מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על מייקאפ מינרלייעל04/06/2007
היי
קודם כל האם הוא טוב?
שמעתי על המייקאפ המינרלי של איל מקיאג' שהוא בצורת אבקה כמו פודרה. האם הכיסוי שלו טוב והאם הוא מומלץ לדעתכן? ניסיתי אותו והוא הרגיש מאוד נעים, כאילו שלא שמתי מייקאפ (ואני לא אוהבת מייקאפ) אך מחירו יחסית יקר (מעל 300 ש"ח) האם אתן מכירות מייקאפ דומה למייקאפ זה טוב לא פחות ובמחיר יותר סביר? אשמח להצעות ודיעות.
חשוב לי לציין שאני מעוניינת במייקאפ שבא בצורה דומה (בצורת אבקה וירגיש קל).
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן..
שירה אוחיון04/06/2007את יכולה לנסות את המייק-אפ מספרת STUDIO FIX של חברת MAC אני לא יודעת אם הוא מינרלי, אבל המרקם שלו דומה מאוד לזה שציינת.
לגבי הכיסויי שלו, יש לו כיסויי מצויין, אם כי הוא לא מתאים לעור פנים יבש.. אני ממליצה לך לנסות את הטסטר בחנות, ולהסתובב איתו כל היום. בערב תוכלי לראות עג כמה הוא עמיד, ולפי זה לקבוע אם הוא מתאים לך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירה, תודה על התגובה ושאלה
יעל04/06/2007את מתכוונת שהמרקם דומה כלומר שהוא גם בצורת אבקה (תפזורת) כמו פודרה? כי אני לא אוהבת מרקם כמו מוס או נוזלי וכן חשוב לי שזה יהיה כמו אבקה. המון תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמרקם הוא אבקתי
שירה אוחיון06/06/2007ויש מוצר דומה גם לחברת מאדינה מילאנו. המייק-אפ שבא במרקם מוס הוא לדעתי סוג של גימיק שירד מהמדפים מהר מאוד. הוא איום ונורא, ואני לא ממליצה עליו בכלל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהלימור04/06/2007
ברצוני לרכוש קרם פנים של יונקה, היכן ניתן להשיג קרם זה קרוב לאזור מגורי שברמת ישי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
רחלי אלמקייס04/06/2007בקשר למוצרי יונקה אם איני טועה רמת ישי זה בצפון, אבדוק לגבי קוסמטיקאית שקרובה אליך
בנוסף ניתן לרכוש יונקה בסניף הראשי ברעננה אם את מעונינת כתבי לי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי אלמקייסרשא03/06/2007
היי..תודה על התגובה. אשמח מאוד אם תוכלי באמת לעזור לי כדי למצוא מקום בו עושים שעוות פנים כמו שצריך עם השלבים הנחוצים . אני גרה בטייבה (משולש) אז אם את מכירה מישהי בכ"ס או באזור לא תהיה לי בעיה להגיע לשם. ושוב תודה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרשא
רחלי אלמקייס03/06/2007אבדוק ואחזור אליך בתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה המלצה למייק אפ לעור בעייתישני31/05/2007
עם פצעונים אני מחפשת מייק אפ טוב שלא עושה נזק לעור מחברה טב במחיר סביר
תמליצו לי על משהוא
2.איך אני יכולה להסתיר את הפצעונים שמעתי על מתקן גוון מה זה והאם הוא עושה נזק לעור ואיפה ואז חברות כדאי
3.או להסתיר אותם עם קונסליר והאם זה גורם לנזק בעור ובמיד ולא איזה מומלץ
הבנתי שחשוב שהמוצר יהיה ללא שמן ולא חוסם את הנקבוביות האם יש קונסליר או מתקן גוון כזה ?
תענו לי בבקשה ,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שני
שירה אוחיון01/06/2007ראשית, מייק-אפ וקונסילר לא יכולים לגרום לנזק בעור הפנים אם מקפידים לנקותם ביסודיות בסוף היום.
את צריכה מייק-אפ על בסיס מיים בלבד ולכן אני ממליצה על מייק-אפ "לייט" של חברת מאדינה מילאנו. הוא מאוד קל ואורירי על הפנים ועם זאת נותן כיסוי מצוין. וכך העור יכול לנשום במהלך היום ולא לגרום לנזק...
לגבי מתקן גוון (שגם לא גורם לנזק) תוכלי למצוא אותו רק בחנויות לאיפור מקצועי (כמעט בלתי אפשרי למצוא אותו בפארמים) הוא מגיע בנוזל או בסטיק אני ממליצה על הסטיק היות והכיסוי שלו טוב יותר. את צריכה את הגוון הירוק- שמגיע בגוון מאוד בהיר וצריך להניח אותו רק על האיזור האדמומי. אח"כ להניח את המייק-אפ כרגיל. הירוק מנטרל את האדום ובכך גורם לגוון אחיד יותר.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לעינייםאיילת31/05/2007
אני בעלת עינים כחולות אפורות,ובהירה מאוד-על אילו צלליות,מסקרה ועיפרון עיניים את ממליצה?
בתודה
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי איילת
שירה אוחיון01/06/2007לגוון העיניים שלך הייתי ממליצה על כל הצבעים האדומים (ורוד, סגול, בורדו, אפרסק, כתום ועוד...)
בהירים או כהים כל צבע שמכיל אדום ידגיש את גוון העיניים שלך.
לגבי מסקרה ועפרון זה כבר ענין של טעם אישי... כל מסקרה נותנת אפקט אחר לריסים. יש כאילה שיוצרות אורך, עובי, או הדגשה טבעית בלבד.. את צריכה לבחור את הסגנון המועדף עליך ולפי זה למצוא מסקרה. תצייני לי איך את אוהבת את הריסים שלך ולפי זה אוכל להתאים לך מסקרה מתאימה.
עפרון העיניים יכול להיות בכל צבע שתרצי מלבד כחול או אפור. עפרון בגוון עיניים (כשהעיניים בהירות) יכול לגרום למצב של חוסר מסגרת לעיניים.
צייני בפני איזה סגנון איפור את אוהבת ואוכל להסביר לך איך לבצע אותו..בהצלחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה טיפולליאור30/05/2007
שלום רחלי
אני בת 23 וסובלת מפיגמנטציה של אקנה. עברתי טיבול אנטיביוטי וירדו לי הפצעים באופן משמעותי אך נשארו צלקות והייתי מעונינת בקוסמטיקאית שעושה פילינג להוריד את השיכבת עור הזו.
אשמח לשמוע כל המלצה בנושא
אני חיפאית דרך אגב
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאור
רחלי אלמקייס03/06/2007לגבי שתי שאלותיך
אבדוק לגבי קוסמטיקאית בחיפה שעובדת עם יונקה
בכל מקרה אחזור עם תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי יש את אותה הבעיה ואני אשדודית
שני08/06/2007צריכה גם המלצה על קוסמטיקאית באזור , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשני
רחלי אלמקייס14/06/2007אם תירצי אשמח לטפל בך בקליניקה שלי הנימצאת בת"א במספרה של שוקי זיקרי
בכל דרך שתבחרי שהיה לך בהצלחה
רישמי לי את האימיל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור
רחלי אלמקייס14/06/2007בדקתי אומנם לקח לי לא מעט זמן אבל מה לעשות אני יסודית בעבודתי מצטערת איני מכירה באופן אישי את הקוסמטיקאית שנתנו עבורי לכן איני רוצה לקחת אחריות .
אבל בכל מקרה אשמח לעזור לך באופן אישי אם תירצי להגיע אלי לטיפול פנים אני נימצאת בת"א במספרה של שוקי זיקרי בבן יהודה 183 רישמי לי את האימייל שלך ואנסה לעזור
בכל מקרה שהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטאויט טיפול קוסמטי:זהר30/05/2007
האם בזמן טיפול ברטאויט מותר לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית? האם יש משהו שצריך להזהר ממנו בזמן הטיפול ברטאויט?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
נועה30/05/2007לא עושים טיפולים בזמן טיפול רפואי כזה,אלא בהמלצת רופא. חשוב לשתות הרבה מים כי הטיפול מאוד מייבש ולהזהר משמש עם קרם הגנה נטול שומן. הקפידי על נקיון העור וקרם לחות ללא שומן ושתייה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהעמית30/05/2007
שלום
הייתי מעוניינת לדעת היכן ניתן לרכוש מוצרי יונקה באזור אשקלון?
תודה מראש
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יונקה בת"א
אורית30/05/2007היי רחלי,
היכן ניתן להשיג את המוצרים בתל אביב? וברמת השרון?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהרותם29/05/2007
היי וערב טוב...
רציתי לשאול היכן ניתן לקנות מוצרים של חברת יונקה, שמעתי עליהן המלצות רבות ומרובות.
אשמח לעדכונך.
תודה
רותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פ"ת
רותם29/05/2007סליחה שלא ציינתי, אני גרה במושב סמוך לפתח-תקווה, כפר-סבא,ראש העין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי יונקה
רחלי אלמקייס29/05/2007לכל הגולשות היקרות
בענין מוצרי יונקה את מוצרי יונקה ניתן לרכוש רק אצל קוסמטיקאיות שעודבות עם יונקה ומורשות מטעם יונקה או במשרדים של יונקה הנמצאים ברעננה, לכל הגולשות שכתבו ומעונינות אני רחלי היה במשרדים ברעננה ביום חמישי הקרוב מהשעה עשר, מי שרוצה תשאיר לי את האימייל שלה ואני אשלח לה נתונים
בהצלחה
לרותם בנוסף אנסה לבדוק קוסמטיקאית באזורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יונקהורד29/05/2007
שלום לכולם,
אשמח לקבל המלצה היכן ניתן לרכוש את מוצרי יונקה באיזור נתניה.
תודה מראש:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לורד
רחלי אלמקייס29/05/2007ראי תשובה שכתבתי על מוצרי יונקה לרותם,
ובנוסף אבדוק לך על קוסמטיקאית באזורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראשים שחוריםרוני29/05/2007
היי, אני בת 14 ויש לי המון ראשים שחורים בפנים..
כבר השתמשתי בפילינג, סבון רחצה לפנים, מסכות ועוד מותאמים ע"י יועצת יופי בסופר פארם לתקופה ממושכת..
הבעיה שאחרי שאני מוצאיה אותם נישארים לי חורים בפנים..
הפסקתי את השימוש בתכשירים לפנים ועדיין יש לי המון שחורים..
איך אפשר להיפתר מהם וגם שלא ישארו צלקות או חורים בפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראשים שחורים בפנים
נועה30/05/2007קומודונים,או בלשון העם "שחורים" הם אחד מהסימנים של עור שמן ואת בגיל כזה,שתופעה זו מאוד נפוצה.מאוד ממליצה לך:
1) לא לגעת בשום אופן בפנים בעצמך-את מזהמת את המקום ופוצעת את העור ולכן ישארו צלקות - תני לקוסמטיקאית לטפל בעור,זו המומחיות שלה. במקרים קשים של פצעים ממש, מומלץ להתייעץ עם רופא עור.
2) כדי לטפל בעור שמן,יש להתאים למצבו את התכשירים המיוחדים.קודם יש לאבחן מקצועית את העור ובהתאם לכך את הטיפול המתאים. אל תתפתי לקנות בחנויות-הדיילות לא תמיד מקצועיות והן רוצות למכור.את עלולה להחמיר את המצב.
3) הקפידי על הגיינה של העור ושטפי פנים במים לעיתים תכופות - ואגב, יש לשתות הרבה מים כדי לעזור לגוף לנקות את עצמו. גם תזונה של ירקות והמנעות ממתקים תעזור לכך. השתמשי במגבת פנים רק שלך והחליפי אותה לעיתים תכופות. גם ציפית לכרית מכותנה ולא סינטטית תעזור לכך.
4) המנעי מקרם שיער שמנוני או מג'ל לשיער - לעיתים הם גורמים לשומן יתר בעור, במיוחד בקיץ
גשי לטפל ולהתייעץ - יש מה לעשות כדי לשפר ולמנוע. רק אל תגעי לעצמך בפנים !
כל טוב ובהצלחה.
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לקוסמטיקאיתזהר27/05/2007
אני כרגע משתמשת ברטאויט 0.025 קרם. האם בזמן הזה מותר להשתמש במסיכה מטהרת\סופחת והאם מותר להשתמש במי-פנים ללא אלכוהול?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזהר
רחלי אלמקייס27/05/2007שאלתך מתחלקת לשתיים וכך גם תשובתי:
1. מותר להשתמש במי פנים ללא אלכהול, השאלה שנשאלת למה השימוש במי פנים?
אם השימוש הוא לצורך ניקוי עליך לדעת שמי פנים לבד אינם מנקים את העור על מנת לנקות את העור יש להתמש בחלב פנים שהוא מוצר נילווה למי הפנים, קודם מנקים עם החלב ואח"כ מי הפנים,אישת אמליץ לך להשתמש בג'ל ניקוי קליל כמו זה של חברת דרמלוגיקה או של יונקה.
2. בזמן השימוש מותר להשתמש במסכה לפי שאלתך הבנתי שאם את רוצה להשתמש במסכה סופחת מטהרת את בעלת עור אקנתי?
אם אינך בעלת עור אקנתי אין לך מה להשתמש במסכות שצינת , היות ורטין A גורם לחידוש אבל יחד עם זאת גם מייבש את העור היתי ממליצה לך להשתמש במסכה לחותית כמו הידרטנט 60 של יונקה או מסכה הידרופטימל של סוטיס או מסכת מולטי ויטמין של דרמלוגיקה, או לחילופין את יכולה למרוח בבוקר במקום לחות ג'ל ביו ריפר של הולילנד.
הערה: זכרי בעת השימוש ברטין A העור הופך להיות רגיש יותר וחשןף לנזקים סביבתיים עליך להגן עליו מפני השמש וצאת ביום מהבית רק עם מקדם הגנה ומשקפי שמש.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה!
זהר28/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמת קמטיםדפנה27/05/2007
קראתי על טיפול טבעי שמעלים קמטים ואני מעוניינת לנסות אותו אבל אני לא יודעת איפה זה ואיך זה. אם מישהי מכירה את זה זה מאוד יוכל לעזור לי. לטיפול קוראים reface.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלמת קמטים
רחלי אלמקייס27/05/2007אני יודעת שחברת פנים פריז מציעה את הטיפול הם נימצאים בכיכר המדינה בת"א
דברי עם דבורה סמנכ"ל החברה היא תעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה ועוד שאלהסיגל27/05/2007
תודה לך ורציתי לשאול האם מה שהמלצת של ביו ריפר זה ג'ל בצבע כחול?,אם עשיתי את השפם ביום חמישי והעור כבר התחיל להרגע אבל עוד לא לגמרי יש לי טעם לקנות אחד מהמוצרים.
אם את מכירה קוסמטיקאית שאת ממליצה עליה באיזור עפולה ובית שאן אודה לך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
רחלי אלמקייס27/05/2007תמיד טוב שהיה בבית אחד מהמוצרים וחוץ מזה קראי היטב בתשובתי ותראי שרשמתי לך שהתכשירים הללו מתאימים כסרום לחותי לעור או בימים החמים מי שלא אוהבת לחות יכולה להשתמש בהם כלחות לבוקר ומעל חסם שמש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקית מתחת לעיןאדיט26/05/2007
אני בת 54, עם עור פנים די יבש מטופח, בעייתי העיקרית זה שקיות (בעיקר בעין ימנית) מתחת לעין שאיני מצליחה להיפטמר מהם, ניסיתי את כל סוגי קרם עיניים כמעט הקיימים בשוק. אשמח לעצה
תודה - אדיט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתור התחלה
הילה27/05/2007תוכלי לנסות קומפרסים מתה ירוק.
לחלוט למשך 20 דקות, לסנן, לקרר, לטבול רטיות ולהניח על העיניים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)