מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תעזרו לילובה01/05/2007
שלום רב,
אני התחלתי אתמול להשתמש בקרם הבהרה מחברת הולילנד קוסמטיק(השתמשתי לפני 3 שנים בקרם הזה).משום שיש לי פצעי פגמנציה
שאלתי היא שהקוסמטיקית לא אמרה לי לקנות את הסרום אמרה לי לסיים רק בלילה למרות שהקוסמטיקית שהמליצה על הקרם לפני שלוש שנים נתנה לי סרום לסיים באיזורים שאני לא סמה עליהם את הקרם.
האם אפשר להשתמש בקרם בלי הסרום.
האם אפשר להשתמש בקרם בזמן שמתתכננים הריון.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עניתי לך
הילה01/05/2007אך תשובתי נמחקה לה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללובה
רחלי אלמקייס01/05/2007לובה נתחיל מכך שאבקש שצרשמי לי את שם הקרם יכול להיות שזה קרם לילה מסדרת אלפא ביתא או קרם ההלבנה של הולילנד - חשוב לדעת.
ללא שום קשר אם את בהריון או מתכננת הריון אסור לך להשתמש בשום מוצר הבהרה.
ניתן להשתמש בקרם ללא הסרום, כמו שרשמתי בהתחלה ציני את שמו של הקרם מעל האריזה ואם אינך בהריון ואשמח להגיד לך במפורש איך משתמשים בתכשיר ואם צריך תכשירים נילווים.
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עינייםלין01/05/2007
אני צריכה עזרה לגבי איפור עיניים..צבא , אופן וכאלה..
העיניים שחי גדולות.. אנשים אורמים שזה יפה.. וכנראה הם צודקים.. אם מדגישים. זה..א בל אני לא יודעת איך..
מה שבטוח הוא שאני שמה עיפרון שחור מתחת לעניים( כאילו בפנים) כדי להקטים את העין שלא תהיה כמו עין ביצהץ. עיניי צפרגע.. אבל אני רוצה להדגיש אותם באופן מיוחד.. לא הרבה איפור וצלליות בכל הצבעים... פשוט איפור רגיל..א בל שיהיה יפה
בבקשה תעזרו לי :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור פשוט ויפה
שירה אוחיון01/05/2007אחרי שמרחת מייק-אפ בגוון העור שלך ופידרת אותו בעזרת פודרה שקופה, מרחי מעט מאותו מייק-אפ גם על העיניים (זה יגרום לכל מה שתשימי להשאר שעות רבות בלי לרדת)
מרחי צללית בגוון טבעי (ורדרד, שמנת, אפרסק, )
הצללית יכולה להיות גם מבריקה אם בא לך מראה זוהר יותר.. את הצללית הטבעית את מורחת על כל שטח העיין מקו הריסים ועד הגבה.
לאחר שמרחת צללית טבעית קחי צללית כהה יותר (כל צבע שבא לך) ועם מכחול קטן הניחי אותה צמוד לקו הריסים העליון וטטשטשי אותה כלפי מעלה. חשוב שתקחי כמויות קטנות של צללית כהה כל פעם. את אותה צללית כהה את יכולה למרוח גם צמוד לקו הריסים התחתון.
המון מסקרה על הריסים, עפרון שחור בתוך העיין אפשר רק אם בא לך.
מבטחיה לך שאם תעשי את זה נכון את תצרי איפור מוקפד אך טבעי מאוד. צפי להמון מחמאות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלליותבתיה30/04/2007
יש לי עיניים ירוקות,האם עלי להתאפר עם צלליות ירוקות,או להתאים את הצללית לצבעי הבגד?תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלליות לעיניים ירוקות
שירה אוחיון01/05/2007את בהחלט יכולה להתאפר בצלליות ירוקות (הן ידגישו יותר את הנוכחות הירוקה)
אבל מה שבאמת יקפיץ את הגוון הירוק הן דוקא צלליות בגוון אדום (שזה אומר ורוד, בורדו, סגול וכל גוון שיש בו אדמומיות.)
מה גם שאת יכולה להתאים את הצלליות לבגד בנגיעות קלות של אותו צבע, רק חשוב לא להגזים, ואם האיפור בעיניים קצת "כבד" הסומק והשפתיים יהיו בגוון טבעי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעיצה בנוגע לתיחום העין+שחורהדס30/04/2007
בעיה כל הפעמים שבהם אני מניחה פס שחור בעפעף התחתון של העין הוא בהמשך נמרח לי על הפנים. ניסיתי כמעט את כל סוגי העיפרונות. איך ניתן למנוע מהשחור להמרח ושישאר קבוע להמשך היום או הערב?
אודה מאוד על עזרתכן ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה בכותרת "עפרון נוזל"...
שירה אוחיון01/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עפרון בתוך העיןענבל30/04/2007
אני משתמשת בעיפרון כחול של חברת אייל מקיאג' בתוך העין. לא משנה מה אני עושה, העפרון נמרח במהלך היום ויצר "נזילות" בצידי העין.
מה עליי לעשות בכדי למנוע את התופעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון נוזל...
שירה אוחיון01/05/2007את יכולה לקחת צללית בגוון שדומה לגוון העפרון ולהניח אותה בעדינות על העפרון שמרחת בתוך העיין.
הצללית תייבש את העפרון ותגרום לו להיות פחות שמנוני, וכך גם לשרוד לשעות רבות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מסתירים עיגולים שחורים ?דניאל30/04/2007
אני שמה מייק-אפ אבל זה לא ממש מסתיר, איך מסתירים אותם???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים שחורים
רחלי אלמקייס30/04/2007דניאל באיפור עיגולים כהים מסתירים בעזרת קונסילר המגוון רחב על הקונסילר להתאים לצבע שמתחת לעין חברתי לפורום הילה תשמח לעזור לך בכל הקשור לאיפור, כתבתי מספר תשובות מפורטות בפורום על כהות מסביב לעיניים,אם הכהות נובעת מבעיה רפואית (מחסור בויטמינים או בעיה בכבד) יש לפנות לרופא,אם הכהות נובעת מבחינה גנטית או חוסר שינה הקוסמטיקה אינה מבהירה לחלוטין אבל ישנם תכשירים שמטפלים בכהות ב70% ורואים הבדל משמעותי,
דוגמא לתכשירים מומלצים על סמך נסיוני:
1. פיטו קונטור של חברת יונקה - מומלץ מאוד.
2. קרם ליפוזום לעין של אינה רויאל.
3. קרם עיניים של אם. די פורמולשיין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור שפתייםנעמה30/04/2007
שלום לך
שמי נעמה אני בת 29 השפתיים שלי די בהירות ואודמים שאני משת
יורדים דיי מהר וזה לא נראה ממש יפה מה אפשר לעשות?
בתודה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפסטיקים
שירה אוחיון01/05/2007יש לחברת רבלון סדרה שנקראת COLORSTAY האודמים שלהם עמידים למשך שעות רבות, ובנוסף מגיעים במגון צבעים שיכולים להתאים לכל מטרה. מגוון טבעי ועד לגוון כהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת פתרון לצלקות ונקבוביותגלי30/04/2007
אני בת 26. כבר שנים שאני סובלת מפצעי אקנה, ביליתי אצל רופאי עור , קוסמטיקאיות ושום דבר לא עזר. בשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית בפצעים. גם העור שלי כבר לא שומני. אני תולה את זה במוצרי הקוסמיקה של חברת "הרבלייף" שבהם אני משתמשת באדיקות ומאד מרוצה. הבעיה העיקרית שמפריעה לי היא הצלקות הרבות שנשארו לי על הפנים- מעין שקעים. בנוסף נשארו לי על הפנים המון סימנים אדומים. איזור הלחיים והאף מלא בנקבוביות- כמין קליפת תפוז.- הסרת הנקודות השחורות אינה עוזרת לזה. אני רוצה מאד עור חלק. האם יש לי איזושהי תקוה? אני מאד חוששת מקוסמטיקאיות שיהרסו לי את העור עוד יותר. מה לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלי בענין הצלקות מאקנה
רחלי אלמקייס30/04/2007ראשית נתחיל שאין לך מה לחשוש מקוסמטיקאיות קוסמטיקאית שלוקחת על עצמה אחריות יודעת מה היא עושה,אין סיבה להרס הפנים.
צריך להבין שבקוסמטיקה אין קסמים ולרוב טיפול בצלקות אינו 100% ולמה? כי צלקת הינה פגיעה בשכבת העור השניה הדרמיס שאליה קוסמטיקאית לא מגיעה.
יחד עם זאת לקוסמטיקאית יש עדין פיתרון ואחרי מספר טיפולים העור יקבל מרקם הרבה יותר אחיד ובעל טקסטורה יפה יותר.
קשה לי לייעץ לך מבלי לראות את עומק הצלקת אבל אמליץ לך באופן כללי :
1. חפשי קוסמטיקאית שעובדת עם דרמטולוג ( אבל לעולם אל תעשי פילינג כימי עמוק) - אני יכולה לחפש עבורך אם את מעונינת,(רשמי לי את האימייל שלך).
2. עברי סידרת טיפולים של פילינגים אצל קוסמטיקאית שעובדת עם אחת מהחברות יונקה, דרמלוגיקה, הולילנד, קוסמטיקס שוב יכול להיות שחברה מסוימת תהיה טובה עבורך אבל עבור מטופל אחר לא תלוי במצב העור ובצלקות
מקווה שעניתי לשאלתך אשמח לקבל תשובה ולעזור לך
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מסירים נמשים מעור הפנים?חן29/04/2007
קראתי "בתרופות סבתא" מסכה להבהרת נמשים...למשל
"להבהרת נמשים ניתן לערבב חומץ במיץ חזרת, ובעזרת צמר גפן אפשר למרוח על האזורים המנומשים. "
האם זה יעזור לי? או שזה עוד יותר יהרוס לי את עור הפנים?
אני חייבת דחוף מסכה משהו שיבהיר את הנמשים,
אני לא רוצה קרמים, או משהו, מפני שלא נראה לי שזה כל כך יעזור נגד נמשים...אבל אם את כבר ממליצה לי על קרם אני מקווה שמנסיון את ממליצה לי עליו.
אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור לי בקשר למסכת נמשים.
תודה מראש.
ד"א אני בת 17.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה...
חן29/04/2007תענו לי פה בקשר לשני השאלות, במייל אני לא יכולה לראות את התגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף! בקשר לעור אדום בלחייםחן29/04/2007
כשאני נכנסת מקור אל חום הלחיים שלי הופכות להיות אדומות
אני לא יודעת איזה קרם, או איזה מסכה, או טיפול יוכל להפסיק מהלחיים להאדים.
בבקשה תעזרי לי.
תמליצי לי סוג של קרם, או מסכה, אבל מניסיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור אדום בלחיים
רחלי אלמקייס30/04/2007לפי הפרטים שמסרת בשאלה האדמומיות אינה באופן קבוע, נכון?
אם האדמומיות באופן קבוע יתכן ויש לך רוזציאה ולכן עליך לפנות לרופא עור, אם האדמומיות אינה במצבים מסוימיים את יכולה לטפל בקוסמטיקה במוצרים הבאים :
1. למרוח מדי ערב סרום סופר אמוליין.
2. להשתמש בנוסף ללחות בקרם טיפולי מס11 של חברת יונקה.
3. פעם בשבוע עשי מסכה לחותית הידרטנט 60 של יונקה.
יחד עם הטיפול הקוסמטי רצוי להקפיד על מספר כללי כדי להגיע לתוצאה מקסימלית:
א. השתדלי לשתות כמה שפחות משקאות שמכילים קופאין.
ב. אל תעשי תנועות ממריצות לפנים כמו עיסוי וכו'.
ג. הימנעי מלשטוף את פנייך במים חמים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצה מהירהלובה29/04/2007
שלום רב,
אני התחלתי אתמול להשתמש בקרם הבהרה מחברת הולילנד קוסמטיק(השתמשתי לפני 3 שנים בקרם הזה).משום שיש לי פצעי פגמנציה
שאלתי היא שהקוסמטיקית לא אמרה לי לקנות את הסרום אמרה לי לסיים רק בלילה למרות שהקוסמטיקית שהמליצה על הקרם לפני שלוש שנים נתנה לי סרום לסיים באיזורים שאני לא סמה עליהם את הקרם.
האם אפשר להשתמש בקרם בלי הסרום.
האם אפשר להשתמש בקרם בזמן שמתתכננים הריון.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרום בעצם עוזר
הילה30/04/2007לקרם הלחות לחדור טוב יותר לעור. אם הקרם בעל חדירות טובה, לא צריך סרום (לדעתי) וזה גם סתם עוד הוצאה...
לגבי תכנון ההריון: ראשית, בהצלחה. דבר שני, הכל תלוי בחומרים שהקרם מכיל, לא מכירה אז איני יכולה להמליץ לך.
נסי לקרוא מהם המרכיבים וחפשי אינפורמציה, אפילו באינטרנט.
בהצלחה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפניםk29/04/2007
רחלי שלום,אני בת 25 ויש לי פצעים בפנים
אשמח מאוד ליצור איתך קשר
אם תוכלי לרשום את המייל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר k
רחלי אלמקייס14/06/2007היי איני יודעת את שמך אבל ביקשת ליצור עימי קשר רישמי לי את האימייל שלך ואחזור אליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יש לי בעייה..נתנאל נגאוקר28/04/2007
אני מגלח את השיערות באיזור הפנים ויום אחרי גודל לי קצת
מה עליי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונן יקירי
הילה28/04/2007זה מאוד טבעי...
יש גברים שמתגלחים על בסיס יומיומי ויש כאלו שפעם-פעמיים בשבוע מספיק להם.
השיער שלך פשוט צומח יחסית מהר.
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער מהיידיםdanit28/04/2007
שלום.. יש לי המון שיערות על היידים לכן חשבתי להוריד אותן בשעווה.. יש לי בעיה הורמנלית ואני נוטלת כדורי דיאנה בתור קצת עזרה.. האם אני אוכל לעשות שעווה במקביל לכדורים..? הם זה יגדל מהר או שייקח הרבה זמן עד שיגדל..? או שאולי כדאי לנסות טיפולים אחרים.. לייזר איני יכולה בגלל בעייתי ובגלל שאניבעלת עור שחום.. אה עווד שאלה האם שעווה עושה קוצים?
תודה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני חייבת לציין
danit28/04/2007שהתופעות ללואי הם נשירת שיער.. ואני כל הזמן נוטלת את הכדורים האלה זה לא שאני יפסיק איתם.. אז ההפך מדוע שיצמח יותר שיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על יובש חצי'קונים ושחורים בפניםשיר26/04/2007
היי אני בת 17 ויוצאים לי תמיד פצעי בגרות לא רק קטנים אלה גדולים וגם בולטים וההיתי רוצה לדעת מה אני יכולה לעשות כדיי שכל הפצעים יעברו לי והיו לי פנים חלקותת קראתי באיזשהו מקום ששטיפת פנים בחומץ עוזר לפצעים להיעלם האם זה נכון ?זה לא יכול להיות מסוכן לעור? ואם זה מותר אז לאיזה חומץ מיתכוונים ואיך עושים ?
ויוצאים לי גם שחורים לא רק באף אלה גם במצח ובסנטר וזה ניראה כמו חורים כאלו ואני הוצאתי כמה שהצלחתי להוציא וזה חזר מה אנ ייכולה לעשות בקשר לזה ?
ויש לי גם יובשש בפנים תמידד ובמיוחד אחרי מיקלחת העור שלי נורא יבש אני לא שמה כלום לפנים אני רק שוטפת אותו במים פעם ביום וכשאני מיתקלחת .אני לא שמה גם קרמים לפנים כי אני מפחדת שזה יזיק כי יש לי עור צעיר ואני מפחדת שהקרמים יזיקו לי לעור ויעשו כתמים וקמטים וכל זה ואם אני צריכה לשים בכל זאת איזשהו קרם אז תמליצי לי על קרם לפנים צעירות שזה לא יזיק לי לעור וגם אמרו לי שאני יכולה לימרוח שמן תינוקות בפנים האם זה מותר ועוזר?
מחכה לתשובות שלך אני מקווה שתוכלי לענות לי על כל השאלות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה תודה
שיר27/04/2007תודה רבה על התשובות שלך
רק עוד דבר אחד את את חושבת שאני לא יכול לטפל בבעיה של השחורים בלי קוסמטיקאית ? אני מפחדת ללכת לקוסמטיקאית
חברה שלי אמרה לי שפילינג עוזר לשחורים להיעלם זה נכון?מותר לי להישתמש בזה ?היא אמרה זה פילינג לצעירות
וגם בקשר לחצי'קונים אני יכולה לעשות משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שוב..
הילה27/04/2007אז ככה,
לגבי שחורים, פילינג לדעתי לא ממש יעזור להוציאם, אולי חלקית ובטח לא את העמוקים.
בנוסף, לעשות פילינג כשיש פצעים בפנים זה ממש לא נכון, את יכולה לגרום יותר נזק.
אם תקבלי המלצה על קוסמטיקאית טובה ולא תפני סתם למישהי שאת לא מכירה, אני לא רואה סיבה לחשוש. באופן אישי, אני מאמינה שתוכלי להתחיל לטפל בפנייך בדרך אחרת, יותר עדינה, על מנת להבריא את הפצעים ואת עורך (הבעיה היא פנימית ולא חיצונית).
אם את מעונינת בטיפול טבעי - באמצעות צמחי מרפא, את מוזמנת לפנות אליי ואשמח לכוון אותך.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)