מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרופיל הורמונלי האם תקין?אנונימי28/12/2023
היי
ברצוני לדעת האם פרופיל ההורמונלי תקין לאישה בת 32 ללא ילדים או הריונות קודמים ועם נוזל באחת החצוצרות.
TSH 4.17
LH 6.9
FSH 8.5
ESTRADIOL 187
בהנחה ומתחילים בטיפולים, האם כדאי לנסות הזרעה או ישר IVF?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל
פרופ` דוד בידר29/12/2023תקין
אם יש חצוצרה עם נוזל אזי הפריה ויש לשקול כריתת החצוצרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד שמאל לאחר הזרעהיולי28/12/2023
היי, לפני 8 ימים עברתי הזרעה , לפני 9 ימים אוביטרל, ללא הורמונים. ביום ה-6 וה-7 הרגשתי כאב די חד בצד שמאל למטה (הזקיק המוביל היה בצד שמאל), כאב שבא והולך. אין חום או הפרשות מוזרות. היום מרגישה את האיזור אך הכאב פחות חד. ממה זה יכול להיות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סביר ביותר שמדובר בכאב הנובע מתגובה לטיפול
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יין בזמן טיפולי IVFספיר28/12/2023
היי נמצאת באמצע סבב לקראת שאיבה מקבלת גונאל ופרגובריס, האם מותר לשתות יין בתקופת הזריקות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יין
פרופ` דוד בידר28/12/2023רצוי לא קרוב לזריקות אם מזריקה ב16:00 בערב יכולה לשתות כוסית יין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינון כתמיכה אחרי החזרת מוקפאיםאנ28/12/2023
היי ד״ר, אחרי החזרת מוקפאים שהתבצעה ביום שלישי לפני יומיים
לוקחת קרינון כתמיכה כבר מיום ראשון
היום הייתה לי הפרשה חריגה (במרקם קוטג׳ סליחה מראש על התיאור) והרבה
בימים קודמים לא היתה הפרשה חריגה כלל
האם מעיד על משהו? האם יכול להשפיע על הצלחת הטיפול? חוששת שלא נספג כמו שצריך
חשוב לציין שההחזרה היתה של מוקפא אחד על בסיס ביוץ טבעי
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינון
פרופ` דוד בידר28/12/2023כל מה שאת כותבת זה בסדר אחרי קרינון והוא יספג מספיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה עובר עדיף להחזיר?מירי28/12/2023
שלום רב, עברתי ivf ראשון, בת 36, החזרה ראשונה לא הצליחה, יש לי 2 עוברים מוקפאים, 1 עבור בן 3 ימים איכות טובה , ועוד 1 עובר בן 6 ימים איכות בינונית.
לדעתך מה מומלץ להחזיר קודם? או יש אפשרןת את שניהם ?
יש לי תור ביום ראשון לרופא שלי, אבל אשמח לשמוע את הדעה שלך
אני מאוד רוצה כבר להקלט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה
פרופ` דוד בידר28/12/2023עובר אחד יום 3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 9 ימים לאחר החזרת עוברשני כהן28/12/2023
היי, אני 9 ימים לאחר החזרת עובר טרי בן 3 ימים באיכות טובה. מקבלת תמיכה הורמונלית- קרינון, אסטרופם ופרונטוגסט.
ביומיים אחרונים מרגישה כאבי בטן, גב, ראש, בחילות, חולשה, לפעמים צרבת. תחושות שבאות והולכות. האם זה בסדר או שעליי להספיד ולצפות להגעת הוסת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 9 ימים לאחר החזרת עובר-המשך
שני כהן28/12/2023מציינת גם שיש רגישות, גודש בשדיים וגם הפטמות מגרדות ותחושת זרמים בהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עוברים ב - 17/12/23ליאור28/12/2023
אני 16 יום מהאוביטרל.
ו11 יום מההחזרה (אני סופרת מיום למחרת)
ההחזרה הייתה ב17/12/23 ואני היום ביצעתי בדיקה ביתית וזה הראה לי תשובה שלילית מזה אומר שזהו , זה לא נקלט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרת
פרופ` דוד בידר28/12/2023כנראה לא נקלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרת עוברים
ליאור28/12/2023באסה 😫 זאת שוב אני אמורה לעשות בדיקת דם (בטא) ב31/12 ביופ ראשון הקרוב,
יכול להיות שישתנה משהו ?!
כי בינתיים מהיום של החזרה ב17/12 עד עכשיו אני לוקחת פעמיים ביום קרינון ואסרופם בוקר וערב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרה
פרופ` דוד בידר28/12/2023זה צריך לשאול את הרופא המטפל….
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות על החזרת עוברים
ליאור28/12/2023מתנצלת מראש על כמות השאלות (רוצה קצת להיות מוכנה נפשית)
לגביי השאלה שלי על הבדיקת דם (בטא) אני אמורה לבצע אותה ב31/12 יום ראשון.
האם יכול להיות שינוי ופתאום הראה תשובה חיובית?
או להיסתמך על הבדיקה הביתית שעשיתי היום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרת
פרופ` דוד בידר28/12/2023לדעתי אפשר להסתמך על הבדיקה כשלילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100 גרם???ליבי27/12/2023
היי פרופ׳
שבוע 33, שלשום עברתי בדיקה לשקילת העובר דרך הקופח וערכים יצאו תקינים למעט עצם ירך פער של שבוע וחצי
אתמול הלכתי לרופא פרטי להתייעצות והוא מצא שמי השפיר בערך של 25 והפער בעצם הירך שבועיים!
אמר לי לגשת להעמסת סוכר 100 גרם למרות ש50 יצא תקין. לא מבינה למה עד עכשיו אף רופא לא אמר לי שום דבר????
כל הבדיקות טפו טפו עד עכשיו יצאו תקינות
האם ללכת לחוות דעת נוספת לבדיקה חוזרת למי השפיר?? האם לבצע בכל מקרה העמסת סוכר?? כי קבעתי למחר בשבע בבוקר ואני חוששת לבצע סתם בדיקות למרות שאולי זה נחוץ. האולטרסאונד של הרופא היה עם דופלר צבע וראה יותר טוב. בנוסף בטן של העובר שמנמנה יותר מהממוצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדדי העובר וריבוי יחסי של מי שפיר מטרידים את הרופא שלך שאולי מדובר בנטיה של סכרת שהנה הרקע לבעיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמצאת בטיפולי ivf ממושכיםאביטל27/12/2023
בת 40. מזה כשנה נמצאת בטיפולים. החזרה אחת שצלחה והביאה להריון שנפל בשבוע 8 עם 2 סבבי ציטוטק. החלטתי לשנות מקום ולשנות מזל ולכן עברתי לרופא אחר במקום אחר. כשעברתי אליו הבאתי לו את דוחות המעבדה מהבי"ח בו טופלתי ושם גיליתי שכמעט בכל שאיבה היו ביציות ארטרטיות/דגנרטיביות שביה"ח לא טרח לומר לי זאת. עם זאת מידי פעם נשאבו מעט ביציות שכן היו תקינות והתפתחו לעוברים שהוחזרו.
שאלתי היא:
האם זה שבמס' סבבים היו ביציות ארטרטיות/דגנרטיביות זה בהכרח מעיד על כך שכבר לא ייתכנו ביציות תקינות בסבבים אחרים? יש לציין שמבחינת בדיקות דם ורזרבה שחלתית הכל מצויין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה לי שבמקרה הנדון רב הנסתר על הגלוי ולפיכך פנייתך לחוות דעת נוספת צריכה להתייחס באופן מפורט לשאלתך,כי לא ניתן לבצע הערכה על סמך הנתונים שממסרת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה ביתית לאחר החזרת בלוציסטמיכל27/12/2023
שלום, ב 19.12 הזרקתי אורביטרל 250 וב21.12 בוצעה החזרת בלוציסט. היום ה 27.12 בדיקת שתן ביתית שמציגה ערכי בטא זיהתה פס חלש מאוד על הערך של ה 25 בטא. האם אפשר לומר שיש הריון? לפי מה שאני מבינה היום זה שישה ימים אחרי החזרה אך מכיוון שזה בלוציסט בעצם גיל העובר הוא 11 יום. עבר שבוע מאוביטרל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף- בדיקה ביתית אחרי בלוציסט
מיכל27/12/2023אודה למענה נדמה לי שההודעה התפספסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
פרופ` דוד בידר05/01/2024התשובה חיובית להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור דוד בידר- אודה למענה
מיכל05/01/2024היי פרופסור האם התגובה שלך מתייחסת לערך שקיבלתי היום לאחר ביקור במיון? כי הרופאה אומרת שזה לא תקין ושאולי אצטרך גרידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בשלב זה יתכן שמדובר עדיין בשאריות האוביטרל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה משהו
מיכל27/12/2023שלום, קראתי בפורום שאתם תמיד רושמים שאורביטרל מתפוגגת תוך 3-4 ימים אז לא ברור לי איך בשלב זה עדיין ייתכנו שאריות אורביטרל וברמה של 25 בטא בשתן. אם זה כך זה אומר שאין הריון? או שבשלב זה אתה לא מצפה לעליה בבטא בעקבות הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת שיש תוצאה לדם- דחוף בבקשה מענה!!
מיכל27/12/2023היי מעדכנת שהתקבלה לי הרגע תוצאה לבטא בדם והערך הוא 70, החזרה הייתה ב 21.12, עובר בן 5 ימים, אורביטרל לתמיכה ניתן חד פעמית מינון של 250 מיקרוגרם ב 19.12, כלומר עברו שמונה ימים מהאוביטרל ועברו 6 ימים מה החזרה (למעשה 6 ימים פלוס עובר שהוא בן 5 ימים) האם הבטא בדם בערך של 70 בשלב זה היא מהאוביטרל או שיש סיכוי לשמוח להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת
פרופ` דוד בידר28/12/2023הערך החיובי של הבטא מראה שיש הריון.
הערך הזה עדיין נמוך ויש לחזור על הבדיקה ,כעבור יומיים,לוודא התפתחות תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק מוודאת משהו קטן אחרון- בבקשה מענה
מיכל28/12/2023וואו תודה! שאלה שמסקרנת אותי, הגיוני שהצלחתי לראות הריון שישה ימים אחרי החזרה בדם? זה לא מוקדם מדי לעלייה בבטא? אבל בכל מקרה אני מבינה שזה בוודאות לא אוביטרל כי עברו שמונה ימים ממנו ואם היו ממנו שרידים הם היו בערכים מאוד נמוכים ולא בבטא של 70, נכון? תודה פרופסור!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק
פרופ` דוד בידר28/12/2023זה לא מהאוביטרל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה פרופסור בידר- שאלה
מיכל28/12/2023לפי הערך של הבטא כרגע זה מתאים ליום 6 לאחר החזרת עובר יום 5 או שזה נמוך מדי לשלב זה? מה אתה מצפה שהערך יהיה עוד יומיים? האם כדאי לבדוק עוד יומיים או שמא עדיף בכלל לדחות את הבדיקה ליום 12 ואז שוב לחזור ביום 14? כי בגדול אמרו לי לבדוק ביום 12 ואז שוב עוד יומיים, אבל לא יכלתי לשאת את החרדה מההמתנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון
פרופ` דוד בידר28/12/2023לחזור אחרי יומיים
הערך צריך להיות קצת יותר מפי שניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה
מיכל28/12/2023היי פרופסור בידר, אם עשיתי אתמול את הבדיקה ב 18:00 וצריך לחזור עליה מחר בשישי- האם בשישי ב 7 בבוקר זה בסדר? זה לא ייצא 48 שעות הפרש אבל זה נופל על שישי.. אשמח לדעת אם חייב יומיים מלאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
פרופ` דוד בידר28/12/2023אפשר בשישי. לרוב לא עושים בדיקות בימי שישי.
גם אם תעשי ביום א זה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוודאת
מיכל28/12/2023היי פרופסור- אני מוודאת- לא חשוב באיזו שעה אני עושה בשישי? אם אעשה ב 7 בבוקר זה יוצא הפרש של 36 שעות ולא של 48 שעות.. ובמצב כזה עדיין אתה מצפה לבטא קצת יותר מפי 2? ואם אני עושה בראשון אתה מצפה לבטא פי 2 או יותר? כי בראשון זה כבר יהיה ארבע ימים הפרש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוודאת
פרופ` דוד בידר29/12/2023לא נשנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנשך
פרופ` דוד בידר29/12/2023משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תוצאות לבטא- דחוף! האם תקין?
מיכל29/12/2023פרופסור בידר שלום, תודה על כל העזרה. חזרתי על תוצאות הבטא הבוקר בשבע בבוקר והבטא היא 148. לפני יומיים בשש בערב היה 70.2. אני עשרה ימים אחרי אוביטרל 250 ושמונה ימים אחרי החזרת עובר יום 5. האם התוצאות מעידות על הריון? יש לבצע עוד בדיקת בטא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה כהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך עוד בדיקה?
מיכל29/12/2023היית ממליץ עוד בטא ביום ראשון? או שאין צורך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות- דחוף מענה בבקשה!!
מיכל31/12/2023שלום פרופסור, תודה רבה על הכל!! הבדיקה בשישי הייתה 148 והיום בראשון היא 337. האם זה בטווח המצופה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מזל טוב היריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מיכל31/12/2023קודם כל תודה על מה שאתם עושים פה, אתם כל כך עוזרים כשאנחנו כל כך בלחץ ובאמת תבורכו על הנתינה שלכם- רציתי לשאול, ההחזרה הייתה ב 21.12- איך אני מחשבת את גיל ההריון אם היום בדם הבטא הייתה 337? כמו כן בימים האלו אם אכלתי דג סלמון מבושל, טונה מקופסה זה תקין? כי נאמר לי שפחות מומלץ בהריון הדגים. מצד שני ידוע לי שבשלב כזה העובר עדיין לא מקבל מזרם הדם את זה.. לכן שואלת מה גיל ההריון? כמו כן האם עלי לנטול פרנטאל מולטי ויטמין שכולל את כל הויטמינים משלב זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שבוע 4+1
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי01/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אולטרסאונד וגינלי יכול להזיק בשלב מוקדם?
מיכל01/01/2024היי פרופסור, תודה. ברצוני לשאול, ההחזרה הייתה כאמור ב 21.12. נתבקשתי להגיע לבדיקת אולטרסאונד רק בעוד שבוע כיוון שאתמול הבטא הייתה רק 337 ונאמר לי שרואים משהו רק מבטא של 1000 בבדיקת אולטרסאונד. לא התאפקתי והגעתי היום, כרגע לא נצפה משהו ברור ואז תהיתי ונלחצתי שמא עצם הבדיקה הוגינלית עלולה לפגוע בעובר בשלב כה מוקדם ורגיש או אין חשש? פשוט זכור לי שהאחות אמרה לי לפני השאיבה שזקיקים יכולים להתפוצץ לפני ביוץ כתוצאה מאולטרסאונד וגינלי, ופתאום תהיתי אם יש חשש כזה כאשר הבדיקה כה מוקדמת… מלא תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא מזיק
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף מיון נשים שאלה
מיכל03/01/2024שלום, החזרה הייתה של בלוציסט ב 21.12. היום בטא 1284 ולא ראו שק הריון במיון נשים. האם זה הגיוני לאור הבטא ולאור השלב? אני לא מצליחה להבין אם ממתינים למעל 1000 או למעל 3000. יכול להיות שהרזולוציה של המכשיר במיון איננה טובה? הגעתי למיון עקב קוצר נשימה וכאב בצד שבא והולך, כל פעם צד אחר, כמו פמפום כאב קל ונסבל.
לפני שלושה ימים הבטא הייתה 337 - הכפלה נראית תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בצעי ביקורת נוספת בעוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיון דחוף
מיכל04/01/2024היי פרופסור, תודה. הייתי במיון כעת כי קראו לי- ראינו שק קטן סביב 0.41 סנטימטר. אבל הבטא הכמותי פתאום 1158 כאשר אתמול היה 1248. יש לציין שאתמול הבדיקה בוצעה במכבי והיום בבית חולים כך שאולי יש סטית תקן בין מעבדות אבל ביום ראשון ה 31.12 הבדיקה באותו בית חולים הייתה 337 כך שנראה שהבטא לא תקינה? יום ראשון 31.12- בטא 337 באיכילוב. אתמול 3.1 הבטא הייתה 1248 במכבי והיום ה 4.1 הבטא היא 1152, האם זה בטא לא תקינה? לפי החישוב שלי אמור להיות מעל 1300 היום…. כמו כן היום לאחר האולטרסאונד הייתה הפרשה צהובה חומה, יש לציין שאני על אנדומטרין 3 פעמים ביום. הדופק שלי הוא 100 כבר כמה ימים וקוצר נשימה קל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף מענה בבקשה
מיכל05/01/2024הבטא היום היא 1340.. הרופאה אומרת שזה נראה לה לא תקין.. מזכירה שההחזרה של בלוציסט הייתה ב 21.12, בטא ב 27.12 הייתה 158 וה 29.12 הייתה 337. אתמול 4.1 הייתה בצהריים הייתה 1158 והיום בבוקר 5.1 הייתה 1340… למה זה לא תקין? רשום שהכפלה יכולה להיות גם כל 72 שעות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף
פרופ` דוד בידר06/01/2024בשלבים אילו לא צריך לבדוק בטא אלא לעשות מעקב של אולטרה סאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקלון ביות חיובי 3 ימיםספיר27/12/2023
מקלון ביוץ חיובי ( חזק, 2 פסים באותו הגוון) במשך 3 ימים .
ביום הראשון שנראה ביוץ הייתי אצל רופא הנשים שאכן זיהה שיש ביוץ.
קראתי פה קצת ועניתם לבנות עם סיטואציה דומה לשלי שהן בהריון.
האם ייתכן הריון והשרופא זיהה את זה כביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקלון
פרופ` דוד בידר27/12/2023המקלון מזהה את הורמון ה LH
אם היה מעקב ביוץ אז אין הריון..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכוי סינראל והתחלת סבבדואגת27/12/2023
היי ד״ר,
עברתי דיכוי של חודשיים עם סינראל בעקבות אנדומטריוזיס.
אני מזריקה פרובגריס 175 כבר 10 ימים ( ב-4 ימים ראשונים הרופא נתן לי 300 וכשראה שהשחלה לא מגיבה וזה הולך לאט הוריד לי ל-175. הרירית היתה 1.8 וכרגע תקועה על 3.4 אחרי 10 ימים של הזרקות. ההורמונים נכון להיום-E2-65,פרוגסטרון-0.3, LH-4.6. לא קיבלתי מחזור בגלל הדיכוי והתחלנו טיפול במצב הזה. האם המצב הגיוני? מה אתה מציע לי לעשות כדי לנסות לקדם את זה? זה פשוט סיטואציה חדשה שלא מכירה וקצת מודאגת מהקצב של ההתפתחות. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכוי
פרופ` דוד בידר27/12/2023לא ציינת את גילך ומה הפרופיל ההורמונלי ואם הדיכוי.
לפי הגירויי השחלתי אין תגובה שחלתית לטיפול וכנראה זה לא הטיפול שאת צריכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך דיכוי סינרל
דןאגת27/12/2023אני בת 44 ופרופיל הורמונלי תקין אבל עשיתי די מזמן…
כרגע הרופא ביקש ממני להפסיק להזריק ולחכות לגידול זקיק טבעי…
מה אתה חושב על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פרוטוקול טבעי או חצי טבעי בהחלט מקובל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר28/12/2023כנראה שאין יותר ביציות בשחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך תוצאות בדיקת דםשני27/12/2023
שלום רב ! תודה על המענה, בהמשך להודעה הקודמת. עשיתי בדיקת דם ביום ה2 לווסת. והתוצאות : פרולקטין 130, tsh 1.54 על פי יחידות מידה של mIU/l רציתי לבדוק מדוע יש לי הפרשה מהשד והמלצתכם הייתה לעשות בדיקת פרולקטין. ממתינה לתשובה. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
פרופ` דוד בידר27/12/2023הפרשה מהשד היא לא על רקע הורמונלי אלא מסיבה לא ברורה.
אם בדיקת שד אצל כרורג תקינה לא צריך לעשות כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםשני26/12/2023
שלום רב! עשיתי בדיקת דם ביום ה2 למחזור. התוצאה 130, tsh 1.54
מה אומרים הערכים בבקשה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות
פרופ` דוד בידר26/12/2023לא ברור מה זה 130 ללא שציינת שלאיזה הורמון זה.
יש תשובה של הורמון בלוטת התריס.
חסרים כל ההורמונים ומה ששלחת לא אומר לנו כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי בערך מקבלים מחזורנויה26/12/2023
14 יום אחרי החזרת העובר, בטא 0.6 ,פרוגסטרון 60, קבלתי עד היום 2 קרינון, והיום אמרו להפסיק, כמה זמן בערך מרגע הפסקת תמיכה אני אקבל מחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצי
פרופ` דוד בידר26/12/2023בין 4-7 ימים מהפסקת הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

