לחלל הוא לא יפריע להיריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכה של פרוגינובה במהלך ההריוןעדי28/05/2017
שלום רב, דוקטורים יקרים!
אני בשבוע 9 להריון, לקחתי תמיכה של אנדומטרין ופרוגינובה 3 פעמים ביום לפני ולאחר ההחזרה, ובהוראת רופאת הפריון שלי ממשיכה את התמיכה הזאת.
לפני כמה ימים הלכתי לחדש את מלאי הפרוגינובה והרוקחת ממש היססה לתת לי את הכדורים בטענה שהיא יודעת שזו תרופה שלוקחים לקראת הכניסה להריון אבל בשום אופן לא במהלך ההריון וממש הפצירה לבדוק עם רופאיי אם זה תקין, ובמידה שכן - עד מתי אצטרך לקחת את תהתמיכה הזאת?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטרין ופרוגינובה
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך
אפשר בשבוע זה להפסיק תמיכה זו . יש הממליצים עד שבוע 12. התיעצי עם הרופא שלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
עדי30/05/2017אני חוששת שלא הייתי ברורה לגבי השאלה על הברוגינובה.
עקב התגובה של הרוקחת שמאד חששה לתת לי את הפרוגינובה, מבקשת לדעת האם תמיכה של פרוגינובה לאורך כל השליש הראשון זה דבר רגיל ותקין?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות אחרי דיקור מי שפירזורי26/05/2017
היי,
אני בשבוע 18 הריון
יש לי שלייה נמוכה אחורית
לפני 2.5 יום עשיתי דיקור מי שפיר
היום בבוקר קרתה לי אורגזמה בשינה
אחרי זמן מה בדקתי פד וראיתי הפרשות חומות אליו
גם חשה תנועות עובר מוגברות יחסית
האם יש מקום לדאגה וצריך להפנות למיון או מוקד בדיקה דחופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום לאחר דיקור
ד``ר מאיר פומרנץ29/05/2017ממליץ לפנות למוקד לבדוק את העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשתן בזמן בדיקת סקירהרויטל ש25/05/2017
שלום, יש לי סקירה מוקדמת שבוע הבא ואני באמצע טיפול אנטיביוטי בעקבות דלקת בשתן. אהיה יום לפני סיום הטיפול בזמן הבדיקה. בהתחשב בכך שלוקח המון זמן להשיג תור לסקירה ואני אהיה כבר בשבוע 16 חשוב לי לדעת האם זה בסדר במצבי לעבור סקירה שכוללת אולטרסאונד וגינלי? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה מוקדמת
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך
אין כל מניעה לבצע בדיקת סקירה זו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התזתי בושם עם ריח חזק והאדים ממש עברו דרכיברקת25/05/2017
הי, שבוע 7. התזתי על עצמי עכשיו בושם והרגשתי שאני ממש שואפת אותו והאדים ששאפתי לגרון היו חזקים עד שהרגשתי קוצר נשימה ותחושה שהבושם וריחו עובר דרך גרוני חזק. האם זה יגרום נזק לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 7
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך
אין כל סכנה לעובר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפיר ואספיריןשאלה25/05/2017
אני בת 31, בשבוע 14
אתמול היתי במעקב הריון, והרופאה ביקשה שאתחיל ליטול אספירין היות ובשני ההריונות הקודמים התפתחה רעלת גבולית (אושפזתי בשל לחצי דם גבוהים ולא יציבים). בדיקות הקרישיות חזרו תקינות.
בנוסף היא העלתה אפשרות שאעשה בדיקת מי שפיר, למרות שלדבריה שהמצב לא בהכרח מחייב (התוצאות של שקיפות העורפית בגבול העליון של הנורמה).
קבעתי תור לשקיפות עורפית לשבוע 18 (שיהיו בידי כל הבדיקות). נאמר לי שעלי להפסיק ליטול את האספירן שבוע לפני.
הרופאה שלי לא זמינה בשבוע וחצי הקרובים. האם יש בעיה להתחיל את הטיפול באספירין ולהפסיק שבוע לפני הדיקור? האם לחכות עם תחילת הטיפול לאחרי הדיקור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספירין
ד``ר מאיר פומרנץ25/05/2017אין בעיה להפסיק את הטיפול לשבוע שבועיים לפי המלצת המדקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי תנועה מהירה וחדה כמתואר להלןירדו24/05/2017
שלום. שבוע 6. הערב ישבתי על שרפרף נמוך ותוך כדי דיברתי בטלפון והתקדמתי קדימה תוך כדי שאני ישובה עליו. התקדמתי מהר תוך תנועה מאוד מאוד חדה ומהירה וממש הרגשתי איך כל הבטן מתהפכת פנימה והרגשתי דקירות. האם נגרם נזק לעובר? ומה עלי לעשות כרגע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועה שבוע 6
ד``ר מאיר פומרנץ25/05/2017קרוב לודאי לא נגרם כל נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון ממשחה נגד זיהומיםנעמה24/05/2017
כלבי שרט אותי בירך ומרחתי משחה נגד זיהומים על השריטות. האם זה יכול לפגוע בעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה נגד זיהומים
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך
אין חשש לעובר או להריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל ההריון נחשב לפי הוסת או לפי הביוץ?יעלה23/05/2017
שלום רב, המחזור האחרון שלי היה ב16.4. לפי תוצאות בדיקות הדם (2409 בטא) אני בהריון.
לפי חישוב הביוץ שלי אני בשבוע 3 (ביוץ ב1.5).
השאלה שלי היא האם זה נחשב שאני בשבוע 5 (לפי המחזור האחרון) או בשבוע 3 (לפי הביוץ)?
כדי שאדע להערך בהתאם לאולטרסאונד הראשון..
תודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היריון
ד``ר מאיר פומרנץ23/05/2017אנו סופרים 280 יום או 10 חודשים או 40 שב מיום ראשון של וסת אחרון ולא מהביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר להיכנס להריון כשנוטלים קסרלטו?יונית23/05/2017
שלום, בעלי נוטל קסרלטו 20 מ"ג ליום עקב פקקת ורידים, האם אפשרי להיכנס להריון בתקופה זו או שזה מסוכן לעובר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יונית
ד``ר מאיר פומרנץ23/05/2017ממליץ לברר במכון הטרטולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל חדרים אסימטרי במוחהילה23/05/2017
שלום רב,
אני בשבוע 22 להריון ואתמול בסקירה המאוחרת הרופא ציין כי יש הבדל בגודל החדרים במוח - אחד 7 מ"מ והשני 8.5-9 מ"מ. הוא אמר שכדאי לעקוב אחר ממצא זה שכן 8.5-9 זהו גודל תקין אך גבולי.
הוא לא אמר לנו כי ממצא אחר אינו תקין.
האם נתונים אלה שכיחים? אנו מודאגים מאוד האם יש לנו סיבה לדאגה?
אציין, אם זה משנה, כי העובר הוא זכר.
תודה רבה!
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסימטריה
ד``ר מאיר פומרנץ25/05/2017ממליץ יעוץ גנטי מסודר והמשך מעקב סונוגרפי מכוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל ההריון המדוייק נמוך?גיל ההריון22/05/2017
שלום
אני עשיתי היום בדיקת דם להריון. התשובה יצא 9ml. המחזור האחרון התחיל ב19.4 והקמנו יחסי מין אחרי 1.5 כי היתי לפני עם אנטיביוטיקה . האם גיל ההריון שלי עדיין נמוך לכן אני מקבלת תשובה נמוכה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם להריון.
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך
זוהי תוצאה שלילית. אנא חזרי על בדיקה זו בעוד מספר ימים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסלמונלה וליסטריה בגלל עוגהיעל22/05/2017
שבוע 5. הבוקר במסגרת הרמת כוסית אכלתי קינוח כזה עם מוס שוקולד ועוגה עם ציפוי גלידן (של קונדיטוריה). כעת כואבת לי הבטן ויש לי תחושה שבא לי להקיא (לא היה לי קודם). האם יש סכנה לעובר? ומה עלי לעשות עכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 5
ד``ר אריה לידור30/05/2017שלום לך אין כל סכנה להריון או לעובר. המשיכי במעקב הריון שגרתי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקות דם בטאאביב21/05/2017
שלום רב, בטא 2409 IU/L
זה הריון?
ואם כן איזה שבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר אריה לידור21/05/2017שלום לך
אכן הריון . חזרי על הבדיקה הכמותית ובמידה ומעל 6000 אפשר לראות באולטרהסאונד עובר עם דופק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)