מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אודם מעל הפהסיגל25/05/2007
נשארו לי סימנים מפצעים מעל הפה והתחלתי להשתמש בבית בפילינג של חברת רניו הכל היה בסדר עד שהלכתי לקוסמטיקאית לעשות שפם בשעווה ונהיה לי כמו כוויה בצבע ורוד -אדום ,הקוסמטיקאית אמרה שהעור שלי נהיה רגיש ושאין לי את הפלורה הטבעית של העור (ההגנה של העור היא אמרה). מה את ממליצה לי לעשות חוץ מבינתיים לא להשתמש בפילינג האם יש מוצר שאת ממליצה עליו סוג עורי הוא מעורב חסר לחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
רחלי אלמקייס25/05/2007היי סיגל ממה שקראתי בשאלתך השתמשת בפילינג והלכת לעשות שעווה, זכרי מהיום והלאה אין לעשות שעווה אחרי שימוש ממושך בפילינג , שעווה בעצם הקילוף שלה עושה כמו פעולת הפילינג.
חובה על הקוסמטיקאית לידע אותך במה שכתבתי למעלה.
לעת עתה כדי להיפטר מהאודם שיש מעל השפה בראש ובראשונה כל פעם שאת יוצאת מהבית ביום עליך לשים חסם שמש, בערב מרחי תכשיר שנקרא סופר אמוליין או ג'ל ביו ריפר השניים הללו עושים תכשירים נפלאים לעור מכיוון שעורך חסר לחותכלומר מיובש הינך יכולה למרוח אחד מהם בבוקר ובערב לפני הלחות כסרום הרווחת שתי מטרות במוצר אחד.
לגבי הלחות שביקשת עזרה אם את רוכשת סופר אמוליין השתמשי בלחות מור שניהם מבית סומה הרבה, אם בחרת לרכוש ג'ל ביו ריפר השתמשי בלחות יום של ביו ריפר או בלחות מסדרת רהניו - שניהם מבית הולילנד קוסמטיקס - את התכשירים הללו ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאית בלבד ( אם לא תמצאי ותזדקקי לעזרה פני אלי והשאירי לי את האימייל שלך).
לגבי הפילנג שאת עושה איני יודעת מאיזה סוג הוא ומה החומר הפעיל בו כי איני מכירה את המוצר אבל ברצוני לידע אותך בפרט מאוד חשוב פילינג מבצעים על כל הפנים ולא רק על חלק מהם תדירות שיש לעשות פילינג היא פעם בשבוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעוות פנים לעור רגישרשא24/05/2007
שלום, אני בת 22 ויש לי בעיה שמאוד מציקה לי
יש לי עור פנים מאוד רגיש ונוטה לפצעים, בנוסף השערות בפנים מאוד מפריעות לי ולאחר שהסרתי בשעווה אצל קוסמיטיקאית הופיעו פצעים באותו אזור. הקוסמיטיקאית אמרה לי שיש לי שכבת עור דקה מאוד ושלא כדאי לי להסיר את השיער בפנים. אך עדיין זה מאוד מפריע לי! מה ניתן לעשות? האם יש דרך למנוע הופעת פצעים וכתמים לאחר הסרת השיער? בינתיים אני צובעת את השערות כדי שיפריעו לי פחות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה בפנים לעור רגיש
רחלי אלמקייס25/05/2007שלום, תחילה נומר שרגיש זה לא סוג עור חמודה זהו מצב שבו העור שלך נתון כרגע.
שיער בפנים אכן באמת מפריע אמליץ לך לעשות שעווה ולמה?
שעווה אינה אמורה לעשות פצעים אם משתמשים בשעווה הנכונה ובאופן הנכון,ישנו תהליך הכנה לפני ביצוע השעווה וישנו תהליך שמסיים שני תהליכים אילו חיבים להתבצע.
רישמי לי איפה את גרה ואנסה לחפש לך מישהי שאני יודעת שתעשה את זה כמו שצריך להתבצע.
במידה ויצאו לך פצעים יש למרוח בלילה בשכבה דקה קרם פרופולן בלילה הראשון לישון עם הקרם וא"כ לשים במידת הצורך שכבה דקה לרבע שעה ולהסיר בעזרת מי פנים המתאימים לסוג העור שלך - אין להסיר את הקרם עם מים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי אלמקייס
רשא30/05/2007היי..תודה על התגובה. אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי כדי למצוא מקום בו עושים זאת כמו שצריך. אני גרה בטייבה (משולש) אז אם את מכירה מישהי בכ"ס או באזור לא תהיה לי בעיה להגיע לשם. ושוב תודה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהחני23/05/2007
היי שירה,
האם את יודעת היכן ניתן להשיג את המוצרים של יונקה? האם יש חנות בארץ שמחזיקה אותם, או שהקנייה נעשית דרך קוסמטיקאיות בלבד?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחני מוצרי יונקה
רחלי אלמקייס25/05/2007מוצרי יונקה היות והם מוצר קוסמטי ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות מבית יונקה.
רישמי לי היכן את גרה ואנסה לחפש עבורך קוסמטיקאית שעובדת עם יונקה באיזורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לשאלה
נעמי29/05/2007אני גרה באיזור נשר (חיפה)
אם אפשר לפרסם באתר רשימת קוסמטיקאיות זה יהיה מצוין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנעמי
רחלי אלמקייס29/05/2007אבדוק לך קוסמטיקאית אנא כתבי לי את האימיל שלך שאוכל לתת לך תשובה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחני
רחלי אלמקייס29/05/2007ראי תשובה שכתבתי לגבי מוצרי יונקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנהאסנת23/05/2007
שלום לכן.
רציתי לשאול, לפני שאני מתאפרת, האם עליי לשים את קרם ההגנה לפני או אחרי קרם הלחות?
ודבר נוסף, האם ידוע לכן על קרם הגנה כלשהו שאין לו ריח בכלל..?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה את משתמשת גם ברקם לחות וגם בקרם
רונית24/05/2007לדעתי אין צורך בכך זה סתם מעמיס על הפנים והיום לא חסרים קרמי לחות עם מקדם הגנה
בתכשיר אחד
ואם בכל זאת נוח לך ככה אז לא נראה לי שזה משנה
אולי עדיף קודם לחות שיספג לעור ואחר כך קרם הגנה כי זה הרי לא אמור להיספג בעור ככה נראה לי הגיוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרם הגנה
רחלי אלמקייס25/05/2007עליך למרוח את קרם ההגנה מעל הלחות ומעליו להתאפר רגיל.
מקדמי הגנה נטולי ריח:
1. מקדם הגנה של ג'רנטיק - מלנו
2. " " של יונקה.
3." " של סוטיס.
4." " של הולילנד.
מומלץ להשתמש במקדם הגנה בניפרד מהקרם לחות מפני שב"כ המקדם הגנה שיש בקרם הלחות אינו מספיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמטיםגילה23/05/2007
נוצרו לי פתאם קמטים בצידי הפה אני בת 39 יש לי בר מצווה של הילד והייתי רוצה לדעת אם יש תכשיר כול שהוא שישפר את הקמטים והאם באיפור אפשר להעלים את הקמטים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגילה
רחלי אלמקייס25/05/2007לגבי איפור ניתן ליצור מראה שיעלים את הקמטים בתמונה אבל קמט אי אפשר להעלים באיפור ובקוסמטיקה.
בכל שאלה נוספת באיפור פני לשירה מנהלת פורום איפור והיא תישמח לעזור לך - היא מקסימה.
בקוסמטיקה קיימים מיגוון רחב של טיפולים לשיפור מראה עור הפנים ובינהם לטשטש קמטים ובהתאם לזה מתאימים תכשירים נילווים לשימוש בבית אבל לפני כן עליך לבקר אצל קוסמטיקאית שתראה את עור פניך , קשה לאבחן מבלי לראות ואין קרם פלאים שלבד יעלים קמט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלצה על מוצריםענת22/05/2007
האם ניתן לקבל המלצה לגבי מוצרי טיפוח ואיפור היפואלרגניים, איזה חברות מייצרות מחומרים פחות אגרסיביים.
לגבי קרמים וטיפוח בכלל הבנתי שמומלץ לרכוש מקוסמטיקיות אבל בכל זאת אולי ישנם מוצרים שנמכרים בפארמים שהם טובים. האם יתכן שכל כך הרבה חברות קוסמטיקה מייצרות תכשירים "לא אמיתיים"?
אני לא הולכת לקוסמטיקאית ומטפלת לבד.
תודה מראש על התייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגולשת שביקשה המלצה
רחלי אלמקייס27/05/2007היי,
בראש ובראשונה ברצוני להבהיר נתון שעולה משאלתך,
יש לחדד ולומר שמעולם בפורום לא נאמר ע"י או ע"י חברי להנהלה שתכשירי טיפוח שנמכרים בפרמים הם לא אמתיים,
נאמר ההבדל בין תכשיר שנרכש אצל קוסמטיקאית לבין תכשיר שנרכש בפרמים, התכשיר שנרכש אצל קוסמטיקאית מכיל ריכוז גבוה של חומר פעיל בהשוואה לזה שבפראמים עוד נאמר שלקוסמטיקאית יש את הציוד והמכשור על מנת להבחן עור בצורה המדויקת ביותר.
ועכשיו לבקשתך
עליך לדעת שאת לא חייבת בכדי לרכוש תכשירים לעבור טיפול אפשר גם ללכת לקוסמטיקאית על מנת לרכוש תכשירים בלבד.
אמליץ לך שהייו באמתחתך תכשירי טיפוח בסיסים שכל אישה צריכה ואילו הם:
1. ג'ל ניקוי או סבון רצוי כזה שמסיר גם איפור - לדוגמא : ג'ל של יונקה מומלץ בחום, ג'ל ניקוי מור של סומה הרבה, ג'ל ניקוי פיטומיד או רהניו של הולילנד.
2. פעם בשבוע פנקי את עור פניך בפילינג ומסכה.
3. הקפדי למרוח בוקר וערב לחות המתאימה לסוג עורך.
4. דאגי למרוח ביום בכל יציאה מהבית חסם שמש.
5. הקפידי על שימור אזור העיניים שהוא איזור עדין ובעל נטיה להתקמט מהר יחסית לשאר הפנים,
מרחי בוקר וערב קרם עיניים קליל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב יפיפה של שירה אוחיוןמערכת BeOK21/05/2007
שלום לכולן, אתן מוזמנות להסתכל בדוגמא יפיפיה של איפור ששירה עשתה. [a href=http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4593 id=link]לכניסה לכתבה[/a]
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואו... תודה רבה...
שירה אוחיון21/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי אלמקייס שוב בבקשה על קרן IPL:יעל20/05/2007
בביקור אצל קוסמטיקאית הציעו לי אופציה של טיפול ע"י קרן אור IPL
יש לי כמה כתמים חומים של פיגמנטציה על עור הפנים.
הייתי רוצה לדעת האם טיפול זה מוכר לכן?
והאם הוא יעיל, לא מסוכן, לא כואב.
אגב, האם זה בסגנון טיפול לייזר? ויש לזה השפעות של קרינה?
כל טיפול עולה בסביבות 800 ש"ח והבנתי שצריכים בטוח כמה טיפולים
ואין מספר בטוח של טיפולים.יכול להיות 4 ויכול יותר.
אם מישהי/ו יודע משהו על זה (זה לא לייזר) אשמח לדעת אם בכלל כדאי.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה תשובה לחני
רחלי אלמקייס20/05/2007נתחיל ונבהיר שטיפול בפיגמנטציה, הבהרת הכתם, תלויה במספר גורמים משמעותיים:
1. גיל הכתם - כשהכתם מצוי זמן רב קשה להסירו.
2. עישון - פעולת העישון מחזקת את התופעה.
3. גלולות.
(בקרוב בפורום תהיה כתבה בנושא).
לשאלתך אני אישית לא ממליצה על הטיפול ולמה?
א. טיפול בפיגמנטציה דורש שילוב של טיפולים שונים.
ב. יכול חהיות שקרן האור תגרום להחרפת הכתם
ג. מספר הטיפולים אינו מוגדר מראש ואין התחיבות למקסימום טיפולים .
הטיפול מעט כואב,ניתן לסבול.
לגבי מחיר הטיפול הוא סביר.
עצתי לך:
* הקפידי על חסם שמש ביום.
* חפשי קוסמטיקאית שעובדת עם אם. די פורמולשיין או יונקה או הולילנד ובקשי לעבור סדרת טיפולי הבהרה. (אם את לא מוצאת כתבי לי ואנסה לעזור).
חשוב שתדעי הקוסמטיקאית צריכה שיתוף פעולה מלא מימך כדי שהטיפול יצליח כלומר עליך לטפל גם בבית.
בהצלחה בכל דרך שתבחרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.אלה20/05/2007
שלום,
אני רושמת את שאלתי שוב(:
אני בת 13
1. אם מפזרים לעיתים די קרובות על הפנים מעט נצנצים או שמיים על הפנים צללית עם ההרבה נצנצים , האם יש נזק לפנים? , לא משנה איזה האם יש כלשהו נזק?,
2. אם אני מתאפרת לעיתים כמו אחרי יומיים , האם נגרם נזק כלשהו לפנים?
3. אם אני מניחה על הפנים מייקפ אפ כלשהו כמו 3 פעמיים בשבוע ודואגת לנקות בסוף היום אני הפנים,
האם גוררם גם נזק כלשהו לפנים?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אלה
שירה אוחיון21/05/2007לא, לא ולא...
יקירתי, איפור לא יכול לגרום לנזק.
אם את לא מנקה את עורך כל ערב ביסודיות, אז נשארים שרידים של האיפור. הם אילה שיכולים (אם בכלל) לגרום לנזק. את יכולה להיות רגועה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה וו..
רונית22/05/2007אני רגועה עכשיו(:
פשוט הרבה אומרים שככל שמוקדם מתאפרים יש יותר קמטים,
רציתי לשאול ליתר ביטחון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה אוחיון-שאלה לגבי קונסילריםיעל19/05/2007
איזה קונסילר/ים הכי מתאים להסתרת כתמים חומים
וכתמים אדומים? והאם חובה למרוח מעל הקונסילר מייקאפ או שאפשר להשאר רק עם הקונסילר?(כשאלו הם כתמים ספציפיים וכשאני לא חובבת מייקאפים).
אני חושבת שלכתמים אדומים הכי יעיל קונסילר ירוק ואם אכן כך, אם אני אמרח את הקונסילר בלבד בלי מייקאפ מעל, האם יהיה לי סימן ירוק על הפנים או שהצבע הירוק נעלם ישר?(כנ"ל גם לגבי יתר הקונסילרים הצבעוניים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסילרים
שירה אוחיון20/05/2007כשמשתמשים בקונסילר שבשפה המקצועית נקרא "שובר צבע" (כמו הירוק, הסגול והצהוב) חייבים להשתמש במייק-אפ מעל.
הצבעים לא קרובים לגוון העור ולכן, אם שמת קונסילר ירוק הוא ישאר ירוק גם על הפנים, ולכן את חייבת להניח מעליו בטפיחות מייק-אפ בגוון העור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוום..אלה18/05/2007
שלום, זה הפעם השלישית שאני שולחת הודעה, ואני שואלת מדוע שלחתי הודעה והיא לא התפרסמה, וכבר פעם שנייה אתן מתעלמות מהשאלה שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפעמים יש בעיות
שירה אוחיון20/05/2007תרשמי אותה שוב. זה בטח לא בכוונה שהיא נמחקה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן אפשר לפרסם מודעת מכירת מוצריםמוריס118/05/2007
היכן אפשר לפרסם מודעת מכירת מוצרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירסום
רחלי אלמקייס19/05/2007איני יודעת היכן ניתן לפרסם מוצרים, נסה בלוחות שמצעים פרסום כמו לוח ידיעות וכו.
חל איסור מוחלט לפרסם דרך הפורום אבקש לא לפרסם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמטי מימיקה מסביב לעינייםשירלי17/05/2007
היי רחלי.
אני אוהבת לחייך , אך לאחרונה כשאני מחייכת אני מגלה שהקמטוטים מסביב לעיניים אינם ממהרים "להתיישר". אשמח לקבל ממך עצות מעשיות כיצד עליי לשפר את מצב העור מסביב לעיניים.
באהבה רבה
שירלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירלי
רחלי אלמקייס19/05/2007איזור העיניים הוא איזור דל ברקמת שומן ולכן נוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה ביחס לשאר האזורים בנוסף יש את גורם הגיל, חשיפה לשמש שגם להם חלק בתופעה ולכן צריך לטפל באיזור זה ביתר צומת לב כבר בגיל מוקדם.
המלצתי היא:
1. רצוי לעשות פילינג בזויות העיניים פעמים עד שלוש בשבוע, יש להיזהר שהפילינג לא יכנס לעין,
אפשר לעשות כל פילינג אלפא הידרוקסי למשך 2-3 דקות ולשטוף במים קרים.
2. מידי בוקר וערב יש למרוח קרם עיניים, קרם עיניים נימרח בצורת טפיחות,
קרמים לעיניים מומלצים:
א. קרם עיניים נוטרי קונטור של יונקה ( בערב יש למרוח מעליו סרום יונקה) - מומלץ בחום
ב. קרם עיניים מולטי ויטמין של דרמלוגיקה.
ג. קרם עיניים ויטה A פלוס של אם די פורמולשיין.
רצוי מאוד ביום להרכיב משקפי שמש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתקוה17/05/2007
מה ההבדל בין רימל למסקרה ומתי שמים כל אחד מהם? במה כדאי להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקרה
שירה אוחיון20/05/2007אין הבדל. קיימת חברה שמיצרת מסקרות והשם שלה הוא "רימל" משם בא השם הכל כך מפורסם.
מסקרה ורימל זה בדיוק אותו מוצר. כשאת קוראת למסקרה בשם רימל זה בדיוק כמו שתקראי לה בשם רבלון, או שאנל, או ג'ייד. זה בסך הכל שם של חברה מייצרת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ועוד שאלה
תקוה20/05/2007למה כשאני שמה מסקרה נידבקים לי הריסים? אין לי כמעט ריסים ומה שכן יש מאד בהיר, מה אשים כדי להראות טוב ושלא ידבקו וינשרו לי הריסים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי להוסיף
תקוה20/05/2007כשאני שמה עיפרון בעיניים הוא יורד מהר, יש לי עמיד של סופטטאץ', היפואלרגני. כי אני רגישה מאד, יש משהו עמיד יותר או עצה אחרת? מבנה העין שלי צר וקטן מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים קטנותתמר17/05/2007
יש לי עיניים קטנות ואף פעם לא הבנתי...
אילינר מסביב לעיין או לא
אני יודעת שצריך עינים בהירות כי כהה רק מקטין את העיין אבל אז אומרים שצריך לשים אילינר.. אז מה הסיפור?
איך אפשר להגדיל את העין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור עיניים קטנות הכיצד..?
נחמן סוזי20/05/2007איפור העיניים מתחלק לשני אזורים. תחילה אתייחס לקו ריסים תחתון.
ניתן לאפר אותו עם איילנר צללית/איילינר טוש/מכחול כאשר הפס יושב מחוץ לעין מחת לקו הריסים ורצוי לתת דגש בפינה החיצונית מעט עבה והולך ונחלש לכיוון מרכז העין.רצוי להשתמש בגוונים שונים משחור למשל"אפור, כסף בהיר, כסף כהה, תורכיז, תכלת, ירוק, כחול נייבי, כחול רויאל. לגבי החלק העליון של העין, יש להקפיד על גוון בהיר בחלק הפנימי של העין וכן על קו ריסים עליון עם צללית בהירה כגון:אפרסק, ורוד, תכלת, בייז'. רצוי למשוך קו איילינר דק ביותר עמוק על קו הריסים כדי להבליט את הריסים ולהעניק מראה פתוח יותר. ובפינה החיצונית לתת נקודה אחת בלבד של צבע צללית כהה.
לעיניים קטנות רצוי ש:לא לאפר בתוך העין ולא משנה גם איזה צבע.
ורצוי לתת דגש מעל העין ליצור אפקט של פתוח וגדול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)