מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לקראת הקיץענת06/05/2007
בוקר טוב,אני זקוקה ליעוץ לגבי איפור בקיץ. אני מאוד אוהבת להתאפר ולא רוצה לוותר גם בחודשים החמים. השאלה היא באיזה שלב מורחים קרם הגנה,אני בהירה לכן קניתי קרם עם מקדם 30.הוא די שומני ןלא כל כך נעים,בעבר השתמשתי במייק אפ עם מקדם הגנה 15,אבל כרגע כש אני בת 34 וסימני הגיל החלו להופיע אני מעדיפה הגנה יותר חזקה. האם יש לוותר על הסרום בבוקר?מה מורחים קודם?קרם לחות?אחריו קרם הגנה?כיצד מתמודדים עם המגע השמנוני והברק?
אני מתנצלת על ריבוי שאלות וברשותכן עוד אחת.אני חייבת לצאת לשמש כל יום בשעות השיא למשך כ מחצית השעה. כיצד מחדשים את קרם ההגנה ,מייק אפ.... האם ניתן לנקות את הפנים עם מי פנים ולמרוח הכל מהתחלה?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לפני מה??
שירה אוחיון06/05/2007לגבי סרום ו\או קרם לחות, רחלי תוכל לעזור לך,
אבל מבחינת האיפור אני אמליץ למרוח את מקדם ההגנה חצי שעה לפני האיפור כך הוא יספג בעור בצורה הכי טובה ויהיה פחות שמנוני בזמן מריחת המייק-אפ.
לגבי הברקה או שמנוניות של המייק-אפ, תיאלצי לתקן ולפדר את המייק-אפ עם פודרה שקופה בכל פעם שאת מרגישה מבריקה.
חשוב לספוח את השמנוניות לפני הפידור בעזרת טישו.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קודם למה? - לענת
רחלי אלמקייס06/05/2007נתחיל צעד אחר צעד מקדם הגנה מורחים אחרי הלחות כשרוצים ביום לצאת מהבית, יש המון מקדמי הגנה לא שומנים שהיתי ממליצה לך ולכן אין צורך למרוח אותו חצי שעה לפני האיפור,לדוגמא:
1. מקדם הגנה של אם די פורמולשיין.
2. מקדם הגנה של יונקה.
3. מקדם הגנה של הולילנד.
(אם המקדם הגנה שמנוני יש למרוח אותו לפני האיפור כמו ששירה כתבה לך )
לגבי רמת ההגנה גם אם תשימי מקדם הגנה 15 זה יספיק לך, כי המייק אפ גם משמש כהגנה.
לא ציינת מה סוג עורך , לגבי הסרום אם הוא שמנוני מרחי אותו רק בערב, אם הוא על בסיס מים במרקם קליל רצוי מאוד להשתמש בו גם ביום לפני הלחות.(אם את רוצה עזרה בלחות וסרום כתבי לי).
אז לסיכום קודם מורחים לחות ואח"כ מקדם הגנה, לגבי המגע השמנוני כמו שצינתי יש קרמים ומקדמי הגנה לא שומנים,אם בכל זאת יש לך תכשיר שמשאיר מעטה שמנוני פשוט לאחר המריחה ספגי שאריות עם טישו בעדינות.
שירה חברתי ענתה לך קיצת יש לתקן איפור אם את חצי שעה בשמש אין צורך בחידוש מקדם הגנה.
לגבי ניקוי הפנים אין לנקות את הפנים לבד במי פנים, המי פנים הם חלק מניקוי התכשיר שמשלים את הפעולה הוא חלב פנים, ללא כל קשר אמליץ לך לנקות את פנייך בבוקר ובערב עם ג'ל ניקוי אני אישית אוהבת ג'ל של יונקה הוא נעים קליל ומסיר איפור.
בהצלחה מקווה שעניתי על הכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל עזרה.מירוש05/05/2007
שלום שמי מירי ואני בת 18 וחצי
רציתי לשאול האם שימוש יומיומי במסקרה גורם לנשירת ריסים?
מכיוון שלאחרונה שמתי לב שאחרי שאני שמה מסקרה אני רואה כמה ריסים על הלחי ואחרי שאני מורידה נופלות לי גם כמה ריסים וזה מדאיג אותי מכיוון שהריסים שלי מאוד דלילות אך מצד שני זה מה שעושה את היופי לעיניים.
שאלה שנייה התחלתי להשתמש במייקאפ מגיל 16 בערך אך לא כל יום רק לאירוע או סתם כשאני יוצאת..(כרגע אני משתמשת במייקאפ של אלמיי ההיפואלרגני) זה נכון שבעתיד העור יראה יותר גרוע ממישהי שלא התאפרה במייקאפ?
מייקאפ גורם לקמטים?
שמתי לב גם שיש לי קצת קמטים במצח והדבר מדאיג אותי יכול להיות שזה קשור לכך?
ושאלה אחרונה ראיתי שכתבתן למישהי פה על פיטו קונטור של יונקה לעיגולים מאוד שחורים מתחת לעיניים אשמח לשמוע עוד פרטים על המוצר והאם הוא לא יזיק לשישמוש מגיל 18..
סליחה על החפירה חח אבל אשמח לקבל תשובות.
תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקרה ומייק-אפ
שירה אוחיון06/05/2007לגבי מסקרה, חשוב מאוד לבחור לשימוש יום יומי מסקרה שלא עמידה במיים.
מסקרות עמידות נדבקות לריס ולא יורדות בקלות, ולפעמים פעולת הניקויי גורמת לריסים לנשור.
מסקרה לא עמידה במיים יורדת בקלות ולא גורמת "נזק" לריסים.
אם את מרגישה שהנשירה בריסים מתחזקת (יותר מארבע שערות ביום) אולי כדאי להפסיק את השימוש לתקופה של חודש ולתת לריסים קצת לנשום ולצמוח מחדש.
לגביי מייק-אפ, יש המון דעות קדומות שאומרות שמייק-אפ מזיק לפנים. אז זה לא נכון. הוא לא מזיק.
מי שרגילה לראות את עצמה עם מייק-אפ מגיל צעיר, יהיה לה מאוד קשה להפסיק את השימוש בו פתאום, כי המייק-אפ גורם לאחידות בפנים ונותן מראה חלק יותר. בלי מייק-אפ פתאום רואים את כל הכהויות, את הנמשים, ועוד דברים דומים. גם לגבי הקמטים השמועה לא נכונה.
אז מייק-אפ לא מזיק, ואת יכולה להמשיך להשתמש בו יום יום ולהיות רגועה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תודה על התגובה יש לי עוד שאלה
מירוש07/05/2007תוכלי לתת לי פרטים על המוצא שהמלצת לכיסוי עיגולים שחורים משהו של חברת יונקה
זה טוב לגיל 18? זה לא יזיק?
ומה תווך המחירים למוצר זה והיכן ניתן לרכוש אותו?
המון תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיטו קונטור של יונקה
רחלי אלמקייס09/05/2007פיטו קונטור הוא עוד תכשיר מדהים מבית יונקה, הוא מתאים לכהות מתחת לעיניים, אין נזק להניח אותו בגיל 18
צריך לדעת שהשימוש בתכשיר הוא רק בלילה ובבוקר יש להניח ג'ל עיניים אלפא קונטור של יונקה
הקרם פיטו קונטור עולה בערך 230 ש"ח השימוש בו הוא בכמות מאוד מעטה כאפונה, התכשיר יספיק לך בערך לחודשיים שלושה, ניתן למצוא את התכשיר אצל כל קוסמטיקאית שעובדת עם יונקה
כתבתי הרבה בפורום על כהויות מסביב לעין והסיבות להיוצרות הכהות אמליץ לך לקרוא.
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי שירה ..ספיר05/05/2007
היה רשום שאת גם מאפרת כלות,
אם יהיה לי איזה אירוע מיוחד [ לא בהכרח לחתונה, אירועים משפחתיים וכדומה.. ] איפה אני יוכל למצוא אותך ? יש לך עסק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני עובדת ב"ירין שחף"
שירה אוחיון06/05/2007ושם אפשר למצוא אותי, אני מאפרת רק באיזור המרכז שזה תל אביב והסביבה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ וטיופול פניםדליה04/05/2007
לרחלי אלמקייס שלום רב,
אשמח מאד לדעת אם ישנה אפשרות לקבל ממך ייעוץ לטיפול אישי אצלך ,אשמח מאד לקבל ממך טלפון וכתובת, לגבי תיאום.
בברכה,
דליה מחולון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדליה מחולון
רחלי אלמקייס30/06/2007אשמח למלא את בקשתך בקשר לייעוץ וטיפול אני נמצאת במספרה של שוקי זקי בת"א ברחוב בן יהודה 183 הטלפון שם 035441522
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בבחירת מייק אפתמי04/05/2007
לפי טענת הקוסמטיקאית שלי,סוג העור שלי הוא יבש עד רגיל(tשומני מעט). לצערי הרב עדיין לא מצאתי את המייק אפ המתאים לי. מוצק-יפה בשעתיים הראשונות ואח"כ הוא "זז" מהמקום. נוזלי מחזיק לי יותר מעמד אבל לא כמו מה שאני רוצה. יש לציין שהעור שלי יפה ואין לי הרבה מה להסתיר. ומשהו נוסף,אני בוגרת בי"ס לאיפור. מה עלי לעשות ואיך אני אמצא את המייק אפ המושלם? וגם באיזה מייק אפ עלי להשתמש בקיץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאפרת בתחילת דרכה...צריכה עזרה
תמי07/05/2007איפרתי חברה לאירוע. בסה"כ הכללי יצא פיצוץ אבל יש לי שתי בעיות:א.העיניים יצאו יפות רק לא כ"כ שוות(ודווקא תחמתי אותן בפודרה שקופה ע"מ שלא יהיה לכלוך וע"מ ליצור זויות מדויקות).איך ניתן להקפיד יותר שהעיניים יצאו שוות?
ב. עשיתי לה הצללה ע"ג עצם הלחי באמצעות קוקה ואח"כ שמתי סומק על תפוחי הלחיים, הבעיה היא שהסומק לא טושטש היטב וראו את הגבולות שלו. איך אני מטשטשת את הסומק היטב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת האם מאכלים מטוגניםדנה03/05/2007
כמו צ'יפס או שניצל יכולים לקרום לחצקונים? והאם שוקולד יכול לגרום לכך? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוודאי
הילה03/05/2007לא בריא באופן כללי, ואם יש פצעים להימנע לחלוטין ממטוגנים, שוקולד, פיצוחים וחבריהם...
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפים לאיפור של עור מתבגרמיכל03/05/2007
אני מחפשת עצות והדרכה לאיפור פנים של עור בוגר. אני בת 44 ובזמן האחרון הבחנתי שאזור העיניים מועד לפורענות. אפילו המייק אפ מגדיש קמטים אנכיים באזור פנים העין הקרוב לאף. מה לגבי צלליות ? איך ואיזה גוונים (זוהרים או מט) מתאימים ? מה יכול לטשטש קמטים ? אולי אפשר גם להפנות אותי לכתבות טובות שהתפרסמו בעבר?
תודה רבה, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה קמטים יש לך בגיל 44?
בת 4628/04/2011עור בוגר יש בגיל 60, לא 44.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפים לאיפור של עור מתבגר - תגובה
אינה בן נון01/05/2011שלום מיכל
אם יש לך קמטוטים סביב העיניים התחילי להשתמש בקרם לילה עשיר וביום השתמשי בסרום שיעזור להחליק אותם מעט לפני האיפור. לגבי קונסילר ומייק אפ -השתמשי במעט חומר ובמרקם נוזלי , לגבי פודרה- הייתי מפדרת מעט מאוד באזור בו יש קמטים כדי לא להבליטם ולא על ידי פאף(ספוגית) אלא על ידי מברשת רכה מאוד.
אם אזור העיניים (גם עפעף עליון) נוטה לקמטוטים עדיף להשתמש בצלליות מאט.
כיום ישנם מוצרים רבים בשוק לטשטוש קמטוטים עלייך לערוך חיפוש ולנסות מה הכי טוב בשבילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירהאפרת02/05/2007
הייתי מעוניינת בסדנאת איפור אישי או בקבוצה (אני חסרת ידע בנושא לחלוטין)
תוכלי ליצור איתי קשר במייל ולמסור לי פרטים בנושא?
תודה רבה ,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אפרת
שירה אוחיון06/05/2007תכתבי לי את כתובת המייל שלך ואצור איתך קשר בהקדם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירה,תעני בבקשה..עינת02/05/2007
אני שואלת שוב לגבי קונסילר,כיון ששאלתי טרם קיבלה מענה.
אני בעלת עור בגוון צהבהב עם נטיה לעיגולים כהים מסביב לעיניים[לא מסיבה רפואית],
ברצוני לשאול באיזה גוון של קונסילר עלי להשתמש?
אני אשמח אם תשובתך תהיה מפורטת דיו,על מנת לעזור לי,כיון שניסיתי מס' פעמים,ולא היתה תחושה שהכסוי היה אפקטיבי.
תודה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסילר
שירה אוחיון02/05/2007יש המון חברות והמון גוונים של קונסילר, זה מאוד תלויי בגוון הכהות...
כשהכהות בגוון כחול מומלץ להניח קונסילר כתום.
כשהכהות בגוון ירוק מומלץ להניח קונסילר בגוון שנוטה לורוד
כשהכהות בגוון סגול תניחי קונסילר בגוון צהבהב
את הקונסילר מניחים רק על הכהות בטפיחות ועליו מניחים מייק-אפ בגוון העור.
יש קונסילרים נוזליים ומוצקים. הנוזליים נועדו לעור בוגר היות והם קלים יותר ומבליטים פחות את הקמטוטים. המוצקים נועדו לכהות מוגזמת יותר או לעור צעיר בלי קמטוטים (היות והם דורשים פידור)
במידה ולא תצליחי להסתיר את הכהות ותצטרכי הסבר נוסף כתבי לי את המייל שלך ואוכל לעזור לך באופן פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך שירה על תגובתך העניינית...
עינת03/05/2007אם כי,לא הצלחתי להפנים האם הכהות שייכת למש' הירוקים,סגולים וכו'.עם זאת,אני מבינה שקשה לך להתרשם מבלי לראות ,אולי תצליחי שוב בדרכך המקצועית.אני משאירה את האי.מיל שלי[email protected]
תודה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פודרה לעור בוגרעינת א.01/05/2007
שלום,
האם חובה לשים פודרה על המייקאפ והקונסילר לעור בוגר אחרי גיל 40? אם כן, איך למנוע הדגשת חריצי הקמטים?והאם הפודרה צריכה להיות בגוון צהוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פודרה לעור בוגר
שירה אוחיון02/05/2007אם המייק-אפ שלך הוא שמנוני, או מהסוג שלא מתיבש מעצמו אז הוא כן ידרוש פידור.
פודרה שקופה באבקה יכולה להיות מצויינת..
חשוב לציין שאם יש קמטים מומלץ לספוח את השמנוניות של המייק-אפ בעזרת טישו-לעבור על הפנים ולספוג בעדינות.
יש המון חברות שמציעות מייק-אפים לעור בוגר. המוצרים הם מאוד קלים ולרוב מתיבשים מעצמם- כך שלא נדרש פידור..
חשוב לציין שהפודרה בשעה הראשונה אחרי האיפור נראת מאוד מודגשת וקמחית, אבל ברגע שהפודרה נספגת במלואה לתוך המייק-אפ המראה הופך להיות פחות כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירה - מוצרי אלמאייאביגייל01/05/2007
שירה שלום,
אולי את יודעת מדוע נעלמו מוצרי אלמאיי המעולים ובמיוחד השפתון שלהם העמיד והמדהים?
האם את מכירה שפתונים עמידים של חברות אחרות טובים לפלות כמו של אלמאיי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי אלמיי
שירה אוחיון02/05/2007את צודקת, לחברה הזו יש מוצרים מעולים וגם היפואלרגניים.
המלצתי עליהם רבות כאן בפורום ואני עדיין ממליצה עליהם בחום.
לפי מה ששמעתי הבנתי שמפסיקים ליבא את המוצרים של החברה הנפלאה הזו, אבל אולי זה בגדר שמועה.
כיום אפשר להשיג את המוצרים שלהם בסניפי ניו-פארם...
לגבי חברות שמיצרות ליפסטיקים עמידים, אני מבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור עם תשובה בהקדם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי אין
אביגייל03/05/2007שירה , ביקרתי במספר סניפים של ניו- פארם ולא מצאתי זכר למוצרי אלמאיי...
מחכה לתשובה בעניין ליפסטיקים עמידים לפחות כמו של אלמאיי
איך שפתון הקולור סטייי של רבלון?
תודה,
אביגייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפתון COLORSTAY
שירה אוחיון06/05/2007הם מצויינים. שפתונים נהדרים... עמידים להמון שעות, ונראים טוב על השפתיים. תנסי אותם אני ממליצה בחום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה במפשעותאופיר01/05/2007
שלום, נעים מאוד לכולם אני אופיר ואני בן 24 מבת-ים
למדתי קוסמטיקה מניקור פדיקור ושעווה ..
אך יש לי בעייה קטנה.. אני עושה כבר במשך שנתיים שעווה במפשעות ובאיזורים קצת יותר אינטימיים
יש לי 2-3 קוסמטיקאיות שאני מטופל אצליהם באופן קבוע.. אך לפעמים יש מצבים שאני לא מצליח לתפוס אותם ואני זקוק לשעווה ואיני יכול לעשות לעצמי.
לפעמים גם קשה למצוא קוסמטיקאית שעושה שעווה לבנים לא יודע למה.. יש מחסור רציני..
אני מצאתי לי כמה שעושות לי והכל בסדר אבל כשאין מצב אצליהם אז אני בבעייה..
אשמח אם יש מישהי כאן שתוכל לעזור לי - כמובן שיש לי את כל החומרים ומה שנשאר זה רק למשוך..
אשמח לעזור גם מכיוון שאני גם קוסמטיקאי
נוכל להעזר אחד בשנייה
[email protected]
0509596967* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה לאופיר
רחלי אלמקייס01/05/2007אופיר בבקשה לפעם הבאה לא לרשום טלפון בפורום, בהקשר לשאלתך חפש במודעין 144 או באתר אינטרנט מספר טלפון של קוסמטיקאי מעולה שי שחר שם האתר שלו או המכון שלו "צעיר לנצח" בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מייק אפאלה01/05/2007
האם מייקאפ טוב, חייב להיות מחברות המובחרות?,
למשל מייק אפ של חברת " ג'יד" , לא ממש טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מייקאפ טוב, חייב להיות מחברות ה
שירה אוחיון02/05/2007לא...
כל מייק-אפ שנראה עליך טוב יכול להתאים לך. גם אם הוא עולה 500 ש"ח וגם אם הוא עולה 30 ש"ח.
מאוד חשוב שהמייק-אפ יתמזג טוב עם העור ולא יצור קילופים, או יובש בעור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על...
אלה03/05/2007תודה על התגובה המהירה,
ויש לי עוד שאלה, איך יודעים שהמייקפ אפ טוב, ולא יעשה פצעים מהתוך
התוצאה בשימוש בו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייק-אפ ופצעים
שירה אוחיון06/05/2007מייק אפ לא יכול לגרום לפצעים על העור כל עוד דואגים לנקות אותו ביסודיות מהפנים בסוף היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלומר...
אלה06/05/2007כלומר אם המייק אפ מותאם לעורי ואני מרוצה, אז הוא טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיוק...
שירה אוחיון08/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה(:
אלה08/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנהלות הפורום היקרותהילה01/05/2007
לפני מספר ימים עניתי לכמה שואלות באתר על שאלותיהן וראו זה פלא, תשובותיי נעלמו להן...
האם בפורום זה אין מקום להמלצות הציבור הרחב ?
האם לא זאת מטרת הפורום? שנעשיר אחת את השנייה מתוך הנסיון והידע שברשותנו?
אני מקדישה זמן ומחשבה במתן התשובות לשואלות, ואם תשובותיי עתידות להימחק פשוט אמנע מכך.
אשמח לקבל תגובתכן.
תודה, הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה מרחלי
רחלי אלמקייס01/05/2007ראשית אני מצטערת על התקרית ומודה לך על הקדשת זמנך למתן תשובות לגולשי הפורום, יכול להיות בגלל בעיה במערכת גם אני לא הצלחתי מספר ימים לענות לגולשים ותשובותי נעלמו כעת סידרו את התקלה.
בבקשה אם תוכלי להתקשר אלי כינעלם לי הטלפון שלך ואשמח להיפגש איתך על כוס קפה.
בידידות רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשימחה
הילה02/05/2007ימים קצת עמוסים, אתפנה מעט ואצור קשר.
תודה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תענו לי בבקשה לגבי קונסילר,בנוסף..עינת01/05/2007
השאלה מתאריך:29.4
רציתי גם לשאול באופן כללי לגבי איפור-
אני נוהגת להתאפר מדי יום,באיפור טוב ואיכותי,שכולל:פודרה-מייקאפ,קונסילר,סומק וליפסטיק.
התוצאה שמתקבלת נאה למדי ,אם כי התחושה הכללית היא שיש מקום לשיפור, כי איפור יכול לחולל פלאים.נראה לי שהגוונים שבחרתי מתאימים לגוון עורי.השאלה שנשאלת היא :האם רק בידי המאפרות המקצועיות טמונים סודות הפלא?מה שאינו נמצא בידי נשים מן השורה..והאם בכל זאת יש מקום להפקיד את המראה בידי מאפרת מקצועית כדי לשדרג את המראה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגולשת ששאלה באופן כללי על איפור
רחלי אלמקייס01/05/2007בהחלט אם תפקידי את פנייך בידי מאפרת את תראי תוצאות שונות, למאפרת מאחר והיא למדה יש את הכלים הנכונים וזה אומר להבליט את מה שצריך ולהסתיר את מה שלא צריך זהו מאפר טוב, קימים קורסים נרחבים בשוק ללמוד איפור אישי בד"כ 2-3 מפגשים ואת לומדת לאפר את עצמך בטכניקות חדשות, נסי לתאם עם מנהלת הפורום שירה היא מעולה את רק תרווחי.
תנסי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לרחלי.
עינת01/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהתאפר לבד, או אצל מאפרת?
שירה אוחיון02/05/2007קודם כל זה מאוד יפה שאת באמת מקפידה לרכוש מוצרים איכותיים ושיש לך מודעות לאיפור.
אני חושבת שכל אחת יכולה לאפר את עצמה ולהגיע לתוצאות מרשימות. עם כל הכלים שיש היום (אינטרנט, תוכניות טלויזיה, עיתונונים) אפשר בכיף ללמוד איך לאפר את עצמך בדרך נכונה.
אני ממליצה שליום יום תאפרי את עצמך כמו שאת יודעת, וכשאת באמת רוצה להראות טוב, כשאת צריכה לצאת לאירוע כל שהו או שסתם בא לך להשקיע את בהחלט יכולה להזמין מאפרת שתגרום לך להראות מיליון דולר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שירה.
עינת02/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)