מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה המשמעות לגבי עוברים שהוקפאו מאותו סבבדר18/12/2023
היי,
עברתי לפני חודשיים החזרה של עובר טרי שהתפתחה להריון לא תקין. רציתי לשאול מה זה אומר על יתר העוברים שהוקפאו מהסבב הזה? אני חוששת לעבור החזרה עם העוברים האלה. יכול להיות שהפרוטוקול לא היה נכון וגרם לביציות להיות לא תקינות? הוקפאו כמה עוברים באיכות מצויינת ומן הסתם גם זה שהוחזר קיבל ציון מצויין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין קשר בין האירוע לטיפול ולשאר העוברים,כל עובר נושא את המסר והאיכות הגנטית שלו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משבר אישי ובכי שעות רבותנועה17/12/2023
שלום פרופ'
אני בשבוע 32 והיום נקלעתי למשבר אישי ועקב כך נכנסתי לסטרס ומועקה ובכיתי 5 שעות ברצף
ייתכן וההשפעה ההורמונלית לא מטיבה על המצב ובכל זאת אני מרגישה שאני במצוקה וחוששת מאוד לעובר. האם חלילה יכול להיגרם נזק עובר? האם ללכת להיבדק? לפעמים מרגישה כאבים חזקים בבטן תחתונה ואני ממש מפחדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
למרות שאיני צופה בעיה,נראה שכדאי חהיבדק בין היתר כדי להרגיע אותך ולהקל על המצוקה הנפשית שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין סקירה פרטית לקופהנ.17/12/2023
שלום פרופ',
האם מנסיונך מצופה לראות ARSA בסקירה ראשונה שמבוצעת בקופה או שיש פרמטרים שהרופא לא אמור לבדוק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי גילוי מום בסדר גודל כזה הנו באחריות של כל רופא המבצע סקירה לחא קשר פרטי או לא
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרדיול גבוה ביום שלישי למחזוראתי17/12/2023
היי לפני 4 שנים הבאתי ילדה בהריון טבעי לחלוטין. מזה שנה וחצי מנסים להרות ללא הצלחה. התחלתי בירורי פוריות. צילום רחם ומעקב זקיקים תקין, בדיקות הורמונליות הכל תקין מלבד E2 גבוה (חודש אחרי חודש). לאחר ניסיון הזרעה ומתן גונאל אף 75 שהופסק אחרי 4 ימים לאור תגובת יתר של הגוף (נוצרו המון זקיקים גדולים). ההזרעה נכשלה. רציתי לשאול מה יכולות להיות הסיבות ל E2 גבוה והאם יכול להיות שזאת הסיבה לאי כניסה להריון? בנוסף האם העובדה שהרופא אמר שהגוף הגיב כמו ילדה בת 17 למתן ההורמונים צריכה להרגיע אותי מבחינת תפקוד השחלה? אני בת 35 ומרגישה ה שהעובדה שהאסטרדיול לא תקין לא מקבלת מספיק יחס מצד הרופא. מצרפת בדיקת הורמונים אחרונה לפני מתן הורמונים:
E2- 356
LH- 10.10
Progesterone- 1.74
FSH- 6.7* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרדיול
פרופ` דוד בידר17/12/2023סך הכל הבדיקה בסדר אך הייתי נותן גלולות למניעת הריון ל 10 ימים ואז מתחיל טיפול.
לדעתי אם התגובה היא של יתר יש לעבור להפריה חוץ גופית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מהפטמה מה זה אומרמאיה17/12/2023
בוקר טוב, סליחה על השאלה אבל בלחיצה על השד ראיתי שיוצא נוזל שקוף ולא מובן לי מה זה ראיתי שהוא שקוף כי ניקיתי עם טישו. עשיתי את זה משום שראיתי כתם קטן בצבע חום בחזיה. מה זה יכול להיות? זה רק משד אחד. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
פרופ` דוד בידר17/12/2023סוג כזה של הפרשה יכול להיות מרמה גבוהה של הורמון הפרולקטין.
יתכנו גם סיבות אחרות ויש לבצע בדיקת שדיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון ביוץ והחזרת מוקפאסיוו16/12/2023
היי
לפני יומיים יום חמישי 14.12 זקיק 23
אסטרדיול 1332
פרוגסטרון 3.4
Lh 79.1
עידכנו אותי להתחיל קרינון ודופסטון והחזרה של עובר קפוא יום 5 ביום שלישי 19.12
האם התזמון נכון?
1. הביוץ לא אמור להיות ביום שישי? ואז החזרה ברביעי?
2. התמיכה התחילה ביום נכון?
מבולבלת…אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזמון
פרופ` דוד בידר17/12/2023את בתהליך בחוץ
התזמון של ההחזרה והתמיכה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נהיגה בכביש משובש וכאביםליבי15/12/2023
היי,
שבוע 30 ובעלי נהג ברכב והכביש היה משובש מאוד. היו טלטלות ולאחר מכן הרגשתי כאב חד במפשעה בצד שמאל בבטן תחתונה
האם יש צורך להיבדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כביש
פרופ` דוד בידר15/12/2023לא צריך להיבדק.
צריך לפנות לרשויות לעניין הכביש המשובש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הריון מולרי חלקיאמא לבת15/12/2023
שלום
אני אחרי גרידה לפני 8 שבועות לאחר מולה חלקית.
ביטא מתחת ל5 כבר שבועיים וכבר קיבלתי וסת לפני שבועיים.
כמה זמן אני צריכה לשמור מפני הריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ` דוד בידר15/12/2023הייתי מחכה מחזור אחד ובודק שוב בטא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בחרדות ממה שאכלתימיכל15/12/2023
היי פרופ
אני בהריון שבוע 32 ולא מחוסנת לטוקסופלזמה. היום בבוקר אכלתי אבוקדו שהיו עליו מעין שקעים ושריטות שחורות. כמובן ששטפתי לפני וקילפתי. עכשיו קוראת שאסור בלי קשר לאכול אבוקדו עם שריטות עליו כי זה מעיד על פגיעה ממכרסמים ומכות שונות. רציתי לברר מה הסיכוי חלילה לחלות ולאילו תסמינים לשים לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחרדות
פרופ` דוד בידר15/12/2023לא יקרה לך כלום מה שאכלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היעדר ביוץ במעקב זקיקיםליאת15/12/2023
בת 33, מנסה להיכנס להריון. במעקב זקיקים החודש כנראה שלא היה ביוץ. רירית התעבתה ל9 ממ אך אסטרוגן לא עלה וזקיק מוביל של 16 ממ לא בייץ והפך לציסטה. כיוון שהביוץ לא סדיר, הומלץ על איקקלומין או גונל. מה עדיף?
כמו כן, הרופא חשב לתת פריומלט נור להביא וסת ולהתחיל סבב חדש, אבל החלו הכתמות היום בטרם לקיחת הפרימולט. ההכתמות מינוריות ואינן כמו מחזור רגיל. מה עליי לעשות ואיך אחשב לקיחת איקקלומין ביום 5 אם ההכתמות הנוכחיות לא מרגישות ונראות כמו וסת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היעדר
פרופ` דוד בידר15/12/2023יש לעשות בדיקת אסטרוגן ופרוגסטרון טרם כל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים בבדיקת הסטרוסקופיה אבחנתיתאביטל14/12/2023
מזה כשנה נמצאת בטיפולי IVF מתורם. בכל הסבבים שעשיתי עד כה היה הריון 1 שנפל בשבוע 8. קיבלתי 2 סבבי ציטוטק ולאחר מכן עשו הסטרוסקופיה שקילפו שארית קטנה שנשארה ואז נאמר שהכל תקין. בירור קרישיות תקין. לאחר מס' סבבים החלטתי להחליף מקום, רופא ותורם. לאחר המשך כשלונות השרשה בוצעה לי אתמול הסטרוסקופיה אבחנתית על מנת לראות שאין סימני דלקת מההפלה שמפריעה להשתרשות. להלן התשובה: תעלת צוואר תקינה. איסטמוס תקין. חלל הרחם מעט קשתי וקיימת עדות למחיצה 20% פתחי החצוצרות הודגמו דו"צ. ב US לאחר הבדיקה ללא התרחבות במוצא החצוצרות. הודגם נוזל אגני. רירית הרחם סדירה. רופא הפוריות שלי היפנה אותי לאולטראסאונד תלת מימד. אשמח לדעת את משמעות הממצאים הללו והאם יש צורך לטפל בהם? האם אלו ממצאים שעלולים לגרום להפלות ו/או לחוסר השתרשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ` דוד בידר15/12/2023מחיצה של 20% אינה מהווה , בדרך כלל לממצא שצריך לטפל בו.
אם עובר משתרש באיזור המחיצה זה , אומנם, יכול לגרום להפלה, אך בשלב זה יש להמשיך אותו הטיפול.
אולטרה סאונד תלת מימדי יכול לתת עוד מידע לגבי המחיצה.
יש לבדוק גם קרישיות יתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי עובר משתרש ברחם?נויה14/12/2023
עובר טרי בן 3 מתי משתרש ברחם? האם הוא יכול להיפלט בזמן פעילות גופנית או בגלל מאמץ החוצה? מה מחזיק אותו ברחם לפני שצשתרש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כ-6-7 ימים לאחר הביוץ לא נראה שפעילות שגרתית יכולה לתרום לפליטה שלו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בעת ניגוב שבוע 12+5אלמונית14/12/2023
שלום,
אני בשבוע 12+5 להריון, אחרי שקיפות עורפית תקינה. מצאו לי דלקת שתן ואתמול בניגוב הייתה לי הפרשה חומה. מאוד נבהלתי ונסעתי למוקד רפואה דחופה, שם הרופא עשה לי us וגנילי ובדק עם מפסק ומצא שהכל בסדר. לא נתן שום הנחיה. נתן לי אנטיבטיוקה לדלקת שתן (מונרול)
היום בערב שוב הכתמה חומה בעת ניגוב. אני מתלבטת אם לנסוע למיון. התייעצתי עם רופאה של בית חולים בהודעות אמרה לי שאפשר לקחת דופסטון 3 פעמים ביום אבל אין הוכחה שזה עוזר.
אני מאוד בלחץ ולא יודעת אם לקחת את הדופסטון או לא, אם לנסוע כבר למיון או להמתין.
זה הריון יקר אחרי הפלה בשבוע 8...
אודה לדעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ` דוד בידר15/12/2023אין מה לנסוע למיון ואין צורך בשום בדיקה.
הפרשה חומה זה דם ישן.
יש להמשיך במעקב הריון לפי הוראות רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ממש דחופה ואשמח לתשובה בבקשהצופי14/12/2023
שלום, שאלה ממש דחופה. אני בשבוע 7 וכמה ימים והתחילו לי כאבים בשיניים, שאלתי היא האם אפשרי לבצע טיפולי שיניים וצילומי שיניים? האם זה לא מהווה סכנה? אשמח לדעת בבקשה דחוף כי אני ממש סובלת, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר15/12/2023חייבים לטפל בשיניים בזמן הריון ואין שום סכנה מצילומים או כל טיפול אחר, כולל זריקות ותרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקראת החזרת עובר מוקפאירדן14/12/2023
שלום
תוצאות מעקב זקיקים לפני יומיים:
זקיק 20
רירית 7.9
אסטרדיול 652
פרוגסטרון 1.7
Lh 10.6
תוצאות מעקב זקיקים היום
זקיק 23
רירית 7.8
אסטרדיול 1332
פרוגסטרון 3.4
Lh 79.1
1. מתי הביוץ?
2. מתוכנן להחזיר עובר יום 5 מתי להחזיר?
3.האם הרירית מספיקה?
4. מתי להתחיל תמיכה?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקראת
פרופ` דוד בידר15/12/20231. הביוץ יהיה למחרת הבדיקה השניה.
2. ממחרתיים עד לספור 5 ימים ואז להחזיר.
3.הרירית מספקת.
4. תמיכה מתחילים למחרת הביוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

