מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קונסילרתקוה16/05/2007
מסביב לעיניים יש לי צבע כהה כמו שאני לא ישנה הרבה, איזה צבע קונסילר מתאים לעור שחור מסביב לעייים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואוסיף ואשאל גם אני לגבי קונסלירים
יעל16/05/2007איזה קונסילר/ים הכי מתאים להסתרת כתמים חומים
וכתמים אדומים? והאם חובה למרוח מעל הקונסילר מייקאפ או שאפשר להשאר רק עם הקונסילר?(כשאלו הם כתמים ספציפיים וכשאני לא חובבת מייקאפים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחרונה העור פיתח רגישות לאיפור ..שלומית16/05/2007
שלום רב !
אני בת 33 מתאפרת מגיל 20 בערך עים אותם מוצרים קרם פנים של סבוקלם (העור סובל מסבוריאה ) מורחת מייקאפ של GADE איילאיינר סומק שנמרח גם על העפעפיים ולארונה העפעפים שלי החלו להתייבש ונוצרו גם סדקים שצורבים . כשהפסקתי לאפר את העיניים הצריבה והיובש פסקו .
מה לעשות ללכת להחליף לאיפו רמחברה אחרת או לחפש איפור טבעי ואם קיים איפור טבעי לעור רגיש איפה אפשר להשיג ?
תודה מראש
שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לאיפור
שירה אוחיון16/05/2007כן, יכול מאוד להיות שאת מפתחת רגישות. אולי זה קשור גם בשינויי מזג-אוויר.
תנסי להשתמש בחברות שמיצרות איפור שהוא היפואלרגני, ומחומרים טבעיים כמו אלמיי וניבאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על ההתייחסות
שלומית18/05/2007אני מודה לך על ההיתייחסות אני אבדוק אלמיי אני לא מכירה אבל ניבאה כן תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ לעור שמן עם צלקותשירי11/05/2007
היי
שמתי לב שהפנים שלי נראות פחות טוב עם מייק אפ מאשר בלעדיו.
העור שלי שמן ומבריק ויש לי צלקות מין חורים כאלה בלחיים.
אני מחפשת מייק אפ שייתן מראה מאט ושלא יבליט את הצלקות.
אוכל לקבל המלצה על מוצרים מחברות שונות שיכולים להתאים?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ
שירה אוחיון14/05/2007תנסי את המייק-אפים של אסתי לאודר, הם נהדרים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי מספר אחדענבר קמינצקי11/05/2007
היי רחלי שמי ענבר קמינצקי את מכירה אותי מהמיכללה לקוסמטיקה רפואית רציתי לציין את ממש ענקית במה שאת עוסקת ומקווה שתצליחי ושהמיכללה דפוקה שוויתרה עליך כך
אוהבת אותך ומאחלת לך הרבה אושר והצלחה והאהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתלמידה שלי ענבר קמינצקי
רחלי אלמקייס15/05/2007ענבר בודאי שאני מכירה וזוכרת אותך תודה רבה על הפירגון אשמח לעזור לך תמיד בכול שאלה , ובלי שום קשר אשמח נורא אם יש לך את הנייד שלי אז שלחי לי את מספר הטלפון שלך בס.מ.ס ואני אחזור אליך ואם אין לך את הטלפון בקשי מדרור נתן מהמיכללה הוא יתן לך אוהבת נשיקות רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לשירהדנה11/05/2007
היי שירה..
לאחרונה שמעתי שיש דבר חדש- הדבקת ריסים שנשארת לתקופה ארוכה...
יש לי ריסים נורא קצרים והם נושרים לי בתדירות גבוהה..
מה דעתך על זה?האם קיים פתרון אחר לריסים יפים?
תודה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקת ריסים
שירה אוחיון14/05/2007כן, שמעתי על זה גם. זה נקרא שזירת ריסים.
עדיין לא ניסתי אבל זה בהחלט יכול לתת פתרון לריסים דלילות או קצרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם עינייםדנה10/05/2007
שלום..
אשמח אם תוכלי לעזורת לילבחור בקרם עיניים טוב ולא כבד מידיי..
אני בת 25 ולאחרונה הופיעו לי עיגולים שחורים ונפיחות מתחת לעיניים ואני רוצה לקנות קרם עיניים טוב..המליצו לי על קליניק? מה דעתך?
תודה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרםעיניים לדנה
רחלי אלמקייס10/05/2007ראשית נבהיר שקליניק אינו מוצר קוסמטי כלומר ריכוז החומר הפעיל נמוך הרבה בהשואה לקרם שתרכשי אצל קוסמטיקאית.
כתבתי בפורום המון על כהות ונפיחות מסביב לעיניים, אמליץ לך לקרוא, ישנם סיבות רבות לכהות אבל אם הכהות אינה מסיבה רפואית, אפשר לטפל בה בקוסמטיקה ע"י קרם עיניים.
דוגמאות לקרם עיניים שמטפל בכהות ונפיחות:
1. פיטו קונטור של יונקה.
2. ליפוזום של אינה רויאל.
3. קרם מסדרת ויטה A של אם. די. פורמולשיין.
4. קרם עיניים של פיטומר.
קרמים אלו מורחים רק בלילה.
בגלל שאזור העין הוא איזור שדל ברקמת שומן ונוטה להתקמט יש להזינו בקרם עיניים.
דוגמאות לקרם עיניים:
1. אלפא קונטור של יונקה.
2. אי תראפיי של הולילנד.
3. קרם עיניים של אם. די.
4. קרם עיניים של סוטיס.
רצוי לקחת מאותה חברה, נסי את הצמד של יונקה או של אם. די.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי,איפה רוכשים את המוצרים לעינים?
שמרית14/05/2007את פירטת כאן מוצרי טיפוח עיניים של מספר חברות (הולילנד וכו) כאשר אף אחד מהן לא ראיתי ברשתות פארם. איפה רוכשים מוצרים אלו? אני מב"ש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימרית קרם עיניים
רחלי אלמקייס14/05/2007לשמרית את התכשירים שצינתי לגבי אזור העיניים לא ניתן לרכוש בסופר פארמים אלא אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד.
אם אין לך כהויות מסביב לעיניים אמליץ לך בנוסף על הרשימה שכבר צינתי לנסות את קרם העיניים של חברת דרמלוגיקה שניקרא מולטי ויטמין תכשיר מעולה אגב שזכה במספר פרסים בעולם.
חפשי קוסמטיקאיות שעובדות עם יונקה או דרמלוגיקה בלבד אם לא תצלחי רשמי לי את האימייל שלך ואנסה לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנה
חנה11/05/2007אני ממליצה בחום על ריפלניש של סאנריידר , מרקם מעולה קרם נהדר.
לפרטים נוספים תוכלי ליצור קשר.חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי - בנוגע לטיפול פנים אצלךשרונית09/05/2007
אשמח אם תתני לי את המייל שלך או הנייד כדי לקבוע פגישה לטיפול אצלך בזמנך .
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
רחלי אלמקייס10/05/2007כתבי לי את האימייל שלך, ואשמח לענות על כל שאלה נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב על הפניםמיכל09/05/2007
שלום!
התחלתי להסיר שיער לצמיתות בפניי, באמצעות שיטת "גלי חום" (קרן אור אינפא אדום) לפני שלושה חודשים. הטיפול מחייב לגלח את השיער, ולצערי התחלתי לסבול מפצעים בצידי הפנים, מצב לא נעים, מגרד ולא אסתטי. אני, שמעולם לא סבלתי מפצעים כאלה, שמסרבים להרפא, מתחילה לחשוש מצלקות...במכון המליצו לי על פילינג (הגיוני לעשות פילינג על פצעים?!) , ניסיתי למרוח משחות כל מיני, אבל בינתיים לא מצאתי פיתרון משמעותי. אשמח לקבל ייעוץ מקצועי.
תודה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לקבל תשובה על השאלה שלי?
מיכל23/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכלי
רחלי אלמקייס23/07/2007ראשית נבהיר שמצבך אינו "על הפנים" כפי שאת מגדירה ישנן בעיות עור ותופעות חמורות הרבה יותר,ואסור להתייאש, תשובתי אלייך מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן:
חשוב שתדעי בזמן שעורך פצוע אין לבצע עליו לא שעווה לא אינפרא ולא גילוח קודם יש לרפא את העור.
1.הפסקי לגלח את השיער שצומח - פעולת הגילוח והחיכוך בין העור והסכין גורמים לשיער להיות קשה ועבה יותר ולעור להיות פצוע עם חתכים זעירים.
2. עשי הפסקה בטיפולי אינפרא אדום למשך חודשיים ימיים.
3. רצוי וחובה לציין שטיפול באינפרא או בלייזר אינו מחייב גילוח, בין טיפול לטיפול ניתן להסיר את השיער בשעווה ורצוי אך חשוב מאוד שהטווח בין טיפול השעווה לטיפול האינפרא יהיה לפחות 20 יום (דהינו אם את צריכהלעשות טיפול בתאריך 22 לחודש אז את השעווה תעשי ב2 לחודש)
4. את טיפול השעווה אין לבצע לבד יש להעזר באיש מקצוע וחשוב לעשות רק שעווה חמה(ללא רצועות נייר/ בד) רצוי לפנות לאיש מקצוע לקוסמטיקאית שדעובדת עם שעווה צרפתית ולא שעווה רגילה.
דנה יש לראות את עורך ואת הפצעים על מנת לייעץ לך באופן אישי אבל מכיוון שנתקלתי בעבר בתופעה באופן שכיח אתן לך עצות קטנות ואשמח להיפגש עימך על מנת להעניק לך יעוץ ספציפי
א. הגיינה - בכל ימות השנה חשוב להקפיד על ניקיון עור הפנים בפרט בזמן שהוא סובל מהתופעה שתיארת יש לשתוף את עור הפנים בוקר וערב עם ג'ל או סבון שמתאים לסוג העור כרגע על סמך תאורך את יכולה להשתמש בג'ל ניקוי של הולילד סבון א- נוקס או אנטי בק של דרמלוגיקה או בג'ל של אם די פורמולשיין.
ב. למשך מספר ימים בלילה מרחי אנטביוטיקה קוסמטית קרם פרופולן ובבוקר הסירי אותו, או ג'ל יבוש של אם די פורמולשיין.
ג. השתדלי למנוע מהפצעים להתפוצץ וטפלי בעורך בזמן הזה בעדינות מרובה.
ד. בבוקר מרחי לחות טיפולית - והשלמי עם מקדם הגנה
שהיה בהצלחה תנסי ודברי איתי אם את מעוניינת השאירי לי את האימיל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי שלום
מיכל23/07/2007רחלי שלום,
תודה על תשובתך. פניתי אליכם עם שאלתי לפני חודשיים ומאחר ועבר זמן מאז, המצב כיום הוא שנותרו לי כתמים אדומים בצידי הפנים (כבר לא מופיעים פצעים חדשים), וחלק מהפצעים מתחילים להראות סימני הצטלקות. במכון שבו עברתי את הטיפול נתנו לי משחה לטיפול בצלקות, ובינתיים אין שיפור משמעותי. האם לדעתך, יש עוד משהו שאפשר לעשות כדי להיפטר מהכתמים האדומים/להמנע מצלקות? או שפשוט מאוחר מידי?
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא קונסילרים לשירה בעיקריעל09/05/2007
שלום.אשמח לדעת: לאיזה חברות איפור מוכרות יש קונסילרים בצבעים של ירוק/צהוב/כתום כדי להסוות סימנים וצבעים מעור הפנים. האם לחברת קרליין, ג'ייד וכו' יש?
כי לא ראיתי שמוכרים בצבעים האלה.
אשמח לקונסילר לא יקר במיוחד.
ועוד שאלה: מה מהקונסלירים מסווה סימני פיגמנטציה חומים ונקודות חן ומה מהפיגמנטציה מסווה סימנים אדומים?
העור שלי בהיר.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסילרים
שירה אוחיון09/05/2007לפי מה שידוע לי רק חברות שמוכרות איפור מקצועי מחזיקים מוצרים מהסוג הזה.
תוכלי למצוא אותם אצל בועז שטיין, OFRA מאדינה מילאנו, ואיל מקיאג'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לגבותאורטל08/05/2007
היי!!
יש לי בעיה..הגבות שלי ממש קטנות ולא משנה כמה שאני אאריך אותן, הן תמיד יישארו קטנות וחסרות צורה.
יש לי גם עוד בעיה: הסוף של הגבות שלי צומח כלפיי מטה ואי אפשר לעשות ממנה צורה יפה, אז אני מורידה את קצה הגבה בפינצטה ומשנה את הסוף של הגבה בעזרת עיפרון.
שמעתי שיש בנות שעושות קעקוע של גבה שנראה טבעי ורציתי לדעת אם את ממליצה על זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבות דלילות תשובה לאורטל
רחלי אלמקייס09/05/2007הגבות שלנו הן פרט מאוד חשוב ולכן אני מבינה את בעיתך לכן היתי ממליצה לך לעשות הצללה לגבות , ההבדל בין איפור קבוע להצצלה - איפור קבוע החריטה מאוד חזקה לעומת הצללה שעיצוב הגבה נעשה בחריטה עדינה,
פרט מאוד חשוב יש ללכת למישהי שמבינה במבנה הגבה והתאמה למבני הפנים, פה קבלי טיפ אישי ממני במהלך נסיוני ושנות עבודתי במכללה הכרתי מורה מדהימה שעיצוב הגבה בשבילה זו אומנות
לא משנה איפה את גרה אם הגבות שלך כפי שאת מתארת אמליץ לך להיפגש איתה שמה אורלי חכם
אם תרצי פרטים שלה רשמי לי את האימיילך שלך ואוכל להעביר לך טלפון שלה, מבטיחה לך לא תצטערי .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה
שוני21/09/2010לרחלי אלמקייס שלום לך! יש לי בעיית גבות נוראיות כל הפרמטרים של הגבות גרועות קימות בי לצער דלילות, א סימטריות וקצרות, הודה לך מאוד אם תוכלי לתת לי את הטל' של אורלי חכם בו המלצת בעבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך שוני,
שוש מאור21/09/2010רחלי כבר אינה מנהלת בפורום זה ואנו מנועות מלתת שמות או טלפונים של אנשי מקצוע. אני מציעה לך לנסות אפשרות של איפור קבוע ע"מ "לתקן" את הפרופורציות בגבות אצל מומחית לאיפור קבוע או אולי להתייעץ עם מאפרת או קוסמטיקאית אם אפשר להצילן במצבן כעת, מבלי לשתמש באיפור קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כותבת בשנית - בקשר לקוסמטיקאית בת"אשרונית07/05/2007
מעוניינת בהמלצה על קוסמטיקאית מעולה בת"א
ורוצה לדעת בין אלו מחירים נע הטיפול הקוסמטי אצל קוסמטיקאיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרונית
רחלי אלמקייס09/05/2007בקשר לקוסמטיקאית באזור ת"א אם את רוצה להמתין תוכלי לבוא אלי או תני לי לעשות בדיקה ואני אוכל להגיד לך, לגבי עלויות טיפול המחיר נע בין 250 -350 טיפול אין לבצע כל שבוע אלא פעם בחודש חודש וחצי. אם אין צורך בניקוי עמוק של העור אפשר לקבל טיפול אחייה זוהר ואנטיאייג' כל חודשיים, חשוב להקפיד על טיפוח יום יומי בבית.
בכל שאלה אני אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרחלי בנושא פיגמנטציהמור07/05/2007
אני בת 28 ולאחרונה שמתי לב שיש לי כתמי פיגמנטציה בפנים שנגרמו כנראה מחשיפה לשמש וגלולות..
קיבלתי הצעת טיפול מקוסמטיקאית הכוללת שימוש במכשיר לייזר כלשהו, פילינגים שונים וטיפול משלים שלי בבית כאשר העלות הכוללת של הטיפול- 3500 ש"ח.
אני די מפחדת לנסות טיפול לייזר בפנים וגם המחיר מרתיע אותי.
רציתי לשמוע מנסיונך- האם את מכירה טיפולי לייזר לבעית פיגמנטציה? על איזה טיפול את ממליצה לבעיה זו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה - תשובה למור
רחלי אלמקייס09/05/2007על סמך נסיוני לייזר יכול להחריף את עוצמת הכתם, לא יודעת איזה פילינג הציעו לך אבל 3500 זהו סכום יקר מדי לטעמי.
הנה לך המלצתי : קודם נתחיל ונסביר מעט על פיגמנטציה, פיגמנטציה קשה לטיפול אבל ניתן לטפל בה אחוזי ההצלחה ניקבעים ע"פ גיל הכתם ועומקו, צריך להבין שהכתם נוצר במהלך השנים כלומר בתקופה ארוכה אז איך אפשר להעלים אותו בתקופה קצרה? אי אפשר , הטיפול בפיגמנטציה דורש סבלנות מרובה ושיתוף פעולה הדוק בין המטופלת לקוסמטיקאית,בנוסף חשוב שהמטופלת תדע שהיא צריכה לטפל בבית בוקר וערב בהתאם להוראות הקוסמטיקאית זה נותן ערובה להצלחה של 60% מהטיפול.
בד"כ עושים סדרה של הבהרה שנעה בין 5 - 10 טיפולים, חפשי קוסמטיקאית שעובדת עם אחת מהחברות : הולילנד, יונקה, דרמלוגיה או אם די פורמולשיין.
אשמח לעזור לך בכל שאלה נוספת.
ספרי לי אם הסתדרת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לדעת כיצד לבחור קונסילר נכוןיעל07/05/2007
שלום
יש לי עור בהיר ומעט כתמי שמש חומים שהייתי מאוד שמחה להסוות
ע"י קוסילר (נקודתי ולא ע"י מייק אפ) איזה גוון קונסילר כדאי לקנות. הבנתי שיש ירוק, כתום ועוד גוונים שמיועדים להסוות בצורה טובה יותר מלמשל קונסילר בהיר רגיל שלעיתים לא מסווה ורק מבליט.
אשמח לקבל מענה. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
תמי07/05/2007ירוק מנטרל אדום וורוד מנטרל חום. בד"כ פיגמנטציה היא חומה לכן עלייך להשתמש בגוונים ורודים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה של תמי
יעל07/05/2007לחברות האיפור המוכרות יש קונסילרים בצבעים אלו (כמו קרליין, ג'ייד וכו') כי לא ראיתי שמוכרים בצבעים כאלו. אשמח לדעת לאילו חברות יש מוצרים אלו (אשמח לקונסילר לא יקר במיוחד)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחליענת07/05/2007
בוקר טוב, תודה על תשובתך בקשר לסדר הפעולות במריחת קרמים.יש עוד משהו שרציתי לוודא. אם אני משתמשת במייק אפ עם מקדם הגנה 15 האם ניתן לוותר מידי פעם על קרם הגנה?
אני מתאפרת בבוקר ומורחת את כל הקרמים.אני יוצאת לשמש בסביבות 2 בצהריים למשך 30-40 דקות.האם אני מוגנת?או שיש לחדש את מקדם ההגנה?
מודה מראש על התגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על מוצרים
ענת08/05/2007אשמח אם תוכלי להמליץ על לחות,סרום וקרם עיניים. כפי שציינתי אני בת 34 בעלת עור בהיר מאוד עם נמשים עדינים מאז שאני זוכרת את עצמי,עור רגיל עם נטיה להתייבשות בתקופות מסוימות,נטיה לשמנוניות באיזור האף.
מתחילים להראות סימני הגיל.באיזור העפעפיים עורי דק במיחד.
אינני רוצה תכשירים שאסורים בהריון כגון אלו המכילים רטינול או חומצה גליקולית.
ובעיה נוספת היא שאני מפתחת רגישויות שמתבטאות באדמומיות,נקודות אדומות וגרד.לכן הייתי רוצה לקבל דוגמיות אם אפשר(האם יש קוסמטיקיות שמקבלות דוגמיות אפילו בתשלום)?
לאחרונה רכשתי סרום של לוראל ואחר שבוע של שימוש הופיעו סימנים אדומים שנראים כמו עקיצות.וזאת לא הדוגמה היחידה.
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלענת
רחלי אלמקייס09/05/2007אם הנתונים כפי שצינת בשאלה אינך צריכה בנוסף חסם שמש, אבל אני אישית ממליצה תמיד לשים חסם שמש בנפרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה שלום,עינת06/05/2007
שלחתי תמונה למייל שנתת לי ,אני מקווה שהיא הגיעה ליעדה.אם תוכלי לבדוק בבקשה.
נ.ב
[בעניין הקונסילר]
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח אם תשלחי לי שוב,
שירה אוחיון09/05/2007הגיע לי מייל ממך, אך לא צורפה תמונה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)