מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שני עפרונותשרון18/06/2007
אני שמה עפרון שחור באופן קבוע וקניתי עפרון נוסף בצבע ירוק-יער, אפשר לשים את שניהם ביחד? אוי את הירוק בחוץ יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה לשים רק את הירוק
שירה אוחיון18/06/2007בגלל שהעפרון השחור כהה מאוד, הוא יבלע את הירוק ולא יצור שום אפקט...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה =]
שרון18/06/2007ניסיתי וזה באמת נחמד... וזה מאוד כיף לגוון ולשים לפעמים עפרון אחר.... ויש לי עוד שאלה בעניין אחר: האם חברת make up for ever טובה? כי יש כל-כך הרבה חברות איפור שאני כבר לא יודעת. למרות שלרוב אני קונה ב-soft touch...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברה מצויינת, והמוצרים שלה נהדרים.
שירה אוחיון19/06/2007ממש הכל. אני אוהבת בעיקר את הצלליות שלהם. גם האבקה וגם הרגילות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה על התגובה וההסבר =]
שרון20/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים מתחת לעינייםסיגל18/06/2007
אני בת 35 , ויש לי כתמים שחורים מתחת לעיניים,זה תורשתי אצלנו ואני מנסה להעלים אותם בעזרת קונסילר,וזה לא כל כך הולך.מה היית מציעה לי ?
תודה סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה חומר מילוי?
א21/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שמציקה לי מאוד!רותם אטיאס17/06/2007
יש לי חברות ששמות עיפרון בצבעים שונים. קניתי גם עיפרון בצבע העיניים-ירוק.
אבל אני לא יודעת למה אני לא מצליחה לשים את העיפרון כמו שהן שמות.
העיפרון אצלן נראה טוב מאוד ואצלי זה סתם אפילו נמרח על הריסים..
אם הבנת למה אני מתכוונת.. את יכולה לענות לי בבקשה איך יכול לצאת העיפרום בצורה כזאת.. יפה ועדינה? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון בצבעים
שירה אוחיון17/06/2007קודם כל, איכות העפרון חשובה. עפרון שמנוני (בדרך כלל של חברות זולות יותר) פחות עמיד על העיניים ויורד מאוד מהר. חשוב מאוד לבחור עפרון שלא נמרח בקלות גם לא על היד כשמנסים בחנות.
דרך נוספת היא לשים עפרון לבן ועליו לשים (בעזרת מברשת קטנה) צללית רגילה. הצללית נספגת בעפרון והצבע שלה משתלב איתו (בגלל שהעפרון לבן) מה גם שהנחת צללית על העפרון גורמת לו להתיבש ולהשאר שעות רבות (8-9) על העיין ולא לנזול, להמרח או לרדת כל היום. תנסי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רותם אטיאס17/06/2007ניראה שאני צריכה לקנות עיפרון חדש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אויל קונטרול של דרמלוגיקהשירי17/06/2007
האם הוא אכן משאיר מראה מט (=לא מבריק?) לאורך היום?
הוא יכול למנוע את הברק השומני המגעיל הזה באזור האף והלחיים (בעיקר)?
הוא על בסיס קרם הוא שהוא נוזלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מראה מאט
שירה אוחיון19/06/2007אני מכירה שני מוצרים שיוכלו לעזור לך.
אני לא מכירה את המוצר שציינת אבל יש מוצר שנקרא ANTI SHAINE ואפשר להשיג אותו גם ב M.A.C וגם במאדינה מילאנו.
זה כמו קרם ג'ל שמורחים על הפנים והוא גם מונע הברקות וגם יוצר מגע משי לעור הפנים. שווה לנסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפס השחור מסביב לעיניים ..שלי14/06/2007
שלום , שמי שלי ואני בת 15 ,
אני רוצה ללמוד כיצד לעשות את הפס השחור מסביב לעיניים ( מסביב לכל העין לא רק מתחת ) כדי שיגדיל לי אותם , או יבליט לי את הצורה שלהם יש לי עיני שקד ..
הבעיה שהם צמודגות והייתי רוצה לתת אשליה שהם קצת מרוחקות אחת מהשניה , כיצד אוכל הלעשות זאת ? תוכלי לייעץ לי על כיצד לאפר את העיניים ? הם הצבע חום שוקולד .
תודה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס שחור מסביב לעיניים
שירה אוחיון15/06/2007יש שתי דרכים לבצע אותו.
אחת בעזרת איילינר נוזלי למרוח פס דק בחלק העליון של העיין (צמוד לקו הריסים) ואת אותו קו למרוח גם מתחת לעיין. המראה הוא מאוד מצוייר ומוקפד, אבל גם מאוד נקי.
הדרך השנייה היא לעשות את זה עם צללית שחורה שתמרח צמוד לקו הריסים העליון והתחתון.
לגבי העיניים הקרובות אמליץ לך להניח צללית בהירה בזווית הפנימית של העיין
זה יצור מראה מואר יותר באיזור הזה ויגרום לעינייך להראות "רחוקות" יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכבוד שירה אוחיןירדן14/06/2007
כתבת לי שאת מכירה שני סוגים של צבע לגבות ושהם נהדרים תוכלי לרשום לי את שמם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לגבות
שירה אוחיון14/06/2007יקירתי אין לי מושג מה השם שלהם, אבל כל פרפומריה שתיכנסי אליה תדע למה את מתכוונת ותציע לך את הסוג שיש ברשותה. אולי התיעצות עם המוכרות תוכל לעזור לך.
זה מוצר פשוט, זול ונגיש ואין מסביבו יותר מדיי פרטים. זה צבע לגבות בדיוק כמו צבע לשיער. כולם טובים, את בוחרת את הגוון שאת רוצה וזה עושה את העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עונים שאלתיירדן13/06/2007
הייי אני שוב שואלת מי יכול להמליץ לי על צבע לגבות אני בטוחה שיש כזה דבר מי שמכירה בבקשה מסרו תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לגבות
שירה אוחיון13/06/2007את רוצה משהו קבוע/ צביעה אחת לשבועיים/ או צביעה יומיומית????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לגבות
ירדן13/06/2007תודה רבה על ההענות צבע אחת לשבועים ומהיכן אפשר להשיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לגבות
שירה אוחיון13/06/2007אני לא חושבת שיש יותר מדיי סוגים, אני מכירה אולי שניים ושניהם מצוינים.
אפשר להשיג את זה בפרפומריות, או בחנויות שמוכרות ציוד קוסמטי. את תצטרכי לקנות גם חמצן 3% ולערבב את שניהם בכמות שווה (לא יותר מדיי)
קחי צמרון אוזנים ותמרחי בעדינות על הגבות. תשאירי את החומר על הגבות לא יותר מחמש דקות ותשטפי במים וסבון. אפשר לצבוע איתו גם את הריסים אבל בלתי אפשרי לעשות לעצמך..
המחיר של זה זה 15-20 ש"ח לשפורפרת ועוד 5-10 ש"ח על החמצן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור.....11/06/2007
כמה שאלות לי אליכן:
1. מה אני יכולה לשים בעין כדי להבליט אותה?? אני יודעת שיש את האופציה של עיפרון שחור על הקו התחתון של העין אבל שמעתי שזה מקטין... ולי יש עין קטנה... (ד"א אני שמה מסקרה)
2. אולי אתן יכולות לתת לי המלצה לצבע של צללית שתתאים לי ואיך למרוח אותה?! אני בהירה והפנים שלי די עגולות וצבע העין שלי הוא חום כהה מאוד..
3. מה האופציות להסתרת שקיות שחורות מתחת לעיניים?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה תשובות...
שירה אוחיון11/06/2007לגבי העפרון השחור, הוא אולי מקטין אבל מאוד מבליט. העיין אולי תראה קטנה, אבל הרבה יותר מלוכסנצת ומודגשת...
מבחינת צלליות כל צללית יכולה להתאים לך כי גוון העיניים שלך הוא דיי ניטרלי. צלליות חומות זהובות ברונזה מאוד אופנתיות היום את יכולה לנסות אותם (הם בדרך כלל גוונים שיכולים להתאים לגוון עור כשלך אם הם כהים)
אם העיין שלך היא קטנה, מומלץ למרוח את הצללית הכהה על קו הריסים ולטשטש כלפי מעלה, אם בא לך לשלב עוד גוון מקומו יהיה על שקע העין. חשוב לציין שמתחת הגבה רצוי להניח צללית בהירה.
לגבי שקיות מתחת העיניים קונסילר יכול לפתור את הבעיה, גם המייק-אפ שלך יכול לטשטש את זה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בפניםאיריס10/06/2007
נגעתי בשחורים בפנים, ואחד מהם עשה לי כתם שחור מכוער כבר הרבה זמן שלא עובר.
אנא תושיעו אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בפנים
איריס10/06/2007בהמשך לכתם שנהיה בפנים, מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיריס בקשר לכתם בפנים
רחלי אלמקייס14/06/2007איריס ראשית אמליץ לך לא לגעת בפנים לפעמים נוגעים בנגע שאסור לגעת בו והתוצאה קשה לתיקון.
פני לקוסמטיקאית על מנת שתוכל לראות את העור ועשי טיפול הבהרה קל על בסיס חד פעמי והשתמשי בבית בפילינג על בסיס שבועי.
אם את מעוניינת אשמח לקבל אותך בקלינקה שלי רישמי את האימיל שלך ואחזור אליך או צרי קשר
עם המספרה של שוקי זיקרי בבן יהודה 183 ת"א שם אני נימצאת דברי עם ליאת.
יום טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם מיותר בפני
איריס ש24/06/2007ראשית תודה על תשובתך
שנית בשמחה רבה אבוא אלייך, סוף סוף אני אדע איך לטפל בפנים.
קוסמטיקאית מפסגת זאב ירושלים, טענה שאני צריכה ללכת לרופא עור.
בשמחה אפגש איתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיריס בקשר לכתם בפנים
רחלי אלמקייס24/06/2007לאיריס אשמח לתת לך יעוץ ולראות את פניך הקליניקה שלי נמצאת במספרה של שוקי זיקרי בת"א ברחוב בן יהודה 183 התקשרי ובקשי אותי או שתשאירי לי אימיל שלך ונוכל לדבר,
בנוסף אשמח לבשר לך שאני מעניקה לך 15% הנחה על טיפוח הפנים
בכל מקרה שהיה בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורניים שבירותלילי10/06/2007
בחודשים האחרונים הציפורניים שלי נשברות בקלות ומפוצלות כל הזמן שמה לק ומשתמשת במסיר לק ללא אציטון וכלום לא עוזר האם יש לי חוסר ויטמין או יש לי פטרייה? תעזרו לי כדי להחזיר את הציפורניים למצב הרגיל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לציפורנים
סיגל17/06/2007יש מחזק ציפורנים מעולה של ברברה וולף,תנסי אותו ולא תיצטערי
מוכרים אותו בפפומריות ובמשביר לצרכן, בהצלחה!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!רותם אטיאס09/06/2007
אני בת 13 עם עור בהיר מאוד..
אני רוצה ליצור בפנים שלי מראה שזוף.. אבל שלא יהיו יותר מידי חומרים כדי שלא יזיק לי לעור הפנים. לצערי הרב אני מזיעה הרבה ואני לא יודעת אם יש איפור שעומד בזיעה..
תוכלי לייעץ לי בבקשה?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור שזוף
שירה אוחיון10/06/2007שלום לך...
מוצרי איפור לא יכולים לגרום לנזק לעור, אם מקפידים לנקות ביסודיות את הפנים בסוף היום.
אם את מזיעה בפנים אמליץ לך להשתמש במוצרים אבקתיים יותר. לכל חברות האיפור יש מוצר שנקרא מייק-אפ פודרה שבא במארז נוח לשימוש, זה מוצר שיכול לעזור לך.
לגביי השיזוף אמליץ לך להשתמש בברונזרים שבאים גם באבקה וצריך לפזר אותם בעדינות עם המבשרת של הסומק. להתחיל מצידיי הפנים (קרוב לאוזניים) ולמשוך אותם לכיוון המרכז (להקפיד לא להגיע עד האף)
המוצרים האילו מגיעים בגרסאות מבריקות וגם כאילה שלא מבריקים. אני ממליצה על הלא מבריקים. הם נראים הרבה יותר טבעיים, במיוחד אם את נוטה להזיע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רותם אטיאס11/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עיניים .. מליmali07/06/2007
היי . יש לי עיניים בצבע דבש ... באיזו צבעים אני יכולה להשתמש בכדי להבליט את היופי שלהם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עינים דבש
ירדן07/06/2007לדעתי וורודים וסגולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים בצבע דבש
שירה אוחיון10/06/2007לדעתי גם כל גווני הירוק יכולים להתאים, חומים יראו מצויין גם, וכמובן גווני הורוד בורדו סגול
כשחושבים על זה, צבע העיניים שלך הוא דיי ניטרלי ולכן כל צבע שתבחרי יכול להשתלב נהדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק-אפאני06/06/2007
האם מייק אפ יכול לגרום ליובש/ כתמים בפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ
שירה אוחיון07/06/2007לא, מייק-אפ לא מזיק, לא גורם לכתמים, וגם לא עושה פצעים...
חשוב לשטוף את הפנים ביסודיות כל ערב, אחרת העור לא ינשום ויפתח שמנוניות שתגרום לפצעונים
אבל אם שוטפים פנים טוב, ומשתמשים במייק-אפ באישור משרד הבריאות (כל מה שנמכר בחנויות מוכרות ולא בשוק, בבאזארים, או באריזות ללא שם) לא נגרם נזק לעור הפנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירה
...17/06/2007תודה רבה!
פשוט לפעמים יש קצת יובש בפנים אז חשבתי שאלי זה גורם לכך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהעדן06/06/2007
אני בת 18 וסובלת מחצ'קונים מגיל 12 בערך המון טיפולים:סבונים משחות כדורים .ניסיתי אנטביקיוטיקה מינוציקלין למשך 4 חודשים וזה עזר לי קצת.את הכדורים שילבתי עם משחות שהחמירו את המצב וגרמו לי ליותר פצעים.עכשיו אני משתמשת במשחה שנקראת בנזמיצין ג'ל שמאוד עוזרת לי אך שהתחלתי למרוח אותה נהייו לי כוויות באזור הלחיים שמאוד מפריעות לי וגורמות לפנים שלי להראות גרוע מאוד אני נראית פצועה!!
הכוויות בצבע חום כהה עכשיו המצב שלהן השתפר והן התבהרו במקצת כי השתמשתי בסבון שמאוד עזר לי.
השאלה שלי היא איך אני יכולה לכסות את הכוויות?העור שלי נורא יבש בגלל השימוש במשחה ונוצרו לי קילופים בעור אני משתמשת בברונזר בצבע של העור שלי אבל הוא לא ממש מכסה ועדיין רואים את הכוויות אז אני מחפשת כיסוי שגם לא יבליט את היובש והקילופים
אני חייבת לציין שאני בעלת עור כהה שנוטה לגוון צהוב-חום ואני מחפשת מייק אפ שיתאים לגוון הזה ואני לא מוצאת,יש גוונים כהים מידי בשבילי או בהירים מידי.יש אולי מייק אפ לכהות עור ולעור בעייתי שאת יכולה להמליץ עליו?
ולסיום,יש איזה טיפול צמחי או תרופת סבתא שאת יכולה להמליץ לי ?
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להסתיר
שירה אוחיון07/06/2007יקירתי, לא משנה עם איזה מוצר תשתמשי, הקילופים והכויות לא יעלמו.
מייק-אפ יכול לגרום לעור להראות חלק יותר מבחינת הצבע, אך אם יש בליטה בעור היא לא תעלם לא משנה כמה שכבות מייק-אפ תמרחי על עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקונסילר נראה מרוח כמו שכבה בוציתעינת א.05/06/2007
בת 40+, רכשתי קונסילר של חב' גייד אולם בבוקר כשאני מורחת אותו נוצרת לי שכבה בוצית מתחת לעין למרות שאני מורחת קרם לחות וטופחת קלות לספיגה...מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי את צריכה להחליף קונסילר
שירה אוחיון06/06/2007את צריכה קונסילר נוזלי ורצוי כזה שמתיבש מעצמו. תנסי את הקונסילר הנוזלי של רבלון מסדרת COLORSTAY אני מאוד אוהבת אותו אפילו על עצמי. הוא מאוד קל, לא יוצר שכבה בוצית, ונשאר עמיד לאורך כל היום.
כמו לכולם, גם לך אמליץ לנסות קודם כל את הטסטר בחנות, ללכת איתו הביתה ובערב לראות איך הוא נראה. אם אהבת את התוצאה, זה הקונסילר שיתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)