מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כמה עוברים מומלץ להחזירמירי14/12/2023
בת 38, בריאה, לבן זוג יש בעיית זרע(כמות קטנה ומורפולוגיה 1%).
עברתי 2 הזרעות ללא הצלחה, והיה ivf ראשון, נשאבו 14 ביציות, 11 הפריות, היום יום 3 לאחר שאיבה הגעתי להחזרה, הרופא אמר נכון לעכשיו יש 2 עוברים בדירוג טוב מאוד, השאר נכון לרגע הזה לא טובים, אבל ימשיכו לגדל אותם לראות מה קורה.
אמר שמחזיר לי 1 בדירוג טוב כי חושש מגירוי יותר, למראות שאני מרגשיה מצויין.
ניסיתי לשכנע אותו להחזיר 2, בהתחלה לא רצה, אחר כך אמר שאין בעיה אם אני מאוד רוצה אך יש סיכוי לתאומים וזה מסוכן בגלל גירוי יתר. השיחה הייתה בחדר החזרות ולא ממש הבנתי מה נכון ומה לא.
לא ממש הבנתי מה הסיכונים מגירוי יותר ובמה זה מטבתא כי אני 3 ימים אחרי שאיבה מרגישה מצויין.
לדעתך האם עם הנתונים שלי נכון היה להחזיר עובר 1 או 2?
במה בתבטא גירוי יתר אם כבר עברו 3 ימים?
במידע ויש החזרה של עובר בדירוג טוב, ואני בריאה, רירית תלת שכבתית , מה הסיכויים להקלט מעובר 1?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירה בגישה מבוקרת וזעירה משתלמת והחזרת עובר אחד בטיפול הראשון הנה בין המקובלות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה הריון צעיר וציסטהאנונימית13/12/2023
שלום.
אני בתחילת הריון שבוע 5 מהפריה חוץ גופית של עובר קפוא 3 ימים על בסיס מחזור טבעי.
עשיתי אולטרסאונד כי הריון קודם היה חוץ רחמי, באולטרסאונד ראו שק הריון 7 מ"מ ללא שק חלמון עדיין וציסטה 8 ס"מ בצד ימין איפה שהיה הביוץ.
האם יש משמעות לציסטה? האם זה שעדיין לא ראו שק חלמון זה בעייתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
פרופ` דוד בידר14/12/2023הציסטה תיספג.
לחזור על אולטרה סאונד כי לא ברור גיל ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אנונימית19/12/2023היום עשיתי שוב בדיקת אולטרסאונד כשבוע לאחר הבדיקה הקודמת. הרופא טוען שאני בשבוע 5+5 ראה כבר שק הריון ממשי עם שק חלמון עדיין ללא קוטב עוברי ועדיין הציסטה קיימת באותו גודל. האם זה תואם את שבוע ההריון זה שלא ראו קוטב עוברי עדיין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בטווח התקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב אחר תנועות עוברקרן13/12/2023
היי פרופ'
אני בשבוע 31. יש ימים שהעובר בועט יותר ויש ימים שמרגישים אותו אבל הוא פחות היפראקטיבי. בגדול אני עם שליה אחורית. השאלה שלי היא איך יודעים מתי לפנות לרופא לבדיקה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב
פרופ` דוד בידר14/12/2023העובר , לרוב נע וזז באותם הזמנים.
לא צריך להילחץ כי הדופק לא יפסיק פתאום ויש להמשיך מעקב כרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על קרניון בבקשהרותי13/12/2023
אם צריך לקחת קרניון בשעה קבועה או שזה לא משנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר13/12/2023לא כל כך משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע האם תקינה????????יעל13/12/2023
היי, מתקשים הרבה זמן להרות הכל אצלי תקין. האם יש בעיה בבדיקת הזרע? אשמח גם להסבר בכמה מילים בנוגע לתנועתיות למורפולוגיה ול ph בהקשר לבדיקה שאצרף. תודה מדוע אין אופציה להעלות הבדיקה? רושם שגיאה כאשר באה לשלוח. לאן עוד אפשר לשלוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע
פרופ` דוד בידר13/12/2023אפשר לשלוח
תבררי בהנהלת הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה גבי בדיקה לפני טיפוליםליה12/12/2023
שלום.
הייתי אצל רופא פריון והוא הביא לי הפניה לכירורג לצורך בדיקת שד לפני תחילת טיפולי פוריות. האם יש עדיפות לעשות את זה בזמן מסוים? למשל לפני, אחרי או תוך כדי ווסת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר12/12/2023לא
אפשר לבדוק כל יום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עליית הבטא תקינהאנונימית12/12/2023
היי,
28.11 החזרת עובר יום 3
12 ימים אחרי זה בדקתי בטא:
10.12 בטא 95
12.12 בטא 180 ופרוגסטרון מעל 190.
כלומר, אחרי יומיים הבטא כמעט הוכפלה.
1. האם זה תקין?
2. יש מקומות שכתוב שהיא צריכה לפחות להכפיל את עצמה אחרי יומיים ויש כאלה שכתוב אחרי שלושה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר12/12/2023ההכפלה לא כל כך טובה.
תחזרי שוב על הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצב עליית ערך הבטא
אנונימית14/12/2023היי,
עשיתי היום 14.12 וערך הבטא יצא 331.
כלומר שוב לא הכפיל ועליה בערך באותו שיעור כמו הבדיקות הקודמות. באסותא נאמר לי שקצב העלייה התקין הוא פי 1.5 עד 2 ביומיים מה שמצד אחד מרגיע אותי. מצד שני, לפני קצת פחות משנה עברתי הפסקת הריון בשבוע 15 בעקבות מום נדיר (לא על רקע גנטי אלא פשוט חוסר מזל ענק) ועל כן אני מאוד בלחץ מזה שהערך לפחות לא פי 2.
אני מתארת לעצמי שתגיד שוב שההכפלה לא כל כך טובה, אך מדוע זה מה שאומר הרופא וכן גם האחיות שם? מה גם שעברו בדיוק 48 שעות מבדיקה לבדיקה ואני מניחה שהגוף (כמו גם הרופואה) זה לא מדע מדוייק.
כל כך חיכיתי לרגע שאגלה שאני בהריון ואני מרגישה שאני פשוט לא מצליחה לשמוח ומפחדת כל כך שההסטוריה תחזור על עצמה.
אשמח לתשובה מפורטת. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצב
פרופ` דוד בידר15/12/2023העליה של הורמון ההריון אינה תקינה , וכפי שכתבת שכך אכתוב.
מה שאמרו לך על קצב העליה זה לא נכון.
צריך לעקוב אחרי הבטא ולגלות היכן מתפתח ההריון.
ההריון יכול להתפתח ברחם או גם מחוץ לרחם ורק אולי העליה יביא לידי החלטה מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לא תקין
אנונימית15/12/2023תודה על תשובתך. אז למה בעצם אני ממשיכה לקחת תמיכה?
איך מפסיקים את ההריון הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמיכה
פרופ` דוד בידר15/12/2023את עניין התמיכה את צריכה לשאול את הרופא המטפל.
לעניין הורמון ההריון אזי צריך לדאוג לודא היכן ההריון והורמון ההריון לא ישאר בדם אם ההריון לא תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מעקב
אנונימית17/12/2023עשיתי היום 3 ימים אחרי הבדיקה האחרונה עלה מ331 ל-985. אם ההריון לא תקין למה זה ממשיך לעלות? יש סיכוי להריון מחוץ לרחם?
רופא אמר להפסיק לבדוק בטא ולעשות אולטרסאונד עוד שבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר17/12/2023יתכן מחוץ לרחם או הריון לא תקין ברחם שבו גם הבטא עולה עד שתתחיל לרדת
לעשות אולטרה סאונד עוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי בדיקת בטא נוספת
אנונימית19/12/2023היי,
עשיתי שוב אחרי יומיים בטא עלה מ-985 ל-2242, כלומר הפעם זה יותר מהכפיל (ועברו פחות מ-48 שעות).
אני יודעת שאני צריכה לחכות לאולטרסאונד בעוד שבוע. אבל בינתיים איך זה הגיוני? האם בכל זאת יש סיכוי שהכל תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר19/12/2023צריך לבדוק היכן ההריון
יכול תפתח באופן לא תקין בכל מיני מקומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רוצה להלחיץ
קרן20/12/2023אבל תבדקי חוץ רחמי. בטא מעל 1000 מאפשרת לראות היכן השק הריון. אצלי אבחנו חוץ רחמי מבטא פחות מאלף אז מאמינה שיצליחו לזהות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרכבת פלטות שקופות בהריוןנגה12/12/2023
היי פרופ׳ לפני עשור עברתי יישור שיניים ולאחר ששמו לי קיבועים קבועים, נתנו לי גם פלטות שקופות לשים כל לילה על מנת לשמר את הטיפול. אני בשבוע 31 ולפני מספר חודשים התחילו דימומים חזקים מהחניכיים שנפסקו עם הזמן. את הפלטות הפסקתי להרכיב כבר מספר חודשים כי הרגשתי שזה ממש לוחץ לי על השיניים ולא ידעתי האם מחמיר את הדימום בחניכיים. היום ראיתי שהחלה תזוזה של השיניים בחלק העליון של הפה. בנוסף, קראתי שפלטה בהריון יכולה לגרום ללידה מוקדמת ולעוד מצבים??? רציתי לדעת האם בטוח לשים את הפלטות השקופות או לחכות בעזרת השם לאחר הלידה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין מניעה בתנאי שרופא השיניים שלך יאשר במיוחד לאור העובדה שישנם שינויים בחניכיים בזמן ההיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה של עובר מוקפאאלני12/12/2023
שלום פרופסור,
יש לי שאלה לגבי החזרה של מוקפא על בסיס טבעי(כנראה שבארץ זה נקרא חצי טבעי)
בשבת 2/12 בערב הזרקתי אוביטרל.
מ3/12 לוקחת נר אחד של 400 מ"ג פרוגסטרון (לדברי הרופאה אין צורך ביותר מזה)
ב7/12 החזרה של עובר שהוקפא ביום חמש, הופשר והושאר במעבדה לעוד יום. (מניחה שעכשיו הוא נקרא עובר יום שש?)
מתי בעצם מחושב הביוץ?
האם העובר לא הוחזר מוקדם מדי?
וממתי ניתן לעשות בדיקה ביתית מוקדמת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרה
פרופ` דוד בידר12/12/2023לדעתי החשבון לא נכון.
כי ב 4 לחודש זה השאיבה, כאילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לעלות את הסיכויים לקליטת העוברמירי12/12/2023
שלום רב, אתמול עברתי שאיבה, מחר מחרותיים אמורה לעבור החזרת עוברים. בת 38 בריאה, שאבו 14 ביציות, הבעיה באי פוריון זרע מאוד חלש.
אני מאוד רוצה שהקליטת עוברים תצליח, האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי שזה יקלט?
1. אפשר באותו יום לחזור לעבודה או צריך מנוחה?
2.איך לעלות סיכיים לקליטה?
3. הרופא נתנה לי קרינון 2 ביום, האם זה לא נחשב מעט תמיכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך
פרופ` דוד בידר12/12/20231.לגבי מנוחה צריכה לקבל הוראות מרופא מטפל.
אני מצידי יכולה לחזור לעבודה.
2.אין דרך להעלות סיכויי קליטה.
3.המינון המומלץ הוא קרינון אחד ליום. 2 קרינון זה מינון עודף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי דקפטטיל והחזרהיעל11/12/2023
היי אני אחרי שאיבת ביציות
נשאבו 32 שאיבות לפני מה שנאמר
הרופא מחכה לראות הפריות, בדיקות דם לקרישיות ורוצה לראות איך אני מרגישה בשביל לדעת אם לעשות לי החזרה
קודם כל הבדיקות ביום שישי לפני שאיבה היו
אסטידורל 14,600
פרוגסטרון 4.2
ביום שבת לקחתי בבוקר צטרוטייד
ובערב 2 זריקות של דקפטטיל 0.1
היום יום שני אחרי עשיתי שאיבה
האם הזריקות של הדקפטטיל פוגעות בהחזרת עובר? במידה ויעשו לי החזרה ?האם הזריקות ישבשו לי את המחזור החודשי
ואת הביוץ שלי?
הגוף שלי מאוד רובוטי ואני מפחדת שישתנה משו כי קראתי שזה משפיע על חודשיים שלושה?
איך עושים החזרת עובר אם לא אקבל מחזור? או שלא יהיה לי ביוץ ?
אשמח בבקשה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הטיפול שניתן לך הנו חלק מההכנה לקראת ביוץ במקרים שיש חשש לגירוי יתר,חזקה על הרופא שלך שישקול בהתאם לתגובה שלך אם בכלל לבצע החזרת עוברים במחזור הנוכחי ואם כן לתת לך טיפול משלים בגלל המאפיינים ההורמונלים של הטיפול הנוכחי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב זקיקים ושחלות פוליציסטיותאוריה11/12/2023
שלום דוקטור ,אני מאובחנת עם שחלות פוליסצטיות ואמורה לעשות מעקב זקיקים .. הרופאה הביאה לי כדור איקקלמין לשתות ביום החמישי למחזור ועוד כדור אסטרופם לשתות עוד 7 ימים ואמרה לחזור לעשות מעקב זקיקים ביום 11 12 13 14 מתחילת המחזור .
ולא כלכך הבנתי למה התכוונה ..
וגם הימים לא יוצאים לי אחד אחרי השני כי יש את יום שבת באמצע .. האם זאת בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטרה היא לבחון את התגובה שלך לטיפול והבשלת הביציות שלך,כמובן שהרופא יתאים את מועדי הבדיקות בהתאם לנתוני הבדיקה הראשונה שלך
פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי11/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום ממושך לאחר מחזוראביטל11/12/2023
בת 40. נמצאת כשנה בטיפולי ivf . היה הריון 1 שנפל בשבוע 8 עם שני סבבי ציטוטק ומעקב 3 שבועות לוודא שהכל נקי ולאחר מכן בוצעה לי היסטרוסקופיה בה קילפו שארית שנשארה ברחם. מאז לא מצליחה להיקלט. היום נמצאת ביום ה 11 למחזור ועדיין עם דימום שלא חולף (לא כמות של מחזור אבל בניגוב נראה הרבה ודם טרי). שבוע שעבר היה נסיון לבצע שוב הסטרוסקופיה כי הרופא אצלו אני מטופלת רוצה לוודא שאין סימנים לדלקת כרונית או משהו שעלול להפריע להשרשה. אני לא הרגשתי דימום מאסיבי אלא רק בניגוב וכאשר הרופא נכנס עם ההיסטרוסקופ ראינו על המסך שהכל אדום מבפנים ולא ניתן לראות כלום. הייתי אצל הרופא נשים שלי בקהילה כי רציתי להיבדק ולראות ממה נובע הדימום אך הרופא עשה לי רק US ואמר שהכל נראה תקין חוץ משרירן ידוע אצלי ועמודת נוזל ברחם. שאלתי היא:
1. ממה יכול לנבוע הדימום הממושך?
2. האם כדאי לי להיבדק במיון נשים?
3. צריכה עוד יומיים לעבור שוב הסטרוסקופיה ולא יודעת אם ניתן ללכת כך ושיצליחו לראות משהו?
אשמח אם תחזרו אלי בהקדם.
תודה רבה,
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסיבות: 1.שאריות היריון שלא טופלו 2.העדר תגובה תואמת של רירית הרחם3.טראומה לרירית הרחם בעת הפרוצדורה הניתוחית 4. תגובה דלקתית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנזרות מקפאין 7 חודשים בהריוןנועה11/12/2023
היי פרופ' קניתי תה קלאסי עשיר של ויסוצקי ורשום במרכיבים 100 אחוז תה שחור. אני בשבוע 31 ומתחילת ההריון הפסקתי לשתות קפה ותה כי הבנתי שיש בעיה עם חליטות וצמחים מסוייימים בתה אני יודעת שתה שחור מכיל קפאין. האם עצם העובדה שחצי שנה לא שתיתי קפה, יכול חלילה להזיק אם עכשיו אשתה תה עם קפאין? מציינת שכן אוכלת שוקולד שמניחה שגם מכיל קפאין
האם יכולה לשתות את התה השחור? קצת חוששת כי לא שתיתי חודשים ויש דבר כזה תסמיני גמילה מקפאין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי אין כל בעיה בשתיית כוס קפה אחת ליום במיוחד בטרימסטר השלישי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת נקניק בטעות בהריוןאנונימית11/12/2023
שלום אני ממש בתחילת הריון שבוע 5+4 בטעות אכלתי סנדוויץ' שהיה בו פרושוטו. האם יש סכנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אכילת בשר שאינו מבושל אינו מומלץ בהיריון,בכל מקרה יש חקוות שאירוע בודד סיכויו לגרום לנזק נמוך ביותר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

