מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה הסיבה שהעבר לא נקלט?מירי26/12/2023
שלום, אני בחורה בריאה, בת 36, לא היום שום בעיות, פרופיל הורמונלי תקין, יש ילד בן 6 מהזרעה, לבעלי זרע חלש רק 2 מיליון ומורפולוגיה 1%, היו 2 הזרעות ללא הצלחה, לפני 3 שבעות ivf ראשון,הוחזר עובר באיכות טובה. בטא שלילית, הרירית הייתה מצויינת העובר באיכות טובה, מה יכולה להיות סיבה שזה לא מצליח??
יש לי מוקפאים, מה ההמלצה שלך , מה ניתן לעשות כדי להגדיל את הסיכוי לקליטת העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בגילך רק עובר אחד מ-4-5 עוברים הוא עם תקינות גנטית ולכן למרבה הצער שיעורי ההריונות בגילך אינם עולים על 30% למחזור טיפולי,וגם זה בהנחה שכל שאר הדברים תקינים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיבה שהעבר לא נקלט?מירי26/12/2023
שלום, אני בחורה בריאה, בת 36, לא היום שום בעיות, פרופיל הורמונלי תקין, יש ילד בן 6 מהזרעה, לבעלי זרע חלש רק 2 מיליון ומורפולוגיה 1%, היו 2 הזרעות ללא הצלחה, לפני 3 שבעות ivf ראשון,הוחזר עובר באיכות טובה. בטא שלילית, הרירית הייתה מצויינת העובר באיכות טובה, מה יכולה להיות סיבה שזה לא מצליח??
יש לי מוקפאים, מה ההמלצה שלך , מה ניתן לעשות כדי להגדיל את הסיכוי לקליטת העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה
פרופ` דוד בידר26/12/2023הסיבה העיקרית של אי הצלחה להרות תלויה בעובר.
סיכויי עובר להיקלט בגילך הוא כ 40%.. עובר שלא נקלט אינו בנוי מבחינה גנטית ומבחינה מבנית בצורה תקינה ולכן אין תהליכים תאיים של השרשה.
צריך להמשיך להחזיר עוברים עד שהעובר התקין נקלט ואין אפשרות להעלות סיכויי היקלטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מחשבים שבוע הריון ivfChen26/12/2023
עשיתי החזרה של עובר יום 5 ב23.11 בתאריך ה 3.12 עשיתי בדיקת בטא תקינה עכשיו אנחנו ב 26.12 איזה שבוע אני ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע
פרופ` דוד בידר26/12/2023שבוע 7+3 ימים
חישוב וסת אחרון 4.11 לפי יום ההחזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ההריון תקין - שאלה לדוד בידראנונימית26/12/2023
היי פרופסור,
התכתבנו בפורום ואני לא מוצאת את ההתכתבות לכן אני כותבת מחדש.
28.11 החזרת עובר יום 3. לאחר 12 ימים עשיתי בטא:
10.12 - 95
12.12 - 180.
14.12 - 331.
17.12 - 985.
19.12 - 2242.
21.12 - 4103
אמרת לי שההריון לא תקין וצריך לעשות אולטרסאונד לראות איפה הוא מתפתח.
אתמול עשיתי אולטרסאונד ונצפה שק הריון, שק חלמון, קוטב עוברי ודופק שותואמים לשבוע 5 פלוס 6 ימים. לפי הוסת האחרונה (10.11) יוצא שהחישוב הוא שבוע 6 פלוס שלושה ימים.
חכיתי כל כך להריון הזה ועברתי המון כשלונות בדרך כולל הפסקת הריון בשבוע 15 בגלל מום (משהו בהתפתחות ולא משהו גנטי מאיתנו עשינו אקסום טריו).
על כן אני שואלת, הרופא שלי אמר שכרגע הכל נראה תקין וצריך להמשיך את ההריון. אתה כתבת לי באופן חד משמעי שהוא לא תקין.
1.האם לאור מה שכתבתי אתה חושב אחרת?
2.האם אני לוקחת על עצמי סיכון מיותר וצריך לסיים את ההריון הזה?
3. האם עליות הבטא הן מדד חד משמעי לאי תקינות ההריון? כי בהתחלה העליות היו כמעט פי 2 ובהמשך תיקנו את עצמן.
אודה לתשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
פרופ` דוד בידר26/12/20231. עלית הבטא לא הייתה תקינה.
2. ברגע שרואים דופק יש צורך במעקב קפדני כי עליות בטא כאילו יכולות לרמז על מומים.
3. בכל אופן אם מתפתח הלאה ההריון תעשי מי שפיר לשלוח תסמונות שונות שגם הן מראות על בטא שעלה לא תקין.
יש אומנם סיכויים שהכל ילך בסדר.
בתקווה שכך יהיה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם מעקב זקיקיםיעל25/12/2023
היי בת כמעט 36. ניסיון ראשון לילד ראשון. הזרעה על בסיס טבעי.
ביום השלישי לוסת עשיתי מעקב זקיקים - רירית 2.9 סדירה, מספר זקיקים קטנים בשתי השחלות.
בבדיקות דם- fsh - 6.4
Lh- 6.4
אסטרדיול - 107
פרוגרסטרון- 3.8!!
עשיתי בעבר כמה פעמים פרופיל הורמונלי. תמיד הפרוגסטרון היה לי 2.6, 3, הכי גבוה 3.6.
האם הערך הזה תקין בכלל? זה לא ממש גבוה? האם יש סיכוי סביר בכלל להצלחה?
הוא אמור לעלות עד הביוץ? אם לפני הביוץ הוא יהיה 5- 5.5 זה תקין ויכול להביא להצלחה? הבנתי שאמור להיות פחות מ2. למה זה קורה לי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא נראה שמדובר בבעיה מהותית,ולכן נראה שאין לך בסיס לדאגה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ריב יכול לפגוע בעוברמירי24/12/2023
שלום, אני 11 ימים אחרי החזרה של עובר בן 3, היה לי ריב רציני עם בעלי, צעקתי וממש התעצבנתי, לא שהייתה סיבה רצינית ואני בוכה ולא יכולה להרגע, האם זה יכול להשפיע לרעה על העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטעות הפסקתי לקחת פרוברה ביום השמיני ועד העשירי מתול סרייה של יום.Rivka Ne`eman24/12/2023
אני לוקחת פרוברה פעמיים ביום במשך 14 ימים ואח"כ מפסיקה 14 ימים. בטעות, הפסקתי לקחת ביום ה-8-10 (היינו, שלושה ימים) האם אני יכולה להמשיך לקחת פרוברה לארבה הימים הבאים או להאריך את ההפסקה של ה-14 יום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בכל מקרה כל עוד לא דיממת את יכולה להמשיך לקחת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי IVF אשמח לקבל תשובהא23/12/2023
היי, אני עוברת טיפולי IVF,ועברתי שאיבת ביציות,מתוך 12 זקיקים נמצא רק זקיק אחד עם ביצית
אני רוצה לדעת אם התופעה הזאת מוכרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי
פרופ` דוד בידר23/12/2023לא מדובר פה בתופעות מוכרות או לא.
היות ולא ציינת גילך, מה היה הפרוטוקול הטיפולי, מהלך מעקבי הדם ואולטרה סאונד ועוד ,אי אפשר לענות על שאלתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לבדוק בטא אחרי החזרהמירי23/12/2023
שלום, ב11/12 עברתי שאיבה, ב14/12 הוחזר עובר בן 3, מתי כבר אפשר לבצע בדיקת בטא?
אחות כתבה לי ב28/12, שזה יוצא 17 ימים מהשאיבה, נראה לי היא טעתה, חצי אובטרל קיבלתי ב9/12 בלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי
פרופ` דוד בידר23/12/2023ב 26.12
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקויות ווילוניות בתעלת צוואר הרחםהדס23/12/2023
שלום,
בת 39 עם אי פריון שניוני בלתי מוסבר.
מטופלת ivf.
בבדיקת היסטרוסקופיה אותרו והוסרו הידבקויות ווילוניות בתעלת צוואר הרחם.
האם הידבקויות כאלה יכולות לגרום לאי פיריון,?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ` דוד בידר23/12/2023לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת דקפפטיל פעם אחתמור22/12/2023
שלום לפני שבועיים קיבלתי ווסת, והזרקתי דקפפטיל פעם אחת.
מאחר ורצינו לדחות את טיפול הivf לחודש הבא.
היום, לאחר שבועיים מהווסת, התחילה הפרשה חומה, יכול להיות ששוב יש מחזור?
מציינת שהמחזור שלי סדיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקפפטיל
פרופ` דוד בידר22/12/2023אם זה דקפפטיל לטווח ארוך והוזרק אחרי הביוץ אז זה וסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מולארי שאלות להמשךחני22/12/2023
הריון מולארי...
היי לכולם, הריון ראשון - חשד להריון מולארי
בטא 31 אלף, עברתי גרידה בזמן הזה הבטא ירדה ושוב עלתה נלקחה ביופסיה התוצאה הייתה הריון מולארי שלם
הוחלט על טיפול במטרוטקסט חמישה זריקות כל יום זריקה הפסקה שבועיים
וכך עוד פעם עשיתי
במשך כל טיפול מקבלת זריקה לישבן 25 מילגרם בך הכל 75 כל טיפול
נמסר מהרופא שגם לאחר שהבטא מתאפסת צריך להמשיך עוד קורס של טיפול על מנת להיות בטוחים שלא יחזור ..
לא צריכה להוסיף על הכאבים העזים והסבל בפצעים בפה ובגרון שאני לא אוכלת כל התקופה הזאת ... הקשה...
יש לי 2 שאלות ...
לדברי הרופא צריך לחכות שנה לאחר טיפול כזה להכנס להריון ..
לאחר שאני עוברת בפורמים וקוראת אני רואה שממולץ לפחות חצי שנה ולא שנה
מה הזמן הנכון באמת לאחר טיפול כזה?
והשאלה השניה,, האם טיפול כמו שאני מקבלת וממשיכה לקבל.. יש לי עוד 2 קורסים לעבור.. יכולים לפגוע בפוריות להכנס להריון?
אשמח לתשובה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הריון מולרי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/12/2023לשאלת תקופת המנעות אחרי היריון מולרי-לאחר 3 בדיקות רצופות שבהן רמת ההורמון היא מתחת לסף הזיהוי יש להמשיך במעקב של פעם בחודש במשך כחצי שנה (ממחקרים עולה שניתן לעיתים להסתפק גם בתקופת מעקב קצרה יותר אם הרמות של הורמון ההיריון הן באופן עקבי מתחת לסף הזיהוי).
עד שמתקבל אישור סופי שאין חזרה של מולה פולשנית יש להימנע מהיריון נוסף, ולכן מומלץ להשתמש באמצעי מניעה. הסיבה: אם נוצר היריון חדש, עולות הרמות של הורמון ההיריון ועלולות להסוות עלייה ברמות של הורמון ההיריון כתוצאה מחזרתה של המולה הפולשנית.
לשאלת ההשפעה-כל חומר כימי מסוג המטרוטריקסט עלול להשפיע על מערך הזקיקים הפרימורדיאליים. המהווים את ריזרבה הזקיקים(הביציות) של האישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חני23/12/2023קודם כל תודה ענקית על התשובה וההתייחסות
יש לי רק עוד שאלה להבהרה שלי
בחלק האחרון כתבת שקיים סיכוי להשפיע על מערך הזקיקים..
לפני שהתחלתי את הטיפול לא דיברו איתי על שאיבת ביציות או משהו כזה בתהליך.. יש לציין שזה הריון ראשון .. החששות עולים לגבי הריון הבא
האם קיים סיכוי יותר גבוה שהפגיעה בזקיקים עלולה לביציות להיות פגומות? עם תסמונות או בעיות כלשהם… ולא הריון תקין?
אשמח להמשך תשובה ממש חשוב לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ההשפעה מהותית במצבור הביציות לטווח של כ-3 חודשים שהוא שזהו מעגל חיים של זקיקים בהליך הבשלת ביציות ללא הורמונים ועם הורמונים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי25/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשן בינה בהריון...ע.21/12/2023
שלום פרופ', שבוע 22 ומתחילה לי דלקת בשן בינה. כאבים חזקים מאוד שלא מוקלים ע"י אקמול. האם כדאי לקחת אנטיביוטיקה מניעתית מהפחד שיווצר זיהום?
אין תורים זמינים לרופא שיניים ואני ממש סובלת ומודאגת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן
פרופ` דוד בידר22/12/2023יש לטפל בשן, במיוחד בהריון ולא לקחת טיפול לבד.
אם מדובר בקופת חולים, יש לפנות למזכירות ולדרוש בדיקה דחופה.
אולי יש לך ביטוח פרטי מחברת ביטוח אז ניתן לפנות לכל רופא ולקבל החזרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיסרי אלקטיבי או לידה טבעית?אורן21/12/2023
שלום,
בת 39 עם הריון ספונטני לאחר טיפולים כושלים. שבוע 32. שמעתי שמועה שעדיף בגילאים מבוגרים לקבוע קיסרי אלקטיבי כי סביב ה-60 אחוז יהיה קשה יותר ללדת לידה טבעית בגלל הגיל ורוב הסיכויים שמגיעים חלילה לקיסרי חירום שפחות מומלץ
העובר במנח ראש ויש לי שרירן שעשה לי כאבים בשבועות הראשונים להיריון.
מה אומרים המחקרים? מהניסיון שלך עדיף להתחיל טבעי או לקבוע מראש קיסרי?
אני מאוד בחרדות כי זה הריון ראשון יקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיסרי
פרופ` דוד בידר22/12/2023קיסרי אלקטיבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורן23/12/2023תודה על המענה
רציתי להוסיף שעברתי גם ניתוח להוצאת חצוצרה בגלל חוץ רחמי. לפי מה שהבנתי מהרופאים העובר במנח ראש ובאופן תמוה אף אחד לא דיבר איתי על קיסרי אלקטיבי, גם לא הרופא הריון בסיכון. האם לאור גילי, שרירן (למרות שהבנתי שמיקומו לא בעייתי), והוצאת חצוצרה, והריון ראשון בגיל לא צעיר, מהווים אינדיקציה לקיסרי אלקטיבי? ממה שקראתי יש סיכונים בניתוח וזמן ההחלמה הוא ארוך אבל מצד שני הבנתי שיכולים להיות סיבוכים גם בלידה טבעית. רציתי לדעת מה הסיבוכים השכיחים בשני המקרים??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר23/12/2023לידה ראשונה יכולה להסתיים באופן תקין או לא.
25% מהלידות מסתיימות בניתוח קיסרי וחצי מהן באופן דחוף.
עקב מה שאת מספרת עדיף ניתוח.
בכל ניתוח יש אפשרות של סיבוכים כגון דימום, זיהום וכו׳
אבל הם לא שכיחים.
ניתוח ראשון הוא קל לביצוע ואני ממליץ על סיום ההריון בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מס' שאלות
אורן25/12/2023תודה על המענה
יש לי מס' שאלות
1. כשאתה אומר שלידה ראשונה יכולה להסתיים באופן תקין או לא. מה הכוונה שזה באופן לא תקין? מה הסיבוכים?
2. במידה וקובעת לקיסרי. קראתי שניתן לקבוע בין שבועות 37-39. מה השבוע האופטימלי?
3. האם ניתן לקבוע מראש את הרופא שינתח בהנחה ומתזמנת את השבוע לניתוח?
4. מאחר ואני לא צעירה, תוך כמה זמן ניתן להרות בשנית ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אורן25/12/2023מה קורה אם מקבלים צירים לפני הניתוח שנקבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר25/12/20231.יכול להיות סבל עוברי בלידה, ראש לא מתקדם וכדומה וזה דורש ניתוח קיסרי דחוף ולפעמים אחרי מספר שעות.
2. שבוע 38
3.אי אפשר לקבוע מראש.
4.לאחר שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה אבל מוכפלתמירית שדה21/12/2023
הי
אני עוברת תהליך pgd על רקע נשאות cf לי ולבן זוג
עברתי החזרת מוקפא יום 5 ב 10.12
בדיקת בטא ב 19.12 יצאה 14
בדיקה היום ב 21.12 יצאה 31
האם קיימת אפשרות או אין מצב להריון תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר22/12/2023יש מצב להריון לא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

