מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הפסקת טיפול אסטרופם ומחזורללה04/12/2023
שלום רב,
אני בת 50 לא מקבלת מחזור, עם בעית רירית דקה. קיבלתי 3 שבועות אסטרופם לעיבורי רירית. הרירית הגיעה ל5.6 והופסק הטיפול. מאז עברו 10 ימים ולא היה דימום. בבדיקות הדם אסטרופם מתחת ל 100 ורירית היום 2.5. מדוע לא היה דימום של נשירת הרירית? האם זה יכול לפגוע בטיפול נוסף כאשר יש שאריות רירית שלא נשרה? האם אפשר להתחיל טיפול נוסף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת
פרופ` דוד בידר04/12/2023רמת האסטרוגן נמוכה מאוד ולכן אין דימום.
את צריכה לקחת פרוגיחוטון, כל יום כדור אחד ואז לקבל דימום ולהתחיל אסטרופם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגילוטון לבן או חום?
ללה04/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגילוטון
פרופ` דוד בידר04/12/2023כל הקופסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ מוקדם וההקשר להריון כימיגלי04/12/2023
שלום רב! רציתי לדעת יש לי ביוץ מוקדם לפעמים גם ביום 8. האם זה יכול להפריע להשתרשות העובר? תמיד שאני עושה מעקב זקיקים אז הכל תקין והרופא לא אמר לי כלום על זה אבל השאלה היא מדוע היה הריון כימי פעמיים? אולי זה נגרם כתוצאה מביוץ מוקדם? זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ` דוד בידר04/12/2023אין קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה 2 עוברים. מתפתח הריון של עובר 1לינדה03/12/2023
שלום,
שאלה לגבי החזרה ראשונה, של 2 עוברים מופרים.
האם ישנם הריונות של עובר 1 אחד? גם לאחר שהוחזרו 2 ?
או שלרוב זה יתפתח ל2 עוברים.
כלומר,
האם קורים מקרים בהם מוחזרים 2 עוברים ורק עובר 1 נקלט ?
או שאין לזה סטטיסטיקה .
כמובן שיכולים גם לא להיקלט כלל. אני רק מנסה להבין אם באמת יש משמעות להחזרת 2 עוברים, בתקווה ש1 יקלט. והאם זה באמת קורה בפועל, שאכן מחזירים 2 עוברים ושההריון הפויל הינו של עובר 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרה
פרופ` דוד בידר04/12/2023כמחזירים 2 יש סיכויים לתאומים ב 20%
כלומר, כשמחזירים 2 ל 10 נשים וכולן בהריון, ב 8 נשים יקלט עובר אחד וב2 נשים 2.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם היה נכון לבצע החזרה?אנונימית03/12/2023
ערב טוב,
עברתי שאיבה לפני מספר ימים. יומיים לפני השאיבה הפרוגסטרון היה 3.5 ובאותו יום לקחתי אוביטרל ודקפפטיל. לסיכומו של עניין מהטיפול יצאו 3 עוברים יום 3 באיכות מצויינת- הוחזר אחד ושניים הוקפאו.
פעם ראשונה שהוחזר לי יום 3, בטיפולים קודמים הוחזרו רק יום 5.
1. אני בת 33, האם לדעתך נכון היה לבצע החזרה שערך הפרוגסטרון כמו שציינתי?
2. מה סיכויי ההצלחה (ילדתי בעבר) של עובר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט סביר ונראה מוצלח,במיוחד שבוצעה גם החזרה וגם הקפאה,סיכוייך מצויינים בהתחשב בנסיבות הספיציפיות שציינת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרוגסטרון ירד דרסטית לאחר החזרהשיר03/12/2023
12 ימים להחזרת עובר בו 5.
בטא עלתה יפה - נכון להיום 1773
הפרוגסטרון - ירד מיום רביעי מ123 ל44.
חייבת לציין שאני עם תמיכה מיירבית.
האם יש חשש בגל זה להריון חוץ רחמי?
מציינת שיש לי מדי פעם לחצים קלים בצד שמאול למטה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרוגסטרון
פרופ` דוד בידר04/12/2023הפרוגסטרון לא ירד דרסטית וזה תלוי בתמיכה , שגם ככה היא מעבר למה שצריך.
כרגע מיותר לעשות בדיקות ויש לחכות לאולטרה סאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה קודמת ערכי הורמוניםטלי03/12/2023
שלום רב, בהמשך לשאלה הקודמת, מתי אני אמורה לקבל את הוסת, בהנחה שזה לא הריון. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
12-14 יום מהביוץ או השאיבה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי05/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בחישוב שבוע הריון...שני03/12/2023
אני רוצה להבין איך מחשבים שבוע הריון.
21.11 החזרה עובר יום 5.
אז מוסיפים שבועיים + 5 ימים של העובר?
ז"א כאילו ווסת 2.11?
ומדוע אומרים שבדיקת דופק זה חודש מההחזרה?
זה יוצא שבוע 7+
משבוע 6 כבר יש דופק לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איתך הצדק,יכולה חהקדים את בדיקת הדופק במספר ימים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה קודמת ערכי הורמוניםטלי03/12/2023
היי בהמשך לשאלה הקודמת לגבי ערכי הורמונים. אציין כי זהו הריון טבעי ללא תרופות או מעקב זקיקים. עשיתי בדיקה ביתית חיובית. אני יודעת כי זהו היום ה13 מהביוץ משום שבדקתי את הביוץ בבית. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת הביטה הנה אמינה יותר מבדיקת השתן
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי הורמונים מה זה אומרטלי03/12/2023
שלום רב! עשיתי בדיקה ביתית של הריון והיה פס חלש (13 ימים לאחר הביוץ). ועשיתי בדיקות דם. התוצאות: בטא קטן מ3. אסטרדיול 556, פרוגרסטרון 6.1, lh 2.8. אני מבינה כי אין הריון. האם זה בוודאות? איך בדיקה ביתית באיתו זמן חיובית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי
פרופ` דוד בידר03/12/2023בדיקת ביוץ מהימנה ב 90 %, כלומר ב 10% יש דמי.
הדם הוא 100%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב פרופסור בידר/אשכנזישרי נחום03/12/2023
היום אני בדיוק 10 ימים להחזרת 2 עוברים בני יומיים, עשיתי הבוקר בדיקת הריון ביתית ויצא שלילי, להספיד או עדיין מוקדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
פרופ` דוד בידר03/12/2023קרוב לודאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה זה קרוב לוודאי?
שרי נחום03/12/2023אמרת שבדיקת הריון ביתית עושים ביום 12-14 יום 10 להחזרה זה לא מוקדם מדי? אם יצא שלילי אז למה לי להמשיך עם התמיכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה
פרופ` דוד בידר03/12/2023תמיד יכולה להיות פגם בבדיקה לכן , לדעתי אין הריון , אך אף פעם זה לא 100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שרי נחום03/12/2023על סמך מה אתה קובע שאין הריון? על בדיקת שתן שעלתה לי 16 שקל? הייתי לפני חצי שעה אצל הפרופסור שלי עידו בן עמי והוא אמר לי שגם 10 ימים מההחזרה הבדיקה לא אומרת כלום ואתה ישר אין הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר04/12/2023את שאלת את דעתי ואני כמי שמבין בעניין קובע מה שקובע. כבר ביום 10 לאחר החזרה, ואולי קודם הבדיקה צריכה חיובית. מה שאמר לך הרופא שלך שונה מחוות דעתי שמסתמכת על כל הידע שלי לאורך השנים ולפי הספרות המדעית.
למעשה את כבר יכולה היום לדעת מי צדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שרי נחום04/12/2023אחכה לבדיקת דם, כל עוד אני לא מקבלת מחזור זה כבר טוב לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום פרופסור בידר או אשכנזי
שרי נחום04/12/2023היום בסביבות הצהריים היו לי הכתמות דמיות בצע חום ורדרד ומאז הפסיק, האם זה הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריזמה מס' החזרות והריוןיעל02/12/2023
היי, נכנסתי לתקופה קשה בעקבות מספר החזרות לא מוצלחות. הומלץ לי להתחיל טיפול תרופתי בפריזמה (פרוזק). האם ניתן ליטול את התרופה מבלי לפגוע בהחזרות ובסיכויי הקליטה? האם ניתן להמשיך ליטול תוך כדי ההריון? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוזק
פרופ` דוד בידר02/12/2023ניתן בטיפולים,
התרופה משפיע על נשימות העובר ויש לציין בלידה כדי שרופא הילודים ידע לטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפת גז וחששות מהנזקרונן02/12/2023
שלום וברכה,
עקב מים קרים אצלנו בדירה, הגענו למכרה להתקלח אצלה. היא גרה בבית חדש וחימום המים מופעל על ידי גז. כשנכנסתי למקלחת מיד הרחתי ריח חריף של גז שמזכיר גז בישול וריח נוסף שאין לי מושג מה הוא שמזכיר ריח חריף חמוץ גם של גז. אשתי בהריון מתקדם והתקלחה שם וגם כמעט נחנקה מהריח. לדעתי התקלחה סביב הרבע שעה פלוס מינוס. בכל מקרה יידענו את בעלת הדירה שעליה לדווח ך לחברת הגז. רציתי לשאול האם חלילה עלול להיגרם נזק להריון בעקבות הדליפה?
תודה רבה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפה
פרופ` דוד בידר02/12/2023לא יהיה שום נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבת שלום לכולם, שאלה לפרופסור דוד בידרשרי02/12/2023
ב22.11.23 יום רביעי עשיתי שאיבה ומאז יש לי כאבי מחזור שבאים והולכים וב24.11.23 עשו לי החזרה של שני עוברים טריים בני יומיים, אני עם תמיכה של אנדומטרין 2 בבוקר ו2 בלילה מיום ההחזרה, ביום חמישי בדיקת דם בטא. ביום ה5 להחזרה עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא שלילית, להספיד? האם זה כאבי מחזור או יכול להיות כאבים מהשאיבה או מההשתרשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבת
פרופ` דוד בידר02/12/2023הכאבים מהשאיבה.
אין כאבים בגלל השתרשות .
אם יצא שלילי אז, כנראה אין הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שרי נחום02/12/2023לא עשיתי עכשיו את הבדיקת הריון ביתית עכשיו אלא ביום ה5 להחזרה, אמרו שזה עוד מוקדם, היום אני 9 ימים להחזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר02/12/2023אז תעשי מחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב בדיקת הריון
שרי נחום02/12/20235 ימים מההחזרה זה היה מוקדם לעשות בדיקת הריון ביתית נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר02/12/2023כן
לא נהוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היעדר תופעות אחרי החזרהאנונימית02/12/2023
שלום,
הוחזר לי עובר יום 3 לפני מספר ימים ואני לוקחת אנדומטרין כתמיכה. הפעם אני לא מרגישה כלום וזה מלחיץ אותי מאוד. בטיפולים קודמים לקחתי קרינון והחזה היה מאוד נפוח וגדוש. האם זה אומר משהו לגבי הצלחת הטיפול? יכול להיות שהפרוגסטרון לא נספג טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היעדר
פרופ` דוד בידר02/12/2023לא אומר כלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דינמיקה צווארית וחרדות מהבדיקהנועה01/12/2023
שלום פרופ׳
שבוע 29 פלוס 6. לאחר שנבדקתי עקב כאבי מחזור ומצאו צירים מוקדמים במוניטור נשלחתי למיון שם עשו שוב מוניטור והרופא בדק גם באולטרסאונד וגינלי לבדוק אורך צוואר שיצא 34 אבל אמר לי להתכווץ כדי לבדוק האם במאמץ האורך מתקצר וראה שהתקצר ל29 ולאחר מכן ששוב הופיעו צירים החליטו לאשפז אותי. בנוסף לכך אמר שחייב לבדוק לי פתיחה בגלל שראה דינמיקה צווארית. הוא הכניס אצבע ממש עמוק וצרחתי מרוב כאבים ועד עכשיו כואב לי רק שלא יודעת אם זה בגלל הצירים או בגלל הבדיקה
מספר שאלות…
1. האם הוא היה צריך לבדוק עם אצבע עקב ממצא של דינמיקה צווארית? האם זה היה נחוץ? טוען שהיה חייב לדעת אם יש לי פתיחה והאם הבדיקה הידנית יכולה לגרום חלילה לנזק?? אני ממש מפחדת כי בשבוע 13 היה לי שליית פתח למרות שעכשיו אין ועדיין בדק אותי מתמחה ולא שאני מזלזלת אבל הוא לא התייעץ עם רופא בכיר
2. בינתיים באשפוז עברתי שוב מוניטור ושוב ראו צירים מוקדמים ורק מחר רופא יראה אותי. מה עושים בהמשך? עירוי נוזלים? זריקת צלסטון? כדור לעצירת צירים?
3. האם נותנים כדור להפסקת צירים רק במקביל למתן הזריקה להבשלת הראות??
תודה על המענה אני מאוד מאוד בלחץ..הריון ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דינמיקה
פרופ` דוד בידר02/12/2023באופן כללי, לאחר מדידת צוואר רחם של 34 לא היה. צריך לעשות כלום, לא לבדוק ולא ללחוץ.
נזק לא נגרם בבדיקה.
לדעתי ישחררו אותך הביתה עם הוראות של יותר שתיה ומנוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נועה02/12/2023איך אדע שחלילה לא נגרם נזק?? אני ממש כאובה (לא יודעת אם זה מזה או משהו אחר) וקראתי שבדיקת פתיחה יכולה לגרום לזיהומים וירידת מים?? זה נכון?? פרופ׳ מדובר על הריון יקר מאוד ואני ממש חוששת. אם הייתי יודעת, הייתי מתעקשת לא להיבדק:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר02/12/2023לא יהיה נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

