מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיניים כחולותריטה01/07/2007
שלום! קוראים לי ריטה,ורציתי לשאול איזה צבע של צללית יתאים לעיניים שלי?העיניים שלי צבע כחול בהיר(לא כלכך בהיר). רציתי לשאול גם לגבי הסומק. באיזה צבע כדאי לי להשתמש?(העור שלי בהיר).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלליות לעינים כחולות
שירה אוחיון02/07/2007כל גוון שמכיל כתום וצהוב יכול להתאים לעיניך.
זאת אומרת חומים, כתומים, ואפרסק.
גם ירוקים יכולים להתאים לך מאוד.
סגולים נותנים לעיניים כחולות מראה יותר מסתורי (כי הסגול משפיע קצת על הגוון בעיניים)
לגבי סומק תכתבי לי מה מבנה הפנים שלך (צר, רחב, עגול) ומה את אוהבת בסומק ואני אנסה להתאים לך משהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנים
ריטה02/07/2007תודה על העצה! הפנים שלי עגולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה את אומרת על המוצרים מבית לוריאל?מרים01/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
איזה מהם??
שירה אוחיון02/07/2007איפור? קוסמטיקה? טיפוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור
מרים03/07/2007ואני רוצה שתסבירי לי משהו. את הפירוט לכל מושג שאמרת:טיפוח,קוסמטיקה ואיפור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי לוריאל
שירה אוחיון04/07/2007לשימוש ביתי מוצרי האיפור של לוריאל טובים מאוד.
הם אולי לא מתאימים לתיק איפור מקצועי, אבל הם נהדרים לשימוש ביתי. לי באופן אישי יש כמה מוצרים שלהם ואני אוהבת אותם מאוד.
המוצרים המועדפים עלי הם המסקרות והגלוסים המדהימים..
קוסמטיקה= פילינג, סרום, מסכות, קרמים לעינים, ולצוואר ועוד...
טיפוח=לקים לציפורנים, קרם ידים, קרם לחות יומיומי, ועוד...
איפור=מייק-אפ, פודרה, צלליות, עפרונות, ליפסטיקים, גלוסים וסמקים.
מקוה שעזרתי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מתאים לי ?שני30/06/2007
היי,
יש לי עיניים בצבע חום ירוק,
רציתי לשאול איזה צבע של צללית הכי יבליט את צבע העיניים ככה שהירוק יבלוט יותר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים ?
שני02/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל צבע שיש בו אדום
שירה אוחיון02/07/2007זאת אומרת ורוד, בורדו, סגול, אפרסק, וחומים יבליטו הכי טוב את הגוון הירוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים שחוריםסיגל28/06/2007
כבר פעמיים רשמתי לכם שאלה בנוגע לכתמים שחורים מתחת לעיניים,ואתם פשוט לא מתיחסות,למה?אני אשמח מאוד לקבל תשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
רחלי אלמקייס30/06/2007סיגל רשמתי לך תשובה בעבר ובנוסף כתבתי בהרחבה על כהות מסביב לעיניים חפשי בפורום אם לא תמצאי תשובה רישמי לי את האימייל שלך ואעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
סיגל01/07/2007לא רשמתי לך בעבר,אולי מישהי אחרת הכתובת שלי [email protected] ,תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
סיגל02/07/2007רחלי , אני מחכה שתשלחי לי למייל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מברשת מייק אפיעל27/06/2007
שלום, קניתי לפני שבוע מברשת להנחת מייק אפ. איך שוטפים אותה? כל כמה זמן? או שאולי בכלל לא צריך לשטוף?
ואם כבר שאלתי -מה לגבי מברשות לצלליות וגבות? שוטפים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מברשות
שירה אוחיון27/06/2007קודם כל חשוב לציין שאפשר לשטוף רק מברשות משיער טבעי.
אם את היחידה שמשתמשת במברשת הזו, מומלץ לשטוף אותה כל חודשיים בערך.
לגבי מברשות אחרות, את יכולה לעבור עליהם עם מגבון לח לניקוי קל, או לחפוף אותם במים ושמפו כל כמה חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת שערות בסנטר-ניתן להוריד בלייזר?גליה27/06/2007
אותן שיערות עדינות, ומעצבנות שבסנטר, מלבד מריטה בפינצטה כל כמה זמן, האם ניתן להוריד לצמיתות בלייזר כמו שעושים ברגליים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה אפילציה ומה ההבדל מלייזר ?
גליה28/06/2007כן, מדובר בשערות בודדות שמה זה מעצבנות אותי שהם שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם רחלי מוכנה גם לתת לי עצה ?
גליה28/06/2007קוסמטיקאית בכירה נשמעת מקור מוסמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה נועה ורק שאלה קטנה...
גליה28/06/2007האם אפילציה לשיערות בסנטר יכולה להזיק באיזשהוא אופן, כי אם יש טיפה סיכון ולו הקטן ביותר, אני אעדיף להסתדר עם פינצטה. יש הרבה נשים שעושות אפילציה לשיערות בודדות בסנטר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגליה-אפילציה
נועה28/06/2007אין שום חשש באפילציה שנעשית במידי מומחית שמאבחנת נכון את הצורך שלך ויודעת לעבוד במקצועיות. רק הקפידי על מחט סטרילית בכל טיפול והגני על העור עם קרם הגנה בדרגה של לפחות 15 ושיהיה נטול שומן. חבל להמשיך עם הפינצטה-יש פתרון יעיל ופשוט-רק קחי בחשבון שלוקח זמן להפטר מכל השערות,כי הן גדלות במחזוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נועה.
גליה29/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגליה
רחלי אלמקייס30/06/2007תשובתי מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן :
1. ההבדל בין לייזר לאפלציה הוא שבלייזר עובדים על שטח גדול ואילו באפלציה עובדים שעאה שערה בעזרת מחט חשמלית.
באופן כללי לא מומלץ בכלל לעשות לייזר בפנים ולמה?
באופן טיבעי שערותנו ניזנות מקרני השמש, הפנים הם איבר שתמיד חשוף לשמש גם בחורף ארצנו שתופת שמש ולכן תמיד השיער יגדל בנוסף לייזר עלול לגרום לפיגמנטיה בכך שהוא יגרה את האינזימים שאחראים על שיחרור מלנין לשחרר מלנין אולי בכמות מרובה יותר התופעה עלולה להיות נפוצה ביותר בקרב אנשים מעשנים וכהי עור.
אז מה עושים משאירים שיער?
ממש לא רוני אם יש לך מעט שערות כהות בסנטר והשאר שערות פלומטיות עדינות ודקות הפיתרון הוא אפלציה באפלציה ניתן לבחור את השערות שברצונך להסיר, אבל אם יש לך ריבוי של שערות שחורות קשות אפשר גם בשעווה
אם בחרת באפלציה חפשי אפילטורית טובה כי פעולה לא נכונה של המחט יכולה לגרום לכתמים וגלדים שיביאו לצלקות אם את גרה באזור מודעין יש לי אפילטורית טובה שהיא מורה המון שנים לאפלציה שמה עטרת ויטלשטיין אם תרצי רשמי לי את האימיל שלך ואקשר בניכם ואשמח לעזור בכל שאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדשה עם אודם-איך לא מייבשים שפתייםגליה27/06/2007
מתביישת להודות, התחלתי רק עכשיו בגיל 37 להתאפר קצת אודם/ליפגלוס עם צלליות ומסקרה.
הבעיה שלי, שכל אודם שניסיתי עד עכשיו מייבש לי את השפתיים תוך כשעה. יש הרגשה של יובש בשפתיים.
יש כזה דבר אודם עם לחות, ואם כן מה המלצתכם ? ואם אין איך משפרים את המריחה ועושים אותה פחות מתייבשת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש מהאודם
שירה אוחיון27/06/2007לצערי, לא נתקלתי באודם שלא גורם ליובש הזה אבל זה משהו שצריך להתרגל אליו.
תנסי את הליפסטיקים של רבלון מסדרת COLORSTAY יש בהם יותר לחות מהרגילים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, תודה.
גליה28/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסי דקה
טל29/06/2007תקני את לובלו זה לא אודם זה שפתון כזה אני שמה אותו מתחת לאודם שאני רוצה לשים והוא ההכי לא מייבש הוא לא עולה הרבה .. ויש בכל הצבעים אפילו שקוף אז ככה שלא תיהיה לך בעיה .. באמת אני ממליצה עליו זה פתר לי תבעיה חח מקווה שעזרתי לך :]]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העצה ! אני אנסה
גליה01/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה דחופה בבקשה!!!!!דנה26/06/2007
אני צריכה המלצה דחופה למסכה טובה לפנים ... מסכה שתנקה ותעשה פעולות טובות לפנים...:) אם מישהו מכיר אחת כזאת שטובה.. אז אני אשמח להמלצה ..
תודה רבה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך למזכה לפנים..
דנה27/06/2007אני רוצה רק מסכה לפנים.. לא ערכה כוללת.. ואם את מכירה מסכה לפנים טובה . ולא יקרה במיוחד.. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הקטע?! כולם מקבלים תשובה.. ואני
דנה27/06/2007על שאלה פשוטה כזאת לא מקבלת..
וזו לא פעם ראשונה ולא שנייה שאני רושמת ולא עונים לי ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה לפנים-לרוני
נועה28/06/2007הי רוני, אני מקווה שלא אכפת לך שאני עונה לך. בתור קוסמטיקאית-חשוב לדעת לאיזה מטרה את רוצה מסכה, איזה סוג עור יש לך, בת כמה את וכו', על מנת להמליץ בהתאם. אשמח לקבל יותר פרטים ולעזור - יש המון סוגי מסכות פנים וכדי שתהיי מרוצה,כדאי להתמקד במטרה. כמו כן, האם את משתמשת במוצרים מסויימים ומה התקציב שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנועה , אני מודה לך על היחס ושמחה
דנה28/06/2007שענית לי .:)
אז ככה יש לי עור שהוא לא שמן, פה ושם מעט פצעונים =\...בעיקרון עור רגיל.. אני בת 17 וקניתי מסכת פנים של קרליין לניקוי עמוק למראה זוהר ונקי..
מה דעתך על המסכה?
ואולי את יודעת אם מאכלים מטוגנים או סוכריות, שוקולודים, עוגות וכו,.. עשווים לגרום לפצעים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני- על מסכה
נועה28/06/2007הי רוני,אינני מכירה את המוצרים של קרליין במיוחד,אך אם זו מסכת ניקוי,נראה לי שזה מתאים. מה שחשוב הוא להקפיד על ניקוי יומיומי של הפנים עם סבון ולחות לעור מעורב-שמן ולא לחטט בפנים.כמובן שאוכל שומני לא מוסיף בריאות,אך אין הוכחות שהוא משפיע לרעה על פצעונים בפנים. מה שאת חווה כרגע אופייני לגילך,בעיקר בגלל השפעות הורמונליות - מה לעשות: זה הגיל הפחות נעים מבחינת עור הפנים, אבל בהחלט יש מה לעשות כדי לשפר ולשמור עליו.השתמשי בפילינג פעם-פעמיים בשבוע,במסכה מטהרת שמנקה נקבוביות,ובניקוי יומיומי - ותהני מהשנים היפות האלה.
אשמח לעזור בהמשך, נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה תודה רבה!
דנה29/06/2007תשובה עניינית וטובה. =]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
רחלי אלמקייס30/06/2007רוני שבוע טוב שמי רחלי מנהלת פורום קוסמטיקה עניתי לשאלתך בעבר אבל בגלל תקלה תכנית תשובתי לא הופיעה, ראשית אבקש סליחה והענה לך שוב.
ברצוני לידע אותך שישנם סוגי מסכות שונים שמתאימים לעור עפ"י מצבו מסכה תפקידה אינה לנקות
תפקיד המסכה משתנה לפי החומר הפעיל שבתוכה לדוגמא להזין את העור, לטהר את העור, להניק לעור לחות וכו, לא ציינת מה סוג עורך לכן איני יכולה לכוון אותך למסכה ספציפית את יכולה לראות קוסמטיקאית שתאבחן את עורך ותמליץ לך על תכשירים בניהם מסכה חפשי קוסמטיקאית שעובדת עם דרמלוגיקה, אם ברצונך להגיע אלי אשמח להעניק לך את הייעוץ אני נמצאת במספרה של הגדול מכולם בתחומו שוקי זיקרי בסניף ת"א ברחוב בן יהודה 183
מספר הטלפון שם 03 - 5441522 בקשי לדבר איתי, בכל שאלה נוספת אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא קיבלתי תשובה-בנושא מחט חשמליתיעל26/06/2007
רציתי בבקשה לשאול האם קוסמטיקאיות יכולות לטפל גם בהוצאת נגע עור ע"י מחט חשמלית.
יש לי מעין יבלת קטנה שיש להסירה עם מחט חשמלית
והייתי שמחה לדעת אם קוסמטיקאיות יכולות לטפל בזה או רק רופא עור?
שנית אשמח לדעת בערך כמה יכול לעלות טיפול זה (שאורך לדעתי 2 דקות מקסימום).זה לא בפרצוף כך שזה עוד יותר פשוט בוודאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לחתונה
נועה27/06/2007מזל טוב לך !! כל מאפרת מקצועית וטובה תדע לאפר אותך כמו שצריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
רחלי אלמקייס30/06/2007שבוע טוב לא רשמת איפה היבלת אבל עליך לדעת שלקוסמטיקאית אסור לעשות שום פעולה פולשנית הכוונה שהיא חודרת לדרמיס עליה לטפל רק בנגעים חיצונים וגם לא בכולם אפשר לגעת ולטפל אם הקוסמטיקאית שהלכת אליה היא דרמטולוגית רופאת עור אז מותר לה בכל מקרה אמליץ לך לבקר רופא עור בקופת חולים, בהצלחה ואשמח לדעת לשמוע מה עשית ואיך נפתר הדבר רישמי לי את האימייל שלך שנוכל לתקשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפורבעיית איפור26/06/2007
היי, שמי אביבית ובעזרת ה' אני מתחתנת בדצמבר היתי רוצה מאוד יעוץ לגבי איפור ליום החתונה
מסיבה פשוטה שאין הרבה מאפרים לדעתי שיודעים לאפר/להתאים איפור לעור כהה וזאת על סמך ידע התבוננות בכלות איתיופיות...
דרך אגב אני איתיופית למי שלא הבין....
אשמח לתגובה מקצועית....
תודה מראש....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
שירה אוחיון27/06/2007קודם כל זה בכלל לא בעיה.
את צריכה לשים לב שהמאפרת שמאפרת אותך תשתמש במייק-אפ זהה לגוון העור שלך (יש נטייה לבחור בגוונים דומים ולא מחמיאים)
בנוסף, תקפידי לבחור בצבעים שמתמזגים עם גוון העור ולא בצבעים נוגדים (למשל ורוד, כתום, אפרסק, וזהב יתאימו לך הרבה יותר מכחול, טורקיז, וסגול)
הקפידי שהסומך יהיה בגוון ורוד או כתום אבל שיהיה מאוד טבעי, והשפתיים זה כבר לבחירה שלך.
מקווה שעזרתי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאלה בקשר לאיפור עינייםגלית25/06/2007
היי, יש לי עיניים בצבע ירוק בהיר והעיניים שלי שקועות (או כמו שאני אוהבת לקרוא להם- עיניים בוכיות) וקטנות.
רציתי לדעת איך אני יכולה להתאפר באיפור לא כבד מדי שיתאים לגיל שלי (17.5) כדי שהעיניים שלי יראו יותר גדולות וכדי שיהיו יותר "מורמות".
ויש לי עוד שאלה- מה אני יכולה לעשות כדי "להקטין" את האף עם איפור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור עיניים
שירה אוחיון27/06/2007בגלל שהעיניים שלך קטנות, אני ממליצה פחות להתעסק עם החלק העליון. זאת אומרת להניח על החלק העליון צללית טבעית כל שהי ולהתרכז יותר בתיחום התחתון. הצבע לתיחום יכול להיות בכל צבע שתבחרי רק חשוב שלא יהיה עבה מדיי ושיזרום עם הצורה של העיין (לא לעשות קו ישר מתחת העיניים) בנוסף אני ממליצה לך לשים מסקרה (בלי להתקמצן) וגם עפרון שחור בתוך העיין. נכון, יש אומרים שהוא מקטין אבל הוא מאוד מבליט. אז אולי העיין לא תראה גדולה, אבל היא תראה מאוד מודגשת.
לגבי האף, בחרי צללית חומה טבעית בגוון שהכי דומה לגוון העור שלך ולא מבריק ותניחי אותה בצידי האף (מעל הנחיריים) צריך מיומנות לסוג הצללה כזו, ולכן יכול להיות שבפעמים הראשונות זה לא יראה כל כך טוב...
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה :-)
גלית28/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצטלם טובלאה24/06/2007
שלום עיינתי קצת בפורום פעם ראשונה בשבליל ויש עצות נהדרות שאני בהחלט הולכת לנסות כמה מהן.אז תודה רבה.
לשאלתי: אני מתאפרת בסגנון בוהק וזוהר בדכ ואני די אוהבת את זה ומרוצה
הבעיה היא שבתמונות זה לא נראה טוב בדכ זה יוצא מידי מבריק ולא יפה . מה אפשר לעשות בקשר לזה?
תודתי מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור מבריק
שירה אוחיון27/06/2007את צריכה לבחור בצלליות מבריקות טבעיות שקרובות לגוון העור ולא צלליות לבנות מדיי או צהובות מדיי. ההברקה צריכה להראות כמו משהו טבעי שבוקע מהעור ולא כמו משהו מאולץ. חשוב לבחור בצלליות ובשימרים בגוונים טבעיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמלוגיקהמיטל24/06/2007
האם ניתן להשתמש בסבון ובמסיכה אנטי בק של דרמלוגיקה בתקופת הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטל
רחלי אלמקייס24/06/2007ראשית מאחלת לך מזל טוב
לשאלתך בתקופת ההריון כבר מתחילתו מותר להשתמש בכל מוצרי דרמלוגיקה.
הסבון והמסכה שצינת בשאלתך הם מסדרה לעור אקנתי בעיתי האם זה סוג עורך את סובלת מאקנה?
בכל שאלה וייעוץ אשמח לענות רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי , תודה רבה על התשובה
מיטל24/06/2007סוג העור שלי שמן עם פצעונים.לגבי המסיכה לפנים רשום שהיא מכילה רטינל האם רכיב זה מסוכן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיטל
רחלי אלמקייס30/06/2007רטינל הוא נגזרת של רטינול מרכיב שאסור להשתמש בו כשאת בהריון,אם את צריכה עזרה בהתאמת תכשירים או בייעוץ או שתכתבי לי או שתכנסי אלי לקליניקה אצל שוקי זיקרי בת"א ברחוב בן יהודה 183 הטלפון שם 03-5441522
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמלוגיקה משתמשת ברטיניל
דנה24/06/2010בכל הלחויות שלה
לא רק שזו לא נגזרת טובה של ויטימין A הנגזרת הנחשקת היא רטינול
לכן מומלץ לא להשתמש בלחויות של דרמלוגיקה בעת הריון אלא לחפש מוצרים המותאמים
להריון ולתקופת ההנקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרון שחורדנה19/06/2007
למה כל הזמן כשאני מורחת עיפרון שחור בעין אז הוא נמרח לי מהר..ובמיוחד הוא מתרכז באזור הצדדי של העין (לכיוון האף)אני לא מבינה מה הבעיה....אפשר לציין גם שהעיפרונות שלי לא זולות יש לי של כל מיני חברות כמו לנקום סיסלי דוינורה וקליניק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון שחור
שירה אוחיון19/06/2007כן, זה קורה לפעמים... את צריכה להניח את העפרון בשתי שכבות, ועליו לעלות עם צללית שחורה.
קחי מכחול קטן ותניחי את הצללית בעזרתו על הפרון השחור. הצללית תייבש את העפרון ותמנע ממנו לזוז למשך שעות רבות.
מה גם שעפרון לעיין צריך חידוש במהלך היום היות והעין מפרישה נוזלים כל הזמן. נסי את הטיפ עם הצללית הוא הכי טוב שאני מכירה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר קדרשנהב19/06/2007
האם משהי שמעה על המוצרים האלו ומהו טיבם??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר קדיר
שירה אוחיון19/06/2007אני מכירה את המוצרי איפור שלו והם נהדרים. הם אומנם לא נועדו לאיפור מקצועי, אבל לשימוש ביתי שלך, אין מוצרים טובים יותר.
לגבי מוצרי הקוסמטיקה, לי אישית יש את הסרום לילה שלהם והוא נהדר. שאלי את רחלי לגבי שאר המוצרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרים של ד"ר קדיר-לרחלי
שנהב20/06/2007קניתי את קרם הלחות עם SPF 30 שמשולב עם מייק אפ. אני שוקלת לקנות את קרם ההבהרה. האם את ממליצה עליו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)