מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי הסיכויים להצלחהמירי07/12/2023
שלום, לקראת שאיבה שנקבעה ליום שני , מזריקה 225 פרגובריס 8 ימים, היום אסטרדיול 5500, יש 2 זקיקים 14, 3 זקיקים 12, 2 קזיקים 11, וזקיק 10, רירית 9.2, אמרו לי היום ומחר להזריק אותה כמות של פרגובריס+ צנטרוטיד, ביום שבת עוד פרגובריס 225+צנטרו, 2 זריקות של דקפפטיל ובלילה חצי אובטרל.
השאלות:
1) כמה זקיקים עד השאיבה בערך יהיו?
2)מה המטרה של זריקות הדקפפטיל בפרוטוקול הזה בשילוב עם חצי אובטרל?
3)לאורך כל הפרוטוקול אני עם פרגובריס 225, האם נהוג להגדיל את כמות התרופה כי לדעתי ככל שיש יותר זקיקים הם "צורכים" כמות יותר גדולה של התרופה, או שאני לא צודקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי הנתונים שלך מעידים על תגובת יתר המאלצת את הרופא למתן טיפול ייעודי בדקפפטיל ותוספת זעירה של האוביטרל כדי להמנע מגירוי יתר על כל השלחותיו,המלצתי שתפני לרופא בנדון כדי חקבל את הסברו המושכל בנדון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הסיכויים להצלחהמירי07/12/2023
שלום, לקראת שאיבה שנקבעה ליום שני , מזריקה 225 פרגובריס 8 ימים, היום אסטרדיול 5500, יש 2 זקיקים 14, 3 זקיקים 12, 2 קזיקים 11, וזקיק 10, רירית 9.2, אמרו לי היום ומחר להזריק אותה כמות של פרגובריס+ צנטרוטיד, ביום שבת עוד פרגובריס 225+צנטרו, 2 זריקות של דקפפטיל ובלילה חצי אובטרל.
השאלות:
1) כמה זקיקים עד השאיבה בערך יהיו?
2)מה המטרה של זריקות הדקפפטיל בפרוטוקול הזה בשילוב עם חצי אובטרל?
3)לאורך כל הפרוטוקול אני עם פרגובריס 225, האם נהוג להגדיל את כמות התרופה כי לדעתי ככל שיש יותר זקיקים הם "צורכים" כמות יותר גדולה של התרופה, או שאני לא צודקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר07/12/20231.לפי הרשום יש כעשרה זקיקים אך רמת האסטרדיול גבוהה ויתכן שיהיו עוד.
2.שתי התרופות גורמות לביוץ ויש שמערבבים אותם לתגובה יותר טובה.
3.כאשר הערכים של האסטרוגן גבוהים לא מעלים כמות של פרוגובריס.
4ההנחה האחרונה שלך לא נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה על צד שמאלאני07/12/2023
היי פרופ׳ אני בשבוע 30 ובלחץ כי בשינה גם אם מנסה להירדם על צד שמאל, אני מתהפכת ומתעוררת על הגב. בנוסף, יש לי כאבים חזקים בגב אש נוח לי יותר לשכב על הגב גם במהלך היום כי אני בשמירת הריון ובקושי יוצאת מהבית אז לרוב שוכבת או יושבת על הספה . איך מתנהלים ככה?? המחקרים שיצאו מטרידים ומדובר על הריון ראשון יקר. מה עושים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה לשכב על צד שמאל
אני07/12/2023מקפיצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
למרבה הצער עלייך להמשיך להתנהל כך עד הלידה,ולהשתדל ככל האפשר לשכב על צד שמאל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אשמח גם לשמוע את דעתו של פרופ' בידר
אני08/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם פספסו ביוץ?יעל07/12/2023
עוד חודש בת 36, ללא ילדים, הייתי במעקב זקיקים בפעם הראשונה, בגלל שזה מעקב זקיקים על בסיס טבעי ביקשו שאתחיל אותו ביום העשירי לווסת. התחלתי ביום השלישי לווסת - 13 זקיקים קטנים, רירית 2.6, בדיקות דם נורמליות לשלב. הפעם הבאה עשיתי כפי שביקשו יום 10.
ביום העשירי הרירית הייתה 6 מ"מ תלת שכבתית, זקיקים קטנים, ומשהו שנראה כמו ציסטה, 18 על 21 מ"מ, הטכנאית כתבה שאולי זה זקיק, במעקב שבוע לפני הציסטה לא נראתה, בבדיקות דם האסטרודיול שלי היה 1350, lh היה 30.1, fsh -4.9, פרוגסטרון 4.3.
התקשרו אלי ואמרו לי שאני כבר אחרי ביוץ, שנדלג על החודש הזה כי לא עקבו אחרי הזקיק, למרות שביקשתי שנתחיל לפני מעקב ולא ביום העשירי והם התעקשו על התאריך הזה!
ביקשתי לעשות הזרעה למחרת, כי הבנתי שביוץ זה 24 שעות, הם סרבו בתוקף וטענו שאולי זה בכלל גופיף צהוב, ו24 שעות אולי אני בביוץ מהבוקר ומחר בבוקר זה לא יעזור.
אני ממש מאוכזבת ומרגישה שזה חוסר מקצועיות ענק. אני חושבת שכן הייתי יכולה לעשות הזרעה למחרת, הם טענו שמניסיון זה לא עובד אם הביוץ כבר היה.
זה קרה אתמול ויושב עליי ממש.
האם הייתם עושים הזרעה למחרת כפי שביקשתי בערכים האלו? או שזה באמת חסר טעם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר07/12/2023הייתי עושה הזרעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בעצם הזנב והסרעפת?דנית06/12/2023
היי,
שבוע 30+4 ומזה כשבוע התחזקו הכאבים בעצם הזנב ובנוסף יש לי כאב חד בקפל החזה צד שמאל כאילו משהו לוחץ לי על האזור. טפו טפו ללא קשיי נשימה. האם זה קשור להריון? האם יש צורך להיבדק?
יש לציין שבתור נערה עברתי ניתוח פקטוס (חזה סנדלרים) והוכנס קיבוע לבית החזה אבל לפני ההריון לא כאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הכאבים בהחלט נגרמים בעקבות הלחץ של הרחם הגדל ובמובן זה הם אינם חריגים,לגבי הניתוח שעברת עלייך להיוועץ עם האורטופד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא הקפדתי על השעות של התמיכהאנונימית06/12/2023
היי,
אני שבוע אחרי החזרה ולוקחת 3 פעמים ביום אנדומטרין. ביומיים האחרונים לא לקחתי בשעות הקבועות. זה יכול לפגוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא יפגע,אין לכך חשיבות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמורה לעשות הזרעה מחר האם התפספס הטיימינג?אווה06/12/2023
בדיקת מעקב לפני יומיים 4.12, אסטודריול 1572, LH11.92, פרוגרסטרון 0.77- זקיק17 וזקיק 15 נצפון, הרופאה הנחתה להמשיך יומיים את הגונאל ב6. לקחת אוביטרול וב7 לעשות הזרעה.
עשיתי בדיקת מעקב נוספת היום 6.12- אסטודריול 790, LH17.37, פרוגרסטרון 4.65. (ולא נצפו הזקיקים של לפני יומיים אלא קטנים יותר 9 ו12)
האם זה אומר שבייצתי? או עכשיו בעיצומו?
האם זה אומר שאין טעם לקחת אוביטרול היום ולעשות הזרעה מחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתקנת את תוצאות הבדיקה של היום חלה טעות
אווה06/12/2023היום אסטודריול ירד ל460, LH ירד ל7.35 ופרוגרסטרון עלה ל5.43.
האם זה אומר שאין טעם לקחת אוביטרול היום ולעשות הזרעה מחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הייתי ממליץ בכל מקרה בבחינת אם לא יעזור לא יזיק
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה שביוץ מתרחש ב-6 לחודש
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמורה לעשות הזרעה מחר האם התפספס הטיימינג?
אווה06/12/2023תודה על המענה, אשמח להבין מה בעצם יעשה האוביטרול אם הביוץ כבר בעיצומו, והשאלה הנוספת- איך הזרעה תעזור מחר אם היום נצפו זקיקים קטנים יחסית (9 ו12)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא החלפתי כותרת בהערה הקודמת אבל אשמח להתייחסות לשאלות שהוספתי שם. תודה מראש
אווה06/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חלון הפוריות הוא מעבר ל-24 השעות הייעודיות לכן יש ערך בהזרעה גם אם הביוץ התרחש יממה קודם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ - מעקב זקיקיםאמה06/12/2023
שלום רב. אשמח לסיועכם
מאוד מתוסכלת
ברקע אמנוריאה, לא ברור מדוע (בעבר תת משקל כיום משקל תקין) הייתי שנים רבות עם גלולות. קיבלתי וסת עם פרוגילוטון ב17.11 וביום החמישי התחלתי לטרוזול וכעת במעקב זקיקים הדוק. ביום שני 4.12 זקיק 22 עובי רירית 6 ואסטרוגן 444 pmol/L. אל אייץ' בערך 9 (כמה ימים קודם לכן היה כמעט 20) ופרוגסטרון נמוך מ2. היום, זקיק 21 ועובי רירית 7, אסטרוגן ירד ל194 פרוגסטרון נמוך מ2 וLH 8.60 IU/L. אני מפחדת שהביוץ לא התרחש בגלל שעדיין משהו לא תקין, אולי מחסור בפרוגסטרון. הרופאה הנחתה להמשיך לקיים יחסים פעם ביומיים ולחזור לעוד בדיקה בראשון. אשמח לתובנותכם. מה יכול להיות לא תקין? האם ייתכנו זקיקים יפים ובשלים אך ללא ביוץ בפועל? איך נכון להמשיך ומה יכול לסייע לפרוגסטרון נמוך? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ` דוד בידר06/12/2023ההוראות של הרופאה היו נכונות. היה ביוץ וכדי להוכיח זאת היה צריך לחזור על בדיקת הפרוגסטרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמה06/12/2023תודה רבה. עד כה עשיתי כבר שישה מעקבים ובכולם הפרוגסטרון היה נמוך מ-2 (לא כתוב במדויק כמה). האם זה הגיוני? אעשה כמובן בדיקה נוספת בראשון, פשוט מאוד חוששת. לאור תמונה האולטרסאונד, בהכרח היה ביוץ? או שבשל הבדיקות דם אולי לא היה ביוץ כראוי וישנה בעיה? קראתי שלפעמים הפרוגסטרון לא עולה מיד אלא לפחות 3 ימים לאחר הביוץ, אז עדיין יש סיכוי שיעלה?
תודה רבה על המענה, אני מאוד חוששת (בת 30 לא ציינתי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר06/12/2023ירידת אסטרוגן מרמזת על ביוץ.
הפרוגסטרון עולה מיד לאחר הביוץ ומגיע לשיא שבוע אחרי הביוץ.
אם היית עושה בדיקה ביום 21 של המחזור היה אפשר להוכיח ביוץ וטיבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמה06/12/2023תודה רבה. אז ביום זה מאוחר מידי או שעדיין אמורים לראות פרוגסטרון גבוה יותר? מאחר וזו ההפניה שקיבלתי מהרופאה אאלץ ללכת ביום ראשון, חושבת שלא יתנו לי ללכת לפני ללא הפנייה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון להמשך
אמה06/12/2023תודה רבה.אז ביום ראשון זה מאוחר מידי או שעדיין אמורים לראות פרוגסטרון גבוה יותר? מאחר וזו ההפניה שקיבלתי מהרופאה אאלץ ללכת ביום ראשון, חושבת שלא יתנו לי ללכת לפני ללא הפנייה.. כמו כן להבנתי היום זה יום 19/20 למחזור, עדיין הגיוני שהפרוגסטרון נמוך כ"כ? לפי האולטראסונד אפשר להסיק בהכרח שאכן היה ביוץ? או שעדיין ייתכן והוא לא תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר07/12/2023היה ביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אמה10/12/2023היי, תודה רבה על המענה. היום ביצעתי שוב בדיקה, זקיק 24 רירית 7. אסטרדיול 202, LH 8.1 ופרוגסטרון עדיין נמוך מ2. מאוד מאוד מוטרדת ולא בטוחה האם לא היה ביוץ או שמא היה ביוץ לא תקין... האם ייתכן שהיה ביוץ בכלל והפרוגסטרון עדיין לא עלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ` דוד בידר11/12/2023האסטרוגן ירד ואם הפרוגסטרון לא עלה אז הביוץ לא היה תקין במחזור זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך נוספת
אמה11/12/2023מכך חששתי.. מה ניתן לעשות? האם בנוסף ללטרוזול לפעם הבאה יש צורך לקחת משהו נוסף? על מה זה יכול להעיד ובגין מה פרוגסטרון יכול לא לעלות היטב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר12/12/2023צריך לעשות מעקב על ידי אולטרה סאונד וגם ולתת זריקת ביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה על צד שמאל???דנה06/12/2023
היי פרופ
האם שכיבה על צד שמאל, יכולה למחוץ את איברי העובר? אם שוכבת על הצד מרגישה את האיברים שלו מאשר על הגב אז מתוך אינסטינקט שוכבת על הגב למרות שאמרת שעדיף צד שמאל משבוע 28.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכיבה
פרופ` דוד בידר06/12/2023השכיבה לא מוחצת שום איבר מאיברי העובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערך לויקוציטים 25 בשתן זה דלקת?נגה05/12/2023
היי
מצאו לי לויקוציטים 25 בשתן ורשום שזה יכול להעיד על דלקת בשתן או על ריכוז הפרשות גבוה בגלל ההריון. אני בשבוע 30 . האם יש לי דלקת? האם בטוח לקחת זינט בהריון בשלב כזה?
הבנתי שהתבית תגיעה עוד כמה ימים. במידה ויש לי דלקת בשתן יש לי מספר שאלות
1. מאז ההריון הפסקתי לנקות את השירותים באקונומיקה. האם הזיהום בשתן נובע מחוסר ניקיון?
2. האם זינט בטוח להריון ואיזה מינון לוקחים? 250 פעמיים ביום או 500 פעמיים ביום? מדובר על חמישה ימים וגם באתר של כללית רשום 250 אם זה דלקת בדרכי השתן
3. התרבית של החיידקים תגיעה עוד כמה ימים. האם לחכות לתרבית או להתחיל לקחת אנטיביוטיקה. במידה ומחליטה לחכות, האם המספר ימים שמחכה קריטי להמשך התפתחות הדלקת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערך
פרופ` דוד בידר06/12/2023אין לך דלקת בשתן.
זיהו בטוח בהריון ובשלב זה אפשר לא להתחיל זניט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטרידול 16 אלף בבדיקהשיר05/12/2023
הי. אתמול היתה לי שאיבה של 7 ביציות בלבד. לקחתי במוצאי שבת 2 דקפפטיל ואחד אוביטרל. ובבוקר למחורת עשיתי בדיקות דם יצא לי אוסטרידול 16 אלף ופרוגסטרון 15. בסוף נשאבו רק 7 ולבנתיים יש רק 2 הפריות. האם הגיוני בכזה אוסטרידול גבוה שיצאו רק 7 ביציות? יש מצב שהתחיל כבר תהליך של ביוץ לכן פספסו כמה ??? וגם הפרוגסטרון תקין להיות 15 אחרי האוביטרל ודקפפטיל? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנתונים אינם מספיקים כדי לעשות הערכת מצב מושכלת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבלתי מכה מהעגלה של הסופרדנה05/12/2023
היי פרופ'
שבוע 30+3. היום בסופר מישהו לא שם לב ונתן לי מכה עם העגלה של הסופר. ההמכה הייתה בצד שמאל לאזור המתניים/אגן למטה וקצ הבטן. האם יש צורך להיבדק? היום בבוקר נבדקתי כי נקבע לי תור מראש אבבל לאחר מכן קיבלתי את המכה אז השאלה היא האם ללכת שוב להיבדק? המכה הייתה בעוצמה קלה/בינונית ויש קצת כאב באזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבלתי
פרופ` דוד בידר05/12/2023לא יקרה שום דבר מהמכה ולא צריך להיבדק.
מה קרה לעגלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' בידר בבקשהנועה04/12/2023
היי פרופ'
לאחר שאושפזתי ליום בשלל צירים מוקדמים, שחררו אותי כי המוניטור לאחר מכן יצא תקין טפו טפו
הרופאה בבית חולים אמרה לי להגיע לביקורתת צוואר הרחם לאחר 3 ימים בקופ"ח (האורך צוואר ביום שבת יצא 34). היום בבוקר הרגשתי התכווצות בבטן התחתונה ואני מנסה לנוח ולשתות יותר. בנוסף, יש התקשויות מדי פעם בבטן במיוחד כשאני במצב עמידה
רציתי לשאול האם זה בסדר שיבדקו אותי שוב ב-us וגינלי לצוואר הרחם? האם יותר מומלץ מהבטן? אני מאוד רגישה וביום שישי ושבת עברתי המון בדיקות בבית חולים (בדיקת פתח, פעמיים us וגינלי, 3 פעמים us בטני) ומרגישה שהאזור מאוד רגיש אז רציתי לשאול האם חלילה לא מסוכן שוב us וגילנלי. האם לאור העובדה שהאורך צוואר יצא תקין יש צורך לבדוק שוב לאחר 3 ימים??
בנוסף, מצאו לי צמיחת חיידקים בשתן אבל מאחר ולא ניקיתי לפני את האזור עם חומר חיטוי, אמרו לי לחזור שוב על הבדיקה בקופ"ח. אני בלחץ כי לעתים קרובות מרגישה התקשויות בטניות ולעתים גם מעין צביטות בבטן שלא יודעת האם מצביעות על שיהוקים או משהו אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
נועה04/12/2023בבוקר הגשתי התכווצות כואבת בבטן התחתונה ועכשיו בצהריים שוב כאב בצד שמאל בבטן תחתונה. זה כאב משולב בהתכווצות. כשאני נחה זה נרגע. האם ללכת שוב למיון או לחכות עד מחר לביקורת אצל הרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף
פרופ` דוד בידר04/12/2023לחכות לרופא מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
נועה04/12/2023תודה
האם זה בסדר לעבור שוב us וגינלי ומוניטור למרות שעשיתי לפני יומיים? הכוונה בדיקה חוזרת כעבור 3 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר05/12/2023אני חושב שמיותר ואפשר לבדוק באולטרה סאונד דרך הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנבדקתי עוד שאלה
נועה05/12/2023תודה על המענה
בסוף עשו לי us וגינלי כי אמרו שקשה לראות מהבטן. רק עכשיו קוראת שאתה חושב שזה מיותר. האם מיותר כי חלילה הבדיקה יכולה להזיק?? או שמיותר כי כבר נבדקתי לא זמן??
אני ממש בלחץ
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנבדקתי
פרופ` דוד בידר05/12/2023לא יקרה שום דבר עקב הבדיקות שעברת ואין מה לדאוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא אקוגני 28/25 מ"מדינה04/12/2023
שלום,
בת 39 בתהליך ivf לקראת החזרה. במהלך אולטרסאונד נראה כי יש ממצא באזור צוואר הרחם 28/25 מ"מ. עובי רירית 14 ס"מ לפני ביוץ. מה זה הממצא הזה? בבדיקה גניקולוגית לפני 7 חודשים הכול היה תקין. האם יכול להיות שאלו שאריות של המחזור שהיה? המחזור האחרון היה ארוך יחסית.
אודה לקבלת תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא
פרופ` דוד בידר04/12/2023מה תיאור הממצא? מה הבודק חשב.?
יתכן וזה ציסטה על שם נבוטיאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דינה04/12/2023רק רשמה ממצא אקוגני באזור צוואר הרחם 28/25 מ"מ. בעקבות דימומים חזקים הרופאה שלי בדקה אותי לפני 7 חודשים והכול היה תקין (אני סובלת מהמופיליה), ובדיקת הפאפ שלי תקינה. על אף מה שנרשם, אמרו לי להגיע להחזרה. האם יש מקום לדאגה לדעתך? בגלל בעיית הקרישה שלי, ייתכן שאולי זה שאריות מהמחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה
דינה05/12/2023רק רשמה ממצא אקוגני באזור צוואר הרחם 28/25 מ"מ. בעקבות דימומים חזקים הרופאה שלי בדקה אותי לפני 7 חודשים והכול היה תקין (אני סובלת מהמופיליה), ובדיקת הפאפ שלי תקינה. על אף מה שנרשם, אמרו לי להגיע להחזרה. האם יש מקום לדאגה לדעתך? בגלל בעיית הקרישה שלי, ייתכן שאולי זה שאריות מהמחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד בידר05/12/2023לא קשור לכל מה שכתבת
תבקשי מרופא המבצע החזרה שיראה במה מדובר כי עושה אולטרה סאונד בזמן החזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים בהריון - האם מזיקנועה04/12/2023
שלום פרופ׳
שבוע 30. שוחררתי מאשפוז לאחר שהיו צירים מוקדמים בהתחלה ולאחר מכן יצא תקין טפו טפו. היום בבוקר הרגשתי התכווצות חזקה ברחם כשהייתי בסופר. חזרתי הביתה לשתות ונחה. צלצלתי למוקד אחיות והאחות אמרה לי לשתות לא יותר משני ליטר ליום (אני בחורה רזה) כי מעבר זה לא טוב לכליות. היא גם אמרה שחוסר בשתיה חלילה גורם להפסקת הריון. הייתי מעוניינת לדעת מה הסיבה? האם זה קשור לזה שאם אישה לא שותה ומיובשת כל היום אז היא עלולה להתעלף ולא מגיע חמצן לעובר? היא דיי הלחיצה אותי למרות שמקפידה לשתות בערך ליטר וחצי גג שניים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיה
פרופ` דוד בידר04/12/2023חוסר שתיה לא גורם לשום הפסקה של הריון.
בהתייבשות יש הופעת מירי רחם.
אני חושב שאת לא צריכה לשתות מעבר למה שצריך וצריך לשתות כשצמאים.
לעובר תמיד יגיע חמצן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

