מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מסירים נמשים מעור הפנים?חן26/04/2007
קראתי "בתרופות סבתא" מסכה להבהרת נמשים...למשל
"להבהרת נמשים ניתן לערבב חומץ במיץ חזרת, ובעזרת צמר גפן אפשר למרוח על האזורים המנומשים. "
האם זה יעזור לי? או שזה עוד יותר יהרוס לי את עור הפנים?
אני חייבת דחוף מסכה משהו שיבהיר את הנמשים,
אני לא רוצה קרמים, או משהו, מפני שלא נראה לי שזה כל כך יעזור נגד נמשים...אבל אם את כבר ממליצה לי על קרם אני מקווה שמנסיון את ממליצה לי עליו.
אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור לי בקשר למסכת נמשים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא הגבת?
חן28/04/2007אני זקוקה דחוף לתשובתייך בקשר לשאלות שלי בבקשה עני לי :]]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על מה חשוב להקפיד באיפור סבוריאה?טל26/04/2007
על מה חשוב להקפיד כשמאפרים מישהי עם סבוריאה, (היא אמרה שקוראים למה שיש לה גם רושה, )למקרה שזה מבהיר יותר את התמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לעור עם סבוריאה
שירה אוחיון26/04/2007האמת היא שאין מה לעשות. אין איפור שיעזור לקילופים להעלם, מה שחשוב הוא להשתמש בקרם לחות שמתאים לעור הפנים, להניח את המייק-אפ בתפיחות ולא במריחות, ולהשתמש בכמה שפחות מוצרים שייבשו את הפנים. (כמו פודרות, סמקים וברונזרים באבקה ישירות על העור ועוד מוצרים דומים)
מייק-אפ של חברת אלמיי יכול להתאים. שווה לנסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טל27/04/2007הבעיה העיקרית שלי היא שאיפור על עור כזה נראה כבד, ובמיוחד אם רוצים להסתיר את האדמומיות והפצעים ושאר הפגמים שבאים כעסקת חבילה עם הסבוראה
בעיה נוספת היא שבעוד שיש אזורים יבשים מתקלפים ומגורים ישנם אזורים שמפרישים עודף חלב ברמה מוגברת (גבות, צידי האף, ריסים וכו'), כך שהעור לא בדיוק מתאים להגדרה הקלאסית של עור מעורב, ובעצם לא לאף הגדרה קלאסית של סוג עור, ויתכן שצריך ממש סוג אחר של איפור לחלקים מסוימים של העור, האם זה נשמע לך דבר אפשרי או שיש לך רעיון אחר?
והאם אין סכנה שמוצרי הניקוי הבסיסי ומוצרי האיפור גם אם הם מאיכות טובה לא יגרו את עור כזה יותר?
תודה, ורק לומר שהפורום הזה מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לטפל בעור שמן?מירי25/04/2007
יש לי עור שמנוני במיוחד באזור האף , המצח והסנטר. אין לי המון פצעונים, אבל הוא נהיה מבריק מאוד עכשיו...אני משתמשת במי פנים לעור שמן ובמסכות וקרמים מתאימים...וגם אחרי שאני שמה מייקאפ..תוך שעה אני מתחילה לזרוח...
מה אני יכולה לעשות נגד השמנוניות הזאת???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ לעור שמן
שירה אוחיון26/04/2007חשוב מאוד להקפיד שהמייק-אפ יהיה על בסיס מים בלבד.. (לא שמן, לא סיליקון ולא שעוות דבורים או כל מה שקשור לזה.)
את יכולה לנסות את המייק-אפים שמגיעים באבקה (כמו פודרה) הם מצויינים לעור שמנוני. יש לחברת MAC מייק-אפ מסדרה שקוראים לה STUDIO FIX הוא יכול להתאים לך
עוד משהו שחשוב לציין הוא שאת המייק-אפ הנוכחי שלך את חייבת לפדר עם פודרה שקופה מייד לאחר המריחה, ובמהלך היום כשאת מרגישה מבריקה, תספגי את השמנוניות בעדינות עם טישו יבש ואז תפדרי שוב בפודרה שקופה. בהצלחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוח שפםענת23/04/2007
שלום,
אני בת 24 מזה 9 שנים אני מורידה שפם בעזרת סכין גילוח
בעל להב אחד על עור יבש. אבל בזמן האחרון אני מרגישה
שיוצאים לי קוצים כיום אחרי הגילוח. על איזו שיטה להורדת שפם
תוכלי להמליץ לי?
תודה ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילוח שפם
רחלי אלמקייס24/04/2007ענת כשאת מגלחת שיער את מחזקת אותו, על מנת שלא יהיו לך קוצים מהיום ואילך הורידי שפם בעזרת שעווה אצל קוסמטיקאית במשך הזמן את תווכחי שהשיער פשוט מדלל ולא קוצני.
תנסי.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי בהתאם לתשובתך...מאיה23/04/2007
מחפשת קוסמטיקאית מיומנת ומומלצת באיזור ירושלים.......
כאחת שעברה "חוייה" טראומטית עם קוסמטיקאית בעבר...רק המילה קוסמטיקאית מעוררת בי תחושת אימה,,ממש כך! מכירה מישהי ממש טובה באיזור לחוויה מתקנת?
תודה על הסבלנות והיחס הנפלא!!
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למאיה
רחלי אלמקייס24/04/2007מאיה תני לי מספר ימים לעשות שיעורי בית ואני אחפש לך קוסמטיקאית טובה באזור שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה במפשעותדנה23/04/2007
שלום רב,
אני שעוונית, ואני שמה לב לתופעה של פצעים במפשעות, כיצד בתור שעוונית עליי לנקוט ע"מ למנוע תופעה זו? לציין שאם תזכרי חומרים כלשהם, אדע על מה את מדברת. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
רחלי אלמקייס24/04/2007דנה איני מבינה את שאלתך את עוסקת בשעווה?
מה הכוונה חומרים ? ומתי נוצרים הפצעים במפשעות?
כתבי את השאלה בבירור ואשמח לעזור לך בברכה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לרחליענת22/04/2007
שלום, אני מקווה שתוכלי לעזור משום שהנושא מאוד מעיק עלי. אני בת 34 בעלת עור בהיר מאוד, דק רגיש עם נטיה לאלרגיות.
למרות התנהגות נכונה בעיניין חשיפה לשמש שמתי לב שעור הפנים שלי מתחיל להתכמט.אני מבינה שיש גורם גנטי ובכלל אי אפשר לעצור את הזמן,אבל בכל זאת אולי ניתן לעשות משהו שיגרום לשיפור המראה. הכמטים באיזור העיניים,קוים קטנים על הלחיים,הנקבוביות התרחבו והבעיה המטרידה ביותר היא כמט גדול כמו סריטה על עצם הלחי(מתחיל מתחת לעין כלפי מטה).הוא מאוד בולט בבוקר, נעלם כמעט לחלוטין אחרי כמה שעות.אני חוששת שרואים את זה. את הקוים הקטנים רואים רק עם מסתכלים בצורה מכוונת. מה עושים עם הקן הענק הזה???
אציין שאחרי שנים של אלרגיות,אדמומיות, גרד(באיזור העיניים במיחד),טיפול בסטרואידים אחרי שכל דבר אחר לא עזר,התחלתי להשתמש במוצרים קוסמטיים רפואיים לכן אנ חוששת לנסות דברים חדשים אבל בכל זאת אשמח לעיצה או המלצה על מוצר פעיל שמסוגל לטפל באופן ממוקד בכמטים.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדינה מרחלי
רחלי אלמקייס22/04/2007היי דינה העור שלך דורש כרגע לאור המצב שהינך מתארת איבחון אצל קוסמטיקאית,
הרבה חברות מציעות טיפול לקמטים ולמניעתם (טיפולי אנטי אייגינ'ג) רצוי לקחת סידרת טיפולים אצל קוסמטיקאית סידרה בת 6 טיפולים ולהמשיך את הטיפול המונע בבית בעזרת תכשירים משלימים.
אמליץ לך על טיפול:* אלפא ויטל של יונקה, לבית הינך יכולה להשתמש בקרם אלסטין או אופטימייזר וסרום יונקה.
טיפול משקם של הולילנד ותכשירים משלימים לבית.
טיפול משקם של דרמלוגיקה - יש לציין שתכשירי דרמלוגיקה מותאמים לעור רגיש והם נבדקו דרמטולוגית.
אל תשכחי את הקרם עיניים שיש להניח מסביב לעין בוקר וערב - בחרי בקרם עיניים של אחת מהחברות שצינתי .
בכל שאלה או עזרה במציאת קוסמטיקאית אני פה
דינה המון הצלחה שטפי אותי במהלכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך-עוד שאלה
ענת22/04/2007היכן באיזור הצפון ניתן למצוא את המוצרים שהנך ממליצה-חיפה ודרומה.
האם המוצרים מכילים חומרים שאינם מומלצים בהריון כגון רטינול.
ושוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדינה מרחלי
רחלי אלמקייס22/04/2007המוצרים שהמלצתי לך אינם מכילים רטינול.
כל החומרים במוצרים שהמלצתי ניתנים לשימוש בהריון.
כרגע איני יכולה לענות לגבי קוסמטיקאית באזור חיפה איני יכולה לשלוף מהשרוול אני צריכה לבדוק ברשותך אחזור אליך עם תשובה לגבי קוסמטיקאית באזוריך תוך יום עד יומיים.
אשמח שוב לענות לך על כל שאלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!!!!
ענת22/04/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לא רצוי על הפניםדניאל21/04/2007
אני בן, יש לי שיערות מעל עצם הלחי. אמרו לי שאני צריך להתגלח עד עצם הלחיים והשיערות נמצאת מעל והן די בולטות מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה לא הגבר היחיד
הילה22/04/2007נהוג להוריד את השערות באזור זה בשעווה.
חשוב שזו תהיה שעווה שמתאימה לאיזור הפנים, עדיף כמובן אצל מישהו/י מקצועי/ת.
זה לא ממש כואב, תנסה...
בהצלחה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי,שאלה בנוגע לקרמים שהמלצת...מאיה20/04/2007
האם ניתן לרכוש את הקרמים הבאים בחניות או שמא רק אצל קוסמטיקאיות?
א. קרם עיניים פיטו קונטור של חברת יונקה.
ב. סרום קמלאיי של חברת NMF.
ג. קרם ליפוזום של חברת אינה רויאל.
במקרה ולא ניתן לרכוש אותם בחניות השונות,אודה לך אם תוכלי להמליץ על קרמים לטיפול בעיגולים שחורים אותם ניתן להשיג בפארמים השונים..
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למאיה בנוגע לקרמים
רחלי אלמקייס22/04/2007מאיה את הקרמים שהמלצתי לך ניתן להשיג אצל קוסמטיקאית בלבד,
מצטערת איני מכירה קרמים שמתאימים לכהויות מסביב לעיניים שניתן לרכוש בפארמים השונים
אם את צריכה עזרה במציאת קוסמטיקאית באזור מגורייך כתבי לי ואנסה לעזור
בברכה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזקי שמשקארן19/04/2007
אני בחורה בת 31 ואני סובלת מנזקי שמש (נמשים) אני משתדלת לא להיחשף לשמש אבל גם לא עוזר בתקופה האחרונה יוצא לי כמו כתמים בפנים ואני לא יודעת איך אני יכולה לחזור לעור חלק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום קארן!!!!!!!!
א19/04/2007אני שותפה לבעיה, למרות שיש לי קצת נמשים זה מרגיש הרבה.
קודם כול אני חייבת להזהיר אותך בשימוש בכול מיני כמיקליים על הפנים שמבהירים כתמים זה מסוכן ולא יעיל כמו למשל: "איזומד" שרופאת עור נתנה לי מסוכן כי הוא בעלי אחוזי חמצון גבוהים מאוד. הוא גרם לי לפצעים לאחר 3 ימי שימוש.
הכי חשוב לא לצאת מהבית בלי מקדם הגנה של 15 לפחות מומלץ אחוזים גבוהים יותר!!! על מנת למנוע עוד הופעת נמשים בהמשך.
תמיד תוכלי להסוות את הנמשים ע"י מייקאפ- תתחילי במריחת קרם בסיס שמותאם לצבע עור שלך ואח"כ שימי מייקאפ בהיר יותר(אפילו קונסילר נוזלי) שבהיר קצת יותר מצבע העור שלך, תפחי על הכתמים באופן נקודתי(לא למרוח). באם את לא רוצה להתאפר כול הזמן אני ממליצה על רפואה טבעית(ללא כימיקליים) וללא תופעות לוואי!!!! תבררי בנושא.......
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקארן ושירן
הילה19/04/2007פתרון מס' אחת כפי ששתיכן כבר יודעות, הוא להיחשף כמה שפחות לשמש.
בנוסף, תוכלו לנסות טיפול ביתי פשוט להבהרת כתמים בבית:
סחטו מיץ מחצי לימון ומרחו את המיץ על כל הפנים באופן שווה.
המתינו כמחצית השעה ושיטפו את הפנים.
מומלץ להזין אח"כ את העור בקרם לחות.
חשוב מאוד ! לבצע את הטיפול בשעות הערב על מנת שלא להיחשף לשמש לפחות כ-8 שעות לאחריו.
אם אתן מעונינות בקרם טיפולי לבעיה המבוסס על חומרים טבעיים, אשמח לעזור.
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילה- כנסי
א20/04/2007הילה ממש לא!!!! לבעלי עור רגיש מאוד כמו שלי שכול דבר יכול לגרום לאלרגיה ןלפצעים, ובכלל כמעט לכול סוגי העור אסור בשום אופן לשים לימון על הפרצןף. לימון יש בו חומציות גבוהה.
פעם השתמשתי בו על השיער והוא הבהיר לי את השיער אומנם אבל שרף לי אותו, והיו לי פצעים בקרקפת. בגלל זה רשמתי לקרן שלא כדיי מנסיוני להשתמש בחומרים שיכולים לגרום נזק לעור, כמו כימיקליים למיניהם וחומרי חימצון שונים, אפשר להשתמש בחומרים טבעיים(קומטיקה טבעית)! שהם לא מזיקים לעור ולא גורמים תופעות לוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתחיל מכך
הילה22/04/2007שלימון הוא חומר טבעי לכל דבר אשר נהוג לשלב גם בקוסמטיקה הטבעית בצורות שונות למטרות ספציפיות מאוד.
דבר שני, לא ציינת כלל בהודעתך את סוג עור פנייך ואת רגישותך הגבוהה.
בנוסף, חשוב שתדעי כי דווקא מוצרים טבעיים הינם אלרגניים חזקים הרבה יותר מכימיקליים, גם אם זה נשמע מוזר.
חשוב מאוד כאשר מדובר בעור בעייתי או רגיש לקבל "טסטר" ולבדוק את אותו המוצר באזור נסתר כגון מתחת לעצמות הלחיים, כך שאם תתקבל תגובה רגישה לפחות היא לא תופיע באמצע הפנים.
בכל הקשור לטיפול טבעי - אני איתך !!! אני מטפלת באמצעות מצחי מרפא...
שבוע נפלא,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עם אלרגיה.א19/04/2007
שלום רב,
רציתי לדעת אילו תכשירים כמו: מייקאפ, שיזוף ללא שמש,קרם לחות,קרם לניקוי הפנים מתאימים לעור רגיש ועדין. אני בת 18 ויש חשש שאני סובלת מאלרגיה(רוזציאה אם את מכירה) יש לי עור נורא בהיר, ואני משתמשת במייקאפ בכדי להסוות נמשים, ולהכהות את העור מעט.
1.במשך שנתיים השתמשתי במייקאפ -אבר פרש של מייבלין מס - 020
ונראה לי שאז התחילה לי האלרגיה.למרות שלא בטוח שזה הגורם קשה לי להפסיק עם המייק אפ הזה כי הוא נורא יעיל : נמרח בקלות, לא בולט יותר מדיי.(הוא חצי מייקאפ חצי קרם לחות).והוא בניגוד לאחרים גם מקנה לי מראה שזוף יותר, ולא חיוור. בגלל שקיים אצלי חשש שהוא מזיק בגלל החומרים הכימיים שהוא מכיל, אני מחפשת מייקאפ חלופי שעומד בקריטריונים : מס 020, שנמרח בקלות, לא בולט מדיי ללא כימיקליים אולי קוסמטיקה טבעית.אשמח אם תכווני אותי למייקאפ מתאים.
2. לפעמים אין לי זמן בבוקר למרוח מייקאפ ,זה לוקח לי די הרבה זמן, אני מחפשת תכשיר שיזוף ללא שמש , שמחזיק לשבוע אבל אם אפשר ללא כימיקליים כי הם רק פוגעים בעור שלי. נתנו לי דוגמית של מגבוני שיזוף שנקראים: " tantowel PLUS"
אני לא מעיזה להשתמש בהם, מחשש שיפגעו בעור שלי. אם את מכירה תכשירים מסוג כזה ( שיזוף ללא שמש)שלא פוגעים בעור ,מגבונים,משחות (אני רוצה להשתמש בהם על הפנים והצוואר).
תודה רבה !!! ואם תוכלי ליצור איתי קשר בדוא"ל אם יהיה לך פרטים נוספים, אני אודה לך מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין:
א19/04/2007
שיש לי עור יבש , קומטיקטית אבחנה אצלי סבוריאה והשתמשתי בקרם בבוקלאם שבהתחלה עזר לחודשיים ואז זה שום חזר ,ואני ממשיכה להשתמש בו להסרת איפור, ונראה לי שהוא מזיק כרגע מאשר עוזר, כי הופיעו לי פצעים מיד לאחר השימוש.
אודה לכול עזרה.
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה המלצה לקוסמטיקאיתלילי18/04/2007
שלום
אם אפשר לקבל מידע על קוסמטקאית טובה באיזור חיפה יש לי עור שומני בעייתי אני מעוניינת בניקוי הפנים טוב יש לי הרבה נקודות שחורות וגם כתמי פיגמנטציה, פילינג על בסיס חומצה ללא שיפשוף כי העור שלי רגיש. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לללי
רחלי אלמקייס19/04/2007אם יש ביכולתך להגיע לאור עקיבא את תרווחי יש שם קוסמטיקאית מעולה, תרשמי לי ואני אכתוב לך את שמה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפם לילדה-מה עושים?צילה17/04/2007
ביתי בת 8 ויש לה שפם, איך אפשר להוריד לה ללא צלקות.
והאם אפשר להוריד עכשיו או שזה עדיין מוקדם מידי לגילה.
תודה !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי צילה
הילה18/04/2007לטעמי גיל שמונה הוא גיל צעיר מדי להתחיל מריטת שיער.
מאידך, ילדים יכולים להיות מאד אכזריים, ויתכן כי מציקים לה. אם זה אכן העניין, שעווה - כמובן אצל משהי מקצועית- לא אמורה להשאיר צלקות. אבל אם זה לא מפריע לה (אלא לך..) אולי עדיף לא לגעת בשלב זה.
לשיקולך (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה - שפם מה עושים ?
רחלי אלמקייס18/04/2007נתחיל ונשאל למי מפריע?
לך? אל תסרי את השפם רק כשביתך תבקש.
לביתך ?
למרות גילה הצעיר של ביתך אמליץ לך להסיר לה שפם בגלל שהילדים היום מאוד אכזרים ולא כדאי שבגלל השפם ביתך תרגיש לא נח והביטחון העצמי שלה ירד.
היום ישנה מודעות מאוד גדולה יש לי המון ילדות שמסירות שיער אפילו בחלקי גוף אחרים.
הגעת להחלטה שיש להסיר את השפם עשי זאת אצל קוסמטיקאית בלבד, ושהיא תסיר את השיער בשעווה בלבד.
לשעווה יתרונות רבים :
1. מריטה חד פעמית.
2. השעווה פחות כואבת מכל אמצעי אחר.
3. במשך הזמן השימוש בשעווה יגרום לדלול השיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה
אני20/04/2007כילדה שסובלת משיעור גבוה הייתי ממליצה לך להסיר את השיער במקום לבת שלך אם רק אם היא מבקשת,כשהייתי בת 10 ובקשתי להסיר אמא לא התנגדה כתוצאה מכך היום השיער מדולל יותר ונמנעתי מלהיות במצבים לא נעים של לגלוג מצד הילדים,אך זכרי,רק אם הדבר נעשה בהסכמה מלאה מצד הבת אחרת לא תשיגי כלום מלבד ריב .מדברת מנסיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי - שגרת טיפוח ואבחון 7.04.07רחל17/04/2007
שלום שוב!
ברצוני לדעת מה עליי לעשות כדי לטפח את עורי - בת 24, שחומה (ילידת פרס), ללא בעיות הורמונליות, עורי הפריח אקנה מגיל 17-18, מעולם לא השתמשתי בראוקוטן, אך היום המצב הרבה יותר טוב, אמנם עורי נוטה לחצ'קון פה ושם כשבא לו ועוד חטטות בסנטר ובמצח. יחד עם זאת, שיער מיותר החל צומח באותו הגיל באיזור הסנטר (בצבע כהה), אותו עד היום אני מסירה עם פינצטה או לעיתים חוט.
כיום אינני יודעת איך להגדיר את עורי במדויק - הוא הפך מעט לחסר חיים עקב נסיונותיי הרבים "לייבשו" ובכך לדכא את האקנה, עדיין שמנוני מאוד במצח ובסנטר, ונוטה לפגמים (פגמים = נמשים, נקבוביות פתוחות במעט בצידי האף, קצת שחורים וסימני חצ'קונים). תמיד דאגתי לרכוש מוצרי טיפוח מבין הטובים: וישי, אהבה, קיירליין, ניוטרוג'ינה...ברצוני לציין כי: רכשתי מוצרי איפור של איל מקיאג' לאחרונה, אינני יודעת בדבר היותם נטולי שומן, אך אחרי כמה שעות עם מייק אפ+פודרה קלה המצח שלי נראה כמו שכבת שומן בצבע מוקה, וכך גם מתרחש עם סוגים אחרים של מייק אפ. שאלותיי: 1. מה הטיפול עקב התיאור לעיל בכל ההבטים? 2. האם מוצרי האיפור של איל מקיאג' טובים מבחינת היותם נטולי שומן, אם את יודעת, ולחילופין על מי את ממליצה? 3. כיצד לטפל בעור הפנים? מה הם שלבי "העבודה"? 4. האם מוצרי הטיפוח של חברת "סבו קאלם" יהיו טובים עבורי? בטוחני כי תקחי בחשבון את מוצאי שמשפיע על האקלים בו גדלתי והיום בישראל האלקים הוא שונה - לדעתי מה שמייצרת חברה אירופאית לא מכוון אליי...הוא פונה לסוג אחר של נשים מרקע אירופאי ואני לא בהגדרה זו! ובגלל זה אני נרתעת מהרבה מוצרים ומה שמייצרת חברה ישראלית אולי יותר ידבר על עור הפנים שלי... 5. האם מוצרי הטיפוח של AVENE טובים? 6. בלי קשר לעיל - דאודורנט - על איזו חברה את ממליצה שמחזיק ממש מעמד במשך היום? 7. על הירכיים שלי יש פצעונים אדומים קטנים שרופא עור אומר שזה יעבור מתישהו ושאין מה לעשות עם זה. האם יש לך המלצה על קרם למריחה?
נ.ב. אין בעיות הורמונליות.
אשמח מאוד לתשובתך המקצועית, בין אם לאתר ובין אם לכתובת האימייל, ובמידה ואת מכוונת אותי למוצרים מסויימים אשמח לדעת גם היכן ניתן לרכושם!
תודה רבה!!!
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל שיגרת טיפוח
רחלי אלמקייס18/04/2007נתחיל.....
חשוב שתדעי שיש הבדל מהותי בתכשיר קוסמטי לתכשיר שנירכש מדיילת בחנויות:
1. בתכשיר קוסמטי החומר הפעיל חזק הרבה יותר.
2. לקוסמטיקאית כלים ואמצעים להבחנת העור שאין לדיילת.
3. מגוון התכשירים הקוסמטים הרבה יותר רחב ומדוייק.
בגלל שאת כהת עור דבר ראשון זכרי להימנע מחשיפה לשמש והשתמשי תמיד במקדם הגנה.
לגבי הדאודורנט אני אישית ממליצה על ג'ל של ספייד סטיק הוא נישאר לאורך כל היום, הוא מיועד גם לעור רגיש, והוא אינו מכתים את הבגד.
לגבי התכשירים שציינת בשאלה הם אינם מתאימים לעורך.
זכרי בכל פעם שתייבשי את עורך יתר על המידה הפעולה תגרום מאוחר יותר להופעת פצעים.
שיגרת טיפוח שלבי העבודה:
1. יש לנקות את עור הפנים בוקר וערב בג'ל ניקוי.
2. בוקר וערב מרחי סרום וקרם לחות.
3. פעם בשבוע עשי פילינג ואחריו מסכה.
4. הקפידי למרוח בוקר וערב קרם עיניים.
אמליץ לך להשתמש במוצרים של חברת דרמלוגיקה, הם מוצרים שניבדקו דרמטלוגית ומתאימים לעור רגיש.
את התכשירים תוכלי לרכוש אצל קוסמטיקאית מורשת שמשתמשת בדרמלוגיקה.
חודש אחרי שתתחילי לטפל בבית פני לקוסמטיקאית ועשי טיפול של דרמלוגיקה.
לגבי השיער בסנטר אמליץ לך להפסיק להשתמש בחוט החוט לפעמים גורם לשבירת השיער ולחיזוקו
בפינצטה אפשר להשתמש פשוט השיטה לא הכי מתאימה לאזור הסנטר ודי כואבת, לייזר ואינפרא אדום אל תעשי לעולם בפנים כי את כהת עור ועקב כך יכולים להיות לך כתמים ובנוסף השיער בלייזר ואינפרא לעולם לא יעלם , אז מה כן ? איפלציה שיטה בטוחה יעילה שבמשך הזמן דיגרום להעלמות השיער.
בקשר לאיפור חברתי לפורום שירה תישמח לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה רבה מאמי יש לי עוד שאלה והעורנתנאל נגאוקר15/04/2007
שלי יחזור לכפי שהוא ההיה קודם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנתנאל
רחלי אלמקייס16/04/2007שוב אם האדמומיות היא משמש העור יחזור למצבו הקודם.
אם האדמומיות היא כרונית ניתן למזער את התופעה, בתשובתי הקודמת אמלצתי לך על מספר תכשירים ברצוני להוסיף לרשימה שלחברת דרמלוגיקה יש תכשירים מומלצים שעושים עבודה נהדרת
חשוב שתבקר אצל קוסמטיקאית על מנת לבדוק ממה נובעת התופעה,רצוי קשה לאבחן מבלי לראןת ורק אח"כ תרכוש תכשירים.
ושוב בכל שאלה אשמח לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)